welk nummer, heb het volgens mij niet gevolgdquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst 1 versie op de radio, dan de andere van Miss Montreal
Wonderful daysquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
welk nummer, heb het volgens mij niet gevolgd![]()
Van wie? Charly LOwnoise en Mental Theo? of..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wonderful daysIk ben uitgeschakeld, al 3 kwartier ellendige platen
Jep, daarna Miss Montreal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van wie? Charly LOwnoise en Mental Theo? of..
ALSOF DE STIJL NOG WAT UITMAAKT IN HAAR GEVALquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef Bos81 het volgende:
Dat is toch een hele andere stijl muziek of?![]()
![]()
![]()
maw die Montreal versie kan toch nooit mooi zijn....
Wat heerlijk, allemaal op 1 lijn met die slechte muziekquote:
VOLGENS MIJ VINDT LUT DR LEUK, DIE MISS MONGOOLquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, allemaal op 1 lijn met die slechte muziek
SO IT SEEMSquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
HALLOOOOOOOO LEEF JIJ OOK NOG?????????????????
Wat een belediging voor iedereen met het syndroom van Down..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ VINDT LUT DR LEUK, DIE MISS MONGOOL
JA DAT IS HELEMAAL WAAR, SORRY MONGOLENquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een belediging voor iedereen met het syndroom van Down..![]()
![]()
![]()
Ik ben sowieso tegenstander van het gebruiken van het woord mongool als scheldwoord, maar dat terzijde....quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA DAT IS HELEMAAL WAAR, SORRY MONGOLEN![]()
MM LEKKER WEERTJE HE
Als het goed is komt hij morgen ook weer iets brengen, als ik thuis ben kan ik het wellicht vragenquote:
NU MAG DE BUI OOK WEL FF UITBLIJVEN TOT IK THUIS BEN THOUGHquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
bos
en ja heerlijk oh-oh ik zweet me wel de tyfus alleen
Niet wellicht, lekker gek!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het goed is komt hij morgen ook weer iets brengen, als ik thuis ben kan ik het wellicht vragen
HOERIG HEA!!quote:
HIJ HEEFT ALTIJD EEN SHINE EN KNIK ALS HIJ IETS AFGEEFT, DUS HIJ ZAL ER WEL VOOR IN DE STEMMING ZIJNquote:
IK HEB DIE KRENGEN VORIG JAAR GELOOF IK VOOR 3 JAAR VOORUIT GEKOCHT, ER LIGGEN ER NOG 2 IN DE KAST IN DE HAL IN HET PLASTICquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
BIJ M'N PAKKET ZAT EEN LEKKER BASIC WINTERVEST VAN 25 EUR VOOR 8,95, HEERLIJK ZULKE AANKOPEN, WANT DIE KRENGEN ZIJN STRAKS WEER ALLEMAAL VANAF 25-40 EUR.
OH NO YOU DIDN'Tquote:
LITTLE DID HE KNOW DAT HET GEWOON MAANDAG WEER 10 GRADEN WORDT HEAquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Carson zei ooit: if it's not in season, it's not a bargain!
Maar wat weet hij er nou van.
Kom maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik hier iemand een linkje sturen naar een afbeelding van 30mb om te kijken of het werkt?
JAquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik hier iemand een linkje sturen naar een afbeelding van 30mb om te kijken of het werkt?
NEE, NIET VAN MEZELF, WEL VAN VRIENDINNEN, DAT IK HET WEER GEKREGEN HEBquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH NO YOU DIDN'TDRAAG JE ZE NIET, TE WARM?
HEB JIJ OOK DINGEN IN JE KAST HANGEN MET EEN PRIJSKAART? OF DAT NOG NET NIET?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |