Welke B?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik de nieuwe vriend van Ingrid ben.
2euro bied ik... voor die dreun (die niet voor mij bedoeld wasquote:
dat is ook een manier...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
die Bekende N natuurlijk ...
ik ben weg .. frustraties er uit rennen
Hoe is het in Assen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef dolfina-chica het volgende:
ok... scharrel alvast verteld dat ie maar geen sex moet hebben voorlopig
woensdag/donderdag.... super...quote:
Je hebt wel mazzel met het weer geloof ik hè!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
woensdag/donderdag.... super...
vanavond om 00uur weer in de stad
op facebook notabenequote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
Ze zitten op facebook te roddelen over mij.ik dacht dat ik ondertussen wel alles op Fok had meegemaakt.
eerste keer in uhhhh ik geloof 7 of 8 jaar dat het de nachten zo lekker isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt wel mazzel met het weer geloof ik hè!
ik moet vaker gaan rennen met frustratie'squote:
Wat een bolle wangetjes heeft die kat...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb foto binnen, met mijn stap outfit van afgelopen woensdag
[ afbeelding ]
ik heb geen hang tieten... je kijkt te laagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat een bolle wangetjes heeft die kat...
Oh, hij heeft dus gewoon dikke wallen onder z'n ogenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb geen hang tieten... je kijkt te laag
nee, dat is die kop erbovenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh, hij heeft dus gewoon dikke wallen onder z'n ogen
niets meer erop te zeggen dat je het jezelf zo makkelijk afmaakt met alleen eenquote:
Ik slikte net op tijd m'n woorden in voordat ik die posttequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niets meer erop te zeggen dat je het jezelf zo makkelijk afmaakt met alleen een
zou ik ook zeggen als ik niets meer wistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik slikte net op tijd m'n woorden in voordat ik die postte
Je moet hem ook niet serieus nemen want papabear maakt alleen maar garpjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niets meer wist
Kun je zelf niks verzinnen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niets meer wist
Dat doet me denken aan een leuke (matige) grapquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet serieus nemen want papabear maakt alleen maar garpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |