KROEG, FESTIVALS, CONCERTEN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, is dit dan als je naar muzikale dingen gaat of om vaker te dragen?
GANZ TOLL!quote:
NEEquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
KANONNE WAT EEN JOPENHeb je ze extra groot op de kiek gezet
BEN BENIEUWD HOE HET STAAT, ALS HET IN JE OOR ZIT.quote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Makkie an, zit mobiel, zag em niet
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
And all I had to do was sign my soul to the devil
dat zie je nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BEN BENIEUWD HOE HET STAAT, ALS HET IN JE OOR ZIT.
Dat soort dingen had ik ook wel kunnen hebben, maar ben er nu 10 jaar te laat mee
MAAK ZO WEL FF FOTOquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BEN BENIEUWD HOE HET STAAT, ALS HET IN JE OOR ZIT.
Dat soort dingen had ik ook wel kunnen hebben, maar ben er nu 10 jaar te laat mee
KRIJG DE TERINGquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef Muis006 het volgende:
Met een beetje geluk rijdt Q weer verkeerd dus dan maakt het toch niks uit.
JA. IK HEB 2 SOORTEN. WACHT IK MAAK EVEN EEN FOTO. MOMENTJEquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft een van jullie wel eens normale oordoppen gehad met filters er in? Is. Het verschil groot?
jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft een van jullie wel eens normale oordoppen gehad met filters er in? Is. Het verschil groot?
geluid klinkt beter, gesprekken zijn beter te verstaan, je voelt ze nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Is het qua geluid ook beter, of zit het alleen prettiger?
IK HAD DEZEquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Is het qua geluid ook beter, of zit het alleen prettiger?
Ja DIT ZIJN KLEINTJES, DIE FOTO VAN QWEA IS EEN PIETSIE GROOTquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:12 schreef Ynske het volgende:
en echt die op maat gemaakte zijn zoveel fijner
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Q kijk
http://instagram.com/p/MYgj2_meus/
Evian water ook echt
IK VERSTA JE HEEL GOED QWEA!quote:
en?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:24 schreef Ynske het volgende:
was overigens wel leuk net, was even bij de MM, k zeg mag ik jullie installatie even testen op geluid? voor mn doppen, gast daarow, VOL OPEN
Rightquote:
Helaas, meneer muis valt op mannen is de diagnosequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Right
Mijn meneer loopt ook de hele dag met een fles evian rond zodat hij het in zijn haar kan spritzen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas, meneer muis valt op mannen is de diagnose
Ja ik ben zijn beard.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas, meneer muis valt op mannen is de diagnose
Nu heb ik zin in kroepoek.quote:
HAHAHAHAHA WHAT WHERE THEY THINKING?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
CLIP VOOR AAN MIJN KLEDING. KAN IK ZE NIET KWIJTRAKEN
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pagan het volgende:
WE STAAN OP VIER IN DE TOP VIJF VAN MEEST GELEZEN TOPICS. FEEST! BIER! BITTERBALLEN!
HULDEquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pagan het volgende:
WE STAAN OP VIER IN DE TOP VIJF VAN MEEST GELEZEN TOPICS. FEEST! BIER! BITTERBALLEN!
WAAR ZIE JE DAT?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pagan het volgende:
IN ZIJN GLAZEN BOLquote:
EN OP HET NAAKTSTRAND AAN EEN TEPEL?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
CLIP VOOR AAN MIJN KLEDING. KAN IK ZE NIET KWIJTRAKEN
quote:
FP, RECHTS, BOVEN HET WEER.quote:
BAZINNEGAquote:
quote:
Stop je straks de verkeerde prop in je orenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]MET EEN KOORDJE DOORLOPEND UIT JE SLIPJE, OH WACHT
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stop je straks de verkeerde prop in je oren
IS JE CAPSLOCK STUK OF WAT??????quote:
PFIEUW!!!quote:
LEKKAAAH!quote:
JA MANNNNNN OMNOMNOOOOOMquote:
IK LAS:quote:
IK MOEST 2 KEER KIJKEN OF HET CARLTON WASquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN GLAMOUR IN DE RING, EPIC HEA![]()
IK VIND HET VRESELIJK! MISSCHIEN ALS JE HET IN JE VRIENDENKRING DAGELIJKS GEBRUIKT DAT HET WENT, MAAR HIER WENT HET NOG NIET. PAST GOED BIJ (DOCHTER) TOY VAN TATUMquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
TATUM VIND IK GEK GENOEG ZO EEN LEUKE NAAM, ECHT GEEN IDEE WAAROM
quote:The word "blog" is literally shorthand for "boring;" a vulgar, overused word that strikes your ear with the dull thud of a cudgel to the soft spot of a child's head. It's an abbreviation used by journalism drop outs to give legitimacy to their shallow opinions and amateur photography that seems to be permanently stuck in first draft hell.
Ik ken hem wel, duh. Maar ik dacht dat die allang gestopt was enzo. Hij heet toch ook in spanje gespeeld, was het niet bij Celta de Vigo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Speelt bij de Grasshoppers, vriendje van Tatum
[ afbeelding ]
Kwam niet verder dan Jong Oranje
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, duh. Maar ik dacht dat die allang gestopt was enzo. Hij heet toch ook in spanje gespeeld, was het niet bij Celta de Vigo?
welk?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef Bos81 het volgende:
En ik heb het boek van Carry Slee uit, echt wow
Eerst 1 versie op de radio, dan de andere van Miss Montrealquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |