Eet smakelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef Watertornado het volgende:
Hoe dan ook, ik heb berehonger, en voor mensen die berehonger hebben, hebben we de . . . juist.
Ja, lekkerquote:
Nee dankje, net sportshake achter de kiezen.. ik sta nog te gruwelen van de smaak...quote:
WHAHAHAHA JIJ WAS DRONKEN VANNACHT!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dankje, net sportshake achter de kiezen.. ik sta nog te gruwelen van de smaak...
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dankje, net sportshake achter de kiezen.. ik sta nog te gruwelen van de smaak...
Alstu!quote:
Jammer!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dank u!quote:
Jij was ook dronken?quote:
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA JIJ WAS DRONKEN VANNACHT!!
Dank u voor deze mededeling!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik gisteren heerlijk gezeild heb, genoten van een biertje en gezwommen in een prachtige rustige baai met schitterend helder turquise water![]()
Ter uwer informatie.
Gelukkig hebben ze de foto's nogquote:
Dat zou ik ook doen als ik jou wasquote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, wel eem ultiem foute fb reactie
Jaquote:
Sukkelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What was I thinking... wacht.. laat maar
Hierzo dusquote:
Ik was zonder die foto ook al jaloers hoorquote:
Ik moest zo extreem hard lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik pas toen ik het vanmorgen teruglas
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
JaEn toen wou ik naar huis.. komt er een of andere kerel achter me aan
.. Die niet bepaald wou luisteren dat mijn make believe vriendje op me aan het wachten was.. en hem wel even op zn smoel zou tetteren...
Lang leve langs barren lopen die net sluiten met allemaal mannen die je kent erinSaved my ass.. of hand eigenlijk
En toen was ik rond 7 uur wel aan het slapen
Maar JALOERS op het zeilen...
Bah, opdringerige dronken mannen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
JaEn toen wou ik naar huis.. komt er een of andere kerel achter me aan
.. Die niet bepaald wou luisteren dat mijn make believe vriendje op me aan het wachten was.. en hem wel even op zn smoel zou tetteren...
Lang leve langs barren lopen die net sluiten met allemaal mannen die je kent erinSaved my ass.. of hand eigenlijk
En toen was ik rond 7 uur wel aan het slapen
Maar JALOERS op het zeilen...
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]Misschien was hij alleen maar bezorgd om je?
Precies opdringerige turkse mannen! GRMBLquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah, opdringerige dronken mannen!
En dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Achja, begin de dag met een lach enzo
Nog ergerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies opdringerige turkse mannen! GRMBL
Die zijn nog erger idd.. Wist ik eerder niet.. Maar gelukkig hebben we de lieve hollandse man nog die je naar huis loopt zonder je proberen te versierenquote:
Ze bestaan nog!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zijn nog erger idd.. Wist ik eerder niet.. Maar gelukkig hebben we de lieve hollandse man nog die je naar huis loopt zonder je proberen te versieren
OOOOOhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker gedouched, over een half uurtje meet!
Met wie? Waar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker gedouched, over een half uurtje meet!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bestaan nog!!
Ze zijn zeldzaam maar bestaan nog wel!
sorry.quote:
Na wat jij op FB zei behoor jij echt niet meer tot die groep hoorquote:
Bestaan er genoeg van hoor! Als ze je eenmaal al een tijd kennen doen ze het allemaal eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bestaan nog!!
Ze zijn zeldzaam maar bestaan nog wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |