Of juist heel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan gewoon slecht tegen drank?
Alleen beetje suiker graagquote:
Iemand die niet meer weet waar ze blauwe plekken van heeft, of half wankelend naar t station hobbelt noem ik niet nuchter...quote:
Rietsuikerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Rietsuiker kristalsuiker candijsuiker bastertsuiker poedersuiker?
Ook daarin dezelfde smaak...quote:
Even serieus. Ik kom meestal niet verder dan goed aangeschoten. Zo heel af en toe bereik ik de status dronken.quote:
Lid worden van de mile-high club!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook daarin dezelfde smaak...
Ik heb nog nooit zo dronken ingecheckt....
Uhm ik krijg al een blauwe plek als je verkeerd naar mij kijktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand die niet meer weet waar ze blauwe plekken van heeft, of half wankelend naar t station hobbelt noem ik niet nuchter...
Even serieus. Je begrijpt hopelijk wel dat mij dat best veel moeite kost he?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus. Ik kom meestal niet verder dan goed aangeschoten. Zo heel af en toe bereik ik de status dronken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik krijg al een blauwe plek als je verkeerd naar mij kijkt![]()
En ik weet op zich wel dat ik veel van mn blauwe plekken gewoon tijdens de seks oploop
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even serieus. Je begrijpt hopelijk wel dat mij dat best veel moeite kost he?
Ik nietquote:
Ik heb wel etenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:10 schreef PlasticTrees het volgende:
[..]
Ik kom net terug van het sporten en denk alleen maar aan eten eigenlijk
Ik moet echt iets doen aan mn image geloof ik.quote:
Vastwel, maar de leukste is er niet bij hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken die tent niet, zolang er maar gezellige mensen komen...
ssst probeer dr om te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Vastwel, maar de leukste is er niet bij hoorhahahaha
[..]
ssst probeer dr om te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |