SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Voor dat armzalig verschil opteer ik voor kippelevertjes met uien en ketjapquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef Isabeau het volgende:
maar kcals kan nog wel eens de reden zijn!
Per 100 gram:
Kippenlever 128
Varkenslever 129
Kalfslever 108
Maar de vraag is: is ie ook lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Sjeen het volgende:
Mijn lever is in verbazingwekkend goede toestand...
Het maakt bij lever best wel uit hoe je het klaarmaakt! Ik vond het recept van tig jaar geleden op FOK! van ET erg lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik pas sowieso!
Ik heb geen idee hoe het smaakt en ben groot fan van Saskische leverworst en van die plakjes leverworst, maar toch...
In elk geval goed gemarineerdquote:
het zal je verbazen hoe weinig lever er in leverworst zitquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik pas sowieso!
Ik heb geen idee hoe het smaakt en ben groot fan van Saskische leverworst en van die plakjes leverworst, maar toch...
Foie grasquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In elk geval goed gemarineerd
Ik heb meer met eendenlever persoonlijk... en, net als BE, leverworst
nou niet alleen drank hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... bij komt enkel drank bij mijn lever
(orgaanvlees is lekker, maar ven lever houd ik niet)
Ah vandaar dan mss.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoe weinig lever er in leverworst zit
hardstikke slank..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Geen lever hier, de supermarkt had helemaal geen lever
Ossenhaas is ook slank, toch?
Je zou denken de oesters maar als ik dit lees :quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef Barretje80 het volgende:
Vanavond oesters of foie gras..
wst is gezonder? :-O
quote:Ganzen- of eendenlever is natuurlijk heel vet (45g op 100g) en dus ook heel calorierijk: 450 kcal per 100 g. Maar het ‘voordeel’ is dat u er slechts kleine porties van eet: 30 à 40 g is al een flinke portie. Dat is nog altijd een kleine 20 g vet (of bijna 200 kcal), maar eens per jaar is dat geen ramp. Bovendien is dat vet niet ongezond , integendeel zelfs. Ganzenvet bestaat voor ong. 25% uit verzadigd vet, ongeveer 60 à 70 % mono-onverzadigde en 10 à 15% meervoudig onverzadigde vetzuren (waaronder omega 3 en omega 6 –vetzuren). Daarmee benadert ganzenvet de samenstelling van de alom bejubelde olijfolie...
Van verzadigde vetzuren is bekend dat ze het bloedcholesterol verhogen en o.m. daardoor het risico op hart- en vaatziekten verhogen.
Helaas waren mijn oesters van gisteren niet bizar lekker maar smerigsmerigsmerigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joengus: LEKKER BELANGRIJK!
Wanneer je in dit hoek aan het eten bent, moet je het vooral gewoon bizar lekker vinden.
Dat is wel heel erg jammer van het etentjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:21 schreef Vanyel het volgende:
Helaas waren mijn oesters van gisteren niet bizar lekker maar smerigsmerigsmerig
Schijnt het seizoen van reproductie te zijn waardoor ze melkig (en goor!) worden.
Goede nieuws is dat mijn copieuze vreesfestijn daarna verbleekte tot een half voorgerecht, een portie bitterballen en een kwart nagerecht. Doet toch iets met je eetlust en gerechtkeuze, zo'n vieze hap zeesnot.
Gelukkig was er genoeg wijn om het weg te spoelen.
Eigenlijk wel maf dat het restaurant ze dan nog wel serveertquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Zo ver wil ik niet gaan, daar zijn ze te lekker voor. Maar ik probeer te onthouden dat ik er eind juni in elk geval vanaf blijf. Als de asperges stoppen ook de oesters even on hold.
quote:
Je woont toch in Leiden? Peurbakkentocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Oesters en foie gras vind ik allebei niet zo...
Gisteren stieken geBBQ'd, dus vandaag weer normaal.En hardlopen vanaaf.
Nee woon nu al 6 jaar niet meer in Leiden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je woont toch in Leiden? Peurbakkentocht.
Ondanks dat het niet gelukt was nog even 39 kilo kwijt te raken:quote:
Dat is duidelijk te weinig info hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet gelukt was nog even 39 kilo kwijt te raken:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is duidelijk te weinig info he
Ik heb dat ook een tijdje met het voedingscentrum gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
O ja, wat ik mij nog afvroeg, waar halen jullie inspiratie vandaan voor het avondeten?
Ik krijg elke week het weekmenu van het voedingscentrum, maar dat vond ik voor komende week 3 x niets.
Op allerhande vind ik ook nog wel eens wat, maar ik ben ook wel benieuwd waar je nog meer afwisselende recepten kan vinden. Hoeft niet eens allemaal superslank te zijn, maar het liefst wel met genoeg groenten. O ja, en zo min mogelijk pakjes en zakjes..
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral omdat ik vanochtend hoorde dat ik toch nog een half punt extra voor m'n thesis krijg en maar liefst een 9 voor m'n stage heb
De AH verkoopt ingevroren pompoenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een weekmenu jaZiet er goed en gezond uit. Staat alleen 1x pompoen in en volgens mij kan ik nu echt geen pompoen meer krijgen
Dus dat wordt iets anders.
Kom even inbrekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een weekmenu jaZiet er goed en gezond uit. Staat alleen 1x pompoen in en volgens mij kan ik nu echt geen pompoen meer krijgen
Dus dat wordt iets anders.
Ik heb vanmiddag op de markt gekeken en er lag daar geen pompoen, maar ik zal nog even verder kijken! En anders is CotS's tip ook wel een goede!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Nallie het volgende:
Kom even inbrekenPompoen hebben ze nog wel hoor! Zag ze vandaag overal op de markt en bij de biologische winkel. Is goeie oogst geweest denk ik
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil het niet hebben over Concert at Sea gisteren... Heb meer slechte dingen gegeten dan ik wil toegeven, dus doe net of het niet gebeurd is en ga vandaag weer gewoon normaal doen...
Xx
Herkenbaar, dat geldt ook voor mij sinds ik bij de post werkquote:Op zondag 1 juli 2012 15:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ben de laatste maanden aan het trainen geweest, en gewicht is nog hetzelfde, maar wel 2 kledingmaten kleiner!
ik "mag" volgende week dinsdag weerquote:Op maandag 2 juli 2012 08:06 schreef Silmarwen het volgende:
Oh de nieuwe Bodybalance routine is echt KILLING.
Die standing strength
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |