SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Voor dat armzalig verschil opteer ik voor kippelevertjes met uien en ketjapquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef Isabeau het volgende:
maar kcals kan nog wel eens de reden zijn!
Per 100 gram:
Kippenlever 128
Varkenslever 129
Kalfslever 108
Maar de vraag is: is ie ook lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Sjeen het volgende:
Mijn lever is in verbazingwekkend goede toestand...
Het maakt bij lever best wel uit hoe je het klaarmaakt! Ik vond het recept van tig jaar geleden op FOK! van ET erg lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik pas sowieso!
Ik heb geen idee hoe het smaakt en ben groot fan van Saskische leverworst en van die plakjes leverworst, maar toch...
In elk geval goed gemarineerdquote:
het zal je verbazen hoe weinig lever er in leverworst zitquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik pas sowieso!
Ik heb geen idee hoe het smaakt en ben groot fan van Saskische leverworst en van die plakjes leverworst, maar toch...
Foie grasquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In elk geval goed gemarineerd
Ik heb meer met eendenlever persoonlijk... en, net als BE, leverworst
nou niet alleen drank hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... bij komt enkel drank bij mijn lever
(orgaanvlees is lekker, maar ven lever houd ik niet)
Ah vandaar dan mss.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoe weinig lever er in leverworst zit
hardstikke slank..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Geen lever hier, de supermarkt had helemaal geen lever
Ossenhaas is ook slank, toch?
Je zou denken de oesters maar als ik dit lees :quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef Barretje80 het volgende:
Vanavond oesters of foie gras..
wst is gezonder? :-O
quote:Ganzen- of eendenlever is natuurlijk heel vet (45g op 100g) en dus ook heel calorierijk: 450 kcal per 100 g. Maar het ‘voordeel’ is dat u er slechts kleine porties van eet: 30 à 40 g is al een flinke portie. Dat is nog altijd een kleine 20 g vet (of bijna 200 kcal), maar eens per jaar is dat geen ramp. Bovendien is dat vet niet ongezond , integendeel zelfs. Ganzenvet bestaat voor ong. 25% uit verzadigd vet, ongeveer 60 à 70 % mono-onverzadigde en 10 à 15% meervoudig onverzadigde vetzuren (waaronder omega 3 en omega 6 –vetzuren). Daarmee benadert ganzenvet de samenstelling van de alom bejubelde olijfolie...
Van verzadigde vetzuren is bekend dat ze het bloedcholesterol verhogen en o.m. daardoor het risico op hart- en vaatziekten verhogen.
Helaas waren mijn oesters van gisteren niet bizar lekker maar smerigsmerigsmerigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joengus: LEKKER BELANGRIJK!
Wanneer je in dit hoek aan het eten bent, moet je het vooral gewoon bizar lekker vinden.
Dat is wel heel erg jammer van het etentjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:21 schreef Vanyel het volgende:
Helaas waren mijn oesters van gisteren niet bizar lekker maar smerigsmerigsmerig
Schijnt het seizoen van reproductie te zijn waardoor ze melkig (en goor!) worden.
Goede nieuws is dat mijn copieuze vreesfestijn daarna verbleekte tot een half voorgerecht, een portie bitterballen en een kwart nagerecht. Doet toch iets met je eetlust en gerechtkeuze, zo'n vieze hap zeesnot.
Gelukkig was er genoeg wijn om het weg te spoelen.
Eigenlijk wel maf dat het restaurant ze dan nog wel serveertquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Zo ver wil ik niet gaan, daar zijn ze te lekker voor. Maar ik probeer te onthouden dat ik er eind juni in elk geval vanaf blijf. Als de asperges stoppen ook de oesters even on hold.
quote:
Je woont toch in Leiden? Peurbakkentocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Oesters en foie gras vind ik allebei niet zo...
Gisteren stieken geBBQ'd, dus vandaag weer normaal.En hardlopen vanaaf.
Nee woon nu al 6 jaar niet meer in Leiden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je woont toch in Leiden? Peurbakkentocht.
Ondanks dat het niet gelukt was nog even 39 kilo kwijt te raken:quote:
Dat is duidelijk te weinig info hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet gelukt was nog even 39 kilo kwijt te raken:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is duidelijk te weinig info he
Ik heb dat ook een tijdje met het voedingscentrum gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
O ja, wat ik mij nog afvroeg, waar halen jullie inspiratie vandaan voor het avondeten?
Ik krijg elke week het weekmenu van het voedingscentrum, maar dat vond ik voor komende week 3 x niets.
Op allerhande vind ik ook nog wel eens wat, maar ik ben ook wel benieuwd waar je nog meer afwisselende recepten kan vinden. Hoeft niet eens allemaal superslank te zijn, maar het liefst wel met genoeg groenten. O ja, en zo min mogelijk pakjes en zakjes..
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral omdat ik vanochtend hoorde dat ik toch nog een half punt extra voor m'n thesis krijg en maar liefst een 9 voor m'n stage heb
De AH verkoopt ingevroren pompoenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een weekmenu jaZiet er goed en gezond uit. Staat alleen 1x pompoen in en volgens mij kan ik nu echt geen pompoen meer krijgen
Dus dat wordt iets anders.
Kom even inbrekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een weekmenu jaZiet er goed en gezond uit. Staat alleen 1x pompoen in en volgens mij kan ik nu echt geen pompoen meer krijgen
Dus dat wordt iets anders.
Ik heb vanmiddag op de markt gekeken en er lag daar geen pompoen, maar ik zal nog even verder kijken! En anders is CotS's tip ook wel een goede!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Nallie het volgende:
Kom even inbrekenPompoen hebben ze nog wel hoor! Zag ze vandaag overal op de markt en bij de biologische winkel. Is goeie oogst geweest denk ik
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil het niet hebben over Concert at Sea gisteren... Heb meer slechte dingen gegeten dan ik wil toegeven, dus doe net of het niet gebeurd is en ga vandaag weer gewoon normaal doen...
Xx
Herkenbaar, dat geldt ook voor mij sinds ik bij de post werkquote:Op zondag 1 juli 2012 15:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ben de laatste maanden aan het trainen geweest, en gewicht is nog hetzelfde, maar wel 2 kledingmaten kleiner!
ik "mag" volgende week dinsdag weerquote:Op maandag 2 juli 2012 08:06 schreef Silmarwen het volgende:
Oh de nieuwe Bodybalance routine is echt KILLING.
Die standing strength
Vervelend is dat hè? Mijn vader had er ook een handje van. Maar dan ook met de termen walgelijk ed over mijn toenmalige lijf... Niet echt goed voor je zelfbeeld...quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gatverdamme zeg. Net weer een hele preek gekregen van mijn moeder dat ik beter mijn best moet doen omdat ik anders mijn hele leven zo'n lijf blijf houden
In chips en chocola zitten ongeveer 550 kilocalorieën per 100 gram, maar in chocola zit natuurlijk meer suiker (en meer vet?).quote:Op maandag 2 juli 2012 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou de calorie-inname daarvan even opzoeken. Het is natuurlijk wel zo dat 100 gram suikervrije drop veel minder slecht voor de lijn is dan 100 gram winegums dus per snoepsoort zullen er grote verschillen zijn. En van 100 gram chocola zit ik bomvol en ben ik misselijk terwijl 100 gram chips nog best weg te krijgen is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gatverdamme zeg. Net weer een hele preek gekregen van mijn moeder dat ik beter mijn best moet doen omdat ik anders mijn hele leven zo'n lijf blijf houden
quote:
kuitenkiller!!quote:Op maandag 2 juli 2012 08:06 schreef Silmarwen het volgende:
Oh de nieuwe Bodybalance routine is echt KILLING.
Die standing strength
Maar wel,l
Bah.. Maar ze is zeker ook zo streng voor zichzelf? Mensen die een laag zelfbeeld hebben, reflecteren dat vaak op deze manier naar anderen.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, lekker danquote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Precies. Ik zit hier alleen gewoon weer met een kuthumeur en moet mezelf bedwingen om niet de hele dag onder een dekentje op de bank te gaan liggen omdat ik me zielig voel.quote:
Dat is wel heel erg natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is gewoon oneerlijk dat ik er zelf totaal geen schuld aan heb dat ik te zwaar ben en wel ontzettend moet lijden om ze er weer af te krijgen. Tyfuszooi. /rant
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is gewoon oneerlijk dat ik er zelf totaal geen schuld aan heb dat ik te zwaar ben en wel ontzettend moet lijden om ze er weer af te krijgen. Tyfuszooi. /rant
Zolang je gezond bent is dat natuurlijk helemaal niet erg, niet iedereen hoeft een bmi van 25 (of minder) te hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ik met die acceptatie de zin om actief af te vallen een beetje ben kwijtgeraakt. En dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar ergens voelt het ook wel lekker om gewoon eens niet aan mezelf te werken en gewoon te 'zijn'.
Dat is inderdaad wat ik zou moeten doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg natuurlijk.
Wat zijn je eetlijstjes en bewegingschema op dit moment?
Gewoon er tegen aan gaan en je moeder eens iets laten zien!
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. Ik zit hier alleen gewoon weer met een kuthumeur en moet mezelf bedwingen om niet de hele dag onder een dekentje op de bank te gaan liggen omdat ik me zielig voel.
Ze zegt gewoon precies datgene wat compleet verkeerd aankomt. Daar is ze goed in, tactloosheid. Ze bedoelt het wel om me te motiveren maar dat werkt dus niet echt. En dan ook nog vragen "vond je niet dat ik er goed uit zie nu ik een paar kilo kwijt ben?". Omdat zij een minimale bejaardenschildklierkwestie heeft zijn onze situaties opeens gelijk ofzo. Totaal niet vergelijkbaar, ik heb een auto-immuunziekte en zij een minimale afwijking die 1 op de 5 65-plussers heeft maar ok. Fok mn modder ftw!
Ik zit gewoon even in een periode dat ik geen zin heb om te lijnen. Het is gewoon een klote vooruitzicht dat het nog 1,5 jaar duurt voor ik mijn gratis kilo's er af heb gelijnd en weer ben zoals ik hoor te zijn. Het is gewoon oneerlijk dat ik er zelf totaal geen schuld aan heb dat ik te zwaar ben en wel ontzettend moet lijden om ze er weer af te krijgen. Tyfuszooi. /rant
Helemaal mee eens. Het is belangrijker om te zorgen dat je doet wat je kan door zo gezond mogelijk te leven, maar een nummer op de weegschaal is niet heilig of allesbepalend. Ik ben ook dik maar ik werk al meer dan 7 maanden 5 dagen per week bij de post, dus ik weet dat ik fit ben en ik let op wat ik eet.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zolang je gezond bent is dat natuurlijk helemaal niet erg, niet iedereen hoeft een bmi van 25 (of minder) te hebben.
QFT!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:35 schreef Selestha het volgende:
Echt, het is het niet waard je levensgeluk in te leveren voor de weegschaal..
Wat ik er het ergste aan vind is dat je zelf niets kan toevoegenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef BananaPancake het volgende:
Wat is de vernieuwde caloriechecker van het voedingscentrum waardeloos zeg..
Ik kon niet eens een volkoren boterham vindenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik er het ergste aan vind is dat je zelf niets kan toevoegen
En hij is traag.
Er staat wel ''volkorenbrood'' in. Maar ik eet altijd allerlei dingen die hun programma niet kent, zoals bijvoorbeeld hummus, geitenkaas met honing, geroosterde aardappelen..quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik kon niet eens een volkoren boterham vinden![]()
Bovendien komt er zo'n lijstje nadat je iets intypt, maar als je dan naar beneden wilt scrollen om het hele lijstje te kunnen zien, verdwijnt het lijstje weer :|
Een bruin bolletje stond onder 'tarwebrood', duurde even voor ik dat had gevonden. En ook zoiets raars, als je aardbe intypt kan je aardbeien vinden, maar als je aardbeie intypt zijn de aardbeien uit het lijstje verdwenenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef BananaPancake het volgende:
Ik kon niet eens een volkoren boterham vinden![]()
Bovendien komt er zo'n lijstje nadat je iets intypt, maar als je dan naar beneden wilt scrollen om het hele lijstje te kunnen zien, verdwijnt het lijstje weer :|
Daarom zo lastig dat je zelf niets kan invoeren! Ik gebruik bijv alleen kokosvet om in te bakken, maar dan moet ik boter invullen want kokosvet kent ie niet. En boter heeft toch een andere samenstelling.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef Selestha het volgende:
Er staat wel ''volkorenbrood'' in. Maar ik eet altijd allerlei dingen die hun programma niet kent, zoals bijvoorbeeld hummus, geitenkaas met honing, geroosterde aardappelen..
Ja ik was ook al op zoek naar kokosolie.. Kon ik ook niet vinden, heb toen maar santen ingevuld.. Komt dichterbij dan boter. Maar ideaal is het natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom zo lastig dat je zelf niets kan invoeren! Ik gebruik bijv alleen kokosvet om in te bakken, maar dan moet ik boter invullen want kokosvet kent ie niet. En boter heeft toch een andere samenstelling.
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
QFT!
En jammer dat je moeder het allemaal met de beste bedoelingen behoorlijk tactloos brengt, maar dat is eigenlijk vooral sneu voor haarzelf. Dat ze het sociale inzicht niet heeft om jou wèl te helpen. Dus je moeder is niet de aangewezen persoon om serieus te nemen qua hulp op dit vlak. En misschien is het inderdaad ook deels haar eigen onzekerheid, zoals Selestha al eerder aangaf.
Zolang jij zo goed als nu mogelijk is voor jezelf zorgt ben jij goed bezig en of je dan te zwaar bent of niet doet daar niets aan af! Het kost je waarschijnlijk nu al genoeg energie, ook al lukt het je nu even niet om te focussen op het afvallen. Nou, dat is geen ramp hoor, voor alles is een tijd en dit is het even niet zeg maar
Nu weet ik niet of ik beledigd moet zijn of niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Thanks!
Even voor de goede orde, mijn moeder is dus psycholoog. Dat verklaart heel veel
Quinoa heeft de AH tegenwoordig ook, geloof ik, maar ik haal al die dingen bij de natuurvoedingswinkelquote:Op maandag 2 juli 2012 15:36 schreef BananaPancake het volgende:
Waar kan ik quinoa kopen?
En chia zaden
En kokosnectar?
tskquote:Op maandag 2 juli 2012 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Zo ik kom me maar weer even aan melden
had jullie uit mijn AT gegooid omdat ik even heel opstandig was en geen zin had om te dieetenmaar goed
ik wil ook geen diabetes en zo dus ik moet het echt weer op pakken
Dus ik ben er weer en moet van mezelf hier actief gaan posten als stok achter de deur!
Kun je die niet gewoon bij de natuurwinkel kopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn grutten eigenlijk en waar koop je zoiets dan?
Dit recept hebben wij gisteren gemaakt en ik vond het echt heel lekker:quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef helicopter het volgende:
Quinoa en gierst heb ik toevallig laatst beide bij een natuurwinkel gehaald. Ik weet alleen nog niet goed wat er lekker bij is.![]()
Gierst vond ik als kind erg lekker, maar ik heb het in geen 20 jaar gegeten.
Whehehequote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef Isabeau het volgende:
O ja, huishouden doenIk zit hier nog steeds. In mijn ondergoed. En ik krijg visite vanmiddag
Ghi, wat deze vrouw zegtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef Isabeau het volgende:
O ja, huishouden doenIk zit hier nog steeds. In mijn ondergoed.
Tomaat, ui, champignons, rucola denk ik. En een stukje zoete pizza met jam, appel, kaneel en rozijntjes gok ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Eetmeter kent ook al geen quinoaHoe moet ik nou bijhouden wat ik eet als granenrepen van Kellog's er wel instaan, maar quinoa en ander gezond voedsel niet.
Wat doe je op je homemade pizza, Sil?
Hoe dan? 's nachts laten weken ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef Sarabi het volgende:
Overnight oats makenmet allerlei diepvriesfruit erbij.
ik vind het sowieso nogal weinigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die aflevering heb ik ook gezien. Echt wat hebben die ouders van dat kind een slappeling gemaaktEcht heel sneu
------------------
Mijn lijstje van vandaag:
O. 2 boterhammen met kaas
L. 2 boterhammen met een ei
T. Schaaltje yoghurt
D. Aardappelen, salade (sla, groentes en een ei) en misschien een stukje vis (of is het dan teveel)
T. 2 appel met kaneel
Beterschap!quote:
ja maar die krijgen ook elke dag een personal trainer en het enige wat ze doen is sportenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef BananaPancake het volgende:
Dude.. bij I used to be fat moet die jongen 3500!! calorieen verbranden PER DAG
zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die krijgen ook elke dag een personal trainer en het enige wat ze doen is sporten
uren lang
I know, maar toch. Dat is echt heel veel. En zo lang sporten elke dag lijkt me echt een hel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die krijgen ook elke dag een personal trainer en het enige wat ze doen is sporten
uren lang
Ach meestal is het in de zomervakantie toch? Als je niet hoeft te werken en naar school moet heb je wel tijd over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
I know, maar toch. Dat is echt heel veel. En zo lang sporten elke dag lijkt me echt een hel.
ze hebben vakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
I know, maar toch. Dat is echt heel veel. En zo lang sporten elke dag lijkt me echt een hel.
Het programma is niet de kindermishandeling, maar de opvoeding van die oudersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef helicopter het volgende:
Ik vind dat programma "help, mijn kind is te dik" echt kindermishandeling.
Punt 1 is de presentatrice een heks, dat kun je je kind niet aandoen. Punt 2 ligt de "schuld" toch voornamelijk bij de ouders en in hun verkeerde eetpatroon en is het laf om te doen alsof het allemaal aan je kind ligt. En punt 3 zou ik het als kind mijn ouders nooit vergeven hebben als ze me voor lul zouden zetten in zo'n programma. Ik denk dat ik als 10-jarige mijn biezen had gepakt.![]()
Herstel: punt 3 is eigenlijk gewoon punt 1.
Dat ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het programma is niet de kindermishandeling, maar de opvoeding van die ouders
Extra of totaal?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef BananaPancake het volgende:
Dude.. bij I used to be fat moet die jongen 3500!! calorieen verbranden PER DAG
Hebben de kinderen zichzelf niet in de meeste gevallen op gegeven?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:47 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik vind het nogal kwalijk dat die ouders daarmee -ten kosten van hun kind- op tv willen. Aandachtsziek...
Dan nog moeten ouders hun kind daartegen beschermen. Hulp zoeken doe je bij een dietist en/of psycholoog, niet bij RTL/SBS/etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben de kinderen zichzelf niet in de meeste gevallen op gegeven?
Daar heb je gelijk in maar als ouders het al zo ver laten komen dan is er sowieso iets mis me die ouders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dan nog moeten ouders hun kind daartegen beschermen. Hulp zoeken doe je bij een dietist en/of psycholoog, niet bij RTL/SBS/etc.
Maar dat is mijn mening.
Ik weet dat ze vakantie hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze hebben vakantie
als je elke dag een dagdeel sport heb je er dan nog 2 over voor andere dingen
als ik de tijd en het geld er voor had zou ik het misschien ook wel doen
nee daarom krijgen ze er ook een trainer bij natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:08 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik weet dat ze vakantie hebben.
Ze sporten wel meer dan 4 uur volgens mij..
Ik denk niet dat je zonder trainer uit jezelf 6 uur per dag ofzo gaat sporten. élke dag.
6 uur per dag elke dag als je niks gewend bent? Ligt er ook aan wat voor sport je gaat doen natuurlijk. Ik denk dat je er een beetje te makkelijk over denkt, maar waarschijnlijk verschillen wij daarin gewoon van mening.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee daarom krijgen ze er ook een trainer bij natuurlijk
en 6 uur per dag is echt niet zo'n hell
het is een korte school dag
en als je de garantie hebt dat als je dat 6 weken vol houdt je een nieuwe start kunt maken op uni en een gezonder leven kunt gaan leven en er voor gezorgd hebt dat je een paar jaar langer kunt blijven leven zou ik er ook voor tekenen hoor
vooral als iemand anders dan alles verzorgd en je er een trainer bij krijgt en les in gezonde voeding en zo
ik zeg toch nergens dat het niet zwaar is?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
6 uur per dag elke dag als je niks gewend bent? Ligt er ook aan wat voor sport je gaat doen natuurlijk. Ik denk dat je er een beetje te makkelijk over denkt, maar waarschijnlijk verschillen wij daarin gewoon van mening.
Ik zou het ook best willen hoor daar niet van, maar het is wel zwaar denk ik.
Het is trouwens 90-100 dagen. Geen 6 weken.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef BananaPancake het volgende:
Dat is dus het enige wat ik erover zeg.. Dat het zwaar is en dat ik het knap vind.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat het niet zwaar is?
en zo'n personal trainer kan dat heus wel op bouwen hoor, dat is zijn baan
Dan heb ik t verkeerd geinterpreteerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en 6 uur per dag is echt niet zo'n hell
het is een korte school dag
True!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar dat vind ik eigenlijk van iedereen die substantieel weet af te vallen, hoe ze het ook doen
Ja, want jij bent er het levende bewijs van dat van je kind een bikkel maken die denkt dat haar gevoelens uiten verkeerd is een groot succes is. Sorry hoor maarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die aflevering heb ik ook gezien. Echt wat hebben die ouders van dat kind een slappeling gemaaktEcht heel sneu
Er zijn twee uiterste. Je hebt de kant van nooit-emoties-uiten en je hebt de kant waarin elke emotie of piep voortdurend de volledige aandacht krijgt (het liefst met voedsel in dit geval). En in beide gevallen krijg je emotioneel instabiele mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, want jij bent er het levende bewijs van dat van je kind een bikkel maken die denkt dat haar gevoelens uiten verkeerd is een groot succes is. Sorry hoor maar
Minder zout eten, goed bewegen en eventueel wisseldouches.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hou vocht vast in mijn benen omdat ik te zwaar ben (volgens de fleboloog). Herkent iemand dit? En wat doe je er tegen (behalve afvallen dan).
Maar dat dat kind op zo'n moment begint te huilen is toch niet zo vreemd? Lijkt me wel een gepast moment eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn twee uiterste. Je hebt de kant van nooit-emoties-uiten en je hebt de kant waarin elke emotie of piep voortdurend de volledige aandacht krijgt (het liefst met voedsel in dit geval). En in beide gevallen krijg je emotioneel instabiele mensen.
Emoties zijn oké, maar kunnen simpelweg niet altijd geuit worden.
Het af vallen snel harder en sneller moeten. Ga vanavond de dietist alsnog maar mailen. Douchen is op dit moment geen optie, mijn benen zitten van voet tot knie in zwachtelsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Minder zout eten, goed bewegen en eventueel wisseldouches.
En ben je wel bezig met af te vallen?
Ahh oke, zwachtels zijn meestal de laatste optie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het af vallen snel harder en sneller moeten. Ga vanavond de dietist alsnog maar mailen. Douchen is op dit moment geen optie, mijn benen zitten van voet tot knie in zwachtels
De laatste?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh oke, zwachtels zijn meestal de laatste optie.
Maar eens een goed plannen maken met de dietist inderdaad
Dan zal ik wel fout zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste?Het was bij mij de eerste waar ze mee kwamen
Toen ik bij de post begon te werken na 4 jaar door ziekte te hebben gezeten en 120 kilo wegend heb ik ook gehuild van de pijn hoor, iedere dag. Ik begon met kerst dus superdruk en koud en zwaar en ik liep zo 4 uur per dag buiten min de 10 km die ik erheen moet fietsen. Dus ja ik begrijp wel dat het kind huilt, dat doet gewoon echt pijn. Je moet alleen doorzetten, dan wordt het daarna beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar dat dat kind op zo'n moment begint te huilen is toch niet zo vreemd? Lijkt me wel een gepast moment eigenlijk.
Ik heb overigens niet de hele aflevering gezien
Nee, dat hoeft echt niet hoor. Ik zat al bij een specialist in het zkhquote:
Als je je gewoon goed voelt kan dat helemaal geen kwaad!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef helicopter het volgende:
Ik heb zin om te gaan hardlopen... Maar ik ben gisteren ook al geweest... Hmmm... Hoe slecht is het voor je lijf om 2 dagen achter elkaar te lopen? Gisteren ging het overigens wel heel goed, dat lopen, geen centje pijn.
Okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn twee uiterste. Je hebt de kant van nooit-emoties-uiten en je hebt de kant waarin elke emotie of piep voortdurend de volledige aandacht krijgt (het liefst met voedsel in dit geval). En in beide gevallen krijg je emotioneel instabiele mensen.
Emoties zijn oké, maar kunnen simpelweg niet altijd geuit worden.
Goed zo!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:18 schreef Joene het volgende:
Vanavond weer spinnen denk ik !
Ook weer bezig met weer wat gezonder leven toch , had even een paar weekjes een klein dipje en wil toch echt mn streefgewicht bereiken!
Schuldig voelen bij een boterham klinkt niet goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef lezzer het volgende:
Pffff, ik moet ook![]()
* lezzer voelt zich al schuldig bij een boterham
Mijn pens moet er afquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schuldig voelen bij een boterham klinkt niet goed.
Maar vertel wat moet er gebeuren?
Hoe lang ben je en wat is je gewicht?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn pens moet er af![]()
Ik moet stoppen met snaaien en suiker eten. Again.
maar een boterham is geen suiker of snaaienquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn pens moet er af![]()
Ik moet stoppen met snaaien en suiker eten. Again.
Leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik heb net een lunchbox met vakjes gekocht. Kan ik gaan variëren.
Awquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik heb net een lunchbox met vakjes gekocht. Kan ik gaan variëren.
Slecht, vandaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hoe gaat het afvallen op het moment?
Gaat vast helemaal goed komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slecht, vandaar
Beetje veel borrels en feestjes gehad lately.
Maar ik wil 1 augustus onder de 80 zitten, dus kom maar op!
Het is deze:
[ afbeelding ]
Kiek, er zitten zelfs yoghurtbakjes bij
het lijkt me echt superhandig, je kan zowel salade als brood als yoghurt in 1 unit vervoeren. En maar 13 euro. Heb er ook nog een besteksetje bij gepaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen
Leuk ding! Moet ik misschien ook eens naar gaan kijken nu ik stage ga lopen.
ja, ik ben soms wat afweziger als de weegschaal niet meewerktquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:07 schreef helicopter het volgende:
Hi SQ, ik miste je al.
Ik heb geen foto gemaild bij gebrek aan "nu" foto die een beetje fatsoenlijk is.
Ja, van www.kidsatlunch.nlquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:06 schreef lezzer het volgende:
Oh vertel, waar komt dat kekke ding vandaan?
Erg handigquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lijkt me echt superhandig, je kan zowel salade als brood als yoghurt in 1 unit vervoeren. En maar 13 euro. Heb er ook nog een besteksetje bij gepakt
*klikt snel*quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, van www.kidsatlunch.nl
Dit soort dozen kun je alleen op kinderlunchwebsites kopen in nederland. Alsof volwassenen geen gezonde lunch nodig hebben
Je bent volgroeit dus je hebt geen eten meer nodig of zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben soms wat afweziger als de weegschaal niet meewerkt![]()
[..]
Ja, van www.kidsatlunch.nl
Dit soort dozen kun je alleen op kinderlunchwebsites kopen in nederland. Alsof volwassenen geen gezonde lunch nodig hebben
Die yoghurt doe je in die ronde bolletjes he. Maar ze zeggen dat ie lekvrij is, ik moet het eerst nog aan een test ondervindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
*klikt snel*
Kan je hem ook op z'n kant vervoeren met yoghurt en al? Zonder zooi?
Dat laatste denk ik! Op mijn werk is er bijna niemand die een lunch meebrengt, bijna iedereen koopt hier luxe broodjes, kaassoufflees, warme maaltijden (en dan thuis 's avonds weer warm) etc.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je bent volgroeit dus je hebt geen eten meer nodig of zo
Of alle volwassenen halen hun lunch in een kantine
Dat ken ik ook wel vanuit mijn studie. Ik ben de enige die (in ouderwetse metalen blikken) zelf brood en thee e.d. meenemen (en vraag me niet waar studenten het geld vandaan halen. O... ja ik ben de enige die niet meer bij mammie woont)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik! Op mijn werk is er bijna niemand die een lunch meebrengt, bijna iedereen koopt hier luxe broodjes, kaassoufflees, warme maaltijden (en dan thuis 's avonds weer warm) etc.
Uhm... voor de zekerheid de eerste keer een plastic zakje erom? Misschien?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die yoghurt doe je in die ronde bolletjes he. Maar ze zeggen dat ie lekvrij is, ik moet het eerst nog aan een test ondervinden
Zou ik wel doen jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... voor de zekerheid de eerste keer een plastic zakje erom? Misschien?
ik kom niet uit een ei. Ik wilde m eigenlijk van te voren eens met water vullen en dan flink schudden, kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... voor de zekerheid de eerste keer een plastic zakje erom? Misschien?
Ah... dat is nog een stap slimmerquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kom niet uit een ei. Ik wilde m eigenlijk van te voren eens met water vullen en dan flink schudden, kijken wat er gebeurt
O... ik zit graag bij mijn klasgenoten. Alleen het is allemaal a.) pokkeduur en b.) niet lekker en c.) ongezond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:20 schreef helicopter het volgende:
Ik neem altijd mijn eigen brood mee en groot deel van mijn collega's ook. En dat terwijl we wel een kantine hebben. Ik moet er eigenlijk niet aan denken om in dat vrije half uurtje in een drukke kantine te gaan zitten, ik ga altijd lekker wandelen met een paar collega's.
ik zoek dat idd ook niet, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:20 schreef helicopter het volgende:
Ik neem altijd mijn eigen brood mee en groot deel van mijn collega's ook. En dat terwijl we wel een kantine hebben. Ik moet er eigenlijk niet aan denken om in dat vrije half uurtje in een drukke kantine te gaan zitten, ik ga altijd lekker wandelen met een paar collega's.
Daar leven alle pubers op. Energydrink, chips en frikandelbroodjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Op mijn werk nemen de meesten ook hun eigen brood mee. Soep aten we nog wel eens, maar sinds de nieuwe kantinemedewerker ook niet meer
Maarja, wij zien de leerlingen om kwart voor 8 langskomen met zakken chips en blikjes energydrink
Ik zou er nog steeds op kunnen leven...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar leven alle pubers op. Energydrink, chips en frikandelbroodjes
(om vervolgens alle verpakkingen gewoon op straat te tiefen)
Is ook gewoon het beste.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij ons was er geen kantine op school, door de andere middelbare scholieren werden wij er altijd om uitgelachen, want we konden ook niet het schoolterrein af (iets met speciaal onderwijs). Dus wij zaten allemaal gezond aan de bammetjes van mams
de kantines van beide middelbare scholen waar ik op heb gezeten verkochten niet veel meer dan snoep, koek, fris en pudding/worstenbroodjes. Oh en koffie. Maar lunchen kon je er niet. Ik vind ook eigenlijk dat ze dat op alle scholen weg moeten halen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij ons was er geen kantine op school, door de andere middelbare scholieren werden wij er altijd om uitgelachen, want we konden ook niet het schoolterrein af (iets met speciaal onderwijs). Dus wij zaten allemaal gezond aan de bammetjes van mams
Hier is rauwkost, maar het drijft in (zware) sauzen, want het moet gewogen worden natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
mijn gebouw heeft geen kantine, maar ik vind het aanbod in de centrale kantines / restaurants vrij matig en vooral DUUR. En normale sla / rauwkost is er niet te krijgen...
Dat hadden wij ook, als je je brood vergat moest je het doen met roze koeken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kantines van beide middelbare scholen waar ik op heb gezeten verkochten niet veel meer dan snoep, koek, fris en pudding/worstenbroodjes. Oh en koffie. Maar lunchen kon je er niet. Ik vind ook eigenlijk dat ze dat op alle scholen weg moeten halen.
niet alleen in ziekenhuizen, volgens mij is dat een universeel kantineconceptquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier is rauwkost, maar het drijft in (zware) sauzen, want het moet gewogen worden natuurlijk.
Soep is standaard megavet. En het warme eten is vet & zout.
Ziekenhuiseten
je kunt kiezen uit wit brood, bruin, ciabatta of een meergranen bol en boter mag je ook zelf kiezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n wit broodje kaas met een klont boter vind ik nog steeds wat anders dan een volkorenboterham die ik zelf meeneem. En ik vind dat altijd zo raar. Een boterham klaar maken duurt nog geen 30 seconden en is tien keer goedkoper dan die kantinerommel.
Dat, en hier gooi ik het in het tosti-ijzer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik pak 2 sneden brood uit de vriezer, een plak kaas uit de koelkast, flots het op elkaar en doe er een zakkie omheen, klaarrr
Ze willen bij mij niet wandelen en de lunchpauze is zo ingedeeld dat we per tweetal gaan eten. Als ik per se zou willen wandelen, dan zit mijn collega vervolgens alleenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:20 schreef helicopter het volgende:
Ik ga straks wel wandelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ergens wel blij dat ik eidnelijk van die half autistische collega's heb gevonden die nooit samen iets doen in de lunch
Ik ga ook liever alleen wandelen dan in zo'n groepje
Ja, fijn is dat he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ergens wel blij dat ik eidnelijk van die half autistische collega's heb gevonden die nooit samen iets doen in de lunch
Ik ga ook liever alleen wandelen dan in zo'n groepje
jaja ik weet hetquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Rhubarbje, je tweede 'tussendoortje' hoort natuurlijk ook gewoon 'niks' te zijnEen kopje thee is geen tussendoortje.
Het lijkt me misschien een beetje weinig?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
nou dan zal ik ook maar eens een lijstje doenben niet zo van de lijstjes maar goed wil natuurlijk wel mee doen hier
O: 3 knackebröd met pindakaas
T: Niks
L: een overgebleven wrap van gister opgewarmt
T: kopje thee
D: koude pasta salade en een yoghurtje na
T: sneetje peperkoek gok ik, of een appel
niet mijn mooiste lijstje ooit
he goh toch wel goed om het hier neer te zetten, lekker confronterend
ja is het ook, daarom is het zo'n slechte lijstquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het lijkt me misschien een beetje weinig?
Mannenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maak je een verantwoorde omelet voor je vriend als diner ( hij was laat thuis ) vraagt ie eerst of het light was en gaat vervolgens 2 snickers ice cream weg zitten knagen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Silmarwen het volgende:
Argh! Nu heb ik dus een doodziek kindje thuis met waterpokken en hoge koorts. Straks naar de dokter, ik heb haar nog nooit zo ziek gezien.
Gaat lekker zo, dieet technisch. Het is maar goed dat ik allergisch ben voor noten en pinda's op dit moment.
Beterschap voor je meisje sil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Silmarwen het volgende:
Argh! Nu heb ik dus een doodziek kindje thuis met waterpokken en hoge koorts. Straks naar de dokter, ik heb haar nog nooit zo ziek gezien.
Gaat lekker zo, dieet technisch. Het is maar goed dat ik allergisch ben voor noten en pinda's op dit moment.
Onder de zonnebank? Nu?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb ook jeuk, ik ging onder de zonnebank op de sportschoolIs echt heel naar met die hitte.
Waterpokken lijkt me nog ff 10x erger waaaah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |