Lekker wijf ben je toch ook hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef Evie het volgende:
[..]Zeker!!
Misschien kan je er 1 vinden op het festivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar dan moet ik 22.50 betalen voor een middagje en avondje..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien kan je er 1 vinden op het festival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 22.50 betalen voor een middagje en avondje..zucht..
De man die jou waard is spreekt jou wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die prijs is best hoog (zeker voor een arme student)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man die jou waard is spreekt jou wel aan![]()
En die prijs is best hoog (zeker voor een arme student)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninjaspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]Het is echt bar en boos..
Ghehe dat zeg je vast niet als je straks klaar bent en bakken met geld gaat verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat moet ik nog maar zien gezien de plannen van dit kabinet om me de eerste 3 - 12 jaar na mijn studie ongeveer op minimum loon te zetten en daarvan mn schuld ook nog af te gaan lossenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat zeg je vast niet als je straks klaar bent en bakken met geld gaat verdienen
Damnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien gezien de plannen van dit kabinet om me de eerste 3 - 12 jaar na mijn studie ongeveer op minimum loon te zetten en daarvan mn schuld ook nog af te gaan lossen
Euh, whud?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien gezien de plannen van dit kabinet om me de eerste 3 - 12 jaar na mijn studie ongeveer op minimum loon te zetten en daarvan mn schuld ook nog af te gaan lossen
Ik help je hopen!quote:
Wordt eens wakker!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik verdien later direct de Balkenende-norm hoor
Wat studeer je dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat ik rond de 2k begin hoor, zo dom ben ik niet
It's fun to charter an accountantquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Accountancy, denk dat ik een controlling master ga volgen trouwens.
Ik weet niet waar jij een zuster ziet...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Zuster, zuster! Kunt u even naar mijn gezwel kijken
chirurg danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een zuster ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |