Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou haast denken dat het een lief meisje is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
Dit plaatje van Asuka intrigeert me altijd wel:
[ afbeelding ]
Jij hebt kennelijk meer van Evangelion gezien dan ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het een lief meisje is.
Maar het blijft een lelijke bitch.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het een lief meisje is.
Maar het blijft een lelijke bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je eigenlijk ooit de serie gezien? Of alleen de Rebuild films?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk meer van Evangelion gezien dan ik.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]!!!
Vind je het gek? Als ze kijkt naar wat ze heeft meegemaakt. Daarnaast leeft ze voor zichzelf, niet voor anderen. Dat is een prima instelling.
EVA spoiler:Ja dat weet ik. En wat dan nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het een verklaring is voor haar gedrag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. En wat dan nog?
Alleen wat er uit is aan film. De serie ontwijk ik bewust en besloten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ooit de serie gezien? Of alleen de Rebuild films?
Slechte keuzequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen wat er uit is aan film. De serie ontwijk ik bewust en besloten.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef blessed19 het volgende:
vierde geworden tijdens een amv competitie
Verklaring, misschien geen excuus, misschien wel. Maar ik mag haar niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat het een verklaring is voor haar gedrag.
Omdat de serie spoilers bevalt voor de film... Ik heb trouwens wel een of twee afleveringen van de serie gezien maar kon er niet inkomen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slechte keuze
Vanwaar dat je de serie bewust mijdt?
Hmm, ik vind de films juist een stuk minder goed dan de serie. Alleen de animatie is beter, maar voor de rest is er tot nu toe weinig toegevoegd. Heel het psychologische aspect mist ook in de films, iets dat de serie juist zo uniek maakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat de serie spoilers bevalt voor de film... Ik heb trouwens wel een of twee afleveringen van de serie gezien maar kon er niet inkomen.
Haha, leuk verzonnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef blessed19 het volgende:
vierde geworden tijdens een amv competitie
Shinji is zat huilerig in de films.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik vind de films juist een stuk minder goed dan de serie. Alleen de animatie is beter, maar voor de rest is er tot nu toe weinig toegevoegd. Heel het psychologische aspect mist ook in de films, iets dat de serie juist zo uniek maakt.
Mwah, dat klopt. Maar op een hele andere manier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shinji is zat huilerig in de films.
*This review contains spoilers for the original Neon Genesis Evangelion TV series*quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, dat klopt. Maar op een hele andere manier.
Ik ben het heel erg eens met de review van Liberal op MAL:
http://myanimelist.net/anime/3784/Evangelion:_2.0_You_Can_(Not)_Advance/reviews
Alleen geef ik Evangelion 2.0 toch een 9, omdat het op een andere manier toch leuk is.
Staat er duidelijk, dus niet lezen he.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*This review contains spoilers for the original Neon Genesis Evangelion TV series*
Ah.
Ik heb hem weggekliktquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Staat er duidelijk, dus niet lezen he.
Joehoe ik heb skeit an oe!quote:
Je gaat toch niet met gouden sandalen en een korte broek?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Joehoe ik heb skeit an oe!![]()
Geweldige TTOp naar die diploma uitreiking. Snel diploma in ontvangst nemen en dan hop hop naar huis, ik wil niet weer terug naar die school
Dat is tenminste origineel en creatief. Of in ieder geval beter dan een saaie galajurk of zo'n apenpak.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met gouden sandalen en een korte broek?
Ik heb mezelf gedwongen een net overhemd aan te doen, met dit benauwde weer is dat voor mij een hele prestatiequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met gouden sandalen en een korte broek?
Episode 10.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn favoriete personage uit die serie! Wat doe je?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn favoriete personage uit die serie! Wat doe je?
quote:
Nee. Dat is het niet. Deze angel is helemaal weggelaten in de rebuild filmsquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]dat is niet 1.0 óf 2.0.
Ik kan me die scene trouwen wel herinneren denk ik. Dat haar pak even bol werd en daarna heel strak.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even 2 taarten besteld, Tropical Bavaroise en Aardbei Bavaroise
Zaterdag pas..quote:
Woon je eigenlijk ergens in Groningen, Drenthe of Friesland?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zaterdag pas..Zometeen eerst ff dat ''papiertje'' ophalen, zoals mijn vader dat zegt
Die vind ik wel mooi eigenlijk. Alleen jammer dat ze dan een tablet vast heeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. En dan ook nog eens een iPadquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoorde ik daar tieten?.
[..]
Die vind ik wel mooi eigenlijk. Alleen jammer dat ze dan een tablet vast heeft.
Ik heb er altijd zin in. Puh!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat heb jij er ineens een zin in
Nee, ik woon in Klein Ankara (lees: Almelo), had ik toch al eens gepost?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk ergens in Groningen, Drenthe of Friesland?
Wij hebben de Almelose ''O'', en soms praten we een beetje plat, maar ik heb dat mijzelf af weten te lerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Jullie hebben toch niet een dialect? Ik vind dat altijd zo tokkie
Hehe, goed dat je het een beetje bent afgeleerd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wij hebben de Almelose ''O'', en soms praten we een beetje plat, maar ik heb dat mijzelf af weten te lerenAls mijn vader zich zou voorstellen is het '''Hallooo ik kom uut almelooo''
Ik heb een zachte g, heb je daar problemen mee?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Alsof mensen uit Zeeland zonder dialect praten...quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Oh ja, da's waar ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Klein Ankara (lees: Almelo), had ik toch al eens gepost?
Je bent zelf tokkie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Wel een harde L?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g, heb je daar problemen mee?![]()
Een zachte 'g' bij meisjes is wel schattig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g, heb je daar problemen mee?![]()
Helaas niet inderdaad. Gelukkig ben ik altijd zonder dialect opgevoed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alsof mensen uit Zeeland zonder dialect praten...
Dat denk jij. Sluipt er volgens mij toch altijd wel in hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:12 schreef robin007bond het volgende:
Helaas niet inderdaad. Gelukkig ben ik altijd zonder dialect opgevoed.
Ach ja, een beetje dialect zal iedereen misschien wel hebben, omdat je bepaalde dingen gewoon uit de spreektaal gaat overnemen. Het gaat me meer om de echte platvloerse accenten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat denk jij. Sluipt er volgens mij toch altijd wel in hoorNu heb ik je natuurlijk nooit horen praten dus kan ik er verder weinig over zeggen.
Wouden zitten in het bosquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik was laatst een weekendje naar de Efteling met familie, en ik werd helemaal ziek van dat dialect daar. Op een gegeven moment heb ik serieus aan de personen achter ons in het restaurantje gevraagd of ze wat zachter wouden wilden praten
Wouden vind ik acceptabel als spreektaal. Als schrijftaal niet. Maar hoe zit het op een forum?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wouden zitten in het bos
En ja, ik kan dat me best voorstellen. Ik vind het echt vreselijk om aan te horen
Zelf vind ik Gronings en Limburgs het lelijkste dialect.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wouden zitten in het bos
En ja, ik kan dat me best voorstellen. Ik vind het echt vreselijk om aan te horen
Hmm, in de spreektaal vind ik het ook niet geaccepteerd. Fouten maken is niet in eens salonfähig in de spreektaal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wouden vind ik acceptabel als spreektaal. Als schrijftaal niet. Maar hoe zit het op een forum?
Oplossing: bezoekers weren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zelf vind ik Gronings en Limburgs het lelijkste dialect.
Oh ja, anime kijken. Na het eten dan.
* .Cake. heeft vandaag zijn hok maar eens grondig gereinigd nadat er klachten kwamen van bezoek over geïrriteerde ogen en dergelijke.![]()
Het is een middeleeuwse vorm, zo blijkt uit deze bron:quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, in de spreektaal vind ik het ook niet geaccepteerd. Fouten maken is niet in eens salonfähig in de spreektaal.
Ik verbeter mensen dan ook altijd als ze zo'n fout maken.
Welkom in 2012.quote:
Dat is geen excuus. Het is gewoon fout.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een middeleeuwse vorm, zo blijkt uit deze bron:
http://www.onzetaal.nl/ta(...)-wouden-wouen-wouwen
Ik kan het dus niet altijd fout rekenen.
Inderdaad, welkom in 2012, waar we internet hebben en geen Nederlands les op het FOK! Forum. Ookal is het fout, dat boeit me niet zo veel. Fouten maken is menselijkquote:
Ik wil niet heel lullig doen, maar 'perse' is ook fout.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vind het niet perse fout. Lekker puh
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/persequote:De officiële spelling keurt alleen per se goed
Daarom vind ik het ook prettig om te worden verbeterd. Vaak maak ik in het vervolg diezelfde fout dan niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Inderdaad, welkom in 2012, waar we internet hebben en geen Nederlands les op het FOK! Forum. Ookal is het fout, dat boeit me niet zo veel. Fouten maken is menselijk
Ik wil niet heel lullig doen, maar 'ook' is in dit geval incorrect.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil niet heel lullig doen, maar 'perse' is ook fout.
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/perse
Echt waar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil niet heel lullig doen, maar 'ook' is in dit geval incorrect.
Ik ben voor Italië. Heb daar een aantal vrienden zitten die ik het wel gun en zou fijn zijn als het land in goede stemming verkeerd als ik daar op vakantie ga van de zomer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Arashimashou het volgende:
Maar even iets veel belangrijkers
Duitschland vandaag!
Fuck you, NSBquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Arashimashou het volgende:
Duitschland vandaag!
Goed, tot later.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
Tijd om te koken, ik check u allen later.
voetbalquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Arashimashou het volgende:
Duitschland vandaag!
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
Tijd om te koken, ik check u allen later.
Natuurlijk niet. Ik praat volledig ABNquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
Robin heeft zeker ook een Zeeuws dialect?
ligt er ook nog weer aan in welk drop op de veluwequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
Robin heeft zeker ook een Zeeuws dialect?
Op de Veluwe praten we gewoon ABN
Oh, en ik ben voor de Germanen.
[ afbeelding ]
Duitsland tegen Italië. Duitsland moet winnen, en daarna de Spanjaarden verslaan. Wraak!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:05 schreef mschol het volgende:
ik heb het niet echt gevolgd.. wie tegen wie?
portugal had gewoon moeten winnen gister (die heb ik grotendeels toevallig gezien)quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Duitsland tegen Italië. Duitsland moet winnen, en daarna de Spanjaarden verslaan. Wraak!
Die Schwalbe van Ronaldoquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
portugal had gewoon moeten winnen gister (die heb ik grotendeels toevallig gezien)
speelde imho stuk beter, alleen ronaldo pipo weet met zijn miljoenen salaris een bal niet eens tussen 3 palen te trappen
jajaja reeds gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En check daarom mijn KLB-topic over Ronaldo.
Hopen dat het Italiaanse voetbalteam ook zo doet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:
Omdat het hier al een kwartier stil is bump ik met iets.
Ziehier hoe hard de Italianen falen. De machtige Duitse Pantserlegers verscheuren Frankrijk, terwijl de Italianen een beetje rondwandelen.
[ afbeelding ]
Bij de cirkel ziet u een zeer onervaren Italiaanse eenheid...ze zitten te niksen. Verder vinden we in de Pyreneeën nog een divisie die daar een beetje zit te luieren. Wat ze daar doen? Geen idee.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, je draagt de naam Nina of niet
(oh wacht![]()
)
Deze Ninaquote:
Ahw. Ik vind het wel een leuke naam. Toevallig ken ik ook een meisje die Nina heet. Ze ziet er best leuk uitquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, je draagt de naam Nina of niet
(oh wacht![]()
)
Fixed. Als we het dan toch over grammatica hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze Nina![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ahw. Ik vind het wel een leuke naam. Toevallig ken ik ook een meisje dat Nina heet. Ze ziet er best leuk uit
hihiquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fixed. Als we het dan toch over grammatica hebben.
Ah, stomme fout. Bedanktquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fixed. Als we het dan toch over grammatica hebben.
Ja. Ik ken eigenlijk geen vervelende Nina's.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
hihi
Maar Nina's zijn meestal vervelend. Heet Klipnap echt Nina?
Dankzij Beugelbekkie is er een vooroordeel ontstaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
hihi
Maar Nina's zijn meestal vervelend. Heet Klipnap echt Nina?
Een meisje uit mijn klas was er helemaal gek van, die werd meteen vegetariër na de slachterij-episodequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:26 schreef robin007bond het volgende:
Beugelbekkie![]()
!
Haha, dat waren nog eens tijden. Ik weet nog dat ze verliefd op die homo werd
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas was er helemaal gek van, die werd meteen vegetariër na de slachterij-episode
Hahaha. Ik moest lachenquote:
Lizzy McGuire? Keek ik nooit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha. Ik moest lachen
Kennen jullie Sweet Valley High nog?
Of die ene serie met Hilary Duff
Jim Buttonquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef Klipnap het volgende:
Zou ik soms mijn leven dromen,
Ik neem het maar zoals het komt
Ik kan me zo toch niet vertonen
met al dat ijzer in mijn mond
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die intro![]()
!!
TOTALLY SPIESDAT WAS BAAS!
quote:
Alex die niet kon rijdenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze noemen haar ook echt Klover in plaats van Clover op z'n Engels.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alex die niet kon rijden
Sam die slim was
Kloover die op iedereen verliefd werd
Na school klaar zitten voor de TV
Daar had mijn broer het laatst ook overquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Vroeger zei een keer iemand tegen me: "Je krijgt al mijn Pokémon-kaarten als je de grond kust.". Toen kuste ik de grond maar kreeg ik geen Pokémon-kaarten
De episode van Totally Spies met Jerry die op een filmpje zegt: "Let maar niet op mij. Ik ben op pensioen". o.i.d. staat me nog bij
Sam was altijd mijn favoriete meisje.
Totally Spies
Ah, wat zonde. Het was een aflevering waar Jerry in werd gekidnapped.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daar had mijn broer het laatst ook overIk weet het niet meer.
Oh was dat diequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, wat zonde. Het was een aflevering waar Jerry in werd gekidnapped.
Hihi, kidnap/kipnap/klipnap![]()
Damn, de verleiding begint weer groot te wordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Qunix het volgende:
Sakamichi no Apollon is ten einde....![]()
WAT EEN TOFFE SERIE WAS DAT!
De laatste episode was zeer lekker.
9/10 (geef ik niet zo snel aan een serie)
Zijn maar zo'n 5 series die ik een 9 gaf (of zelfs hoger)...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn, de verleiding begint weer groot te worden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 01 9.8/10 Nichijou 02 9.6/10 Hajime no Ippo 03 9.3/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood 04 9.1/10 Samurai Champloo 05 9.0/10 Tokyo Magnitude 8.0 05 9.0/10 Sakamichi no Apollon 07 8.8/10 Hellsing Ultimate 08 8.6/10 Cowboy Bebop 09 8.5/10 Steins;Gate 10 8.4/10 Arakawa Under the Bridge (series) 11 8.1/10 Great Teacher Onizuka 12 7.8/10 One Piece (series) 13 7.5/10 Death Note 14 7.3/10 K-ON! (series) 15 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series) 16 7.0/10 Uchuu Kyoudai 17 6.9/10 Bakuman (series) 18 6.7/10 Afro Samurai (series) 19 6.6/10 Detroit Metal City 20 6.5/10 Kaiji Rest is niet noemenswaardig. |
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nichijou een 9,8 vind ik een beetje onterecht
Hmm, ik heb er nooit van gehoordquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef Lithia het volgende:
ik ben bang
is dit een leuke anime? blue gender?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er nooit van gehoord
1 van de betere anime dit seizoen en van dit jaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Qunix het volgende:
Sakamichi no Apollon is ten einde....![]()
WAT EEN TOFFE SERIE WAS DAT!
De laatste episode was zeer lekker.
9/10 (geef ik niet zo snel aan een serie)
Eens, al vind ik Space Brothers ook erg goed!quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:09 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de betere anime dit seizoen en van dit jaar
Staat op 16 zo te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mweh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asuka![]()
Meen je dat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
Maus, luister goed
De Italianen MOETEN winnen van Spanje... anders laten we ze in de stront zakken.
Mweh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
Maus, luister goed
De Italianen MOETEN winnen van Spanje... anders laten we ze in de stront zakken.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Meen je dat?De Spanjaarden moeten niet weer winnen. Dat zou drie keer achter elkaar zijn op EK/WKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam vanwege de tsunami... Naja...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Ik vond het einde best te doen.
Hoe had het anders gemoeten?
Hier begon hetquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oldschool Het grote Anime/Manga topic deel 21! Over de tieten in Tokko
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die intro![]()
!!
TOTALLY SPIESDAT WAS BAAS!
Ik keek dit allemaal. Aaahhhquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha. Ik moest lachen
Kennen jullie Sweet Valley High nog?
Of die ene serie met Hilary Duff
Wat een prutnummer eigenlijk, maar wat een jeugdsentiment
Ik vond de tekenstijl altijd zo apartquote:
Lijstje (verderop in het topic) uit 2006.... Woow.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier begon het
Het grote Anime/Manga topic deel 19! Outcast ha josei de nai + Het grote Anime/Manga topic deel 19! Outcast ha josei de nai
Ohayo Arnoldu~!quote:
quote:Burusera shops sell used girls' gym suits, as well as school uniforms including Catholic school uniforms. They also sell other goods procured from schoolgirls, e.g. undergarments, school swimsuits for physical education, socks, stationery, sanitary napkins, tampons, saliva, urine, and feces. The clothes are often accompanied by ostensibly genuine photos of the girls wearing them. The clients are men who smell or otherwise experience the panties for sexual stimulation. Schoolgirls used to openly participate in the sale of their used panties, either through burusera shops or using mobile phone sites to sell directly to clients. When laws banning the purchase of used underwear from minors were introduced in Tokyo in 2004 it was reported that some underage girls were instead allowing their clients (called kagaseya (嗅がせ屋 ? ) or sniffers) to sniff their underwear from directly between their legs. Others chose to sell photos of themselves, throwing in the used panties for free.
"quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Burusera
[..]
Ik hoop dat ze winnen, mijn aanstaande vriendin is 50% Spaans, en als Spanje wint is het overquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
Maus, luister goed
Zeer slechte scheids, sorry. Vieze Frans.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze winnen, mijn aanstaande vriendin is 50% Spaans, en als Spanje wint is het over.. Nee joh gekheid. Ik zie Italië wel kans maken tegen Spanje, die speelden gister ook niet goed. En de scheids floot wel veel in het voordeel van Duitsland ook, maar ook wel eens voor Italië. Vond het een goede scheids.
Ballotelli is wel echt een beest man, dat lichaam van die kerel. Kan ik niet aan tippen met mijn one-pack.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeer slechte scheids, sorry. Vieze Frans.
Maar Italië heeft wel terecht gewonnen. Duitsland speelde vooral in de eerste helft gewoon belabberd.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
"" is het enige juiste antwoord.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
Duitsland heeft slecht gespeeld zeg
Maar buiten dat... wat een partijdigheid van die scheids...
Italiaan beukt Duitser op de grond: vrije trap Italië. Italiaan werpt letterlijk met zijn handen een Duitser op de grond: vrije trap Italië. Duidelijk buitenspel: toch door laten spelen. Oke, partijdigheid misschien niet, maar niet goed.quote:
Hij houdt ook nog van een beetje gek doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ballotelli is wel echt een beest man, dat lichaam van die kerel. Kan ik niet aan tippen met mijn one-pack.Heerlijke goals ook, met name die 2e.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:46 schreef the_contract_killer het volgende:
deze week alle afleveringen neon genesis evangelion gekeken....wat een zwaar onsamenhangend verhaal..pffff![]()
tijd voor wat luchtigers,ik ga weer verder met cowboy bebop en full metal alchemist
De oude mensen hier wisten hoe het moestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om het te snappen
Wow indeed! Toen was Robin...6 of zo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lijstje (verderop in het topic) uit 2006.... Woow.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow indeed! Toen was Robin...6 of zo?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was al 11 hoor. Of nah ja, waarschijnlijk 10.
Leeftijdsdiscriminatie.quote:
Streep = ban.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminatie.
garpje. Ik ben nu in ieder geval niet de enige tiener meer.
Weet iemand wat er met zquinq is gebeurd eigenlijk? Er staat ook een streep door zijn naam als je op z'n profiel klikt.
Klopt, maar het was een mod. Het lijkt me zo vreemd dat hij een permban heeft gekregen.quote:
Maar Ripcore is echt een NGE fanatiekeling en ook niet echt 1 van de domste...quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
De oude mensen hier wisten hoe het moest
En er is zelfs een KLB-topic over het einde van Evangelion. Toen was anime nog gewoon geaccepteerd in KLB
Leuke series met een kut eind!!
Het hoeft niet van mij nee, maar het is een zeer duidelijke regel die toch echt niet moeilijk op te volgen is. Shirt uit = geel. Volgens mij zit Balotelli er niet echt mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef mschol het volgende:
ik vond die gele kaart voor t-shirt uittrekken echt schroomelijk overdreven
regeltjes neuken om het regeltjes neuken
Was jij toen niet 13, oid? Dat je telkens last had van die Zeurberus pedo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow indeed! Toen was Robin...6 of zo?
Misschien kenmerkend voor de NGE-fans.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar Ripcore is echt een NGE fanatiekeling en ook niet echt 1 van de domste...
quote:sorry, maar hier moet ik vreselijk van lachen.
van je broer en je vriendin dan.
toen ik een week geleden bij mijn vriendin sliep werd ze wakker van dat ik lag te kreunen.
niet van de pijn maar van genot, volgens mijn vriendin dan.
ik had die nacht gedroomd dat ik het met asuka deed.
die van neon genesis evangelion. ben er echt een grote fan van.
en ik schreeuw ook wel eens in mijn slaap maar dan is het meestal opbouwend.
van normaal naar harder.
dan droom ik meestal dat ik weer eens SSJ probeer te gaan en soms gaat dat ook, in de droom dan.
ik kijk al heel lang geen DBZ meer dus misschien zijn het
ontwenningsverschijnselen.
Pfoe. wat een woord zeg. heeft me 3 keer gekost voordat ik het foutloos typte.
BTW ik denk dat je zusje gewoon een nachtmerrie heeft.
als het erg vaak voorkomt kan je misschien naar de dokter gaan.
de hele regel vind ik achterlijk als dat al spel bederf is kan ik er nog wel een paar verzinnen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het hoeft niet van mij nee, maar het is een zeer duidelijke regel die toch echt niet moeilijk op te volgen is. Shirt uit = geel. Volgens mij zit Balotelli er niet echt mee.
Voetballen bestraffen? Dat is dom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele regel vind ik achterlijk als dat al spel bederf is kan ik er nog wel een paar verzinnen..
- onnodig tussen spelers heen en weer spelen (driehoekje of meer zonder aan te vallen of te verdedigen)
- rare aanlopen nemen bij het nemen van strafschoppen (halve salto's daarzo..)
- continue je beklag doen bij de scheids..
- lopen zeuren dat jou team de bal mag in gooien... (dat handen op steken)
genoeg te verbeteren met regels hoor, met dat voetbal...
wacht eff jij vind het tof om een balletje in het midden van het veld tussen 4-5 man heen en weer gespeeld te zien worden zonder dat er een poging wordt onder nomen om echt te spelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voetballen bestraffen? Dat is dom.
ga je schop techniek maar leren, niet rare aanlopen maken.. dan vallen snel genoeg de kwaliteitsspelers en de kut spelers op.. maar dan blijft er waarschijnlijk maar 1 wereld elftal overquote:Rare aanloop, dat mag men toch zeker zelf weten.
nog nooit zien gebeuren en mag dus overduidelijk vaker gebruikt worden, je speelt op topniveau, niet op kinderkleuter niveau..quote:Continu beklag doen: mag de scheids wel degelijk geel voor geven.
instelling is prima te veranderen door keiharde regels te stellen maar dat doen ze niet...quote:Lopen zeuren dat jouw team de bal in mag gooien:Tja, dat is een bepaalde instelling die moeilijk te veranderen is vrees ik. Stoor ik me ook aan.
Weltrustenquote:Trusten.
Toen ik hier begon met posten was ik 13 geloof ik ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Was jij toen niet 13, oid? Dat je telkens last had van die Zeurberus pedo?
Het is gewoon een regel. Niet zo vreemd vind ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef mschol het volgende:
ik vond die gele kaart voor t-shirt uittrekken echt schroomelijk overdreven
regeltjes neuken om het regeltjes neuken
en zo weer verder met kimi, mits het niet te ziekelijk benauwd/warm wordt hier door die tv en reciever
nee, het is geen gewone regel.. het is een bizarre en bekrompen regel.. (maar then again: ik zou alle initiatieven steunen om het "topvoetbal" (wat het allang niet echt meer is imho) drastisch te hervormen, te beginnen bij het ontbinden van de FIFAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel. Niet zo vreemd vind ik.
Bleugh, dat is net zo slaapverwekkend als poolen of darten...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind tennis leuker om te kijken dan voetbal
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bleugh, dat is net zo slaapverwekkend als poolen of darten...
Hihi QBquote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wist niet eens van een live versie!!
Het is zelfs onderdeel van een Lucky Star live show(3 uur lang),compleet met cosplay![]()
Vage droom heb jij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hihi QB
Oh ik droomde vannacht van asuka
Grapje
Ik weet niet meer wat ik droomde.quote:
het einde van goed onderwijs is nabij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik droomde.
Ik weet wel dat mijn leraar lui is en precies dezelfde toets voor de herkansing heeft gemaakt
nabij? dat is toch allang geweest?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
het einde van goed onderwijs is nabij.
je hebt haar onder contract staat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef Klipnap het volgende:
Het is me gelukt: mijn moeder neuriet nu onbewust Cruel Angel's Thesis tijdens het strijken
nou... hoe?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die foto's van de diploma uitreiking gister..Ik zag meerdere malen de leraren mijn vrouwelijke klasgenoten bekijken, en hóe
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef Klipnap het volgende:
Het is me gelukt: mijn moeder neuriet nu onbewust Cruel Angel's Thesis tijdens het strijken
Heel lief en trots... zo van: snif, gefeliciteerd hoor, veel succes nog verder!quote:
quote:
Geen idee. Boeit me ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik doe nu een controversiële uitspraak.
Westerse graphic novels zijn mooier qua graphics dan manga.
Is het weer zo laat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:10 schreef Klipnap het volgende:
You're now watching two strangers discuss your question!
Question to discuss:
Do you want to make a contract? Gr Kyubey
Stranger 2 has disconnected
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:10 schreef Klipnap het volgende:
Question to discuss:
Tot straksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga bij interests weer: Anime,FOK!, Politics zetten
Ahww. Wat sneu voor hemquote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like politics.
Stranger: hi
You: Hey!
You: So you like politics? Ideology?
Stranger: yye
You: What's your ideology?
You: Like: socialism, liberalism, conservatism etc.
Stranger: beleiving nothing n going for direct experience
You: So.. you're a pragmatic?
Stranger: yeah
You: Cool.
You: Where are you from?
Stranger: india
You: Hmm, sucks for you. Inflation is rising faster than the economic growth
Stranger: haha yeah
Stranger: havin tough time
You: Ahw.
You: Sorry, but I got to go
You: Bye!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:10 schreef Klipnap het volgende:
Question to discuss:
Gewoon een regel. Niet gewone regel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, het is geen gewone regel.. het is een bizarre en bekrompen regel.. (maar then again: ik zou alle initiatieven steunen om het "topvoetbal" (wat het allang niet echt meer is imho) drastisch te hervormen, te beginnen bij het ontbinden van de FIFA
quote:You: Hey!
Stranger: Yo
You: What kind of anime do you like?
Stranger: Hentai!
You: Awesome!
Stranger: You?
Stranger: and are you a girl?
You: No sorry. There are no girls on the internet
Your conversational partner has disconnected.
quote:You: /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ Contract?
Stranger: no I hear about you!
You: ?
You: I didn't mention the specifics.
You: What does ''to trick'' mean?
You: Darn, I don't understand those humans.
Stranger: google it
You: What is google? Is that a Grief Seed?
You: Sounds like Kriemhild Gretchen's sister in law.
Stranger: ummm........goog....awww damn it!1
You: Oh, wait, is it Mami's hidden witch form?
Stranger: What will this " Contract" gonna do to me?
You: You can wish for whatever you like
You: But in exchange, you have to fight witches as a Mahou Shoujo.
Stranger: I don't think a guy can be one of those
You: Masou Shoujo?
You: Look at Ayumu.
You: Harry Potter is a Mahou Shounen.
Stranger: awwww
You: You can also wish to become a school girl!
Stranger: yeah...no
Omegle.comquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:30 schreef De_Ilias het volgende:
Naruto was weer hartstikke wreed, one piece gaat ook lekker.
Btw wat is dat voor chat die jullie daar qouten?
quote:You: You can have sex with Mami
You: If you make a contract.
Stranger: she does have nice Mamis can I wish to make it where I can give myself as wishes when ever I want?
You: I am afraid I don't understand you.
Stranger: Can wish to give myself wishes when I want
You: No, I'm sorry. That would be a catastrophy for the earth.
Stranger: sh*t
You: However, you cán wish to become a god!
Stranger: na to powerful
Stranger: *too
Stranger: oh oh can I be BATMAN!!
You: Yes!
You: I have just gained lots of emotional power.
You: Thanks for dying for the universe.
Kom ik toevallig De_Ilias tegenquote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like anime.
You: hey!
Stranger: hi
Stranger: You like anime
You: So.. what kind of anime do you like?
Stranger: ?
You: Yes, haha
Stranger: Gundam
Stranger: I am a Gundam freak
Stranger: SEED
You: Awesome
Stranger: SEED destiny
You: To be honest. I've only watched Gundam 00
Stranger: Unicorn
You: I tried to watch Unicorn but couldn't really get into it
You: Which Gundam should I watch to fully understand Unicorn?
Stranger: uhm
Stranger: Unicorn is something else
Stranger: you could watch the gundam series where they talk about Zeon
Stranger: but those are old
Stranger: btw
Stranger: where are you from
You: Holland
Stranger: Cool
You: And yes, I want to know more about Zeon
You: and what their motives are
Stranger: Je bent nederlands dus
You: Ja, een Nederlander!
Stranger: Leuk
Stranger: Ik spreek ook Nederlands
You: Haha wat een toeval!
Stranger: Ben jij toevallig op FOK forum?
You: Ja
Stranger: Haha
You: Ben je toevallig De_Ilias?
Stranger: Robin
Stranger: ?
You: Ja!
Stranger: hahaha
You: Hahaha
Stranger: Ja ik ook
You: Geweldig! Hahaha
Stranger: Toeval
You: Inderdaad..
You: Misschien dat ik toch maar de oude Gundams moet kijken om goed in de verhaallijn te komen
Stranger: Ik dacht laat ik het eve testen
Stranger: Klopt
Stranger: Je kan je ook gewoon inlezen
Stranger: over Zeon etc
You: Ik weet het, maar ik denk dat het toch leuker is om het echt mee te krijgen van de serie
Stranger: klopt
You: En zo veel episodes zijn dat ook weer niet
You: Sowieso moet ik nog beginnen aan Seed
Stranger: SEED kan je gewoon kijken zonder iets anders te hebben gezien
You: Hmm, net als 00 dus.
Stranger: Ja
Stranger: het is een verhaal opzich zelf
You: Ah, dat is wel prettig. Dan ga ik die sowieso nog kijken
You: Ik heb gehoord dat Seed Destiny erg slecht is
Stranger: Valt echt wel mee
Stranger: Dat word overdreven
Stranger: vooral diegene die animesuki blind volgen zeggen dat
You: Ah, oké. Hmm.. het wordt wel verleidelijk.
Stranger: SEED is imo echt vet
Stranger: Actie 10
Stranger: Emoties 10
Stranger: Sound 10
Stranger: Effects 10
Stranger:
Stranger: Btw ik ga een nieuwe chatmaatje zoeken
Stranger: spreek je nog wel
Stranger: L O L
You: Haha is goed!
You: Leuk om je te spreken
Stranger: cya
You: Ciao!
Stranger: vanhetzelfde
quote:Stranger: hi
You: ZAAAANNNNKOOOKKKKUUUUUU NNAAAAAA TEEEEENNNNSSHIIIIII NOOOOO YOOOOUUU NIIII
quote:You're now watching two strangers discuss your question!
Question to discuss:
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ Contract?
Stranger 1: NO
Stranger 1: OH GOD NO
Stranger 1: FUCK YOU
quote:Question to discuss:
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ Contract?
Stranger 1: fuck you and your magical shit
Stranger 1: as badass as being a magical girl would be... >:|
Stranger 1: I don't think stranger gets it.
Stranger 1: It's you and me, spy.
Stranger 1: You
Stranger 1: and
Stranger 1: me
Alleen die naam alquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen die naam alIk ga maar niet luisteren..
Question to discuss:
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ Contract?
Stranger 2: ..................................... ..........................._,-~"¯¯"~-,
.................................................. ................__„-~"¯¯:::,-~~-,_::::"-
.................................................. ..........„~"¯::::::::::::::"::::::::::::::::::::::\
.................................................. .__„„„-"::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"~-,
..........................................__-~"::,-':::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::~-,
..........................._______~"___-~"::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::: :: :::::::::::"-,
......................,~"::::::::::::::¯¯::::::::: ::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,: |
....................:/:::::::::::::::::__-~":::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::_,-~":'\'-,:\:|:\|::\|\::\:|
...................,'::::::::,-~~"~"_::',::|::::::::::::::::::::::::::::::::::: :: :::,~ ':\'-,::',"-\::'':"::::::::\|:|/
..............._,-'"~----":::/,~"¯"-:|::|::|:::::::::::::::::::::::::::::::::::,~"::\'-,:\;;'-';;;;;;;;;;;,-'::\::|/
............,-'::::::::::::::::'-\~"O¯_/::,'::|:::::::::::::::::::::::::::::::::,-',::\'-,:|::";;;;;;;;;;;;,-':\:'-,::\
............|:::::::::::::::::-,_'~'::::,-'::,':::::::::::::::::::::::::::::,-':\'-,:\'-,';;';;;;;;;;;;;;;,-':\:::'\-,|''
............|::,-~"::::::::::::::"~~":::,-'::::::::::::::::::::::::_,-~':\'-,|:"'";;;;;;;;;;;;;;,-'¯::'-,:',\|
.........../::/::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::_,„-~"¯\:\'-,|;''-';;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'--,::\-:\:\|
........./::::|:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,-';;'-';;;;',/;\/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-,|:::\-,:|\|..\|
......./:::::::\:::::::::::::::::::::::::::::::::::::,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-~'''("-,\:::|\:|::''
......,':::::::,'::::::::::::::::::::::::::::::::: :,-'/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,--'::::::/"~'
.....,'::::::::|:::::::::::::::::::::::::::::,„-~"::|;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'::::::::,'::::/
..../:::::::::|:::::::::::::„---~~""¯¯¯::',:::::,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;,'::::::::: :: |_,-'
..,'::::::::::::",:,-~"¯::::::::"-,::::::::::|:::/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,':::::::|::::,'
./:::::::::::::::|:::::::::::::::::::"-,:::::::\:::|¯¯¯"""~-,~,_/::::::::,':::/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"~-,_::|::\: : : : : : |: : \::::::::/:/
::::::::::::::::::::::::::::::",:::::::::::::"-':::\: : : : : : |: : :\::::::\ I AM RAUL AND I HAVE TAKEN OVER OMEGLE.
::::::::::::::::::::::::::::::::",:::::::::::::: ::::\: : : : : : \: : : |:::::;;\
::::::::::::::::::"-,:::::::::::::::",:::::::::::::::/|\ ,: : : : : : : |::::,'/|::::|
:::::::::::::::::::::"-,:::::::::::::::"-,_::::::::::\|:/|,: : : : : : : |::: |'-,/|:::|
::::::::::::::::::::::::"~-,_::::::::::::::"~-,_:::"-,/|/\::::::::::: \::: \"-/|::|
:::::::::::::::::::::::::::::::"~-,__:::::::::::',"-,:::"_|/\:|\: : : : \::\":/|\|
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"~-,_:::::\:::\:::"~/_:|:|\: : : '-,\::"::,'\
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"-,_:'-,::\:::::::"-,|:||\,-, : '-,\:::|-'-„
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::,-,'"-:"~,:::::"/_/::|-/\--';;\:::/: ||\-,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :/...'-,::::::"~„::::"-,/_:|:/\:/|/|/|_/:|
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: |......"-,::::::::"~-:::::""~~~"¯:::|
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: |........."-,_::::::::::::::::::::::::::::/
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::\ .............."~--„_____„„-~~"
Stranger 1: I have one and???
Stranger 2: OP is a cool faggot
Stranger 1: You jealous!
Stranger 1 has disconnected
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef robin007bond het volgende:
Haha. Dat doet me denken aan dit nummer
Ach ja... Raul? Wat een naam voor een Dino.quote:
Question to discuss:
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ Contract?
Stranger 2: fuck off kuybe
Stranger 2: i already said no
Stranger 2: i dont want to be a magical girl
Question to discuss:
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ Contract?
Stranger 1: …………….._,,-~’’’¯¯¯’’~-,,
………………..,-‘’ ; ; ;_,,---,,_ ; ;’’-,…………………………….._,,,---,,_
……………….,’ ; ; ;,-‘ , , , , , ‘-, ; ;’-,,,,---~~’’’’’’~--,,,_…..,,-~’’ ; ; ; ;__;’-,
……………….| ; ; ;,’ , , , _,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’~’-,,_ ,,-~’’ , , ‘, ;’,
……………….’, ; ; ‘-, ,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-, , , , , ,’ ; |
…………………’, ; ;,’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-, , ,-‘ ;,-‘
………………….,’-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-‘ ;,,-‘
………………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;__ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,’
………………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’¯: : ’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _ ; ; ; ; ;’,
……………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;| : : : : : :| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’¯: ¯’’-, ; ; ;’,
…………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,_: : _,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | : : : : : :| ; ; ; |
……………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ : :,-‘ ; ; ; ;|
…………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-~’’ , , , , ,,,-~~-, , , , _ ; ; ;¯¯ ; ; ; ; ;|
..…………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’ , , , , , , ,( : : : :, , , ,’’-, ; ; ; ; ; ; ; ;|
……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’, , , , , , , , ,’~---~’’ , , , , , ,’ ; ; ; ; ; ; ; ;’,
…….,-‘’ ; _, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’~-,,,,--~~’’’¯’’’~-,,_ , ,_,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,
….,-‘’-~’’,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; | . . . . . . ,’; ,’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,_ ; ‘-,
……….,’ ; ;,-, ; ;, ; ; ;, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ;’, . . . . .,’ ;,’ ; ; ; ;, ; ; ;,’-, ; ;,’ ‘’~--‘’’
………,’-~’ ,-‘-~’’ ‘, ,-‘ ‘, ,,- ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ‘~-,,,-‘’ ; ,’ ; ; ; ; ‘, ;,-‘’ ; ‘, ,-‘,
……….,-‘’ ; ; ; ; ; ‘’ ; ; ;’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,_ ; ; ; _,-‘ ; ; ; ; ; ;’-‘’ ; ; ; ‘’ ; ;’-,
……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯¯’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; , ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,
Stranger 1: Sure!
Stranger 2: THAT'S SO FUNNY
Stranger 2: HAHAHAHAHAHAHUAA
Stranger 2: ALOOKA THT E TEDDYBEAR
Stranger 2: AHAHAHAHAHAHAHAHA
Stranger 2: HOWD YOU MANEAK A TEADAYBEAR?!?!
HA
Stranger 2: AGGAHAHAHA
Stranger 2: HAHAHAHAHAHA
Question to discuss:
Contract?
Stranger 1: I don't even what is this?
Stranger 2: Me either...
Stranger 2: I have no idea...
Stranger 1: otaku thing I persume
Stranger 1: presume*
Stranger 1: why am I still up
Stranger 1: ?
Stranger 1: *
Stranger 1: *
Question to discuss:
Contract?
Stranger 1: no
Stranger 2: are those boobs?
Stranger 1: nope
Ik heb maar voor 1 anime gekozen, aangezien er maar 1 was die je overweegt te doen die mij ook leuk lijkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef .Cake. het volgende:
Dames en heren.
Omdat ik geen idee heb welke series ik moet gaan volgen op Animees het komende seizoen heb ik voor uw en ons gemak een poll aangemaakt op Animees!
Stemt dus allen op welke series er gevolgd moeten worden het komende seizoen! Op Animees!
Jormungand en Sakamichi no Apollon volgen later, maar kunnen ook na het weekend pas verschijnen. Even kijken hoe het loopt.
Eehhh, ik ken er geen enkele.... welke zal ik kiezen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef .Cake. het volgende:
Dames en heren.
Omdat ik geen idee heb welke series ik moet gaan volgen op Animees het komende seizoen heb ik voor uw en ons gemak een poll aangemaakt op Animees!
Stemt dus allen op welke series er gevolgd moeten worden het komende seizoen! Op Animees!
Jormungand en Sakamichi no Apollon volgen later, maar kunnen ook na het weekend pas verschijnen. Even kijken hoe het loopt.
Natuurlijk ken je er nog geen een. Ze zijn nog niet uit (behalve de pre-air van Kokoro Connect).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eehhh, ik ken er geen enkele.... welke zal ik kiezen...
Gestemd op Kokoro Connect.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef .Cake. het volgende:
Dames en heren.
Uittreksels?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net het beste Omegle gesprek ooit gehad. Het was een politieke discussie, maar als je allebei open-minded bent ingesteld kan dat echt heel leuk zijn.
Stranger: Anyhow, it was a pleasure talking. Maybe one day you'll be a famous economist and I'll read your book :-)
Oh man. Geweldig gesprek.
Ik schaam me een beetje, omdat ik duidelijk wel degene ben met minder kennis. Maar toch. Was wel leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Uittreksels?
Toen ik 'open-minded' las dacht ik dat jouw bericht een heel andere richting op zou gaan. Gellukig.
Ik ben voor strangerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje, omdat ik duidelijk wel degene ben met minder kennis. Maar toch. Was wel leuk.
http://pastebin.com/aUQ9qjDf
Interessant. Al is het meer een preek dan een discussie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje, omdat ik duidelijk wel degene ben met minder kennis. Maar toch. Was wel leuk.
http://pastebin.com/aUQ9qjDf
Vraag het niet aan mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Interessant. Al is het meer een preek dan een discussie.
Nu, waarom moesten de diploma-uitreiking van mijn zusje en de vertoning van de nieuwe Berserkfilm in de Melkweg samenvallen?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* Jerry slaat een golfballetje de verte in.*
Hihi. Eigen schuld!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:59 schreef Klipnap het volgende:
Ik krijg nu steeds advertenties voor Ikaros-dakimakura's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat spiegelbeeld klopte van geen kant.
Toch is het wel leuk verzonnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat spiegelbeeld klopte van geen kant.
Waarom zou die dat doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch is het wel leuk verzonnen.
Wat een baas ook eigenlijk. De aarde laten uitdrogen met een verdampingskanon
Dat vroeg ik me eigenlijk ook afquote:
Een watermonopoly. Iedereen zou het van hem moeten kopen of sterven van de dorst.quote:
Zonder vocht kan je lichaam toch ook niet meer fatsoenlijk werken? Eigenlijk zouden de Totally Spies dood moeten gaan bij hun eerste aanraking met het verdampingskanon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een watermonopoly. Iedereen zou het van hem moeten kopen of sterven van de dorst.
Ja, de eerste film wel.quote:
quote:Taka Fansubs & THORAnime [Taka-THORA] 12 of 13 users approve
quote:CommieSubs [Commie] 20 of 24 users approve
Gelukkig deden ze dat nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder vocht kan je lichaam toch ook niet meer fatsoenlijk werken? Eigenlijk zouden de Totally Spies dood moeten gaan bij hun eerste aanraking met het verdampingskanon.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, de eerste film wel.
[..]
w00t dit wist ik dus niet, gelijk mn leech mdus aanzetten dus.
[..]
Trekt Shinji echt zo'n gezicht?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt frustreren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |