SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd. Tevens mogen stalkerts proberen om foto's van zusjes te plaatsen.
- ER staat op de wachtlijst om de volgende sam te worden.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
EN defensie gerelateerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godsamme, weer een "waar.." TT
Dank voor het compliment... QFPiquote:
De fipo is binnen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
Dank je... soms is FOK! leerzaamquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
IGO = Informatie Gestuurd Optreden... D'oh![]()
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als posterquote:
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
En dat moet ik allemaal onthouden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als poster
Je kan posts van mensen filteren als je ABO hebt. Foe list noem je dat. Er werd gezegd dat je mods niet op de foe list kan zetten. Die uitdaging ga ik niet uti de weg.quote:
Godsamme Rave.. iets waar jij zo te zien niet geschikt voor bentquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als poster
Rave organiseert feestje op kazerne. Die informatie bereikt KMar. KMar gaat op die informatie optreden. Rave mag blazen bij de poort.quote:
Nee.quote:
Met tekeningen door wie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik voorspel een jip-en-janneke uitgave.
Mij. In prutser-stijl.quote:
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Rave_NL het volgende:
Dus als het ware de gebruikershandleiding of de algemene termen & voorwaarden lezen eer je iets gebruikt?
LompeHorkquote:
Ik weet niet of ik nu om jou moet lachen of huilen, dus voor jou een huillach.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.
Ik?quote:
SC is defensie gerelateerd. Dus dienst.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |