dat hoefde sowieso al niet. Hij was al klaar met dit seizoenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voorlopig nog maar eentje, maar dit betekent denk ik ook dat we van die andere ook niet veel meer hoeven te verwachten dit jaar.
Kolobnev is ook nooit geschorst. Die werd vorig jaar, ook op de rustdag, weggestuurd en ontslagen na een positieve test op hetzelfde middel. Hij werd op medische grond vrijgesproken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef Waaghals het volgende:
Ha het is weer rustdag
Waarom geen schorsing?
Was het al zeker dat hij de Vuelta niet zou rijden dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hoefde sowieso al niet. Hij was al klaar met dit seizoen
alsof Andy die serieus wil rijdenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was het al zeker dat hij de Vuelta niet zou rijden dan?
Ik weet ook niet of ik daar echt rouwig om moet zijn, paar jaar geleden wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit zomaar het einde van Fränk en Andy in het wielerpeloton zou kunnen betekenen.
In het geval van Andy is er dan weinig verschil met dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit zomaar het einde van Fränk en Andy in het wielerpeloton zou kunnen betekenen.
Ken dit verhaal niet of verzin je iets?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef OProg het volgende:
Misschien had hij nog een restje spul over dat hij kreeg voor die 7000 euro die hij toen naar Fuentes over had gemaakt.
Wat moeten ze dan met hun leven? Denk dat ze nog wel even doormodderen voor een wat aantrekkelijker pensioen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
Och, Ulrich vermaakt zich tegenwoordig ook prima. Volgens mij hebben die het overgrote deel van het jaar dezelfde soort instelling.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan met hun leven? Denk dat ze nog wel even doormodderen voor een wat aantrekkelijker pensioen.
Eerste wat ik ook zei, die gaan gewoon lekker vissen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
Reclame maken voor de pharmaceutische industrie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Och, Ulrich vermaakt zich tegenwoordig ook prima. Volgens mij hebben die het overgrote deel van het jaar dezelfde soort instelling.
Kwestie van tijd dat iemand als frank betrapt zou worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
In het topvoetbal kan je beter niet al je geld besteden aan doping.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:48 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er in de topsport bijna niemand clean is
gelukkig doen ze daar beidenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
In het topvoetbal kan je beter niet al je geld besteden aan doping.![]()
Je kan het beter gebruiken om tegenstanders om te kopen.![]()
![]()
Je moet zoeken naar de gulden middenweg. Gelukkig is er dan ook iets meer geld voor handen als je voor dit soort complexe keuzes staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |