SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd. Tevens mogen stalkerts proberen om foto's van zusjes te plaatsen.
- ER staat op de wachtlijst om de volgende sam te worden.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officile publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
EN defensie gerelateerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godsamme, weer een "waar.." TT
Dank voor het compliment... QFPiquote:
De fipo is binnen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
Dank je... soms is FOK! leerzaamquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
IGO = Informatie Gestuurd Optreden... D'oh![]()
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als posterquote:
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
En dat moet ik allemaal onthouden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als poster
Je kan posts van mensen filteren als je ABO hebt. Foe list noem je dat. Er werd gezegd dat je mods niet op de foe list kan zetten. Die uitdaging ga ik niet uti de weg.quote:
Godsamme Rave.. iets waar jij zo te zien niet geschikt voor bentquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als poster
Rave organiseert feestje op kazerne. Die informatie bereikt KMar. KMar gaat op die informatie optreden. Rave mag blazen bij de poort.quote:
Nee.quote:
Met tekeningen door wie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik voorspel een jip-en-janneke uitgave.
Mij. In prutser-stijl.quote:
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Rave_NL het volgende:
Dus als het ware de gebruikershandleiding of de algemene termen & voorwaarden lezen eer je iets gebruikt?
LompeHorkquote:
Ik weet niet of ik nu om jou moet lachen of huilen, dus voor jou een huillach.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.
Ik?quote:
SC is defensie gerelateerd. Dus dienst.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.
Niets dus.quote:
Van gehoord, nog niet serieus naar gekeken. Wat vind je ervan?quote:
Heel leuk, heb veel vriendinnen die het ook doen en kan je leuke idee, etc uitwisselen/vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Van gehoord, nog niet serieus naar gekeken. Wat vind je ervan?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef EllaN het volgende:
De geslachtsverandering bevalt je dus goed?
Hmm... duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heel leuk, heb veel vriendinnen die het ook doen en kan je leuke idee, etc uitwisselen/vinden.
Moet nog een lange weg voor het voltooid is, maar bevalt me uitstekkend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef EllaN het volgende:
De geslachtsverandering bevalt je dus goed?
Fitness voor vrouwen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn pa heeft in Oekrane ook aan Sambo gedaan.
Hoogvlieger staat trouwens links in GVTquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoogvlieger staat trouwens links in GVT
Whehequote:Op donderdag 28 juni 2012 00:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Problemen? We kunnen er altijd nog uitkomen tijdens een potje matten. Bij mij voor de deur uiteraard want ik wil gelijk de overwinning kunnen vieren bij mij thuis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ho ho geen dreigementenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Problemen? We kunnen er altijd nog uitkomen tijdens een potje matten. Bij mij voor de deur uiteraard want ik wil gelijk de overwinning kunnen vieren bij mij thuis.
Met of zonder accordeon?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Problemen? We kunnen er altijd nog uitkomen tijdens een potje matten. Bij mij voor de deur uiteraard want ik wil gelijk de overwinning kunnen vieren bij mij thuis.
Vrijwillig?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Thaboel het volgende:
En vandaag spelen we weer voor verhuizer
Met accordeon natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Met of zonder accordeon?
tuurlijk niet. Bierrrrquote:
Aangezien je mee leest. Lang of kort model?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef MarnixB het volgende:
Actief dienend personeel:
MarnixB
Onderdeel: Kmar (voorheen KL)
Rang: Officier
Geslacht: M
Leeftijd: 31-40
Dienstjaren: 6
Functie: Teamleider (i.o.)
Een collegaquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Aangezien je mee leest. Lang of kort model?
Zijn er eveneens en is hij ook nog niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stimmt, maar nog geen officier Kmar gezien.
Klaarblijkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Zijn er eveneens en is hij ook nog niet.
http://imgur.com/ro39Bquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Thaboel het volgende:
En vandaag spelen we weer voor verhuizer
haha, slecht ontbeten net bijna tegen de vlakte hahaquote:
Telt aspirant ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stimmt, maar nog geen officier Kmar gezien.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:22 schreef Nibb-it het volgende:
On line-petitie 'Handen af van Defensie'
pareltje van een topic
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan niet? Kan heel makkelijk. Wegwezen met dat vreselijk dure oorlogstuig. Samsom heeft groot gelijk.
Jezusquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef DustPuppy het volgende:
Wat mij betreft mag Nederland de complete strijdkrachten afschaffen. Ik zie hier echt het nut niet van in.
Waar kan ik hiervoor tekenen?
In dat topic reageren lukte niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
[..]
Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |