SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd. Tevens mogen stalkerts proberen om foto's van zusjes te plaatsen.
- ER staat op de wachtlijst om de volgende sam te worden.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officile publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
EN defensie gerelateerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godsamme, weer een "waar.." TT
Dank voor het compliment... QFPiquote:
De fipo is binnen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
Dank je... soms is FOK! leerzaamquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
IGO = Informatie Gestuurd Optreden... D'oh![]()
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als posterquote:
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
En dat moet ik allemaal onthouden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als poster
Je kan posts van mensen filteren als je ABO hebt. Foe list noem je dat. Er werd gezegd dat je mods niet op de foe list kan zetten. Die uitdaging ga ik niet uti de weg.quote:
Godsamme Rave.. iets waar jij zo te zien niet geschikt voor bentquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als poster
Rave organiseert feestje op kazerne. Die informatie bereikt KMar. KMar gaat op die informatie optreden. Rave mag blazen bij de poort.quote:
Nee.quote:
Met tekeningen door wie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik voorspel een jip-en-janneke uitgave.
Mij. In prutser-stijl.quote:
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Rave_NL het volgende:
Dus als het ware de gebruikershandleiding of de algemene termen & voorwaarden lezen eer je iets gebruikt?
LompeHorkquote:
Ik weet niet of ik nu om jou moet lachen of huilen, dus voor jou een huillach.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.
Ik?quote:
SC is defensie gerelateerd. Dus dienst.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Laat maar, aangezien jij denkt dat ik niets te doen heb omdat ik af en toe onder werktijd fok ga je dit ook niet snappen. Kan je niet helpen. Je bent een pion.
Niets dus.quote:
Van gehoord, nog niet serieus naar gekeken. Wat vind je ervan?quote:
Heel leuk, heb veel vriendinnen die het ook doen en kan je leuke idee, etc uitwisselen/vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Van gehoord, nog niet serieus naar gekeken. Wat vind je ervan?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef EllaN het volgende:
De geslachtsverandering bevalt je dus goed?
Hmm... duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heel leuk, heb veel vriendinnen die het ook doen en kan je leuke idee, etc uitwisselen/vinden.
Moet nog een lange weg voor het voltooid is, maar bevalt me uitstekkend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef EllaN het volgende:
De geslachtsverandering bevalt je dus goed?
Fitness voor vrouwen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn pa heeft in Oekrane ook aan Sambo gedaan.
Hoogvlieger staat trouwens links in GVTquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoogvlieger staat trouwens links in GVT
Whehequote:Op donderdag 28 juni 2012 00:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Problemen? We kunnen er altijd nog uitkomen tijdens een potje matten. Bij mij voor de deur uiteraard want ik wil gelijk de overwinning kunnen vieren bij mij thuis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ho ho geen dreigementenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Problemen? We kunnen er altijd nog uitkomen tijdens een potje matten. Bij mij voor de deur uiteraard want ik wil gelijk de overwinning kunnen vieren bij mij thuis.
Met of zonder accordeon?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Problemen? We kunnen er altijd nog uitkomen tijdens een potje matten. Bij mij voor de deur uiteraard want ik wil gelijk de overwinning kunnen vieren bij mij thuis.
Vrijwillig?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Thaboel het volgende:
En vandaag spelen we weer voor verhuizer
Met accordeon natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Met of zonder accordeon?
tuurlijk niet. Bierrrrquote:
Aangezien je mee leest. Lang of kort model?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef MarnixB het volgende:
Actief dienend personeel:
MarnixB
Onderdeel: Kmar (voorheen KL)
Rang: Officier
Geslacht: M
Leeftijd: 31-40
Dienstjaren: 6
Functie: Teamleider (i.o.)
Een collegaquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Aangezien je mee leest. Lang of kort model?
Zijn er eveneens en is hij ook nog niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stimmt, maar nog geen officier Kmar gezien.
Klaarblijkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Zijn er eveneens en is hij ook nog niet.
http://imgur.com/ro39Bquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Thaboel het volgende:
En vandaag spelen we weer voor verhuizer
haha, slecht ontbeten net bijna tegen de vlakte hahaquote:
Telt aspirant ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stimmt, maar nog geen officier Kmar gezien.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:22 schreef Nibb-it het volgende:
On line-petitie 'Handen af van Defensie'
pareltje van een topic
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan niet? Kan heel makkelijk. Wegwezen met dat vreselijk dure oorlogstuig. Samsom heeft groot gelijk.
Jezusquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef DustPuppy het volgende:
Wat mij betreft mag Nederland de complete strijdkrachten afschaffen. Ik zie hier echt het nut niet van in.
Waar kan ik hiervoor tekenen?
In dat topic reageren lukte niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
[..]
Jezus
Ik zie het.quote:
Niks mis mis. Kan een leuke discussie worden. Als er maar normale antwoorden komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat topic
Discussiren met mensen die "wel eens iets gehoord hebben omdat ze in 'het dorp van legerbasis van NL' hebben gewoond".
En dan ook oproepen tot staken/bezetting van een kazerne
Mits zelfgemaakt, of als goede tweede van dobben of kwekkeboomquote:
Met of zonder broodje?quote:
Dobbe zijn inderdaad goeie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mits zelfgemaakt, of als goede tweede van dobben of kwekkeboom
2 x Van Dobben nu in het vet.quote:
Geef dan ook een uitleg ipv van zo'n oneliner?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb sowieso het gevoel dat de 2 partijen in die discussie niet overtuigd kunnen worden van hun ongelijk. Tenminste, mij zal je niet wijs maken dat er nog meer op defensie gekort moet gaan worden.
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:53 schreef paintmeester het volgende:
Flikker maar op, ik ga niet eens meer in discussie met burgers over de nut en noodzaak van de krijgsmacht.
Het beeld bestaat nog steeds dat we niet anders doet dan roken en klaverjassen op een of andere kazerne. Of dat we allemaal klapjostis zijn met het IQ van borrelnootje, alleen omdat we bij de krijgsmacht werken.
Die mensen heb je altijd. Er klein deel laat zich informeren, maar helaas wil het grootste deel gewoon niet weten dat de krijgsmacht daadwerkelijk nuttig is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:53 schreef paintmeester het volgende:
Flikker maar op, ik ga niet eens meer in discussie met burgers over de nut en noodzaak van de krijgsmacht.
Het beeld bestaat nog steeds dat we niet anders doet dan roken en klaverjassen op een of andere kazerne. Of dat we allemaal klapjostis zijn met het IQ van borrelnootje, alleen omdat we bij de krijgsmacht werken.
Met bv Netsplitter is toch wel normaal te Discussiren?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:53 schreef paintmeester het volgende:
Niet doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef Thaboel het volgende:
Morgen maar eens een jaartje ouder worden
Als traktatie, wat ga je dan geven?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef Thaboel het volgende:
Morgen maar eens een jaartje ouder worden
Hij geeft zaterdag een feestje in Den Haag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als traktatie, wat ga je dan geven?
Zo genereus van thaboel johquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij geeft zaterdag een feestje in Den Haag.
sjippies.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als traktatie, wat ga je dan geven?
Staat al online want de Commando-wisseling CDS was vanmiddag livequote:
Reeds!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:21 schreef Druid het volgende:
hmm heerlijke 6k gelopen in de volle zon
nu bier!
Waarom zou de krijgsmacht niet kunnen staken? Omdat een of andere klapjosti dat ooit op papier heeft gezet? Papier kan je verbranden....en wie wil je uiteindelijk stoppen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als je wil dat de strijdkrachten gaan staken dan snap je het gewoon niet.
Een integere doet dat niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef thesystem het volgende:
[..]
Enige probleem zijn die klapjosti's van een generaals waarbij de een toch weer eerder aan carriere denkt als aan "zijn" krijgsmacht en land...
quote:
Holy mother of god..quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:10 schreef m.k het volgende:
![]()
https://twitter.com/Marcv(...)205824/photo/1/large
Dat die bootjes in Amsterdam geen gasleidingen hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
AT5 meld idd dat het mogelijk een geexplodeerde gasfles was.
Groot gelijk.quote:
quote:
Want? Het was toch geen ONZ-topic?quote:
ja, jij bent slim. Verstandig ook. En jij kan ook bij je wapens he...quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waarom zou de krijgsmacht niet kunnen staken? Omdat een of andere klapjosti dat ooit op papier heeft gezet? Papier kan je verbranden....en wie wil je uiteindelijk stoppen?
In het uitzend gebied simpel weg niet meer de poort uit gaan, geen afgaantjes meer opleiden en simpel weg niks meer doen. Zelfde in nederland....niks meer uitvoeren.
Vergeet niet dat de krijgsmacht eigenlijk niet te stoppen is! Ze bezitten de gewelds monopolie...
Enige probleem zijn die klapjosti's van een generaals waarbij de een toch weer eerder aan carriere denkt als aan "zijn" krijgsmacht en land...
Verontrustend inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
ja, jij bent slim. Verstandig ook. En jij kan ook bij je wapens he...
Daarom een actueel topic van een nog gaand onderwerp sluiten? Ban die ene user dan gewoon een weekje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want? Het was toch geen ONZ-topic?
Na een paar keer bezemen door sp3c niet meer nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want? Het was toch geen ONZ-topic?
Welke ene user? Wat ging er sowieso mis dat dat topic gesloten moest wordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Daarom een actueel topic van een nog gaand onderwerp sluiten? Ban die ene user dan gewoon een weekje.
Ah, OK, ik heb het bezemen gemist. Jammer dat er toch users zijn die het 'leuk' vinden om te trollen in NWS.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na een paar keer bezemen door sp3c niet meer nee.
De enige klapjosti ben jij met deze opmerking.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waarom zou de krijgsmacht niet kunnen staken? Omdat een of andere klapjosti dat ooit op papier heeft gezet? Papier kan je verbranden....en wie wil je uiteindelijk stoppen?
In het uitzend gebied simpel weg niet meer de poort uit gaan, geen afgaantjes meer opleiden en simpel weg niks meer doen. Zelfde in nederland....niks meer uitvoeren.
Vergeet niet dat de krijgsmacht eigenlijk niet te stoppen is! Ze bezitten de gewelds monopolie...
Topic is weer schoon en open.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, ik heb het bezemen gemist. Jammer dat er toch users zijn die het 'leuk' vinden om te trollen in NWS.
Dat dat met wapentuig mag omgaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:36 schreef paintmeester het volgende:
[..]
De enige klapjosti ben jij met deze opmerking.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
School is ontruimd. Die meisjes zullen dus wel vol verhalen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wachten tot ze eruit lopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
School is ontruimd. Die meisjes zullen dus wel vol verhalen zitten.
En waarom? Omdat ik verder kijk als een regeltje wat in het jaar 0 in opgesteld door de politiek welke geeneens meer voor het volk werkt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:36 schreef paintmeester het volgende:
[..]
De enige klapjosti ben jij met deze opmerking.
.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
Klapjosti's die het woord klapjosti overnemen..
Omdat het de rechtstaat ondergraaft. Je weet wel, dezelfde rechtstaat waar alle militairen trouw aan zweren/ beloven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef thesystem het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ik verder kijk als een regeltje wat in het jaar 0 in opgesteld door de politiek welke geeneens meer voor het volk werkt?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
Klapjosti's die het woord klapjosti overnemen gebruiken ..
Ho wacht.....en omdat je ooit iets hebt moeten zeggen moet je dat ook maar doen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Omdat het de rechtstaat ondergraaft. Je weet wel, dezelfde rechtstaat waar alle militairen trouw aan zweren/ beloven.
Om mag nog te zwijgen over de gevolgen van dergelijke actie...
Wauw....quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ho wacht.....en omdat je ooit iets hebt moeten zeggen moet je dat ook maar doen?
Vergeet niet hoe draaikonterig de politiek zelf is![]()
Rechtstaat...sja....waar de verdachten van een moord naar huis mogen en een verkrachter terug wordt geplaatst in een woonwijk....
Rechtstaat nederland
Ah dus je bent zo'n typequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ho wacht.....en omdat je ooit iets hebt moeten zeggen moet je dat ook maar doen?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef thesystem het volgende:
[..]
Rechtstaat...sja....waar de verdachten van een moord naar huis mogen en een verkrachter terug wordt geplaatst in een woonwijk....
Rechtstaat nederland
Na een paar negatieve reacties snel zeggen dat je aan het trollen bent?quote:
Kreeg ik toch even een flauwe glimlach van op mijn gezicht.quote:
Zwarte humor, moet kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg ik toch even een flauwe glimlach van op mijn gezicht.
Echt, laten we een unanieme doodstraf invoeren... Elke overtreding en misdrijf doodstraf.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef thesystem het volgende:
[..]
Rechtstaat nederland
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:03 schreef thesystem het volgende:
Voor kinder verkrachters mag er best een doodstraf worden ingevoerd hoor:P
Dan had ik deze maand al twee keer voor het vuurpeloton gestaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Echt, laten we een unanieme doodstraf invoeren... Elke overtreding en misdrijf doodstraf.
Wat voor rechtvaardig land zonder misdaad zouden we dan toch krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dan had ik deze maand al twee keer voor het vuurpeloton gestaan.
+ Iedereen die 65 wordt een spuitje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat voor rechtvaardig land zonder misdaad zouden we dan toch krijgen.
Waarom nietquote:
Omdat het op geen enkele wijze een rechtvaardige straf genoemd kan worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waarom niet?
Psychiatrische hulp kost alleen maar geld en lost niks op bij die gevallen....
Kosten/baten analyse
Waarom niet? Beste manier om ervoor te zorgen dat hij niet meer kinderen kan aanranden/verkrachten....quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat het op geen enkele wijze een rechtvaardige straf genoemd kan worden.
Ik hoop dat je dat niet over mij zegt...quote:
En je hebt geen flauw idee hoe dat werkt op mogelijke slachtoffers e.d.?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waarom niet? Beste manier om ervoor te zorgen dat hij niet meer kinderen kan aanranden/verkrachten....
Nee, 98,5 dag per misbruikt en/of verkracht kind is een goede maatstaf. (Robert Mikelsons)quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat het op geen enkele wijze een rechtvaardige straf genoemd kan worden.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, 98,5 dag per misbruikt en/of verkracht kind is een goede maatstaf. (Robert Mikelsons)
Geloof me, er zijn er maar een handje vol die ze daadwerkelijk dood willen hebben. Maar jij hebt al een dermate verziekt Amerikaans beeld dat je er geen benul van hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef thesystem het volgende:
Dat is iets wat bij iedereen anders is?
De een wil ze liever dood de ander sja...waarom zou je hem na 10 jaar weer willen tegenkomen?
Als jij je dat serieus moet afvragen ben je echt wereldvreemd. Het Amerikaanse systeem werkt echt he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef thesystem het volgende:
maar wie zegt dat het amerikaans beeld verziekt is en niet het nederlands beeld te soft is geworden?
Wat is dan jouw persoonlijke mening erover?quote:
Als er nu een bijzonder referendum werd gehouden onder de bevolking ten aanziende van de zaak Robert Mikelsons en of de doodstraf bij hoge uitzondering moet worden toegestaan, zul je schrikken van de uitslag..quote:Geloof me, er zijn er maar een handje vol die ze daadwerkelijk dood willen hebben. Maar jij hebt al een dermate verziekt Amerikaans beeld dat je er geen benul van hebt.
Mijn persoonlijke mening zal ik zo uitten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat is dan jouw persoonlijke mening erover?
Als je al emotie toe wil laten in een rechtszaal moet je de emotie van het slachtoffer laten meetellen. Niet de emotie van het volk.quote:[..]
Als er nu een bijzonder referendum werd gehouden onder de bevolking ten aanziende van de zaak Robert Mikelsons en of de doodstraf bij hoge uitzondering moet worden toegestaan, zul je schrikken van de uitslag..
Yup, omdat jij iedereen mag afknallen die je niet kent. Dat agenten GEDWONGEN zijn om met een getrokken wapen op een auto af te lopen enz. enz.... Tja, veiligerquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:21 schreef thesystem het volgende:
Geen enkel systeem werkt....
Overal zijn plus en min punten
maar er is een ding zeker...ik voel me hier wel veiliger als thuis
Dat is weer dat voor oordeel vanuit nederland.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Yup, omdat jij iedereen mag afknallen die je niet kent. Dat agenten GEDWONGEN zijn om met een getrokken wapen op een auto af te lopen enz. enz.... Tja, veiliger
In ons huidige rechtsstelsel vind ik het een zeer gepaste straf. Maar wil je dat aangepast zien dan moet je je bezig gaan houden met politiek. Immers in Nederland stond hij niet terecht voor 67 keer verkrachting/ontucht maar voor verkrachting/ontucht van/met 67 kinderen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat is dan jouw persoonlijke mening erover?
Dat heeft natuurlijk te maken met de toegankelijkheid van vuurwapens. Eenieder kan daar gewapend zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Yup, omdat jij iedereen mag afknallen die je niet kent. Dat agenten GEDWONGEN zijn om met een getrokken wapen op een auto af te lopen enz. enz.... Tja, veiliger
Ik verwees gigantisch terug naar een eerdere post van jou, waarin je iets zei als ik knal iemand gewoon af als hij zonder toestemming in mijn woning is als ik hem niet ken. Je kan dus vrijwel iedereen afknallen. En nee, daar word het niet veiliger van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:24 schreef thesystem het volgende:
[..]
Dat is weer dat voor oordeel vanuit nederland.
Nee je mag niet zomaar iedereen afknallen...
Wel als diegene je bedreigd, of er wordt ingebroken, of je word gecarjacked...dan knal je m gewoon lekker naar de tering! Veel beter als een uur wachten tot eindelijk de politie komt en je al je bezittingen hebt afgegeven
Ja. Een 3 weken oude baby die zich uit zal spreken..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
Als je al emotie toe wil laten in een rechtszaal moet je de emotie van het slachtoffer laten meetellen. Niet de emotie van het volk.
Tjah, het is een oplossing om zomaar iemand in je eigen woning af te knallen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk te maken met de toegankelijkheid van vuurwapens. Eenieder kan daar gewapend zijn.
Mes snijdt natuurlijk aan twee kanten, een inbreker zal er ook van uitgaan dat een bewoner gewapend is en zal eerder zwaar geweld toepassen.
Ja, dat waren de advocaten van Robert M. en gelijk hadden die advocaten. Formeel hadden deze ouders ook geen spreekrecht. En voila, rechtzaak om geweest en nu mogen ze. Prima toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja. Een 3 weken oude baby die zich uit zal spreken..
Was het niet zo dat de advocaten het spreekrecht van de ouders wilden blokkeren 'omdat zij juridisch gezien geen slachtoffer zijn'?
Slaan...net als die jongen in sittard zeker? Thai boksertje laat iemand in 1 klap dood.....quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, het is een oplossing om zomaar iemand in je eigen woning af te knallen.
Overigens, thesystem. Je bent onwetend, vooral als je denkt dat je iemand in NL niet je huis uit mag slaan.
Juist.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:31 schreef Druid het volgende:
Doodstraf niet, diepe kerker en de sleutel "vergeten" prima.
Tjah, een wapen maakt je een veiliger gevoel hebben. Je zult hem dus ook noooooit in een opwelling hanteren. Daarbij, dat is ook de reden dat inbrekers in NL over het algemeen op de vlucht slaan als ze betrapt worden he? Overigens nog een prachtig voorbeeld van onwetendheid van jouw zijde, noodweer exces?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef thesystem het volgende:
[..]
Slaan...net als die jongen in sittard zeker? Thai boksertje laat iemand in 1 klap dood.....
Een wapen geeft jou dan toch makkelijker de overhand en dus een veiligheid. Je hoeft niet face to face te gaan met een inbreker waarvan je zijn krachten en kunde totaal niet weet.
Met een wapen is de-escaleren stukken lastiger, en wat Esses zegt, opwelling ligt op de loer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef thesystem het volgende:
Slaan...net als die jongen in sittard zeker? Thai boksertje laat iemand in 1 klap dood.....
Een wapen geeft jou dan toch makkelijker de overhand en dus een veiligheid. Je hoeft niet face to face te gaan met een inbreker waarvan je zijn krachten en kunde totaal niet weet.
Daarom dus een pistool (Y)quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:37 schreef Druid het volgende:
[..]
Met een wapen is de-escaleren stukken lastiger, en wat Esses zegt, opwelling ligt op de loer.
En als je tegen over zo'n bokser staat ben je een mes ook zo kwijt.
Jij zal het prima naar je zin hebben in Kenia of Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:38 schreef thesystem het volgende:
Mes ben je zo kwijt maar een mosberg 500 op een 15 meter niet....hij doet 1 stap en je haalt de trekker over....hijs down.
Hij beging al de grote fout door jou huis binnen te gaan...en als hij dan ook nog jou in je eigen huis aan valt....his mistake!
Staan ze achter?quote:
Tjah... Laten we het er maar op houden dat ik blij ben dat jij in Amerika zit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:38 schreef thesystem het volgende:
Mes ben je zo kwijt maar een mosberg 500 op een 15 meter niet....hij doet 1 stap en je haalt de trekker over....hijs down.
Hij beging al de grote fout door jou huis binnen te gaan...en als hij dan ook nog jou in je eigen huis aan valt....his mistake!
Me tooquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah... Laten we het er maar op houden dat ik blij ben dat jij in Amerika zit.
Deutschland ber alles!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Duitsland staat altijd voor
Ik geloof dat ik weer eens geen voetbal kijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond voor Itali ben
Doe ik ook niet hoor. Zonde van mijn tijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weer eens geen voetbal kijk.
Daar kun jij ook niks aan doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond voor Itali ben
Denk dat hij toch doet wat veel mensen willen doen.quote:
En wat niet mag. Die mensen zijn ziek in hun hoofd, daar kunnen zij niks aan doen als ze niet snappen dat ze fout zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk dat hij toch doet wat veel mensen willen doen.
Donderstraal toch op man.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat niet mag. Die mensen zijn ziek in hun hoofd, daar kunnen zij niks aan doen als ze niet snappen dat ze fout zitten.
Nope. Zul je even in de politiek moeten gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man.
Van kinderen blijf je af, punt.
Gevangenisstraf pr kind, met gedwongen chemische castratie.
Dus als jij als "monster van riga" dan nooit meer buiten komt, prima.
Tja, zeg dat maar tegen hun hersenen. De hersenen van die mensen zijn simpelweg abnormaal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kan je die even helemaal uitleggen wat je bedoelde?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Rave_NL het volgende:
En was het niet zo dat sex met kinderen onder de 4 geen verkrachting is omdat het slachtoffer niet tegenstribbeld?
Gedwongen genitale verminking. Dat doet me aan een ander ritueel denkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat zegt Rave niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gedwongen genitale verminking. Dat doet me aan een ander ritueel denken
Ja, genitale verminking dus. Of wil je zeggen dat je dit ethisch kunt verantwoorden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zegt Rave niet.
Chemische castratie
Waar haal jij de genitale verminking vandaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, genitale verminking dus. Of wil je zeggen dat je dit ethisch kunt verantwoorden?
Nouja, verminking is het niet. Fysiek oefen je geen schade uit op de genitalin maar je remt sekslust chemisch gezien. Opzich ben ik niet echt tegen chemische castratie aangezien het een reversibel proces is, maar ik weet niet zoveel over de bijwerkingen. Overigens maakt het reversibel zijn van dat proces niet zoveel uit want die mensen zullen toch tot het einde van hun leven die zooi moeten blijven slikken. Hun pedofiele drang zal nooit overgaan, dus in feite zou je net zo goed een vasectomie kunnen uitvoeren op ze.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, genitale verminking dus. Of wil je zeggen dat je dit ethisch kunt verantwoorden?
Ja, omdat ze dat zelf willen ja. Bij castratie gaat de hele hormoonhuishouding van een man naar de klote. (hehe, klote)quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar haal jij de genitale verminking vandaan?
De ballen worden er toch niet afgesneden?
Vrouwen slikken al ruim 60 jaar hormonen om zwangerschap te voorkomen zonder dat er in ze gesneden wordt.
Zie deze petitie:quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Kan je die even helemaal uitleggen wat je bedoelde?
Ja, genoeg getrolled.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Een verstandelijk gehandicapt persoon loopt ook niet bewust en vol overtuiging over je heen te kwijlen en aan je te zitten omdat hij je wil irriteren.
Oooooh, je hebt verkrachting op gezocht in de van dale en hanteerd taalgebruik daar je absoluut niet weet wat de juridische inhoud is. Geweld zorgt juist dat het verkrachting is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie deze petitie:
http://petities.nl/petiti(...)-altijd-verkrachting
Oooooh, ja da's waar. Stom van mij dat ik ook maar een seconde dacht dat iets met het slachtoffer te maken had.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Oooooh, je hebt verkrachting op gezocht in de van dale en hanteerd taalgebruik daar je absoluut niet weet wat de juridische inhoud is.
Juist, en needless to say dat er weinig geweld bij komt kijken als je je leuter in een 3 weken oud kind steekt.quote:Geweld zorgt juist dat het verkrachting is.
Nu bewijs je dus dat je op een verkeerd denkniveau bezig bent. Het heeft alles met het slachtoffer te maken, is er geweld tegen het slachtoffer gebruikt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Oooooh, ja da's waar. Stom van mij dat ik ook maar een seconde dacht dat iets met het slachtoffer te maken had.
Dus het is per definitie gewoon geen verkrachting. Ontucht sluit penetratie niet uit.quote:[..]
Juist, en needless to say dat er weinig geweld bij komt kijken als je je leuter in een 3 weken oud kind steekt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die ballotelli zou wel een goede zijn voor het korps
Artikel 242 tov 249?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
Overigens, nog een toevoeging Rave... Waar haal jij uit op dat de maximum op te leggen straf (vrij aan de rechter) minder zou zijn?
Je zit compleet verkeerd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Artikel 242 tov 249?
Of zit ik nu compleet verkeerd?
Aha.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Je zit compleet verkeerd.
Artikel 244
Hij die met iemand beneden de leeftijd van twaalf jaren handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Maar geen verkrachting dus.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Esses het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ugendetector-3-11723
GEWELDIG
Hij's leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Esses het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ugendetector-3-11723
GEWELDIG
Steekt ook gerust tot 2x toe z'n halve huis in de fik "omdat ie zich verveelde"..quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Check 'm plezier hebben![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Steekt ook gerust tot 2x toe z'n halve huis in de fik "omdat ie zich verveelde"..
Wat een aardige marrokaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef m.k het volgende:
Kreeg een lift aangeboden van een Marokkaan op een scooter "nee bedankt ik loop voor de lol" zijn reactie:![]()
![]()
Wtf hey had je een Nickelson jasje en een blackberry ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef m.k het volgende:
Kreeg een lift aangeboden van een Marokkaan op een scooter "nee bedankt ik loop voor de lol" zijn reactie:![]()
![]()
Bij mij barst het van de aardige en behulpzame murken. Komen altijd in een groepje naar je toe om te vragen of je een probleem hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:27 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Wat een aardige marrokaanheb ik hier nog niet gezien
Toen hij naast mij stil ging staan met zijn scooter dacht ik ook al 'oh god nou gaan we het krijgen' maar nee het was een aardig exemplaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:27 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Wat een aardige marrokaanheb ik hier nog niet gezien
Neenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wtf hey had je een Nickelson jasje en een blackberry ofzo
Op zo'n moment moet je meteen weerbaar zijn he!quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Toen hij naast mij stil ging staan met zijn scooter dacht ik ook al 'oh god nou gaan we het krijgen' maar nee het was een aardig exemplaar
Whehe.. ook de hele tijd zo rustig en op het laatst.. *KLAP* KOM DAN!!!!#%quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet je meteen weerbaar zijn he!
Ik was al klaar om hem met me kniffie te djoekken swaquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet je meteen weerbaar zijn he!
2007 belde..quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe.. ook de hele tijd zo rustig en op het laatst.. *KLAP* KOM DAN!!!!#%
kraspen tabon yemekquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik was al klaar om hem met me kniffie te djoekken swa
Je pyjamaquote:
Dat zeg je nou wel...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hihi, that's funneh, die heb ik niet.
Nakend.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pyjama's zijn overrated jonge, gewoon in de boxer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |