Welke B?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik de nieuwe vriend van Ingrid ben.
2euro bied ik... voor die dreun (die niet voor mij bedoeld wasquote:
dat is ook een manier...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
die Bekende N natuurlijk ...
ik ben weg .. frustraties er uit rennen
Hoe is het in Assen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef dolfina-chica het volgende:
ok... scharrel alvast verteld dat ie maar geen sex moet hebben voorlopig
woensdag/donderdag.... super...quote:
Je hebt wel mazzel met het weer geloof ik hè!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
woensdag/donderdag.... super...
vanavond om 00uur weer in de stad
op facebook notabenequote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
Ze zitten op facebook te roddelen over mij.ik dacht dat ik ondertussen wel alles op Fok had meegemaakt.
eerste keer in uhhhh ik geloof 7 of 8 jaar dat het de nachten zo lekker isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt wel mazzel met het weer geloof ik hè!
ik moet vaker gaan rennen met frustratie'squote:
Wat een bolle wangetjes heeft die kat...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb foto binnen, met mijn stap outfit van afgelopen woensdag
[ afbeelding ]
ik heb geen hang tieten... je kijkt te laagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat een bolle wangetjes heeft die kat...
Oh, hij heeft dus gewoon dikke wallen onder z'n ogenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb geen hang tieten... je kijkt te laag
nee, dat is die kop erbovenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh, hij heeft dus gewoon dikke wallen onder z'n ogen
niets meer erop te zeggen dat je het jezelf zo makkelijk afmaakt met alleen eenquote:
Ik slikte net op tijd m'n woorden in voordat ik die posttequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niets meer erop te zeggen dat je het jezelf zo makkelijk afmaakt met alleen een
zou ik ook zeggen als ik niets meer wistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik slikte net op tijd m'n woorden in voordat ik die postte
Je moet hem ook niet serieus nemen want papabear maakt alleen maar garpjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niets meer wist
Kun je zelf niks verzinnen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niets meer wist
Dat doet me denken aan een leuke (matige) grapquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet serieus nemen want papabear maakt alleen maar garpjes.
ik hem serieus nemen, dan heeft ie geen sterretje meer, maar een rondje....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet serieus nemen want papabear maakt alleen maar garpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Dat was iets op een rommelmarkt toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een leuke (matige) grap
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik hem serieus nemen, dan heeft ie geen sterretje meer, maar een rondje....Zijn korte keukenschorts de mode tegenwoordig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
[..]Waar het hart van vol is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je zeker dat die niet van een gefrustreerde impotente ex van je is geweest?
Het niveau daalt weer dus ik ga richting bed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is...
Weet je zeker dat die niet van een gefrustreerde impotente ex van je is geweest?
[..]
ik hem serieus nemen, dan heeft ie geen sterretje meer, maar een rondje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tis nu wel lekker buiten inderdaad.. Flink afgekoeld in ieder geval..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:59 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe zit heerlijk te genieten op 't balkon
We hebben net lekker gebbq-t en morgen gaan we nog 'n keer bbq-en
En de kikkers in de sloot hier tegenover kwaken heul veul en heul hard
Lekker koud biertje erbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
De bbq smeult nog na, dus die geeft ook flink wat warmte af
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zijn korte keukenschorts de mode tegenwoordig?
nee, ik heb dat ding voor mannetjes zoals jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is...
Je moet ook Hertog Jan hebben, of Palmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef Ehhe het volgende:
De fles wijn is al leeg, het bier wat hier in de koelkast staat vind ik niet zo lekker. Warsteiner...
vieze metaalsmaak in mijn mond.... mag niet veel doen, dus heb vandaag niets gedaan en ga zo op stapquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef Ehhe het volgende:
DolfieeHoe gaat het met je? Voel je je alweer wat beter?
Brr wat heb je gegeten/gedronken dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vieze metaalsmaak in mijn mond.... mag niet veel doen, dus heb vandaag niets gedaan en ga zo op stap
Tijdens mijn pubertijd scheet jij je luier nog volquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik heb dat ding voor mannetjes zoals jij![]()
impotente exen heb ik niet... of jij moet een ex van me zijn... toch je fobo ff nog een keer checken
antibiotica gegetenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Brr wat heb je gegeten/gedronken dan?. Hoe lang duurt de TT nog eigenlijk? Tot zondag?
oud mannetje dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tijdens mijn pubertijd scheet jij je luier nog vol
'Mannetje'
Mag jij dan wel naar die poezenwangetjes kijken PBquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tijdens mijn pubertijd scheet jij je luier nog vol
'Mannetje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |