Die heb ik niet gehoord...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
net wat gedonder boven tilburg, nu weer rustig ?
Kan kloppen. Dat was afkomstig van de bui die bij Den Bosch hing. Heb hier ook een paar donders gehad, maar het mag eigenlijk geen naam hebben.quote:
Bui ligt wel ongeveer op ramkoers toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:56 schreef Ebbao het volgende:
Hier treden de rode hete chili pepers op in een vrij hoge tent, hopen dat ze iig ergens een bliksemafleider hebben
hoorde het toen ik op de zolder keek. Als ik kijkop de radar is er wel net een bui langs tilburg getrokkenquote:
Hij lijkt wel op de goede weg te zijn, maar het duurt nog even voordat hij er is dus er kan nog van alles veranderen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Bui ligt wel ongeveer op ramkoers toch?
Denk ook dat hij meer richting Arnhem trekt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op de goede weg te zijn, maar het duurt nog even voordat hij er is dus er kan nog van alles veranderen.
Meesterlijk stukje uit Southparkquote:
Ik vond 'm zo leuk dat ik hem op m'n facebook heb gezet, if you don't mind?quote:
jaquote:
geen probleem.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik vond 'm zo leuk dat ik hem op m'n facebook heb gezet, if you don't mind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
ja
[..]
geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Je moet bij het KNMI gaan werken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gaat precies zoals ik verwacht had.
Je hebt het gejinxedquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gaat precies zoals ik verwacht had.
Nouja, als ze geen onweer aangekondigd hadden was het prima toeven zonder teleurstelling, nu is het prima toeven met een teleurstellingquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef andreas612 het volgende:
prachtig weer al de hele avond in Breda..![]()
Ik heb nog een mobiele airco in de garage staanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef andreas612 het volgende:
vanmiddag ventilator gekochtben er nu toch wel blij mee
..niet dat ik die deze zomer nodig ga hebben, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb nog een mobiele airco in de garage staan
Het valt me nog mee dat dit keer niet het halve land plat ligt door weerwaarschuwingen die in de media breed uitgemeten worden. Ze hebben het semi-stil gehouden en gelukkig was meer ook niet nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Skitzofrenix het volgende:
Jeetje, volgens mij hebben ze er nog nooit zo naast gezeten als vandaag.
dan heb ik het toch liever voor we naar bed gaan. Anders houdt de hond ons de hele nacht wakker. Die is zo bang van onweer, zo zielig....quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef tomaat52 het volgende:
Volgens RTV Gelderland krijgen we vannacht meer onweer en windstoten.
?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef marcel-o het volgende:
en vannacht weer wakker worden van n keiharde ruis en n stroboscoop voor t raam
Ogen dicht, schaapjes tellen. Volgens velen helpt Studio Sportzomer ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:38 schreef Poeke het volgende:
Indeed. Geen idee hoe we aan slapen toe gaan komen vannacht.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef marcel-o het volgende:
komt me bekend voor dit
en vannacht weer wakker worden van n keiharde ruis en n stroboscoop voor t raam
Zeg dat welquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:21 schreef DemonRage het volgende:
Wat een domper... zowel de wedstrijd Duitsland - Italië als het weer.
Vooral het uitgebleven onweer, voetbal vond ik wel mooi.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:21 schreef DemonRage het volgende:
Wat een domper... zowel de wedstrijd Duitsland - Italië als het weer.
Fappen is sowieso plakkerigquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:33 schreef Djeez het volgende:
Het is nog steeds erg warm. Dat wordt lekkere plakseks zo
En dan klagen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:33 schreef Djeez het volgende:
Het is nog steeds erg warm. Dat wordt lekkere plakseks zo
Dat was de bal van een van de Duitsers nog, bezig met zijn baan om de aarde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:31 schreef Againzender het volgende:
Knalt opeens een bui boven de Wadden op de Noordzee omhoog. Raar!
Ik wacht nog op iets wat jij beloofd hebt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:21 schreef Villas_Rubin het volgende:
`Ben ik ff blij dat ik een ventilator op m'n kamer heb, die ik lekker op mezelf richt als ik ga slapen!
Was net buiten op de fiets en toen was 't eerlijk... toen ik stil ging staan van het fietsen brak het zweet me uit. Pfff, echt nog steeds vies zweetweer!
Prijs jezelf maar gelukkig met een flits zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:28 schreef INViCTuS het volgende:
1 flits gehad hier en 166 druppels ( op de gok ) maar wel erg sonde...
Mijn advies: de hele nacht opblijven, of rond 4:00 je wekker zetten, want dan gaat het gebeuren, let maar opquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Ik wacht nog op iets wat jij beloofd hebt!
Die kans is wel aanwezig ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:57 schreef Villas_Rubin het volgende:
Houdt dit dus in dat het morgen weer zo smerig zweetweer is?
Plakkende ballen, is toch heerlijk man?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:57 schreef Villas_Rubin het volgende:
Houdt dit dus in dat het morgen weer zo smerig zweetweer is?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Plakkende ballen, is toch heerlijk man?
Ik zie inderdaad flitsen in het westenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:23 schreef Phyrexy het volgende:
Boven flevoland is dan toch nog een onweersbuitje ontstaan dat nu richting het noord-oosten (zwolle) trekt en zich heeft uitgebreid naar het zuiden (apeldoorn). Toch nog verfrissing voor het oosten?
Ik hoor hem hier aankomen, zo'n 30km verderop. Ik haat onweerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:54 schreef beantherio het volgende:
En toen was het ineens weer stil.
Het ergste lijkt inmiddels inderdaad voorbij (in Zwolle dan). Wel heel apart hoe zoiets plotseling ontstaat.
Stuur maar deze kant opquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor hem hier aankomen, zo'n 30km verderop. Ik haat onweer
Als ik wist hoe ik dat kreng weg kon jagen, deed ik het met alle liefde!!quote:
Waar kan ik het ophalen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik dat kreng weg kon jagen, deed ik het met alle liefde!!
Tof, ik durfde je niet te vragen. Omgeving Ommen/Nieuwleusenquote:
Hé, het kakt inquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ik durfde je niet te vragen. Omgeving Ommen/Nieuwleusen
Dat vind ik nou he-le-maal niet erg!!quote:
Ik deed het met liefdequote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou he-le-maal niet erg!!![]()
Ik blijf nu wel eeuwigdurend van je houden, puur omdat je aanbood hem te komen halen
En dat terwijl we elkaar niet eens kennen. hoe geweldig en liefdevol zijn wij??quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:14 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat terwijl we elkaar niet eens kennen. hoe geweldig en liefdevol zijn wij??![]()
Ik duik m'n nest weer in, ik hoop dat het bij regen alleen blijft...![]()
Truste
Das niet een foto die ik graag zie...quote:
Het is gelukkig mijn uitzicht als het onweertquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Das niet een foto die ik graag zie...![]()
*nu echt weg*
het gaat daar nu dan ook flink tekeerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:49 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas. Morgen ligt het level 2-gebied boven Duitsland
Dat dus. Normaal regent het altijd tijdens de TT-feesten. Kun je zelf een jaar niet heen, is het prachtig weer en staat de wind jouw kant op. Slechts geslapen door al die herriequote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou dat was weer een fantastische voorspelling. Geen druppel gezien.
quote:
Ben ook niet heel gesteld op onweer. Maar potdomme wat mooi om te zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Das niet een foto die ik graag zie...![]()
*nu echt weg*
En die regen viel ook nog eens tijdens Raindance Maggiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
Was naar RHCP @ Nijmegen, 3 flitsen en nog geen 100 druppels regen.. Vrijwel droog.. Wel warm met 34 graden..
Die halfslappe buitjes van de laatste tijd heb je ook geen reet aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Geen druppel of flits gezien, het is de hele nacht benauwd gebleven.
Er lijkt een buitje over België te naderen, maar dat zal ook wel weer oplossen voordat het hier is. Bovendien te klein om echt verkoeling te geven.
Hier in Oldenzaal horen we hetzelfde gerommel denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Beetje gerommel in Hengelo. Stelt niet veel voor
Grote kans van welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier in Oldenzaal horen we hetzelfde gerommel denk ik
Ja, lekker zwaar gerommel nuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Grote kans van wel
Nu gaat het wel wat harder met wat geflits erbij
Sure.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:42 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week woensdag, donderdag en vrijdag zijn de kansen weer aanwezig op leuke buien.
Had het de hele nacht maar geregend. Dan had ik nog een beetje fatsoenlijk kunnen slapen, tering-TTquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Vannacht in Assen wel wat gedonder gehoord, en 1,5 minuut regen..
Garantie heb je nooit hequote:
Inderdaad, dat beetje onweer wat ik vannacht heb gehoord was niets vergeleken met het lawaai uit de stad dat hier tot in Marsdijk te horen was. Je zal er maar naast wonenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Had het de hele nacht maar geregend. Dan had ik nog een beetje fatsoenlijk kunnen slapen, tering-TT
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Garantie heb je nooit helifted en cape zijn in elk geval vrij aardig op dit moment...
Hier ook een Marsdijker. Lag dus niet aan mij dat het lawaai dit keer veel harder klonk dan normaal. Iedereen klaagt erover op het werk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, dat beetje onweer wat ik vannacht heb gehoord was niets vergeleken met het lawaai uit de stad dat hier tot in Marsdijk te horen was. Je zal er maar naast wonen
Nou bij mij was het probleem gewoon de benauwde hitte, ik heb geen oog dichtgedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, dat beetje onweer wat ik vannacht heb gehoord was niets vergeleken met het lawaai uit de stad dat hier tot in Marsdijk te horen was. Je zal er maar naast wonen
Jep hier ook. Ik wacht de buien even af en ga dan de auto wassen, anders kan ik straks weer overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:44 schreef DennisDeBengel het volgende:
Het lijkt wel of er vannacht regen met zand naar beneden kwam.. ik wist niet wat ik zag toen ik vanochtend bij m'n auto kwam![]()
Uiteindelijk blijkt dus dat elke auto hier uit de buurt zo smerig als wat geworden is, de tankstations met wasstraat zullen in hun handjes knijpen
Rood/geel/wit/bruin elke kleur die je wilquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef Poeke het volgende:
Niet echt rood? Ik dacht dat saharazand rood was?
Deze bui dus, centrum ligt idd over Keulen of net daar onder.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef VacaLoca het volgende:
Aardig buitje bij Keulen zo te zien op buienradar.
Arnhem schijnt de zon weer een beetje
'Het in Keulen horen donderen' moet ergens vandaan komen. Ze hebben daar vaak geluk, net als de Eifel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef VacaLoca het volgende:
Aardig buitje bij Keulen zo te zien op buienradar.
Die van mij ook... Daarnaast heb ik hem een nacht onder een boom gezet waar vanalles vanaf lekt, het is een zooitjequote:
Volgende keer de ramen van je auto dicht doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:50 schreef CklokC het volgende:
Dat is niet best. Hier trouwens ook mijn auto vol met zand en niks gehad van slecht weer de afgelopen avond.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:48 schreef Resistor het volgende:
Ik moet de tuin sproeien, er hangen wat planten slap
dan hebben jullie pech. volgens buienradar is dat ook het enige buitje en alweer opgelost voor het Zeeland uit is. Geniet ervanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
komt nu me bakken uit de lucht vallen.
[ afbeelding ]
Of geluk, buitje kan geen kwaad hoor en opgelost is het ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan hebben jullie pech. volgens buienradar is dat ook het enige buitje en alweer opgelost voor het Zeeland uit is. Geniet ervan
Richting Dordrecht inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef JimmyJames het volgende:
Ik schat dat het hier (dordrecht) binnen een uurtje ook met bakken uit de lucht zal vallen
Voorlopig draait het uit op een anti-climaxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Richting Dordrecht inderdaad.
Begon hier om kwart voor 10 te regenen, sindsdien matige regenval gehad
en nu nog steeds. Einde nog niet in zicht.
Rood zand heb je in Australië, maar dat bereikt ons land niet (misschien 1 of 2 korreltjes die in hogere luchtlagen terecht zijn gekomen en de hele wereld rondgewaaid worden):quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef Poeke het volgende:
Niet echt rood? Ik dacht dat saharazand rood was?
ze zochten gewoon een excuus om een paarse piemel te tekenen volgens mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:58 schreef Againzender het volgende:
Estofex geeft een level 3 voor een groot stuk Duitsland!
Fantasievolle gedachten heb je.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zochten gewoon een excuus om een paarse piemel te tekenen volgens mij
Ik denk dat er vooral Nederlanders in de file staan in dat gebied op dit momentquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:10 schreef Againzender het volgende:
Je zou maar op de camping staan in dat gebied.....
Dan krijg je zoiets, maar dan door het weer:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:10 schreef Againzender het volgende:
Beetje een idee schetsen: Vethuizen, 14 juli 2010.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:10 schreef Againzender het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:08 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, 40 jaar maar zie er nog steeds een piemel in
Helaas!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom!!! WAAROM!!!!!!!!!!!!!!!
WAAROM niet hier?![]()
There lauft ein Deutsche luul in my way:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:08 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer zit daar op een camping in een tent, nog net buiten het level 3 gebied.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:10 schreef Againzender het volgende:
Weisswurstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:08 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Idd... lijkt. Het is vaak opgelost voordat het hier is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef SoldMayor het volgende:
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Dat wat boven Frankrijk ligt lijkt wel richting NL te komen????
Lijkt.
Interessant voor chasers die naar Duitsland gaan. Zo'n derecho (als het zo ver komt) kan wel een flinke bende achterlaten... zeg maar wat vorig jaar in Vught gebeurde, maar dan over een veel groter gebied.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:08 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... lijkt. Het is vaak opgelost voordat het hier is.
late avond / nacht denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Trouwens die level 3 in midden europa zeg maar.
Wanneer zou het daar dan moeten los gaan?
Ik hoop het voor de stormchasers... weliswaar niet zo voor de mensen die in die gebieden wonen. Ik zie de foto's van dikke glimmende mercedessen en volkswagens met hagelschade en bomen/takken erop alweer voor me.quote:
Precies... het is toch nog 25°C hierzo en die wind is er heel aangenaam bij. De zon is toch nog behoorlijk fel. (niet voor niets UV index 8 vandaag)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef MaLo het volgende:
Het is me een lekker weertje vandaag. Warm, zonnig, verkoelend windje. Laat het maar tot eind september zo blijven
Mákkelijkquote:
Ik zweette me de tyfus in de auto.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mákkelijk
Wij gaan straks een milkshake halen
Je bent niet alleen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:08 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef MaLo het volgende:
Het is me een lekker weertje vandaag. Warm, zonnig, verkoelend windje. Laat het maar tot eind september zo blijven
Dat was mijn postduif.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:24 schreef yvonne het volgende:
Hé in Dordt heeft het geregend
5 druppels.
Die beesten vliegen toch de halve wereld wereld over?quote:
Ja hoor, die van mij zijn al eens uit Barcelona teruggekomenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die beesten vliegen toch de halve wereld wereld over?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk dagje, vandaag verjaardag van dochter gevierd (1 jaar geworden) de kids konden heerlijk buiten spelen... Prima te doen.
Ik zie een klein onweers buitje deze kant op komen, prima
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk dagje, vandaag verjaardag van dochter gevierd (1 jaar geworden) de kids konden heerlijk buiten spelen... Prima te doen.
Ik zie een klein onweers buitje deze kant op komen, prima
Noordoostelijk v luxemburg= duitslandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef Fredo55 het volgende:
Broer zit in Frankrijk, noordoostelijk van Luxemburg.
Sorry, zuidoostelijk. In de buurt van Metz.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Noordoostelijk v luxemburg= duitsland
Alles ist vorbei, alles ist vorbeiquote:
quote:kostenloses blitzkonzert..wo?? schaut nach oben..!!gott hat gute laune ;-)
Die lijnen zitten ook dicht op elkaar heequote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef horned_reaper het volgende:
Logisch ook!
[ afbeelding ]
Gewoon compleet Duitsland is bedekt door een ENORM onweercomplex!
schweinfurtquote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef horned_reaper het volgende:
Logisch ook!
[ afbeelding ]
Gewoon compleet Duitsland is bedekt door een ENORM onweercomplex!
quote:Tientallen gewonden door bliksem op festival Duitsland
LEIPZIG - Op een metalfestival in het oosten van Duitsland is in de nacht van zaterdag op zondag de bliksem ingeslagen.
Foto: NU.nl/Niels v Ongeveer 50 mensen raakten gewond, van wie negen ernstig. Dat hebben de lokale autoriteiten zondag gezegd.
Het onweer trof het festival With Full Force in het dorpje Roitzschjora, dat ten noorden van Leipzig ligt. Ondanks de gewonden ging het evenement door.
With Full Force trekt jaarlijks enkele tienduizenden bezoekers. Dit jaar traden bands als Soulfly, Machine Head, Flogging Molly en Pennywise op.
Door: ANP | Bekijk op de kaart
Broer zit in de Vogezen, komt weer een bak water aan daar.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:59 schreef ZaZoe het volgende:
Je zal nu in een tentje in de Vogezen zitten, wat een rotweer momenteel in die hoek.
Hoho, ik heb hier nog geen druppel regen gezienquote:
Inmiddels hier gearriveerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:43 schreef Fredo55 het volgende:
Gaat weer aardig los nu, plotseling veel wind na passage bui. Veel regen en onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |