Mijn "nieuwe" policy is dan ook...niet te veel berichtjes/mailtjes/smsjes etc etc voor een eerste date..als het na een paar berichtjes lijkt te klikken, dan zo snel mogelijk afspreken. Als de eerste date dan goed bevalt, kun je alsnog los gaan met sms etc :-)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar verhaal. Je bouwt zo al zoveel verwachtingen op en het is gewoon ook heel leuk om veel berichtjes over en weer te sturen met een date. Daarna, na die eerste ontmoeting, is die spanning ook een beetje weg en is het in je hoofd soms al mooier geworden dan het misschien in werkelijkheid was.
Wel (donker)blond, geen krullenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Morera het volgende:
[..]Een vriendin van mij had precies hetzelfde en ook op date 2
![]()
Is hij blond met krullen?![]()
Positief puntje dan, hij deed wel zijn best om te variėren; van beweegloze lap vlees in mijn mond naar ineens op mijn onderlip bijten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef -Splash- het volgende:
Zoentrauma? Je zou zeggen dat zoenen nog zou moeten lukken (al is het per meid verschillend met wat ze lekker vinden).
Ik heb ook gemerkt dat dat veel fijner is, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mijn "nieuwe" policy is dan ook...niet te veel berichtjes/mailtjes/smsjes etc etc voor een eerste date..als het na een paar berichtjes lijkt te klikken, dan zo snel mogelijk afspreken. Als de eerste date dan goed bevalt, kun je alsnog los gaan met sms etc :-)
Dat is iets anders dan een trauma.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoenen ansich lukt natuurlijk altijd wel. Maar bij sommigen is er gewoon geen klik
Nou ja... neeeextquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wel (donker)blond, geen krullen
[..]
Positief puntje dan, hij deed wel zijn best om te variėren; van beweegloze lap vlees in mijn mond naar ineens op mijn onderlip bijten.
Jammer dat je het van tevoren niet altijd goed kan inschatten. En smaken verschillen natuurlijk ook hier weer in...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Slecht = harde exit.
Komt nooit meer goed.
Ik ben zelfs een keer omgedraaid en weggelopen
Ha ha ja inderdaad...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jammer dat je het van tevoren niet altijd goed kan inschatten. En smaken verschillen natuurlijk ook hier weer in...
Wel eens gehad dat iemand van tevoren beweerde heel goed te kunnen zoenen. Il had het idee dat er een helicopter achter in mijn keel geduwd werd.
Grote tong?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jammer dat je het van tevoren niet altijd goed kan inschatten. En smaken verschillen natuurlijk ook hier weer in...
Wel eens gehad dat iemand van tevoren beweerde heel goed te kunnen zoenen. Ik had het idee dat er een helicopter achter in mijn keel geduwd werd.
Ieks, ik hoor daar dan altijd morsecode bij in mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iig hard, lang, puntig en zeer zeer bewegelijk...
ha ha ieuw.. of dik, slap en kledderigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iig hard, lang, puntig en zeer zeer bewegelijk...
Dubbel fout dus. Grote exit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hij was al erg zeker van een toekomst met mij en ik heb een zoentrauma opgelopen![]()
Het was erg, heel erg.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha ieuw.. of dik, slap en kledderig
Ergens vind ik dat wel knap, een hele tong laten verdwijnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:58 schreef Silenus het volgende:
Apart is dat he, hoe sommige mensen niet kunnen zoenen. Een tijdje terug had ik een meisje waarbiji k gewoon de tong niet kon vinden, die was er niet ofzo.Het leek net of ik een snoek mond-op-mond beademing zat te geven, alleen haar mond was open.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben zelfs een keer omgedraaid en weggelopen
Ook als de ander al niks meer laat horen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Morera: Ik zou altijd zelf afzeggen en het initiatief behouden. Dit mag natuurlijk best wat gepeperd zonder verbeten over te komen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel knap, een hele tong laten verdwijnen
[..]Was het zo erg?
Ik ben nadat hij met rare RRR geluiden aan mijn lip begon te trekken met zijn tanden meteen gestopt.
Ook gevraagd waarom hij dat deed, was opwindend volgens hem.
Ja erg opwindend als een man reutelend als een bejaarde tijger aan je onderlip begint te knagen en trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |