OOO waar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
De Utrecht meet van het 25-35 topic
Echwelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na wat jij op FB zei behoor jij echt niet meer tot die groep hoor
Deze meet (zie 1e post) Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
OOO waar?(die horen op het festival hier op de hoek te zitten.. veel leuker!)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:37 schreef PlasticTrees het volgende:
[..]
Vrouwen die dronken zijn daarentegen
quote:
Utrecht. (specifieke locatie komt later)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze meet (zie 1e post) Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Ik ken Utrecht helemaal niet, behalve dan de jaarbeurs en het station
Ben jij wel eens dronken dan?quote:
O, ze hebben dat nog niet geupdate!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Utrecht. (specifieke locatie komt later)
Utrecht
Gewoon komenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Utrecht. (specifieke locatie komt later)
Utrecht
In een open bus cruisen door Mexico DF, ondanks de nuchtere regels. Want zondag verkiezingen...quote:
Sporadischquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, ze hebben dat nog niet geupdate!
Ik weet niet precies, maar we gaan verzamelen op het station en daarna ergens heen om wat te drinken en daarna eventueel eten.
Stairwayquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon komenwe gaan ergens een terrasje pakken Stairway
Zeilen ga ik zeker binnenkort weer doen.quote:
Nu heb ik zin in tequilaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een open bus cruisen door Mexico DF, ondanks de nuchtere regels. Want zondag verkiezingen...
Kaartje voor...?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
Dilemma.. of wel of niet een kaartje kopen..
Ergens anders zal het dan wel wordenquote:
Ik ben vaker dronken, of iig zwaar aangeschoten hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen ga ik zeker binnenkort weer doen.Ga jij vaker dronken zijn? Dat schijnt goede resultaten op te leveren
Of juist heel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan gewoon slecht tegen drank?
Alleen beetje suiker graagquote:
Iemand die niet meer weet waar ze blauwe plekken van heeft, of half wankelend naar t station hobbelt noem ik niet nuchter...quote:
Rietsuikerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Rietsuiker kristalsuiker candijsuiker bastertsuiker poedersuiker?
Ook daarin dezelfde smaak...quote:
Even serieus. Ik kom meestal niet verder dan goed aangeschoten. Zo heel af en toe bereik ik de status dronken.quote:
Lid worden van de mile-high club!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook daarin dezelfde smaak...
Ik heb nog nooit zo dronken ingecheckt....
Uhm ik krijg al een blauwe plek als je verkeerd naar mij kijktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand die niet meer weet waar ze blauwe plekken van heeft, of half wankelend naar t station hobbelt noem ik niet nuchter...
Even serieus. Je begrijpt hopelijk wel dat mij dat best veel moeite kost he?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus. Ik kom meestal niet verder dan goed aangeschoten. Zo heel af en toe bereik ik de status dronken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik krijg al een blauwe plek als je verkeerd naar mij kijkt![]()
En ik weet op zich wel dat ik veel van mn blauwe plekken gewoon tijdens de seks oploop
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even serieus. Je begrijpt hopelijk wel dat mij dat best veel moeite kost he?
Ik nietquote:
Ik heb wel etenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:10 schreef PlasticTrees het volgende:
[..]
Ik kom net terug van het sporten en denk alleen maar aan eten eigenlijk
Ik moet echt iets doen aan mn image geloof ik.quote:
Vastwel, maar de leukste is er niet bij hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken die tent niet, zolang er maar gezellige mensen komen...
ssst probeer dr om te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Vastwel, maar de leukste is er niet bij hoorhahahaha
[..]
ssst probeer dr om te krijgen
Lekker wijf ben je toch ook hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef Evie het volgende:
[..]Zeker!!
Misschien kan je er 1 vinden op het festivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar dan moet ik 22.50 betalen voor een middagje en avondje..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien kan je er 1 vinden op het festival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 22.50 betalen voor een middagje en avondje..zucht..
De man die jou waard is spreekt jou wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die prijs is best hoog (zeker voor een arme student)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man die jou waard is spreekt jou wel aan![]()
En die prijs is best hoog (zeker voor een arme student)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninjaspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]Het is echt bar en boos..
Ghehe dat zeg je vast niet als je straks klaar bent en bakken met geld gaat verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat moet ik nog maar zien gezien de plannen van dit kabinet om me de eerste 3 - 12 jaar na mijn studie ongeveer op minimum loon te zetten en daarvan mn schuld ook nog af te gaan lossenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat zeg je vast niet als je straks klaar bent en bakken met geld gaat verdienen
Damnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien gezien de plannen van dit kabinet om me de eerste 3 - 12 jaar na mijn studie ongeveer op minimum loon te zetten en daarvan mn schuld ook nog af te gaan lossen
Euh, whud?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien gezien de plannen van dit kabinet om me de eerste 3 - 12 jaar na mijn studie ongeveer op minimum loon te zetten en daarvan mn schuld ook nog af te gaan lossen
Ik help je hopen!quote:
Wordt eens wakker!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik verdien later direct de Balkenende-norm hoor
Wat studeer je dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat ik rond de 2k begin hoor, zo dom ben ik niet
It's fun to charter an accountantquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Accountancy, denk dat ik een controlling master ga volgen trouwens.
Ik weet niet waar jij een zuster ziet...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Zuster, zuster! Kunt u even naar mijn gezwel kijken
chirurg danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een zuster ziet...
Ik ben geschiedenisleraarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet!
[..]
Wat heb je gestudeerd?
Wat wil je worden dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet!
[..]
Wat heb je gestudeerd?
Worst. Teacher. Everquote:
Nou, vertel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ken je het simpele basisprincipe van geschiedenis wel?
Baksteenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Worst. Teacher. Ever
[..]
Nou, vertel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Worst. Teacher. Ever
[..]
Nou, vertel.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel?Dat kan ik wel, maar dat zou niet gewaardeerd worden als ik daadwerkelijk leraar was gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar dat zou niet gewaardeerd worden als ik daadwerkelijk leraar was geworden
wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn oude aardrijkskundeleraar ging vervroegd met pensioen nadat die een stripper had aangerand welke we hadden ingehuurd als afsluiting van het jaar
Ik wil je best wel even over mijn bureau laten buigen hoorquote:
Hoi.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn oude aardrijkskundeleraar ging vervroegd met pensioen nadat die een stripper had aangerand welke we hadden ingehuurd als afsluiting van het jaar
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil je best wel even over mijn bureau laten buigen hoorMaar ja, de meeste scholen hebben een beleid dat dit soort handelingen tussen leraar en leerlinge niet toestaat. De partypoopers
Neem jij die dingen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dankje, net sportshake achter de kiezen.. ik sta nog te gruwelen van de smaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |