Zo oud ook weer niet hoor. Oorlog niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Gezien zijn profiel is hij bouwjaar 1929. Krasse man nog.
Ok, het zou toch zomaar kunnen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo oud ook weer niet hoor. Oorlog niet bewust meegemaakt.
Voor ´70? '80?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Al hoewel, stappen kun je het niet noemen. Op mijn leeftijd is dat wel weer welletjes voor de week.
Laten we het maar gewoon op wat ouder houdenquote:
Doe niet zo mysterieus... wat is er zo erg aan een geboortejaar noemen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon op wat ouder houden
Schroom je niet om je leeftijd bekend te maken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon op wat ouder houden
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben alle zaterdagavonden vrijwillig thuis
17 was je toch? Dit klinkt als straf voor een 12/13 jarige of nog jonger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nu niet in de situatie hierover ook amok te maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
17 was je toch? Dit klinkt als straf voor een 12/13 jarige of nog jonger.
Jammer voor je.... blij dat ik niet zulke bekrompen ouders heb en dat ik toen al uit huis was (deels)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nu niet in de situatie hierover ook amok te maken.
doordeweeks lijkt me dat prima hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Franknfurter het volgende:
Om 1 uur thuis moeten zijn op je 17e
Ook doordeweeks zou ik op die leeftijd graag zelf mijn keuzes willen maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef reeybehn het volgende:
[..]
doordeweeks lijkt me dat prima hoor
Hij/zij heeft het over zaterdagavond.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef reeybehn het volgende:
[..]
doordeweeks lijkt me dat prima hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
ik zal het anders neerzetten; ik ben al zo'n 13 jaar lang niet meer uitgeweest. (:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.
Wtf? Zelfs als je 40 of 50 bent ga je toch nog wel eens de kroeg in?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zal het anders neerzetten; ik ben al zo'n 13 jaar lang niet meer uitgeweest. (:
Dus zou je zeggen dat je dan een beetje slim moet zijn en ervoor zorgen dat je een half uurtje eerder thuis bent. Half één dus in plaats van één uur. Dat halve uurtje maakt namelijk toch geen klote uit en zo bouw je in ieder geval wat vertrouwen op bij je ouders. Doe dat een paar keer en je ouders geven je vanzelf een stuk meer vrijheid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het was niet de eerste keer. Het probleem is dat bijna iedereen later thuis mag komen zonder dat ze er wat van horen. Maar daar hebben mijn ouders geen boodschap aan.
ik ben nu 28 bijna 29 en laatste keer dat ik uitgegaan ben was ik 15-16, en ik drink geen alcohol meer (al zo'n 5 jaar lang niet meer). zou niet weten wat ik in een kroeg moet doen, laat staan in een club met van die herrie van de top40 etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Wtf? Zelfs als je 40 of 50 bent ga je toch nog wel eens de kroeg in?
zit je dan bij mensen thuis?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben nu 28 bijna 29 en laatste keer dat ik uitgegaan ben was ik 15-16, en ik drink geen alcohol meer (al zo'n 5 jaar lang niet meer). zou niet weten wat ik in een kroeg moet doen, laat staan in een club met van die herrie van de top40 etc.
nee ik zit gewoon thuis.quote:
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:49 schreef Marius95 het volgende:
Uiteraard zijn mijn vrienden een aantal meisjes tegengekomen die er volgende week ook zijn. Heb ik weer.
Maar toch! Ik moest toch wat extra slikken hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.
verveelde open kutten.
En dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.
verveelde open kutten.
damn dat komt slecht uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:10 schreef Marius95 het volgende:
Verleden week weer eens veel later thuis dan ik mag. Nu mag ik de hele maand niet uit. Ik dacht eerst dat het 4 avonden waren maar deze avond valt nog in juni dus het zijn er totaal 5.
Het is juist deze maand. De afgelopen zaterdag bleek niet in juli te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom ben je dan niet om middernacht weggegaan? Toen was het 1 juli dus niet meer de maand dat je straf had.
Dank je. Ik heb inderdaad niet de kans gekregen een hangjongere te worden, gelukkig, ik krijg een wat strenge aandacht maar weet wel waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:10 schreef .Masturbatron. het volgende:
maar je hebt goeie ouders TS!
die kutouders van kuthangjongeren kunnen een goed voorbeeld nemen aan jouw ouders!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef Plantagehouder het volgende:
Ga je toch naar de stabilo spellingstrijd kijken met chips en limo
nope.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En dan?Die moet je toch ook gehad hebben als tiener.
Natuurlijk wel. Kwestie van laag beginnen en jezelf opwerken. Makkelijke sletten scoren om zelfvertrouwen te winnen, zodat je die knappe en leuke meid de volgende keer durft aan te spreken.quote:
Klopt, dan had je zaterdag dus wel uit mogen gaan tot middernacht. Wat een vaag topic zeg...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het is juist deze maand. De afgelopen zaterdag bleek niet in juli te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |