ik zou niet weten waarom niet, kan echt niks bedenken......quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je als vrouw het initiatief neemt wordt dat ook niet altijd gewaardeerd...
hoe word je liever aangesproken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat weet ik!
Of... Hey alles lekker daar?
Niet? Why not?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je als vrouw het initiatief neemt wordt dat ook niet altijd gewaardeerd...
Ik ben ook een oudje als ik op een 22 jarige reageer dan word dat ook weer niet gewaardeerd ligt allemaal heel complex.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
makkelijk toch, 2 man die het initiatief neemt
wel jammer van die vieze oudjes
Volgens mij heeft dat te maken met de onzekerheid van die mannen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Serieus? Dat begrijp ik niet zo heel erg goed.
verlegen is als een mooie bloem die open gaat, onzeker is constant op je tenen lopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik vind onzeker helemaal niks verlegen weer wel. Gooi er maar weer een tegenstrijdigheid in de mix.
Welke onzekerheid dan precies?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met de onzekerheid van die mannen...
Homo's ze lijken arrogant maar zijn eigenlijk diep van binnen zwaar onzeker de meeste dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met de onzekerheid van die mannen...
Mooi verwoordquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
verlegen is als een mooie bloem die open gaat, onzeker is constant op je tenen lopen.
Mannen die geen zelfverzekerde vrouw aan kunnen. Mannen die liever zelf het initiatief nemen (misschien omdat het anders af doet in hun mannelijkheid), ik weet het ook niet...quote:
Ik vind dat echt zo'n zin waarvan ik zoiets heb vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef Sekhmet het volgende:
Mannen die geen zelfverzekerde vrouw aan kunnen. Mannen die liever zelf het initiatief nemen (misschien omdat het anders af doet in hun mannelijkheid), ik weet het ook niet...
Omdat de man dat leuk (kan) vinden en zo zijn interesse houdt. Maar ook die vinden het leuk dat een vrouw op hen afstapt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb wel eens de reactie gekregen dat de man de jager wil zijn, niet de prooi...
en dat een vrouw contact maakt, wilt toch niet zeggen dat ze in de pocket zit? het enige dat je dan weet is dat er enige interesse is...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de man dat leuk (kan) vinden en zo zijn interesse houdt. Maar ook die vinden het leuk dat een vrouw op hen afstapt.
Niet allemaal dus schijnbaar...kan toch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de man dat leuk (kan) vinden en zo zijn interesse houdt. Maar ook die vinden het leuk dat een vrouw op hen afstapt.
Kan zekers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet allemaal dus schijnbaar...kan toch.
met een paar tikken weet ze de weg wel te vinden toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Sommige mannen zitten niet te wachten op een geëmancipeerde vrouw, dan weet je in ieder geval meteen dat je haar niet achter (of voor) het fornuis en de gootsteen krijgt.
Ik neem aan dat emancipatie niet gelijk staat aan initiatief nemen in de kroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Sommige mannen zitten niet te wachten op een geëmancipeerde vrouw, dan weet je in ieder geval meteen dat je haar niet achter (of voor) het fornuis en de gootsteen krijgt.
Ik anders welquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
met een paar tikken weet ze de weg wel te vinden toch?
Een man die zich het profiel van een jager aanmeet zit ook niet op initiatief nemen in de kroeg te wachten, immers begint de jacht voor hem compleet verkeerd. Hij zoekt zijn prooi zelf uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat emancipatie niet gelijk staat aan initiatief nemen in de kroeg.
Dat laten wij de jager graag denken ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een man die zich het profiel van een jager aanmeet zit ook niet op initiatief nemen in de kroeg te wachten, immers begint de jacht voor hem compleet verkeerd. Hij zoekt zijn prooi zelf uit.
Tijdje niets van me laten horen, druk geweestquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- hoe is date 4 van Arjen afgelopen? Zou die inmiddels ook al samenwonen?
klopt, gordon is niet leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je weer een van mijn problemen te pakken. Vrouwelijk zijn is not done
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |