Nee het is dat dramatiseren van jequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef kree het volgende:
nou meppen hahaha.
Nee ok, maar snappen jullie een beetje hoe de situatie is nu?
Het komt gewoon raarder voor alsdat het is.
En heb anja nog een berichtje gestuurd dat ze moet kappen met liegen
En optie twee nieuw musical meisje en naar de film.
Kansen genoeg.
het is geen drama althans niet met dat meisje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee het is dat dramatiseren van je![]()
Je leeft maar een keer.
Juist en je word dus helemaal hopeloos en gek van jezelf en dat straal je ook nog eens uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
het is geen drama althans niet met dat meisje.
Wat wel drama is, is dat ik gewoon geen leuke meid tegen kom waar ik wat mee wil.
zuuuuuucht zo zat allemaal ik wil een gezinnetje wordt alleen maar ouder onderhand
Nou daar heb je een punt misschien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Juist en je word dus helemaal hopeloos en gek van jezelf en dat straal je ook nog eens uit.
sorry koffie maar ik ga ermee door totdat het begrepen wordtquote:
Kijk Kree,quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar heb je een punt misschien.
Hoewel ik beschouw mezelf nog niet als hopeloos.
Er zijn wel kansen namelijk maar die zijn schaars.
Nou zondag de volgende.
Nou is waar mijn hart is gebroken hoor 2x en ik heb het er nog moeilijk mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kijk Kree,
Ik heb gewoon de fout gemaakt om te snel weer op zoek te gaan naar iemand om maar niet alleen te zijn dat was stom en vrij achterlijk ik zie wel wat mijn leven brengt en komt het niet prima dan.
Bij jou ligt dat anders maar het leven gaat gewoon niet altijd zoals jij het wil.
Kree ik heb 2 geliefden naar het graf mogen brengen wat denk je hoe dat gaat tuurlijk mis ik het maar liever alleen dan maar met iemand te hokken waar ik niet zoveel voor voel dan liever alleen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nou is waar mijn hart is gebroken hoor 2x en ik heb het er nog moeilijk mee.
Zal niet zo snel weer voor de eerste en beste gaan.
Maakt het misschien nog wel lastiger.
Maar dan weet jij ook net als ik wat je dus mist.
Ik had er nooit zo'n problemen mee maar nadat ik relatie had wel.
Want dan weet je wat je mist.
En dat is geen seks trouwens voor mij maar meer het samen zijn en gezellig op de bank zitten filmpje kijken enzo blabla nou je weet
Naar het graf brengen dan heb je het over??quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..].
Kree ik heb 2 geliefden naar het graf mogen brengen wat denk je hoe dat gaat tuurlijk mis ik het maar liever alleen dan maar met iemand te hokken waar ik niet zoveel voor voel dan liever alleen!
Kree weet je wat jij moet doen lekker gaan slapen in plaats van malen als een gek. Morgen uit je nest en ga eerst maar eens wat frisse lucht nemen kijken hoe mooi het leven kan zijn ook zonder relatie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Naar het graf brengen dan heb je het over??
Kan erover mee praten namelijk en was voor mij een heel triest gebeuren waardoor ik ook nog meer problemen kreeg en heb.
En hokken nee,niks voor mij.
Heb ik liever een meisje die echt voor mij wil gaan en ik voor haar.
Er moet sowieso wel gevoel zijn voor elkaar. anders begin ik er niet eens aan.
m'n leven is niet verkeerd maar mis er wel een meisje in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kree weet je wat jij moet doen lekker gaan slapen in plaats van malen als een gek. Morgen uit je nest en ga eerst maar eens wat frisse lucht nemen kijken hoe mooi het leven kan zijn ook zonder relatie.
Of je stelt teveel eisen, of je bent gewoon een hopeloos geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
het is geen drama althans niet met dat meisje.
Wat wel drama is, is dat ik gewoon geen leuke meid tegen kom waar ik wat mee wil.
zuuuuuucht zo zat allemaal ik wil een gezinnetje wordt alleen maar ouder onderhand
Dit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kree, dude, je bent pas 28, als je nu al zo gaat lopen denken kun je beter meteen van 't dak springen...
Nee, ik lust geen berehap!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trek in een berenhap met pindasaus, jij ook?
Hoe hoog was de rekening?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik trouwens al verteld over de tandarts?
Weet ik nog niet, die gast zit aangesloten bij een of ander incassobureau waar ze alleen maar mensen aannemen die dyscalculie hebben. Denk ik. Die kunnen niet zo goed omgaan met datum prikken en zulks.quote:
Oh bah! Ik zal aan je denken dinsdag!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, die gast zit aangesloten bij een of ander incassobureau waar ze alleen maar mensen aannemen die dyscalculie hebben. Denk ik. Die kunnen niet zo goed omgaan met datum prikken en zulks.
Maar de pijn was ondraaglijk en ik mag dinsdag wéér terugkomen *yay*
Was de hele dag misselijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh bah! Ik zal aan je denken dinsdag!
Lekkere tandarts heb je danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was de hele dag misselijk.Gelukkig dinsdag een kleintje.
Dat is de harde leventje, mk!quote:
Sowieso!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is de harde leventje, mk!
Kortom, ik heb mijn berenhap wel verdiend.
Snackbar Henri bij het strand.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso!!
Waar is de lekkerste berehap te krijgen?
Welk strand?quote:
Bloemendaal aan Zee, maar volgens mij staat het officieel in Overveen.quote:
En wat is er nou echt lekker in Gorinchem?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bloemendaal aan Zee, maar volgens mij staat het officieel in Overveen.
Het frikandelbroodje bij het station.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat is er nou echt lekker in Gorinchem?
Dat zal veranderd zijn!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het frikandelbroodje bij het station.
Amaaaaii! Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal veranderd zijn!!
Station is compleet vernieuwd, verbouwd en andere winkel daar nu!
Ik voel je pijn bro!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaaaaii! Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb er iemand met een hamer op je muil geslagen dan?
Welke zeep heb je gebruikt dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee!
Ik ben bang van mn hond!! Ik heb haar net gewassen, ze kijkt me heel boos aan. Echt met zo'n blik van "better sleep with one eye open cause I'm gonna kill you tonight!!"
Speciale doggy shampoo!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke zeep heb je gebruikt dan?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef Watertornado het volgende:
Hoe dan ook, ik heb berehonger, en voor mensen die berehonger hebben, hebben we de . . . juist.
Ja, lekkerquote:
Nee dankje, net sportshake achter de kiezen.. ik sta nog te gruwelen van de smaak...quote:
WHAHAHAHA JIJ WAS DRONKEN VANNACHT!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dankje, net sportshake achter de kiezen.. ik sta nog te gruwelen van de smaak...
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dankje, net sportshake achter de kiezen.. ik sta nog te gruwelen van de smaak...
Alstu!quote:
Jammer!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dank u!quote:
Jij was ook dronken?quote:
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA JIJ WAS DRONKEN VANNACHT!!
Dank u voor deze mededeling!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik gisteren heerlijk gezeild heb, genoten van een biertje en gezwommen in een prachtige rustige baai met schitterend helder turquise water![]()
Ter uwer informatie.
Gelukkig hebben ze de foto's nogquote:
Dat zou ik ook doen als ik jou wasquote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, wel eem ultiem foute fb reactie
Jaquote:
Sukkelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What was I thinking... wacht.. laat maar
Hierzo dusquote:
Ik was zonder die foto ook al jaloers hoorquote:
Ik moest zo extreem hard lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik pas toen ik het vanmorgen teruglas
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
JaEn toen wou ik naar huis.. komt er een of andere kerel achter me aan
.. Die niet bepaald wou luisteren dat mijn make believe vriendje op me aan het wachten was.. en hem wel even op zn smoel zou tetteren...
Lang leve langs barren lopen die net sluiten met allemaal mannen die je kent erinSaved my ass.. of hand eigenlijk
En toen was ik rond 7 uur wel aan het slapen
Maar JALOERS op het zeilen...
Bah, opdringerige dronken mannen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
JaEn toen wou ik naar huis.. komt er een of andere kerel achter me aan
.. Die niet bepaald wou luisteren dat mijn make believe vriendje op me aan het wachten was.. en hem wel even op zn smoel zou tetteren...
Lang leve langs barren lopen die net sluiten met allemaal mannen die je kent erinSaved my ass.. of hand eigenlijk
En toen was ik rond 7 uur wel aan het slapen
Maar JALOERS op het zeilen...
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]Misschien was hij alleen maar bezorgd om je?
Precies opdringerige turkse mannen! GRMBLquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah, opdringerige dronken mannen!
En dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Achja, begin de dag met een lach enzo
Nog ergerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies opdringerige turkse mannen! GRMBL
Die zijn nog erger idd.. Wist ik eerder niet.. Maar gelukkig hebben we de lieve hollandse man nog die je naar huis loopt zonder je proberen te versierenquote:
Ze bestaan nog!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zijn nog erger idd.. Wist ik eerder niet.. Maar gelukkig hebben we de lieve hollandse man nog die je naar huis loopt zonder je proberen te versieren
OOOOOhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker gedouched, over een half uurtje meet!
Met wie? Waar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker gedouched, over een half uurtje meet!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bestaan nog!!
Ze zijn zeldzaam maar bestaan nog wel!
sorry.quote:
Na wat jij op FB zei behoor jij echt niet meer tot die groep hoorquote:
Bestaan er genoeg van hoor! Als ze je eenmaal al een tijd kennen doen ze het allemaal eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bestaan nog!!
Ze zijn zeldzaam maar bestaan nog wel!
OOO waar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
De Utrecht meet van het 25-35 topic
Echwelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na wat jij op FB zei behoor jij echt niet meer tot die groep hoor
Deze meet (zie 1e post) Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
OOO waar?(die horen op het festival hier op de hoek te zitten.. veel leuker!)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:37 schreef PlasticTrees het volgende:
[..]
Vrouwen die dronken zijn daarentegen
quote:
Utrecht. (specifieke locatie komt later)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze meet (zie 1e post) Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Ik ken Utrecht helemaal niet, behalve dan de jaarbeurs en het station
Ben jij wel eens dronken dan?quote:
O, ze hebben dat nog niet geupdate!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Utrecht. (specifieke locatie komt later)
Utrecht
Gewoon komenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Utrecht. (specifieke locatie komt later)
Utrecht
In een open bus cruisen door Mexico DF, ondanks de nuchtere regels. Want zondag verkiezingen...quote:
Sporadischquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, ze hebben dat nog niet geupdate!
Ik weet niet precies, maar we gaan verzamelen op het station en daarna ergens heen om wat te drinken en daarna eventueel eten.
Stairwayquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon komenwe gaan ergens een terrasje pakken Stairway
Zeilen ga ik zeker binnenkort weer doen.quote:
Nu heb ik zin in tequilaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een open bus cruisen door Mexico DF, ondanks de nuchtere regels. Want zondag verkiezingen...
Kaartje voor...?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
Dilemma.. of wel of niet een kaartje kopen..
Ergens anders zal het dan wel wordenquote:
Ik ben vaker dronken, of iig zwaar aangeschoten hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen ga ik zeker binnenkort weer doen.Ga jij vaker dronken zijn? Dat schijnt goede resultaten op te leveren
Of juist heel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan gewoon slecht tegen drank?
Alleen beetje suiker graagquote:
Iemand die niet meer weet waar ze blauwe plekken van heeft, of half wankelend naar t station hobbelt noem ik niet nuchter...quote:
Rietsuikerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Rietsuiker kristalsuiker candijsuiker bastertsuiker poedersuiker?
Ook daarin dezelfde smaak...quote:
Even serieus. Ik kom meestal niet verder dan goed aangeschoten. Zo heel af en toe bereik ik de status dronken.quote:
Lid worden van de mile-high club!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook daarin dezelfde smaak...
Ik heb nog nooit zo dronken ingecheckt....
Uhm ik krijg al een blauwe plek als je verkeerd naar mij kijktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand die niet meer weet waar ze blauwe plekken van heeft, of half wankelend naar t station hobbelt noem ik niet nuchter...
Even serieus. Je begrijpt hopelijk wel dat mij dat best veel moeite kost he?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus. Ik kom meestal niet verder dan goed aangeschoten. Zo heel af en toe bereik ik de status dronken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik krijg al een blauwe plek als je verkeerd naar mij kijkt![]()
En ik weet op zich wel dat ik veel van mn blauwe plekken gewoon tijdens de seks oploop
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even serieus. Je begrijpt hopelijk wel dat mij dat best veel moeite kost he?
Ik nietquote:
Ik heb wel etenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:10 schreef PlasticTrees het volgende:
[..]
Ik kom net terug van het sporten en denk alleen maar aan eten eigenlijk
Ik moet echt iets doen aan mn image geloof ik.quote:
Vastwel, maar de leukste is er niet bij hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken die tent niet, zolang er maar gezellige mensen komen...
ssst probeer dr om te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Vastwel, maar de leukste is er niet bij hoorhahahaha
[..]
ssst probeer dr om te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |