Zijn goudvis had plasproblemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Is er al een statement van schleck zelf?
Zat het in de zwitsal doekjes van na een afdaling?
Heeft ie toch geen middelen voor nodig? Huilen gaat vanzelf wel bij die gasten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Vochtafdrijvend middel, was dat om het verdriet vanwege het missen van Andy "af te drijven"?
Idd. Ook wielrennen is nu wel schoner dan in de jaren 90/00, maar ik geloof niet dat het nu schoon is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef DeeBee het volgende:
@Wombcat: ik geloof er (helaas) ook steeds minder in. Atletiek en zwemmen kunnen gewoon niet zo clean zijn als ze nu lijken... Qua atletiek is het misschien 'schoner' dan in de jaren '80, maar die prestaties zijn werkelijk waar bovenmenselijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
Hèhè eindelijk. Ivailo Gabrovski, de Bulgaar die in Turkije vanuit het niets iedereen naar huis reed, is betrapt op EPO.
Ook bij de vrouwen een dopinggeval, niet toevallig ook iemand uit Oost-Europa. Rasa Leleivyte ook betrapt op EPO.
Heb je wellicht toch even het gevoel gehad van winnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef DeeBee het volgende:
Genot, zulke prutsers die vanuit het niets komen op een EPO-kuurtje aan het einde van hun carriere, wat dénk je dan?!
Dat vanuit het niets slaat op iedereen naar huis rijden, want hij heeft nog nooit op dit niveau mensen bergop zo belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Toch regelmatig goed gereden in de Ronde van Bulgarije en Servie!
Was ook sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vanuit het niets slaat op iedereen naar huis rijden, want hij heeft nog nooit op dit niveau mensen bergop zo belachelijk gemaakt.
Ah ja, ik interpreteer em nu pas zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch bedoeldWas misschien niet helemaal duidelijk.
Ik vraag me opeens spontaan af hoe het nog met die Tiernan-Locke zou zijn ...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
Hèhè eindelijk. Ivailo Gabrovski, de Bulgaar die in Turkije vanuit het niets iedereen naar huis reed, is betrapt op EPO.
Ook bij de vrouwen een dopinggeval, niet toevallig ook iemand uit Oost-Europa. Rasa Leleivyte ook betrapt op EPO.
quote:Cycling on Eurosport@planetcycling
N. Gezzar #france #athletics positive with EPO!! Where is Damien Ressiot @lequipe ?? An entire page tomorrow? or is it only for cycling?
En waar blijven de busjes van de gendarmerie en de 30 cameraploegen?quote:
Uiteraard komt er een dag voor de OS op de voorpagina een artikel over dit dopinggeval. En wordt de OS zelf naar een mini artikeltje ergens verdwaald in het sportkatern verdreven. Oh nee, dat was met de Giroquote:
Idd. De arme drommel, hoe kan hij zich en zijn sport serieus genomen voelen als hij thuis in de woonkamer wacht op de hordes journalisten en een peleton agenten. Sadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef OProg het volgende:
[..]
En waar blijven de busjes van de gendarmerie en de 30 cameraploegen?
Hij telt niet eens mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Idd. De arme drommel, hoe kan hij zich en zijn sport serieus genomen voelen als hij thuis in de woonkamer wacht op de hordes journalisten en een peleton agenten. Sad
Iets langzamer, maar komt wel in de buurt van zijn geschrapte WR van 9,77.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef Columbiafan het volgende:
Gatlin loopt nu ook gewoon sneller dan voor z'n dopingschorsing, geloofwaardig
idd, toen al groeihormonen uit dode mensen, lewis met een beugel in zijn bek, betrapt op 3 verboden middelen, christen zijn en toch nog keihard liegen/ontkennen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef Redefine het volgende:
Was zeker een boeiende docu ja. Blijft toch altijd weer typerend hoe sporters met stalen gezich blijven beweren dat ze toen schoon warenIk geloof alleen Da Silva.
En natuurlijk ook weer die enorme doofpot voor de spelen van Los Angeles.
Vooral die selectieve verontwaardigdheid. Het gebruik van Johnson een grote schande vinden, terwijl jezelf ook gebruikt (hebt). Ben is genaaid, door alleen hem te schorsen (wat ik wel al wist).quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, toen al groeihormonen uit dode mensen, lewis met een beugel in zijn bek, betrapt op 3 verboden middelen, christen zijn en toch nog keihard liegen/ontkennen!
respect to Ben
quote:Fazekas opnieuw betrapt op doping
BOEDAPEST - De Hongaarse discuswerper Robert Fazekas hangt een levenslange schorsing boven het hoofd nadat hij voor de tweede keer is betrapt op doping. De atleet werd in 2004 zijn olympische titel ontnomen, toen hij in Athene weigerde voldoende urine af te staan voor een dopingcontrole. Dat staat gelijk aan een positieve test. De 36-jarige Hongaar is recentelijk betrapt op steroïden.
De Hongaarse atletiekbond bevestigde dat Fazekas dinsdag voor de tuchtcommissie moet verschijnen om zijn straf aan te horen.
Telesport
Zeer boeiende documentaire. Volgens mij waren 6 van de 8 finalisten van de 100 meter op een of andere manier met doping in verband gebracht (geschorst of niet). Ik vond Lewis wel erg hypocriet. Lewis mocht geen eens deelnemen aan die spelen nadat er drie middelen in zijn urine waren gevonden. Verder vond ik het gewijs naar Johnson wel erg hypocriet van Lewis. Lewis vind ik echt een arrogant ventje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef OProg het volgende:
Nu op nederland 3 een hele boeiende docu over dopinggebruik in de atletiek op en in aanloop naar de spelen in Seoul 88.
Bolt zijn WR is 2 tienden sneller dan het WR van Johnson maar interessant genoeg was de topsnelheid van beiden 44 km/h. Bolt zijn topsnelheid was marginaal hoger maar tikte niet de 45 km/h aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iets langzamer, maar komt wel in de buurt van zijn geschrapte WR van 9,77.
Tegelijkertijd, Bolt loopt stukken sneller dan de betrapte Johnson (9,79), Montgomery (9,78) en Gatlin (9,77). Als je dan ziet dat de dopeurs met moeite elkaars records kunnen verbreken blijft het wat vreemd dat Bolt, Powell, Gay en Blake snellere tijden kunnen neerzetten. Een Carter en Mullings komen ook nog in de buurt, 6 man dus die net zo snel of sneller zijn dan gasten waarbij de doping uit de oren spoot.
Zat dat in diezelfde docu, dus in de atletiek 6 gevallen op de Spelen van 2004 of is dit ander nieuws?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:27 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben benieuwd naar die zes mogelijke dopinggevallen van 2004.
Het IOC bracht pas geleden naar buiten dat er zes nieuwe verdachte gevallen zijn na het hertesten van 100 A-stalen. Mits de B-stalen ook een positieve test opleveren, kunnen die sporters in kwestie alsnog een sanctie krijgen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zat dat in diezelfde docu, dus in de atletiek 6 gevallen op de Spelen van 2004 of is dit ander nieuws?
dat moeten ze gewoon standaard gaan doen, dat hertesten na 2 jaar ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 12:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het IOC bracht pas geleden naar buiten dat er zes nieuwe verdachte gevallen zijn na het hertesten van 100 A-stalen. Mits de B-stalen ook een positieve test opleveren, kunnen die sporters in kwestie alsnog een sanctie krijgen.
Nog ergens te herzien?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef OProg het volgende:
Nu op nederland 3 een hele boeiende docu over dopinggebruik in de atletiek op en in aanloop naar de spelen in Seoul 88.
Selsouli wederom betrapt op dopingquote:Atlete Mariem Alaoui Selsouli is voor de tweede keer betrapt op het gebruik van doping. De Marokkaanse mist hierdoor de Olympische Spelen. In Londen gold ze als kandidate voor een medaille op de 1.500 meter.
De 28-jarige Selsouli zat tussen 2009 en 2011 al eens een schorsing uit vanwege het gebruik van epo. Dit jaar won ze zilver op de 1.500 meter bij het WK indoor. Eerder deze maand liep ze bij de Diamond League in Parijs met 8.34,47 de snelste tijd wereldwijd sinds 2006. Die tijd wordt echter niet erkend omdat ze na afloop van de wedstrijden in de Franse hoofdstad positief testte op een diureticum, een middel dat doping kan maskeren.
Yep, maar die wordt voorlopig nog het hand boven het hoofd gehouden.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Felagund het volgende:
Zelfde soort middel als Fränk Schleck toch?
Uiteraard ...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Zelva het volgende:
Broer Mariem Andy Selsouli zegt dat ze absoluut onschuldig is.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Zelva het volgende:
Broer Mariem Andy Selsouli zegt dat ze absoluut onschuldig is.
Voor mij ook, maar niet echt verbazingwekkendquote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Volgens Erik Dijkstra (RTL) had Gilbert vorig jaar zodanig schommelende bloedwaarden, dat hij een officiële waarschuwing van de UCI heeft gekregen. Daarna won hij geen koers meer.
Dit is nieuw voor mij?
Was gewoon vergiftigd!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Volgens Erik Dijkstra (RTL) had Gilbert vorig jaar zodanig schommelende bloedwaarden, dat hij een officiële waarschuwing van de UCI heeft gekregen. Daarna won hij geen koers meer.
Dit is nieuw voor mij?
Hebben de aminozuren van Vansevenant er iets mee te maken?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Dit is nieuw voor mij?
Ik vraag me af waar hij die wijsheid vandaan heeft.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Dit is nieuw voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |