Alle gekheid op een stokje:quote:
Wat is serieus tegenwoordig? Veel mensen daar zitten erop voor de gein en een kleiner deel zoekt serieus iets.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nee nog niet, heb lang geleden wel eens op allebei gekeken dus ik ken ze wel een beetje..
Edit; ik had toen het idee dat RP het grootste was, maar e-darling (e-matching) wat serieuzer over het algemeen?
Ik heb geen maatje, meerquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/Dating.aspx zeikerd.
Ze hebben niet eens voorbeeld profielenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/Dating.aspx zeikerd.
1 2 3 | Dating voor volslanke mensen Mensen in Nederland worden steeds dikker. |
Maar is dik dan ook vadsig? Of duikt dat gelijk het "vieze nasmaak" -gedeelte in?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Eh nee, da's gewoon hetzelfde. Volslank wordt vooral door dikke mensen gebruikt omdat het dan wat minder dik in de oren klinkt.
hetzelfde is het geval met magere mensen die zich slank of 'heel slank' noemen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Eh nee, da's gewoon hetzelfde. Volslank wordt vooral door dikke mensen gebruikt omdat het dan wat minder dik in de oren klinkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
HALLON GROETJENS VAN EEN VOLSLANK DIKKERDJE.
Waarom niet? Niet jouw smaak?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:36 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat mij betreft genoeg over maatjes meer hoor, dat gaat hem niet worden
Ik merk dat volslank juist aangeeft dat ze een maatjemeer hebben en zie het daarom als een soort 'voorzichtig vertellen dat'. Het klinkt inderdaad wat prettiger voor jezelf ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het eerste stukje tekst;
[ code verwijderd ]
Ik dacht dat dik en volslank verschillende dingen waren
Nee dat is is niet mijn smaak inderdaad!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:41 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet jouw smaak?
De mijne iig wel!
Maar dat is ook het wezelijke verschil tussen volslank en obese zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik merk dat volslank juist aangeeft dat ze een maatjemeer hebben en zie het daarom als een soort 'voorzichtig vertellen dat'. Het klinkt inderdaad wat prettiger voor jezelf ook.
Als mensen in Nederland steeds dikker worden dan moeten ze naar de sportclub gaan. Acceptatie is het ergste wat op dat moment kan gebeuren voor die mensen zelf (ivm risico's met de gezondheid).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ík zou me daar zeker niet voor schamen!
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Maar dat is ook het wezelijke verschil tussen volslank en obese zijn.
Bedoel, als ik google op volslank, kom ik haar tegen:Dat hoeft ze ook niet. Wat ze ervoor was is vele malen erger dan iets gevulder zijn. Maar op dating sites vervagen die termen nogal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ík zou me daar zeker niet voor schamen!Ik vind dat ook best begrijpelijk. Je wilt jezelf niet negatief in beeld brengen.
Zelf vind ik het niet erg als iemand iets zwaarder is, zolang ze maar niet de hele tijd zeurt over dat ze eigenlijk zou moeten sporten maar geen zin heeft (zoals een van mijn exen).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
lekker roomsoesje!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
HALLON GROETJENS VAN EEN VOLSLANK DIKKERDJE.
het valt allemaal wel mee. als je maar genoeg blijft sporten is er niets aan de hand als je wat te dik bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik merk dat volslank juist aangeeft dat ze een maatjemeer hebben en zie het daarom als een soort 'voorzichtig vertellen dat'. Het klinkt inderdaad wat prettiger voor jezelf ook.
Als mensen in Nederland steeds dikker worden dan moeten ze naar de sportclub gaan. Acceptatie is het ergste wat op dat moment kan gebeuren voor die mensen zelf (ivm risico's met de gezondheid).
ZEG MAAR GERUST MOORKOP JAHquote:
IETS TE LANG ONDER DE ZONNEBANK GELEGEN!?quote:
Dat is waar zolang je voeding ook in orde is. Ik ken genoeg 'slanke' mensen die gewoon een goed metabolisme hebben maar van binnen écht helemaal dichtslibben door de transvetten en over 10 jaar hartproblemen hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het valt allemaal wel mee. als je maar genoeg blijft sporten is er niets aan de hand als je wat te dik bent.
ja maar aan mijn uiterlijk zie je het nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is waar zolang je voeding ook in orde is. Ik ken genoeg 'slanke' mensen die gewoon een goed metabolisme hebben maar van binnen écht helemaal dichtslibben door de transvetten en over 10 jaar hartproblemen hebben.
ongezonde slanke mensen zijn altijd ziek en zwak, kunnen niks volhouden, hebben veel slaap nodig etc.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar aan mijn uiterlijk zie je het niet
dan ben ik dus niet ongezond, en niet dik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ongezonde slanke mensen zijn altijd ziek en zwak, kunnen niks volhouden, hebben veel slaap nodig etc.
Zolang je dan je mond houd is er niks aan de handquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, zo ben ik een ontzettend kutwijf. Maar aan mijn uiterlijk zie je dat niet
Wat ben je weer lief en subtielquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso iedereen mond houden over dikke vrouwen, want die dingen verpesten het vaak voor datingsitemannen. Met hun alleen-gezichtje-foto en dan achteraf ineens zo van: hooooooiiiiii hier ben ik.
" ja ik voelde je al aankomen schat...."
Idd, zelf ook een keer op Paiq gehad, echt hele mooie gezicht foto's en ze leek er ook heel slank op. Toen ik haar ging googelen en haar op Facebook vond schok ik echt super.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso iedereen mond houden over dikke vrouwen, want die dingen verpesten het vaak voor datingsitemannen. Met hun alleen-gezichtje-foto en dan achteraf ineens zo van: hooooooiiiiii hier ben ik.
" ja ik voelde je al aankomen schat...."
Dat iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef rival het volgende:
als ze echt dik is, dan zie je dat ook wel in haar gezicht.......
ik zelf heb nooit voor verrassingen gestaan.... wel dat het niet 100% overeen kwam met mijn beeld... maar dat het echt een wereld van verschil was.. neequote:
Een foto is een momentopname en er kan daardoor een wereld van verschil zitten door gezichtsuitdrukkingen die anders zijn. Maar daar heb je bij iedereen last van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef rival het volgende:
ik zelf heb nooit voor verrassingen gestaan.... wel dat het niet 100% overeen kwam met mijn beeld... maar dat het echt een wereld van verschil was.. nee
concentreer je ook altijd op de slechtste foto en niet op de mooiste
niks mis met mijn buiklquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Al is het bij mannen vaak de bierbuik die dan net niet op de foto staat
Die .5 doet het hem!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef BeamofLight het volgende:
Hou er nou maar over op. Iedereen is het erover eens dat vrouwen boven 72,5 kg niet op bepaalde sites hoeven te staan. Klaar.
chill!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
Goed, genoeg andere topics waar jullie mannen vrouwen kunnen afzeiken...laten we het hier nou eens vrouw vriendelijk houden ipv al dat kinderachtige gezeik. Als je niet op wat vollere vrouwen valt, ga er dan gewoon niet mee uit, klaar.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
Goed, genoeg andere topics waar jullie mannen vrouwen kunnen afzeiken...laten we het hier nou eens vrouw vriendelijk houden ipv al dat kinderachtige gezeik. Als je niet op wat vollere vrouwen valt, ga er dan gewoon niet mee uit, klaar.
Sorry, maar er zijn momenteel zoveel "vrouwen moeten allemaal mooi, slank, strak en geweldig lekker zijn want wij mannen zijn dat zogenaamd ook topics" dat het mij de strot uitkomt.quote:
Maar iedereen heeft zo zijn eigen smaak. En mag daar toch voor uitkomen? Net als dat vrouwen zeggen 'we willen stoere mannen'. tja niet iedereen op fok voldoet daaraanquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef Sekhmet het volgende:
Sorry, maar er zijn momenteel zoveel "vrouwen moeten allemaal mooi, slank, strak en geweldig lekker zijn want wij mannen zijn dat zogenaamd ook topics" dat het mij de strot uitkomt.
Tuurlijk mogen ze dat wel zeggen, maar hou het er dan gewoon bij dat je niet op vollere vrouwen valt ipv te gaan praten over 'die dingen' en dat ze niet op bepaalde sites thuis horen. Maar goed, je hebt gelijk, ws verwachtte ik iets meer volwassenheid van de mensen in dit topic....my mistake.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft zo zijn eigen smaak. En mag daar toch voor uitkomen? Net als dat vrouwen zeggen 'we willen stoere mannen'. tja niet iedereen op fok voldoet daaraan
maar dat mogen wij wel zeggen. Maar mannen mogen niet zeggen dat ze niet op dikke vrouwen vallen?
niet over 1 kam scheren en meteen zo doen he!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Sekhmet het volgende:
Maar goed, je hebt gelijk, ws verwachtte ik iets meer volwassenheid van de mensen in dit topic....my mistake.
Lol, ik heb zo het idee dat je het indirect, direct, over mij hebt. Tuurlijk heb je gelijk. Ik chargeerde een beetje. De 1e 41 posts gingen daar namelijk al over en ik vond het genoeg. Uiteraard wakkerde ik daarmee alleen weer wat aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat wel zeggen, maar hou het er dan gewoon bij dat je niet op vollere vrouwen valt ipv te gaan praten over 'die dingen' en dat ze niet op bepaalde sites thuis horen. Maar goed, je hebt gelijk, ws verwachtte ik iets meer volwassenheid van de mensen in dit topic....my mistake.
Post hier eens? Wellicht kunnen we je helpen ermeequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Profieltekst schrijven die mensen niet bang maakt is ook een probleem heb ik gemerkt. Ben alleen niet zo van de koetjes en kalfjes.
Nou maak je mij toch wel nieuwsgierig wat je dan in je profieltekst hebt staan wat mensen bang maakt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Profieltekst schrijven die mensen niet bang maakt is ook een probleem heb ik gemerkt. Ben alleen niet zo van de koetjes en kalfjes.
Heb hem al aangepast de vorige was een beetje gewelddadig van aard iets tequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Post hier eens? Wellicht kunnen we je helpen ermee
nu ben ik pas echt nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb hem al aangepast de vorige was een beetje gewelddadig van aard iets te
A la Badr Hari style?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb hem al aangepast de vorige was een beetje gewelddadig van aard iets te
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nou maak je mij toch wel nieuwsgierig wat je dan in je profieltekst hebt staan wat mensen bang maakt?
Als je mij je hart niet geeft het er uit zou rukken zodat ik het bij mij kon houden maar dan met alle details erbij hoe ik dat zou doenquote:
wat zal je veel reacties hebben gehadquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als je mij je hart niet geeft het er uit zou rukken zodat ik het bij mij kon houden maar dan met alle details erbij hoe ik dat zou doen
Je zet in je profiel dat je iemand hart eruit rukt als diegene zijn hart niet wil geven?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als je mij je hart niet geeft het er uit zou rukken zodat ik het bij mij kon houden maar dan met alle details erbij hoe ik dat zou doen
Maakt niet krijg toch geen reactiesquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
wat zal je veel reacties hebben gehad
Mmmm...origineel is het wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
vaak moet je op die sites als man wel het initiatief nemen ja, net als irlquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maakt niet krijg toch geen reacties
Gewoon ontvoeren toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zet in je profiel dat je iemand hart eruit rukt als diegene zijn hart niet wil geven?
Denk dat contact en dergelijke wel noodzakelijk is voordat je uberhaupt een hart krijgt
Pure poëziequote:
En wat als je voor mannen valt wie neemt dan het initiatief?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
vaak moet je op die sites als man wel het initiatief nemen ja, net als irl
Die krijgt iedereen.. Of met enkel "schatje" of "he zin in.."quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
ben 25 en krijg mannen van in de 50 op mijn profieltjes daar word ik ook niet heel vrolijk van
Dat weet ik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die krijgt iedereen.. Of met enkel "schatje" of "he zin in.."
Als je als vrouw het initiatief neemt wordt dat ook niet altijd gewaardeerd...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
vaak moet je op die sites als man wel het initiatief nemen ja, net als irl
Ik vind onzeker helemaal niks verlegen weer wel. Gooi er maar weer een tegenstrijdigheid in de mix.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Maanvis het volgende:
ik vind niks mis met volslanke meisjes eigenlijk. maar vaak zit daar een onzeker of negatief karakter aan vast en dat vind ik dan weer niks.
Serieus? Dat begrijp ik niet zo heel erg goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je als vrouw het initiatief neemt wordt dat ook niet altijd gewaardeerd...
makkelijk toch, 2 man die het initiatief neemtquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En wat als je voor mannen valt wie neemt dan het initiatief?![]()
ben 25 en krijg mannen van in de 50 op mijn profieltjes daar word ik ook niet heel vrolijk van
ik zou niet weten waarom niet, kan echt niks bedenken......quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
hoe word je liever aangesproken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat weet ik!
Of... Hey alles lekker daar?
Niet? Why not?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben ook een oudje als ik op een 22 jarige reageer dan word dat ook weer niet gewaardeerd ligt allemaal heel complex.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
makkelijk toch, 2 man die het initiatief neemt
wel jammer van die vieze oudjes
Volgens mij heeft dat te maken met de onzekerheid van die mannen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Serieus? Dat begrijp ik niet zo heel erg goed.
verlegen is als een mooie bloem die open gaat, onzeker is constant op je tenen lopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik vind onzeker helemaal niks verlegen weer wel. Gooi er maar weer een tegenstrijdigheid in de mix.
Welke onzekerheid dan precies?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met de onzekerheid van die mannen...
Homo's ze lijken arrogant maar zijn eigenlijk diep van binnen zwaar onzeker de meeste dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met de onzekerheid van die mannen...
Mooi verwoordquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
verlegen is als een mooie bloem die open gaat, onzeker is constant op je tenen lopen.
Mannen die geen zelfverzekerde vrouw aan kunnen. Mannen die liever zelf het initiatief nemen (misschien omdat het anders af doet in hun mannelijkheid), ik weet het ook niet...quote:
Ik vind dat echt zo'n zin waarvan ik zoiets heb vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef Sekhmet het volgende:
Mannen die geen zelfverzekerde vrouw aan kunnen. Mannen die liever zelf het initiatief nemen (misschien omdat het anders af doet in hun mannelijkheid), ik weet het ook niet...
Omdat de man dat leuk (kan) vinden en zo zijn interesse houdt. Maar ook die vinden het leuk dat een vrouw op hen afstapt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb wel eens de reactie gekregen dat de man de jager wil zijn, niet de prooi...
en dat een vrouw contact maakt, wilt toch niet zeggen dat ze in de pocket zit? het enige dat je dan weet is dat er enige interesse is...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de man dat leuk (kan) vinden en zo zijn interesse houdt. Maar ook die vinden het leuk dat een vrouw op hen afstapt.
Niet allemaal dus schijnbaar...kan toch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de man dat leuk (kan) vinden en zo zijn interesse houdt. Maar ook die vinden het leuk dat een vrouw op hen afstapt.
Kan zekers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet allemaal dus schijnbaar...kan toch.
met een paar tikken weet ze de weg wel te vinden toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Sommige mannen zitten niet te wachten op een geëmancipeerde vrouw, dan weet je in ieder geval meteen dat je haar niet achter (of voor) het fornuis en de gootsteen krijgt.
Ik neem aan dat emancipatie niet gelijk staat aan initiatief nemen in de kroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Sommige mannen zitten niet te wachten op een geëmancipeerde vrouw, dan weet je in ieder geval meteen dat je haar niet achter (of voor) het fornuis en de gootsteen krijgt.
Ik anders welquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
met een paar tikken weet ze de weg wel te vinden toch?
Een man die zich het profiel van een jager aanmeet zit ook niet op initiatief nemen in de kroeg te wachten, immers begint de jacht voor hem compleet verkeerd. Hij zoekt zijn prooi zelf uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat emancipatie niet gelijk staat aan initiatief nemen in de kroeg.
Dat laten wij de jager graag denken ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een man die zich het profiel van een jager aanmeet zit ook niet op initiatief nemen in de kroeg te wachten, immers begint de jacht voor hem compleet verkeerd. Hij zoekt zijn prooi zelf uit.
Tijdje niets van me laten horen, druk geweestquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- hoe is date 4 van Arjen afgelopen? Zou die inmiddels ook al samenwonen?
klopt, gordon is niet leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je weer een van mijn problemen te pakken. Vrouwelijk zijn is not done
je zegt het zelf eigenlijk al. Stukgelopen in het bos...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Tijdje niets van me laten horen, druk geweestdate 4 was wederom erg gezellig, stuk gelopen in het bos, gekookt, filmpje gekeken, eindelijk gezoend dus dat gaat de goede kant op.
Maar ik heb een gevoel wat ik niet van me af kan zetten. Mijn voorgaande serieuze relaties, wel 2 stuks, heb ik beiden beëindigd na respectievelijk ongeveer 1 en 2 jaar omdat ik me begon te vervelen. En ik ben bang dat dat nu weer gaat gebeuren. Dat ligt niet aan haar, totaal niet, dit ligt echt aan mij. En ik weet niet wat ik met het gevoel aan moet: aan de ene kant wil ik ervoor gaan, aan de andere kant remt het mij. Maar dat zou ik dus ook bij iemand anders hebben, aangezien het aan mijzelf ligt. Waarschijnlijk moet ik gewoon niet zo zeiken en al helemaal niet met dit soort dingen bezig zijn in deze fase, maar me echt erin gooien durf niet helemaal
Hm, je was wel echt verliefd op die vrouwen en het klikte wel echt? Voor mijn gevoel zou je je niet moeten vervelen met je geliefde, tenzij je 24 uur bij elkaar op de lip zit. Zoiets zou natuurlijk moeten verlopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Tijdje niets van me laten horen, druk geweestdate 4 was wederom erg gezellig, stuk gelopen in het bos, gekookt, filmpje gekeken, eindelijk gezoend dus dat gaat de goede kant op.
Maar ik heb een gevoel wat ik niet van me af kan zetten. Mijn voorgaande serieuze relaties, wel 2 stuks, heb ik beiden beëindigd na respectievelijk ongeveer 1 en 2 jaar omdat ik me begon te vervelen. En ik ben bang dat dat nu weer gaat gebeuren. Dat ligt niet aan haar, totaal niet, dit ligt echt aan mij. En ik weet niet wat ik met het gevoel aan moet: aan de ene kant wil ik ervoor gaan, aan de andere kant remt het mij. Maar dat zou ik dus ook bij iemand anders hebben, aangezien het aan mijzelf ligt. Waarschijnlijk moet ik gewoon niet zo zeiken en al helemaal niet met dit soort dingen bezig zijn in deze fase, maar me echt erin gooien durf niet helemaal
dat vraag ik mij ook af....quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, je was wel echt verliefd op die vrouwen en het klikte wel echt?
Ik ben blij dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
Nee serieus: das kut. En weet ook precies wat je bedoelt. Ik denk dan altijd maar dat het aan de ander ligt. Dat ze niet genoeg boeit. Al twijfel ik of het ook niet gewoon aan mij ligt.
Dat wil ik ook en ik zeg ook tegen mijzelf dat ik niet zo moet zeiken maar dat gevoel blijft wat hangenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:45 schreef piere het volgende:
@ AlmightyArjen: idd niet zeiken man. je ziet wel wat er gaat gebeuren. Je hebt nou eenmaal geen glazen bol. En ook al ga je je na bv 1 jaar vervelen dan heb je wel een jaar lol kunnen hebben.
Have fun en ga ervoor
Jazeker wel. That is, in ieder geval het eerste jaar zeg maar. Maar het gebeurt wel vaker bij mij: iets nieuws is leuk en als het niet zo nieuw meer is, gaat Arjen zich vrij snel vervelen en raakt hij erop uitgekeken...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
Hm, je was wel echt verliefd op die vrouwen en het klikte wel echt? Voor mijn gevoel zou je je niet moeten vervelen met je geliefde, tenzij je 24 uur bij elkaar op de lip zit. Zoiets zou natuurlijk moeten verlopen.
Hmm, maar dat heb je niet bij vrienden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige benMaar ik weet dat het aan mij ligt, want zij boeit mij op dit moment meer dan genoeg. De situatie nu is goed, ik maak me alleen zorgen over hoe het over een jaar is.
[..]
Dat wil ik ook en ik zeg ook tegen mijzelf dat ik niet zo moet zeiken maar dat gevoel blijft wat hangen
[..]
Jazeker wel. That is, in ieder geval het eerste jaar zeg maar. Maar het gebeurt wel vaker bij mij: iets nieuws is leuk en als het niet zo nieuw meer is, gaat Arjen zich vrij snel vervelen en raakt hij erop uitgekeken...
Nee, helemaal niet...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, maar dat heb je niet bij vrienden?
Maar daar heeft ie geen relatie mee. Is toch een heel ander soort band.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, maar dat heb je niet bij vrienden?
Is het gewoon niet dat dan de eerste heftige verliefdheid een beetje zakt na die periode? En dat je je ook wat meer gaat ergeren etc. etc. Gewoon het natuurlijke proces in een relatie waar je een stokje voor kunt steken mits je inderdaad met diegene verder wil?quote:
Jij bent toch helemaal niet dik/volslank ???quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn momenteel zoveel "vrouwen moeten allemaal mooi, slank, strak en geweldig lekker zijn want wij mannen zijn dat zogenaamd ook topics" dat het mij de strot uitkomt.
Weet niet precies wat je zoekt..maar Pepper (weliswaar kleinere userbase) is ook wel aan te raden...heb ik mijn huidige date ontmoet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nou ik heb de eerste min of meer verwachtte berichtjes binnen:
Een Nederlands-Poolse (denk ik) dame, profiel zonder foto wel een berichtje vol met spelfouten!
Twee interesse berichtjes van heul volslanke dames, een op de foto met een kat, ander met een paard!
RP dus.. Zal vanavond zelfs eens rondneuzen en initiatief nemen
Hoezo zogenaamd?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
:^quote:
Mannen zijn jagers én verzamelaars.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mannen die geen zelfverzekerde vrouw aan kunnen. Mannen die liever zelf het initiatief nemen (misschien omdat het anders af doet in hun mannelijkheid), ik weet het ook niet...
Ik heb wel eens de reactie gekregen dat de man de jager wil zijn, niet de prooi...
Nopequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mannen zijn jagers én verzamelaars.![]()
Sommigen wachten dan alleen maar weer af.....quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:52 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
Nope
We wachten af en slaan toe op het juiste moment , das heel wat anders
U heeft nog nooit gejaagd....?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:52 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
Nope
We wachten af en slaan toe op het juiste moment , das heel wat anders
Een serieuze relatie (quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je zoekt..maar Pepper (weliswaar kleinere userbase) is ook wel aan te raden...heb ik mijn huidige date ontmoet.
Waarom klinkt dat zo wanhopig? Ik vind persoonlijk 'maakt niet uit, als het maar ademt en vrouwelijk is' wanhopiger klinken dan 'ik zoek een serieuze relatie'.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Een serieuze relatie () uiteindelijk maar dat klinkt zo wanhopig!
Gister nog geen initiatief genomen, was voetbalga het vandaag proberen!
Je hebt gelijk, en toch vind ik het schraal klinken!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat zo wanhopig? Ik vind persoonlijk 'maakt niet uit, als het maar ademt en vrouwelijk is' wanhopiger klinken dan 'ik zoek een serieuze relatie'.
True that, zo wil/probeer ik er ook in te staanquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is het gewoon niet dat dan de eerste heftige verliefdheid een beetje zakt na die periode? En dat je je ook wat meer gaat ergeren etc. etc. Gewoon het natuurlijke proces in een relatie waar je een stokje voor kunt steken mits je inderdaad met diegene verder wil?
En voor deze dame, laat het gewoon een beetje op je afkomen en geniet er gewoon van hoe het gaat. Niet nu al gaan afkappen voor je het überhaupt weet, tenminste dat zou ik doen. Misschien heeft zij wel hetzelfde. Die onzekerheden horen er ook een beetje bij.
Zolang je datingsites als een van de vele middelen ziet, in plaats van een last resort, dan klinkt het al een stuk minder schraal.....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en toch vind ik het schraal klinken!
Voetbal was tegen de verveling?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
True that, zo wil/probeer ik er ook in te staan
Gisteren bij haar gegeten, voetbal gekeken en blijven slapen, erg gezellig![]()
Rare opmerking. Mijn meisje kwam gisteren in de rust binnenvallen. Zei ze: hé, Balotelli gescoord?? Twee keer toch? Maar krijg je geen gele kaart als je je shirtje uittrekt?quote:
Je mag het ook aangeven als je niet helemaal snapt waar mijn opmerking vandaan komt. Mijn opmerking was redelijk bot te noemen. Niet raar. Raar vind ik dat jij een eigen ervaring gaat opdringen omdat je denkt te weten wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Rare opmerking. Mijn meisje kwam gisteren in de rust binnenvallen. Zei ze: hé, Balotelli gescoord?? Twee keer toch? Maar krijg je geen gele kaart als je je shirtje uittrekt?
Oftewel, sommige dames kunnen ook gewoon prima voetbal kijken/vinden het leuk om te zien.
Goed bezig! Veel plezier Eef!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef eefje801 het volgende:
Gister leuke eerste date gehad met "de buurman", op internet leren kennen maar woont hemelsbreed maar een paar honderd meter verderop. Had toen nog contact met V. dus eerst niets afgesproken.
Was met vrienden in de stad en toen ter kennismaking afgesproken, is hier een en ander te doen. Biertje gedronken in de kroeg en gekletst, naar buiten gegaan vanwege het rumoer, bandjes gekeken. Keurig thuisgebrachtLeuke man.
Vandaag date twee.
En toen zei jij..."jij krijgt geen gele kaart hoor..als jeje shirtje uittrekt ;-) "quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Rare opmerking. Mijn meisje kwam gisteren in de rust binnenvallen. Zei ze: hé, Balotelli gescoord?? Twee keer toch? Maar krijg je geen gele kaart als je je shirtje uittrekt?
Oftewel, sommige dames kunnen ook gewoon prima voetbal kijken/vinden het leuk om te zien.
Whehe, scherpquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En toen zei jij..."jij krijgt geen gele kaart hoor..als jeje shirtje uittrekt ;-) "
+1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En toen zei jij..."jij krijgt geen gele kaart hoor..als jeje shirtje uittrekt ;-) "
Nee niet geneukt gisteren. Hell, helemaal niks gedaan zelfs. Is mijn meisje jeweets. Dan ben ik ineens anders, zo blijkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
+1
Gelijk rood en de kleedkamer/slaapkamer in.![]()
Ok, niet neuken, snap ik nog...hoeft niet altijd...maar helemaal niks gedaan ??!!? wowquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee niet geneukt gisteren. Hell, helemaal niks gedaan zelfs. Is mijn meisje jeweets. Dan ben ik ineens anders, zo blijkt.
Wat leuk !!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef eefje801 het volgende:
Gister leuke eerste date gehad met "de buurman", op internet leren kennen maar woont hemelsbreed maar een paar honderd meter verderop. Had toen nog contact met V. dus eerst niets afgesproken.
Was met vrienden in de stad en toen ter kennismaking afgesproken, is hier een en ander te doen. Biertje gedronken in de kroeg en gekletst, naar buiten gegaan vanwege het rumoer, bandjes gekeken. Keurig thuisgebrachtLeuke man.
Vandaag date twee.
Ik denk dat hij gewoon heel aardig is en mij toch "niet leuk genoeg" vindt. Daar ben ik wel realistisch in zodra ik het door heb. De eerste date was heel gezellig en hij bracht me ook naar huis en liet toen vlak erna weten dat hij het zo gezellig vond etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
- heeft Morera inmiddels een tweede date gepland????? Hij was zo leuk, en zij ook, maar heeft 1 van beide inmiddels actie durven ondernemen?
Gelet op de afgenomen interesse in ons contact uwerzijds, heb ik besloten om de voorgenomen date op ... niet door te laten gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:46 schreef Morera het volgende:
Nu zoek ik naar een manier om hem te laten weten dat die tweede date niet meer hoeft![]()
Hij was al erg zeker van een toekomst met mij en ik heb een zoentrauma opgelopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Kieskleurig: Wat was precies de afknapper bij de eerste van de twee dates?
Daar heb ik niks van gemerkt op de date, maar zo zie je maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
@morera.. waar het aan ligt? De klik was er reallife gewoon niet. Dan kan een date nog best gezellig zijn, maar meer dan dat zit er blijkbaar niet in.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hij was al erg zeker van een toekomst met mij en ik heb een zoentrauma opgelopen![]()
Het was erg, heel erg.
Best wel herkenbaar verhaal. Je bouwt zo al zoveel verwachtingen op en het is gewoon ook heel leuk om veel berichtjes over en weer te sturen met een date. Daarna, na die eerste ontmoeting, is die spanning ook een beetje weg en is het in je hoofd soms al mooier geworden dan het misschien in werkelijkheid was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:46 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon heel aardig is en mij toch "niet leuk genoeg" vindt. Daar ben ik wel realistisch in zodra ik het door heb. De eerste date was heel gezellig en hij bracht me ook naar huis en liet toen vlak erna weten dat hij het zo gezellig vond etc.
Er kwam geen voorstel tot een vervolg. Ongeveer twee of drie dagen later vroeg ik zelf maar of het hem gezellig leek om binnenkort weer eens af te spreken. Waar ik normaal gesproken van vroeg tot laat op de dag met whatsapp's werd bestookt, duurde het nu bijna anderhalve dag voordat ik antwoord had. Het leek hem heel leuk maar pas over een week.
Nu ben ik niet wanhopig ofzo en ik kan ook niet elke avond met iemand afspreken, maar de omslag is iets te abrupt en te duidelijk zo na de eerste date. Eigenlijk wilde ik het er toen bij laten maar een goede vriendin vond dat ik wel heel streng deed. Dus maar gevraagd of hij dan kon laten weten op welke dagen het hem uit kwam. Ik hou hier helemaal niet van, aan iemand trekken, het is graag of niet![]()
![]()
Hij noemde twee dagen en daar koos ik er toen eentje van. Het leek hem gezellig zei hij en vroeg wat we dan gaan doen.Weer alles bij mij neerleggen en het enthousiasme kwam er niet van af vond ik maar misschien beeldde ik me dat in. Ik zei dat ik eens zal kijken wat er allemaal te doen is. Het contact kwam nu al 3 of 4 dagen vanuit mij. Tijd om daar mee te kappen vond ik en liet de dag erna gewoon niks horen.
De avond was bijna voorbij en jawel, ik kreeg een berichtje. Ik denk om te kijken of ik nog aan zijn haakje hing. Dit verliep best saai, waar het normaal gesproken echt heel gezellig en leuk praten was. Mijn interesse ...wat doe jeNa heel lang geen antwoord, heb ik hem een goede nacht gewenst en ben gaan slapen. Dat was afgelopen dinsdag. Ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord en ik ben ook niet van plan om zelf nog achter hem aan te gaan.
De date die we volgende week hebben is nog "leeg" . Het tijdstip en de invulling ervan zijn nog helemaal niet besproken. Normaal gesproken zou ik zeggen van ach geef het een kans je hebt pas 1 date gehad ! Maar ik vind het verschil ( van elke dag: heey goeiemorgen !! - hele dag door berichtjes krijgen - slaap lekker !! blabla bla ) naar helemaal niks, na de eerste date, een boodschap die luid en duidelijk is. He's not that in to you.
Conclusie, mijn eerste ervaring met internet daten is dat ik wel een leuke date heb gehad, maar me afvraag wat de reden dan is, dit vind ik wel lastig want in het echt spreekt iemand met je af als diegene je al ziet zitten, moet een beetje wennen aan deze omgekeerde wereld. Hij heeft zoveel foto's van mij gezien, leuke, mooie, lelijke, rare etc. dus ik kan me niet voorstellen dat ik er opeens heel anders uit zag ofzo.
Ik vond hem wel echt heel leuk, zo leuk dat ik mijn afwijzing voor mannen met kinderen, vanwege hem achterwege liet.![]()
Nu zoek ik naar een manier om hem te laten weten dat die tweede date niet meer hoeft![]()
Heb nu weer wat nieuwe verse contacten en eentje die nep leek, maar toch echt blijkt te zijn. Daar wil ik graag mee afspreken.
Zoenen ansich lukt natuurlijk altijd wel. Maar bij sommigen is er gewoon geen klikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef -Splash- het volgende:
Zoentrauma? Je zou zeggen dat zoenen nog zou moeten lukken (al is het per meid verschillend met wat ze lekker vinden).
Mijn "nieuwe" policy is dan ook...niet te veel berichtjes/mailtjes/smsjes etc etc voor een eerste date..als het na een paar berichtjes lijkt te klikken, dan zo snel mogelijk afspreken. Als de eerste date dan goed bevalt, kun je alsnog los gaan met sms etc :-)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar verhaal. Je bouwt zo al zoveel verwachtingen op en het is gewoon ook heel leuk om veel berichtjes over en weer te sturen met een date. Daarna, na die eerste ontmoeting, is die spanning ook een beetje weg en is het in je hoofd soms al mooier geworden dan het misschien in werkelijkheid was.
Wel (donker)blond, geen krullenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Morera het volgende:
[..]Een vriendin van mij had precies hetzelfde en ook op date 2
![]()
Is hij blond met krullen?![]()
Positief puntje dan, hij deed wel zijn best om te variëren; van beweegloze lap vlees in mijn mond naar ineens op mijn onderlip bijten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef -Splash- het volgende:
Zoentrauma? Je zou zeggen dat zoenen nog zou moeten lukken (al is het per meid verschillend met wat ze lekker vinden).
Ik heb ook gemerkt dat dat veel fijner is, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mijn "nieuwe" policy is dan ook...niet te veel berichtjes/mailtjes/smsjes etc etc voor een eerste date..als het na een paar berichtjes lijkt te klikken, dan zo snel mogelijk afspreken. Als de eerste date dan goed bevalt, kun je alsnog los gaan met sms etc :-)
Dat is iets anders dan een trauma.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoenen ansich lukt natuurlijk altijd wel. Maar bij sommigen is er gewoon geen klik
Nou ja... neeeextquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wel (donker)blond, geen krullen
[..]
Positief puntje dan, hij deed wel zijn best om te variëren; van beweegloze lap vlees in mijn mond naar ineens op mijn onderlip bijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |