Kan niet zo goed tekenen, en ik kan niet met profi audio apparatuur overweg, en ik heb geen geld. En ik heb geen tijd...quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:37 schreef xman het volgende:
Waarom maak je er niet gewoon leuk een einde aan!
Ik zou z'n opmerking nog maar een keer lezen je vat em niet helemaal.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:38 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tekenen, en ik kan niet met profi audio apparatuur overweg, en ik heb geen geld. En ik heb geen tijd...
ondanks dat is Kare Kano (aka his and hers circumstances) nog steeds 1 van mijn favo anime'squote:Op woensdag 25 februari 2004 15:16 schreef ruudjuh31 het volgende:
ALs je dacht dat NGE een vaag einde had, moet je eens een blik werpen op Kare Kano, de manga is wel doorgegaan, maar de serie houdt er gewoon ineens mee op geen einde whatsoever... af en toe wordt ik niet goed van Gainax
idd, volledig met je eens, zo'n slechte einde heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:05 schreef FLipKick het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan zon serie genaamd Neon Genesis Evangelion.
Das Anime....
Nja, die series zijn in mijn ogen SUPERBRUUT en geweldig en dan zit er een KUTEIND aan!!!
En dan koop je dus een dvd met een alternatief eind en die dvd heeft ook een KUTEIND!!!
Er komt maar geen eind aan die kuteindes op geode series!
Hey de muziek was niet slecht, En de psychogekut ook niet!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:43 schreef Jordy-B het volgende:
Ken je Rahxephon?
Is als NGE, maar dan zonder die kutmuziek en zonder dat melodramatische pshychogekut...
't is ook niet voor niets dat NGE drie eindes nodig had... En geeneen was goed.
OMFG!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:51 schreef Anduril_21 het volgende:
[..]
Ik zou z'n opmerking nog maar een keer lezen je vat em niet helemaal.![]()
![]()
2 alternatieve eindes?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
idd, volledig met je eens, zo'n slechte einde heb ik nog nooit gezien
daarom zijn er ook 2 alternative ends bijgekomen
omdat de fans de originele einde niet goed vonden
dus zoeken maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |