Goed puntquote:
WAT ZEG JE?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, wat had Mo voor je in petto vanochtend?
Nee, dat haten doe ik alleen op bananenschillenquote:
MARIOKART?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat haten doe ik alleen op bananenschillen
Hoezo Bos?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Bos81 het volgende:
zo morgen maar vrijgevraagd, dit gaat even richting de verkeerde kant...
HELEMAAL NIKSquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, wat had Mo voor je in petto vanochtend?
SUCK THIS QWEAquote:
JAHquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe schelpen met vleugels erger
Of die raketten die altijd van achter komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA LEKKERquote:
OOOOOOOH BOYquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Of die raketten die altijd van achter komen.
Whehehe, too easy.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
QFT.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bubba-raket?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet niet hoe ze heten, maar je krijgt ze altijd van achter als je 1e ligt.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Bos81 het volgende:
zo morgen maar vrijgevraagd, dit gaat even richting de verkeerde kant...
MO WAS TROUWENS VANMORGEN WEL EEN BIETJE "BOOS"quote:
JA IK OOK. HIJ LIEP SERIEUS OOK TELKENS FACEPALMS TE DOEN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
IK MOEST LACHEN OM ZIJN FACEPALMSTATUS GISTEREN
was toch een slingshot die jij had he ohoh?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef Miniem het volgende:
oh-oh, ik weet niet of je tijd hebt om een foto te maken van die fototas?
Niet op mn werk hequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef Miniem het volgende:
oh-oh, ik weet niet of je tijd hebt om een foto te maken van die fototas?
Yups, die heb ik iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
was toch een slingshot die jij had he ohoh?
[ afbeelding ]
Dat is goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Pech voor Pagan![]()
Ik zal m volgende week wel ergens opsturen, morgen geen tijd voor, is dat ok?
Moet hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor ik het vergeet, dat waren die uiltjes voor op de fiets van bij Wibra
Erg leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Twee van die vellen, voor een euro dacht ik.
Geen idee, ik let nooit op wat iets kost bij de Wibra![]()
die zijn leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor ik het vergeet, dat waren die uiltjes voor op de fiets van bij Wibra
WAAAAAAAAAROM NIET DAN???quote:
TERING JAquote:
WHY? I HAZ SAME AND LONGERquote:
WOOT WOOT WOOTquote:
Wanneer mag jequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
Het wachten tot ik m'n rijstkoker in mag wijden duurt lang
Ik wil sushi
NOU HET IS HIER WEER HELEMAAL BEWOLKT.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
TERING JA
[..]
WHY? I HAZ SAME AND LONGER
Ik over twee weken ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb morgenochtend om 8.30 tentamen en dan vakantie
Begrijpelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, maar nu het eind in zicht is lijkt het langer te duren
Ik ben er ontzettend blij meequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ik vind het wel echt ontzettend knap van je
I'm gonna sushi so hard, bohhhhhquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan kan je je op je eerste vakantiedag versushi'en.
Ik stik zowat in m'n broodjequote:
OKEUJquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
IK HEB OOK EEN CAPSLOCK KNOP, MAG IK HEM OOK GEBRUIKEN PRETTY PLEASE?
JA!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
QWEA HEB JIJ NU AL JE BUTTPLUGS VOOR JE OREN, HEA?
welk midden, dat blauwe? filterquote:
CLIP VOOR AAN MIJN KLEDING. KAN IK ZE NIET KWIJTRAKENquote:
KROEG, FESTIVALS, CONCERTEN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, is dit dan als je naar muzikale dingen gaat of om vaker te dragen?
GANZ TOLL!quote:
NEEquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
KANONNE WAT EEN JOPENHeb je ze extra groot op de kiek gezet
BEN BENIEUWD HOE HET STAAT, ALS HET IN JE OOR ZIT.quote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Makkie an, zit mobiel, zag em niet
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
And all I had to do was sign my soul to the devil
dat zie je nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BEN BENIEUWD HOE HET STAAT, ALS HET IN JE OOR ZIT.
Dat soort dingen had ik ook wel kunnen hebben, maar ben er nu 10 jaar te laat mee
MAAK ZO WEL FF FOTOquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BEN BENIEUWD HOE HET STAAT, ALS HET IN JE OOR ZIT.
Dat soort dingen had ik ook wel kunnen hebben, maar ben er nu 10 jaar te laat mee
KRIJG DE TERINGquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef Muis006 het volgende:
Met een beetje geluk rijdt Q weer verkeerd dus dan maakt het toch niks uit.
JA. IK HEB 2 SOORTEN. WACHT IK MAAK EVEN EEN FOTO. MOMENTJEquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft een van jullie wel eens normale oordoppen gehad met filters er in? Is. Het verschil groot?
jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft een van jullie wel eens normale oordoppen gehad met filters er in? Is. Het verschil groot?
geluid klinkt beter, gesprekken zijn beter te verstaan, je voelt ze nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Is het qua geluid ook beter, of zit het alleen prettiger?
IK HAD DEZEquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Is het qua geluid ook beter, of zit het alleen prettiger?
Ja DIT ZIJN KLEINTJES, DIE FOTO VAN QWEA IS EEN PIETSIE GROOTquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:12 schreef Ynske het volgende:
en echt die op maat gemaakte zijn zoveel fijner
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Q kijk
http://instagram.com/p/MYgj2_meus/
Evian water ook echt
IK VERSTA JE HEEL GOED QWEA!quote:
en?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:24 schreef Ynske het volgende:
was overigens wel leuk net, was even bij de MM, k zeg mag ik jullie installatie even testen op geluid? voor mn doppen, gast daarow, VOL OPEN
Rightquote:
Helaas, meneer muis valt op mannen is de diagnosequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Right
Mijn meneer loopt ook de hele dag met een fles evian rond zodat hij het in zijn haar kan spritzen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas, meneer muis valt op mannen is de diagnose
Ja ik ben zijn beard.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas, meneer muis valt op mannen is de diagnose
Nu heb ik zin in kroepoek.quote:
HAHAHAHAHA WHAT WHERE THEY THINKING?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
CLIP VOOR AAN MIJN KLEDING. KAN IK ZE NIET KWIJTRAKEN
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pagan het volgende:
WE STAAN OP VIER IN DE TOP VIJF VAN MEEST GELEZEN TOPICS. FEEST! BIER! BITTERBALLEN!
HULDEquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pagan het volgende:
WE STAAN OP VIER IN DE TOP VIJF VAN MEEST GELEZEN TOPICS. FEEST! BIER! BITTERBALLEN!
WAAR ZIE JE DAT?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pagan het volgende:
IN ZIJN GLAZEN BOLquote:
EN OP HET NAAKTSTRAND AAN EEN TEPEL?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
CLIP VOOR AAN MIJN KLEDING. KAN IK ZE NIET KWIJTRAKEN
quote:
FP, RECHTS, BOVEN HET WEER.quote:
BAZINNEGAquote:
quote:
Stop je straks de verkeerde prop in je orenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]MET EEN KOORDJE DOORLOPEND UIT JE SLIPJE, OH WACHT
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stop je straks de verkeerde prop in je oren
IS JE CAPSLOCK STUK OF WAT??????quote:
PFIEUW!!!quote:
LEKKAAAH!quote:
JA MANNNNNN OMNOMNOOOOOMquote:
IK LAS:quote:
IK MOEST 2 KEER KIJKEN OF HET CARLTON WASquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN GLAMOUR IN DE RING, EPIC HEA![]()
IK VIND HET VRESELIJK! MISSCHIEN ALS JE HET IN JE VRIENDENKRING DAGELIJKS GEBRUIKT DAT HET WENT, MAAR HIER WENT HET NOG NIET. PAST GOED BIJ (DOCHTER) TOY VAN TATUMquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
TATUM VIND IK GEK GENOEG ZO EEN LEUKE NAAM, ECHT GEEN IDEE WAAROM
quote:The word "blog" is literally shorthand for "boring;" a vulgar, overused word that strikes your ear with the dull thud of a cudgel to the soft spot of a child's head. It's an abbreviation used by journalism drop outs to give legitimacy to their shallow opinions and amateur photography that seems to be permanently stuck in first draft hell.
Ik ken hem wel, duh. Maar ik dacht dat die allang gestopt was enzo. Hij heet toch ook in spanje gespeeld, was het niet bij Celta de Vigo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Speelt bij de Grasshoppers, vriendje van Tatum
[ afbeelding ]
Kwam niet verder dan Jong Oranje
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, duh. Maar ik dacht dat die allang gestopt was enzo. Hij heet toch ook in spanje gespeeld, was het niet bij Celta de Vigo?
welk?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef Bos81 het volgende:
En ik heb het boek van Carry Slee uit, echt wow
Eerst 1 versie op de radio, dan de andere van Miss Montrealquote:
De moeder van het kind van een De Wildquote:
welk nummer, heb het volgens mij niet gevolgdquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst 1 versie op de radio, dan de andere van Miss Montreal
Wonderful daysquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
welk nummer, heb het volgens mij niet gevolgd![]()
Van wie? Charly LOwnoise en Mental Theo? of..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wonderful daysIk ben uitgeschakeld, al 3 kwartier ellendige platen
Jep, daarna Miss Montreal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van wie? Charly LOwnoise en Mental Theo? of..
ALSOF DE STIJL NOG WAT UITMAAKT IN HAAR GEVALquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef Bos81 het volgende:
Dat is toch een hele andere stijl muziek of?![]()
![]()
![]()
maw die Montreal versie kan toch nooit mooi zijn....
Wat heerlijk, allemaal op 1 lijn met die slechte muziekquote:
VOLGENS MIJ VINDT LUT DR LEUK, DIE MISS MONGOOLquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, allemaal op 1 lijn met die slechte muziek
SO IT SEEMSquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
HALLOOOOOOOO LEEF JIJ OOK NOG?????????????????
Wat een belediging voor iedereen met het syndroom van Down..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ VINDT LUT DR LEUK, DIE MISS MONGOOL
JA DAT IS HELEMAAL WAAR, SORRY MONGOLENquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een belediging voor iedereen met het syndroom van Down..![]()
![]()
![]()
Ik ben sowieso tegenstander van het gebruiken van het woord mongool als scheldwoord, maar dat terzijde....quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA DAT IS HELEMAAL WAAR, SORRY MONGOLEN![]()
MM LEKKER WEERTJE HE
Als het goed is komt hij morgen ook weer iets brengen, als ik thuis ben kan ik het wellicht vragenquote:
NU MAG DE BUI OOK WEL FF UITBLIJVEN TOT IK THUIS BEN THOUGHquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
bos
en ja heerlijk oh-oh ik zweet me wel de tyfus alleen
Niet wellicht, lekker gek!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het goed is komt hij morgen ook weer iets brengen, als ik thuis ben kan ik het wellicht vragen
HOERIG HEA!!quote:
HIJ HEEFT ALTIJD EEN SHINE EN KNIK ALS HIJ IETS AFGEEFT, DUS HIJ ZAL ER WEL VOOR IN DE STEMMING ZIJNquote:
IK HEB DIE KRENGEN VORIG JAAR GELOOF IK VOOR 3 JAAR VOORUIT GEKOCHT, ER LIGGEN ER NOG 2 IN DE KAST IN DE HAL IN HET PLASTICquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
BIJ M'N PAKKET ZAT EEN LEKKER BASIC WINTERVEST VAN 25 EUR VOOR 8,95, HEERLIJK ZULKE AANKOPEN, WANT DIE KRENGEN ZIJN STRAKS WEER ALLEMAAL VANAF 25-40 EUR.
OH NO YOU DIDN'Tquote:
LITTLE DID HE KNOW DAT HET GEWOON MAANDAG WEER 10 GRADEN WORDT HEAquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Carson zei ooit: if it's not in season, it's not a bargain!
Maar wat weet hij er nou van.
Kom maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik hier iemand een linkje sturen naar een afbeelding van 30mb om te kijken of het werkt?
JAquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik hier iemand een linkje sturen naar een afbeelding van 30mb om te kijken of het werkt?
NEE, NIET VAN MEZELF, WEL VAN VRIENDINNEN, DAT IK HET WEER GEKREGEN HEBquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH NO YOU DIDN'TDRAAG JE ZE NIET, TE WARM?
HEB JIJ OOK DINGEN IN JE KAST HANGEN MET EEN PRIJSKAART? OF DAT NOG NET NIET?
dat was bij cordeals en nee nog nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
IK HEB DAAR ECHT NOG NOOIT IETS BIJ GEZIEN DAT IK WILDE, BEHALVE DIE TATTOO TOEN, DIE HEB JIJ OOK HE? HEB JE M AL LATEN ZETTEN?
https://picasaweb.google.com/BeccMortimer/Chirpy#
KIJK HOE COOL, PIET ZIT NU BIJ 7 WEKEN, HIJ ZAL BINNENKORT GAAN VERANDEREN QUA VEREN, SPANNEND MAN!!!
OH DAT DOET IE HET NIETquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want dat is het plaatje dat je krijgt als de link het niet doet
IS DAT ONBEPERKT??quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was bij cordeals en nee nog nietmoet binnenkort echt eens bellen!
FAALNEUSquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
wacht, hij is ngo niet klaar met uploaden zie ik nu, dan is het niet heel gek natuurlijk
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
wacht, hij is ngo niet klaar met uploaden zie ik nu, dan is het niet heel gek natuurlijk
OW OK.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is nog tot 31januari 2013 geldig, was n jaar geldig
WAT GAAT BOSSIE VANAVOND ETENquote:
NORMAAL IS EEN UITJE NAAR DE SUPERMARKT LEKKAH MET DIT WEER, IN DE KOELE APPIE WANDELEN. MAAR DE PLUS IS HIER ZO'N ULTIEME RUKWINKEL DAT ER GEEN AIRCO IS, EN NORMAAL IS HET AL ZWETENquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
WERKZE!
IK MOET NOG EEN HALF UUR![]()
CHAOS HIERO![]()
GEEN IDEE WAT IK GA ETEN NOG, GEEN BOODSCHAPPENLIJST, DENK DAT IK NIET NAAR DE WINKEL GA![]()
COUSCOUS HAD IK DINSDAG OP
HIJ LAADT AL FOREVER BUT NO PICTURE YETquote:
Hier deed ie het perfect.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HIJ LAADT AL FOREVER BUT NO PICTURE YET
COOLquote:
BOESCOUSquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WAT GAAT BOSSIE VANAVOND ETEN
COUSCOUS COUSCOUS
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk nu
It's friggin hugequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HIJ LAADT AL FOREVER BUT NO PICTURE YET
IK GA VANAVOND AAN DE SCHOONMAAK, MORGEN BOODSCHAPPEN DOEN EN DAN KOMT THESSA LOGEREN, DIE IS ZATERDAG HIER, ZONDAG FF OP EN NEER NAAR AMSTERDAM, MAANDAG WEER THESSA ( KEES DR B-DAY VIERENquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NORMAAL IS EEN UITJE NAAR DE SUPERMARKT LEKKAH MET DIT WEER, IN DE KOELE APPIE WANDELEN. MAAR DE PLUS IS HIER ZO'N ULTIEME RUKWINKEL DAT ER GEEN AIRCO IS, EN NORMAAL IS HET AL ZWETEN
HIER DOET IE T NIEquote:
WHEHE, DONDERDAG EN VRIJDAG VOOR PAMPUS LEKKER RELAXENquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK GA VANAVOND AAN DE SCHOONMAAK, MORGEN BOODSCHAPPEN DOEN EN DAN KOMT THESSA LOGEREN, DIE IS ZATERDAG HIER, ZONDAG FF OP EN NEER NAAR AMSTERDAM, MAANDAG WEER THESSA ( KEES DR B-DAY VIEREN) DINSDAG HEB IK EEN AFSPRAAK, WOENSDAG HEB IK EEN AFSPRAAK.
WAS EEN STRAK PLAN, DIE WEEK VAKANTIE
TEGEN DIE TIJD ZULLEN DIE OOK WEL VOL ZITTENquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WHEHE, DONDERDAG EN VRIJDAG VOOR PAMPUS LEKKER RELAXEN
I COULD NOT CARE LESSquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die lange capslockverhalen lees ik niet.
JE LEEST HET HEUS WELquote:
IK HEB OOK NIKS BOEIENDS, DUS JE KUNT ZE IDD SKIPPENquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die lange capslockverhalen lees ik niet.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JULLIE LIMBURGERS OOK MET JULLIE GRASVEZELINTERNET
1-0 voor Duitsland, doelpunt van Ozil.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IK HEB OOK NIKS BOEIENDS, DUS JE KUNT ZE IDD SKIPPEN
WAT WORDT HET VANAVOND DUSCHK, UITSLAG?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
1-0 voor Duitsland, doelpunt van Ozil.
Okee Paul de Octopus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
1-0 voor Duitsland, doelpunt van Ozil.
WHYYYYYYYY, HE IS SUCH A GOOD BOYquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Whehe nu weet ik zwabber zijn hele naam.
*Pizza's en zand bestelt"
Je mist m'n tweede naam nogquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Whehe nu weet ik zwabber zijn hele naam.
*Pizza's en zand bestelt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |