SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Ik ga lekker uitgebreid badderen en daarna Stormchasers kijken.
Fijne avond allemaal!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ben al fris gedoucht
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Krijg ik boze reacties als ik over McFlurry begin??
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ja, want da's off topicquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef justmattie het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoeveel kilometer zou je moeten rennen om de calorieën van 1 McFlurry te verbranden?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
McFlurry Oranjekoekquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
STINGWat een prachtige tijd!
K.Nekeman is Ach3ron oid![]()
![]()
Ik zag net inderdaad dat je hem weer in de groep had gezet, dus ik vertrouwde het wel weerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
STINGWat een prachtige tijd!
K.Nekeman is Ach3ron oid
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Anyway, net loopgroep gehad. Lekker rustig aan gedaan ivm de warmte. Bovendien liep ik in het groepje waar oa een geblesseerde in loopt. Nogal 'irritant', want in het begin voor m'n gevoel teveel gewandeld. Ik wil lopen!
We mochten 2 stukjes lekker op rustig eigen tempo lopen, ff weg van de groep. Die zijn wel redelijk zichtbaar1e stuk was op het strand, nog best zwaar!
Nog best blij met hoe stabiel ik die stukken heb gelopen. Mooi om te zien.
http://www.endomondo.com/workouts/rLZiwJOrbPw![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef YUR het volgende:
Sting
Ik ga deze week eindelijk over de 500 km![]()
![]()
BWOAAAH. Maar dat is offtopicquote:
Yay.. zondag kilometers maken met de fiets samen met mijn stiefvaderDie weet me altijd te motiveren om richting de 100km te gaan
't is alweer een aardige tijd geleden, maar ben benieuwd hoe ver we nu gaan komen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh, dat is jammer, als je het gevoel hebt dat je daardoor moet inhouden... Maar gelukkig toch wel lekker gelopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
Anyway, net loopgroep gehad. Lekker rustig aan gedaan ivm de warmte. Bovendien liep ik in het groepje waar oa een geblesseerde in loopt. Nogal 'irritant', want in het begin voor m'n gevoel teveel gewandeld. Ik wil lopen!
We mochten 2 stukjes lekker op rustig eigen tempo lopen, ff weg van de groep. Die zijn wel redelijk zichtbaar1e stuk was op het strand, nog best zwaar!
Nog best blij met hoe stabiel ik die stukken heb gelopen. Mooi om te zien.
http://www.endomondo.com/workouts/rLZiwJOrbPw
inderdaad... ik heb het nog maar een keer gehad, een echte runners high.... en dat was na een kilometer of vijftien op een LDL, de volgende vijf kilometers gingen als een roes voorbijquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef YUR het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat je een "runners high" alleen tijdens het lopen kunt ervaren? Dus dat je zo lekker loopt dat alles vanzelf lijkt te gaan, en je voor je gevoel uuuuuuuren zo door kunt gaan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja, dan moet je de trein naar Den Haag pakken en mij eentje brengen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef justmattie het volgende:
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik beschouw de runners high altijd als dat geluksmomentje na het lopen waarbij je een trots en voldaan gevoel hebt
Ja..beetje onbestemd gevoel over dit keerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer, als je het gevoel hebt dat je daardoor moet inhouden... Maar gelukkig toch wel lekker gelopenIk raak verwend qua km's maken. Bovendien vond ik het stom dat we maar een uur weg waren geweest
![]()
![]()
![]()
Dat zijn inderdaad fijne momenten, maar dus officieel is dat niet de runners highquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
Ik beschouw de runners high altijd als dat geluksmomentje na het lopen waarbij je een trots en voldaan gevoel hebt
F means you're fucked![]()
Logisch hè, iets wat roze is oranjekoek noemenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Friese delicatesse
[ afbeelding ]. Dat kan alleen in Friesland
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ok, dan is het gewoon een geluksmomentjequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad fijne momenten, maar dus officieel is dat niet de runners high
Nom, dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Friese delicatesse
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het ging om een oranje glace ofzo![]()
![]()
Gewoon een euforisch gevoelquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
Ik beschouw de runners high altijd als dat geluksmomentje na het lopen waarbij je een trots en voldaan gevoel hebt![]()
![]()
![]()
Daar was ik vrijdag. 3 uren in de trein zitten is leuk voor af en toe, niet voor 2 keer in een kleine week tijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de trein naar Den Haag pakken en mij eentje brengen!
Hmpf, ik vind dat dat ook teltquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad fijne momenten, maar dus officieel is dat niet de runners highOh, een uurtje is niet zo lang inderdaad... Maar goed, niet elke training kan een hoogtepunt zijn /wijzelesquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..beetje onbestemd gevoel over dit keerIk raak verwend qua km's maken. Bovendien vond ik het stom dat we maar een uur weg waren geweest
Die zijn ook best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nom, dat ziet er lekker uit
Ik dacht even dat het ging om een oranje glace ofzo
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen runners' high gehad.. wel momenten dat het lopen als vanzelf ging en ik werkelijk nergens over nadacht.. Maar that's it.![]()
Iets met de royal familyquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Logisch hè, iets wat roze is oranjekoek noemen. Dat kan alleen in Friesland
.
![]()
![]()
Ook zonder runners high is hardlopen toch wel erg verslavend. Mag wel weer andere hobby's erbij gaan zoeken ter afleiding van hardlopen![]()
![]()
Na vanmiddag dacht ik er ook even aan om een pizza te gaan bestellen, maar toch maar een omeletje gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef YUR het volgende:
Djeez...door jullie heb ik alwéér trek in slecht voer![]()
![]()
Vanavond nog meegeweest met een fietstocht hiero. Ondanks mijn haat aan fietsen was het eerlijk gezegd gewoon perfect fietsweer.
Schrok me wel lam van het aantal kcal dat ik heb verbrandMeer dan 1300 in een uur en drie kwartier!
![]()
We hebben geen eieren meerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Na vanmiddag dacht ik er ook even aan om een pizza te gaan bestellen, maar toch maar een omeletje gemaakt![]()
![]()
dat heb ik ook vaak, gewoon alleen maar even lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:30 schreef GotC het volgende:
Ik heb nog geen runners' high gehad.. wel momenten dat het lopen als vanzelf ging en ik werkelijk nergens over nadacht.. Maar that's it.
Maar voor degene die wel eens een echte runners high hebben gehad.... het is een raar gevoel,je zou eigenlijk moe moeten worden maar je begint steeds beter te lopen... en denkt alleen maar aan lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
*geeft teken van leven*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat vind ik zó viesquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Friese delicatesse
[ afbeelding ]![]()
![]()
You're still alivequote:hoe ging het?!
Ik heb gister gelopen, zat zo straks uit m'n werk op de fiets en dacht: Goh, wat jammer dat ik vandaag niet 'mag' lopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:32 schreef Wiehoe het volgende:
Ook zonder runners high is hardlopen toch wel erg verslavend. Mag wel weer andere hobby's erbij gaan zoeken ter afleiding van hardlopen
vertel, hoe ging het??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Westerpark, Sloterpark, Erasmuspark, Vondelpark, Amsterdamse bos, Spaarnwoude is in de buurt. Dude, ik doe het zelf welquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef streamnl het volgende:
Amsterdam en groen![]()
Ik ben benieuwd...Ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan doen voor je.
Amsterdam en groen...![]()
![]()
@RD ik ben DOOOOOOOD.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kom op met die statsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Westerpark, Sloterpark, Erasmuspark, Vondelpark, Amsterdamse bos, Spaarnwoude is in de buurt. Dude, ik doe het zelf wel![]()
@RD ik ben DOOOOOOOD.
Wel lekker dood?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Westerpark, Sloterpark, Erasmuspark, Vondelpark, Amsterdamse bos, Spaarnwoude is in de buurt. Dude, ik doe het zelf wel![]()
@RD ik ben DOOOOOOOD.
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij komt ook uit het 'buitenland' denk ik..?quote:
Eat thisquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef streamnl het volgende:
Amsterdam en groen![]()
Ik ben benieuwd...Ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan doen voor je.
Amsterdam en groen...
SPOILER: Hardlooproute foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ik ben weer goed geslaagd de decathlon![]()
2 sport topjes, 1 sportbeha, 1 kort topje en een wrist drink bottle. Schade: 21 euro
Maar ga niet meer lopen, 1 uur krachttraining en 13 km fietsen is wel genoeg voor vandaag. Ga morgenvroeg lopen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb samen met mijn man voor het eerst hardgelopen. Ik moet nog veel trainen..... ik ben zo snel bek af.
...![]()
Ja, dat vroeg ie ook toen ik half dood over de finish kwam zondagquote:
quote:![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ga zombierunnen en zal endomondo aanzetten
Tot straks!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Mooie lage hartslag, lekker rustige pace...optimale lange duurloopquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]
dat duurde even, dacht al dat je aan het zuurstof lagquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
BAZIN!! BAASquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]
Omg, 2,5 uur lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Yuki op 27-06-2012 21:49:49 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
^^quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie lage hartslag, lekker rustige pace...optimale lange duurloop
Mooi gedaan slacker![]()
![]()
Have fun!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef Jumparound het volgende:
ik ga zombierunnen en zal endomondo aanzetten
Tot straks!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goed gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]![]()
Enneuh, hamvraag! Voor herhaling vatbaar?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
prachtig mooi duurlooptempo aan gehouden Slacker
Heel mooiquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen hopelijk de pics meegekregen? Kan ze niet meer kopieëren wat topic dicht...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
@Gup ik moet wel, 3km erbij is een HMen 21 oktober komt dichterbij
Wel wat aanpassingen, 1. buidel fixen voor food, drinken, jasje, bril etc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Food? Wat zou je onderweg dan al hardlopend kunnen eten? Een banaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
Wel wat aanpassingen, 1. buidel fixen voor food, drinken, jasje, bril etc.![]()
Gellllllllllllllllllquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Food? Wat zou je onderweg dan al hardlopend kunnen eten? Een banaan?![]()
![]()
He, slim van je! Gelletjes, sinasappel, dat soort spul.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Food? Wat zou je onderweg dan al hardlopend kunnen eten? Een banaan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat is na de whey het volgende experiment.. maar dat schijnt nog meer open te staan voor discussie dan wheyquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vol met suikersquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, duidelijk
Wist niet dat dat bestond
Nah, de whey wordt hier nog maar zelden gebruikt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is na de whey het volgende experiment.. maar dat schijnt nog meer open te staan voor discussie dan whey![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
BAZIN!! BAAS
Omg, 2,5 uur lopenBen omgebouwd in 79.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slacker, ik heb een nieuwe buidel gekocht en vandaag mee gelopen. Heeft rektouwtjes waar jas/handschoenen in kunnen worden gedaan, genoeg ruimte voor telefoon/gelletjes/whatever, en 2 flesjes van 300 ml![]()
![]()
Ik heb er eentje van een vriend gezien en die ga ik scoren. De link post ik pas als ik 'm binnenheb (wat ff kan duren door verlies van pinpas....)quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef GotC het volgende:
Slacker, ik heb een nieuwe buidel gekocht en vandaag mee gelopen. Heeft rektouwtjes waar jas/handschoenen in kunnen worden gedaan, genoeg ruimte voor telefoon/gelletjes/whatever, en 2 flesjes van 300 mlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
terug van 4km; a) te benauwd b) nieuwe schoenen. snelheidstempot lijkt weer nergens op, netto laptimes ontlopen elkaar niet veel aan de andere kant. Enige wat redelijk stabiel was, was m'n hartslag: http://connect.garmin.com/activity/193424082
zo. even teruglezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
met gels is het zo dat er een hoop zijn die zo mierzoet zijn dat je er behoorlijk bij moet drinken om het makkelijk naar binnen te krijgen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is een betere voorbereidingquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef DJMO het volgende:
terug van 4km; a) te benauwd b) nieuwe schoenen. snelheidstempot lijkt weer nergens op, netto laptimes ontlopen elkaar niet veel aan de andere kant. Enige wat redelijk stabiel was, was m'n hartslag: http://connect.garmin.com/activity/193424082
zo. even teruglezen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar heb ik m'n vader ook regelmatig over horen klagen ja. Het is dat je wel moet eten tijdens een marathon, want hij vervloekt die dingenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
met gels is het zo dat er een hoop zijn die zo mierzoet zijn dat je er behoorlijk bij moet drinken om het makkelijk naar binnen te krijgen.
Ja, uiteraard!! Maar ik bedoel deze routequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
Wel wat aanpassingen, 1. buidel fixen voor food, drinken, jasje, bril etc.
ik was tijdens de HM een dame (die van het bord piepers) die had volgens mij een soort druivensuikersnoepjes en die waren volgens haar wel goed te etenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n vader ook regelmatig over horen klagen ja. Het is dat je wel moet eten tijdens een marathon, want hij vervloekt die dingen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trouwens, dankzij de TT heb ik nu het singstar + dance dansje van Eye of the Tiger in m'n hoofd
Bord piepers?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was tijdens de HM een dame (die van het bord piepers) die had volgens mij een soort druivensuikersnoepjes en die waren volgens haar wel goed te eten
ja die dame (eind 50 qua leeftijd) liep een paar maanden terug een ultra van 100 miles en dan eten ze gewoon een maaltijd onderweg...bordje piepers mee en prakken maarquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Holy crapquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja die dame (eind 50 qua leeftijd) liep een paar maanden terug een ultra van 100 miles en dan eten ze gewoon een maaltijd onderweg...bordje piepers mee en prakken maar
Wtf, dat is ziek
Zowel de afstand als de piepers, trouwens...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Onbetrouwbare bron dus.quote:
Mooi loopje geweest slacker. Hartslag lekker laag. Van plan om het vaker te gaan doen?![]()
ohoh...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dextro energie? Fruitgums schijnen ook erg goed te zijn en rozijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was tijdens de HM een dame (die van het bord piepers) die had volgens mij een soort druivensuikersnoepjes en die waren volgens haar wel goed te eten![]()
Zit je eigenlijk nog een beetje op schema voor je marathon?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef DJMO het volgende:
zo. even teruglezen.F means you're fucked![]()
ik wil komende weekend voor het eerst een 30km proberen en dan eens kijken of er iets is wat ik evt. halverwege kan nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dextro energie? Fruitgums schijnen ook erg goed te zijn en rozijnen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mag ik hier ook mijn mening over geven?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk nog een beetje op schema voor je marathon?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is een forum, waar discussies mogelijk zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag ik hier ook mijn mening over geven?.
![]()
Oh, Slacker, mocht je het nog willen weten:
Ik heb deze. De 'trail mix'.
EN! Ik moest nog aan je denken laatst Slacker, toen ik in de Hardloopwinkel stond. Ze hebben daar allemaal bandjes (van die dunne zoals de voetballers?) om je haar uit je ogen te houden.![]()
Jaah! Haarbandjes shoppen voor slackerquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
EN! Ik moest nog aan je denken laatst Slacker, toen ik in de Hardloopwinkel stond. Ze hebben daar allemaal bandjes (van die dunne zoals de voetballers?) om je haar uit je ogen te houden.
Ja! Zo'n bandje wil ik ook wel eigenlijk. Ga ik er wel nog vreselijker uit zien tijdens het lopen, maar word ook wel een beetje gek van het haar in m'n ogen steeds
oke, in mijn ogen, als ik naar haar endomondo stats kijk, blijft DJMO heerlijk in de 5-7km comfortzone ronddobberen...lekker vertrouwd en je hoeft jezelf niet te pushen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een forum, waar discussies mogelijk zijn.
Maar, als ze over een maand of 9 een marathon wil lopen zou ze nu al, elke week, een lange duurloop van een kilometer of 10 moeten proberen..
Marathon training is kilometers maken en met twintig tot vijf en twintig kilometer per week kom je er niet...
En vergeet alle excuses over zere rug, zere teen etc... marathon training is gewoon af en toe pijn leiden, als je dat niet wil of kan, er gewoon niet aan beginnen.
Maar ja, who am I to blow against the wind...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb degene met vier flesjes. Ga je de wat langere afstanden loop dan zou ik die nemen. Erg veel zit er niet in zo'n flesje. Tijdens mijn duurloopjes heb ik er geen last van. Tasje doe ik zelf niks het rammelt en schud teveel naar mijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
EN! Ik moest nog aan je denken laatst Slacker, toen ik in de Hardloopwinkel stond. Ze hebben daar allemaal bandjes (van die dunne zoals de voetballers?) om je haar uit je ogen te houden.![]()
Prima feedback toch, en op de goede manier gegevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, in mijn ogen, als ik naar haar endomondo stats kijk, blijft DJMO heerlijk in de 5-7km comfortzone ronddobberen...lekker vertrouwd en je hoeft jezelf niet te pushen.
Maar, als ze over een maand of 9 een marathon wil lopen zou ze nu al, elke week, een lange duurloop van een kilometer of 10 moeten proberen..
Marathon training is kilometers maken en met twintig tot vijf en twintig kilometer per week kom je er niet...
En vergeet alle excuses over zere rug, zere teen etc... marathon training is gewoon af en toe pijn leiden, als je dat niet wil of kan, er gewoon niet aan beginnen.
Maar ja, who am I to blow against the wind...![]()
![]()
![]()
Ik begin in te kakken. Mooi moment om naar bed te gaan, moet toch vroeg op morgen.
Slaap lekker, lieve lopers![]()
Ha voetbalnieuws tussendoor
Van Marwijk gestopt als bondscoach
Ik zeg het ja. Jammer, maar begrijpelijk, had hem over 2 jaar nog wel graag een keer in actie gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
Van Marwijk gestopt als bondscoach![]()
Vind ik zielig. Ze moeten die arrogante spelers ontslaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
Oke, ik geef toe dat ik verwent ben qua groen (bos e.d.) in mijn omgeving. Voor mij klinkt het heel raar om Amsterdam en groen samen te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom had ik ook ooit voorgesteld om elkaars looproute te lopen met elkaar. Dan leer Nederland echt kennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Eat thisFoto's: KlikSPOILER: Hardlooproute foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Denk dat dat ook wel gebeurd, maar dan meer in de zin dat een paar oudere spelers plaats mogen gaan maken voor jongere.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik zielig. Ze moeten die arrogante spelers ontslaan![]()
Maargoed je bent alsnog 3 uur onderweg. Als het niet meer is. Dat is gewoon een aanslag op je lichaam lijkt me. Als je dan al over een teen begint te miepen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, in mijn ogen, als ik naar haar endomondo stats kijk, blijft DJMO heerlijk in de 5-7km comfortzone ronddobberen...lekker vertrouwd en je hoeft jezelf niet te pushen.
Dat ook ja. Maar als je elke keer dezelfde elf opstelt en dezelfde drie wisselt, ben je ook geen goede trainer. Probeer eens iets anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik zielig. Ze moeten die arrogante spelers ontslaanJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Mooie route, vooral van die houten weggetjes zijn wel leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik verwent ben qua groen (bos e.d.) in mijn omgeving. Voor mij klinkt het heel raar om Amsterdam en groen samen te zien.
Daarom had ik ook ooit voorgesteld om elkaars looproute te lopen met elkaar. Dan leer Nederland echt kennen.
[..]
Foto's: Klik
![]()
![]()
Whyquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
Van Marwijk gestopt als bondscoachMet die ego's die er nu instaan gaan we het sowieso niet redden.
![]()
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik verwent ben qua groen (bos e.d.) in mijn omgeving. Voor mij klinkt het heel raar om Amsterdam en groen samen te zien.
Daarom had ik ook ooit voorgesteld om elkaars looproute te lopen met elkaar. Dan leer Nederland echt kennen.
[..]
![]()
En ja, ik snap best dat mensen Amsterdam niet associeren met groen.
Maar gelukkig heb je dus hier en daar wel groen. Gelukkig maar, moet er niet aan denken om in de stad te moeten lopen.![]()
Grappig, ik had een andere mening verwacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
![]()
En gevaarlijk wanneer het niet droog isquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Mooie route, vooral van die houten weggetjes zijn wel leuk.Ik heb even gekeken naar al die parkjes en ze zijn groter dan ik dachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
En ja, ik snap best dat mensen Amsterdam niet associeren met groen.
Maar gelukkig heb je dus hier en daar wel groen. Gelukkig maar, moet er niet aan denken om in de stad te moeten lopen.![]()
![]()
Niet mee eens. Beter in de beginfase alle klachten serieus nemen dan ze nu al negeren. Hoe groot zijn je problemen dan wel niet geworden over een paar maanden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maargoed je bent alsnog 3 uur onderweg. Als het niet meer is. Dat is gewoon een aanslag op je lichaam lijkt me. Als je dan al over een teen begint te miepen....
Als ze nu tien weken naar de 10 traint en daarna 10 weken naar de halve is er nog een week of 20 om door te trainen naar de hele? Het is krap, maar moet wel lukken als ze blessurevrij blijft? Zal geen toptijd worden, maar dat was het doel toch al niet.![]()
Dat is waar, vooral + groene aanslag. Heb hier ook zo'n pad in de buurt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
En gevaarlijk wanneer het niet droog is![]()
Vooral dat ijsje met die poesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
![]()
Eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maargoed je bent alsnog 3 uur onderweg. Als het niet meer is. Dat is gewoon een aanslag op je lichaam lijkt me. Als je dan al over een teen begint te miepen....
Bovendien zeggen alle hardlooptrainers niet voor niks:
Bouw rustig op naar HM, loop een jaartje HM's en ga dan, als je nog heel bent, kijken naar een marathon.
Maar ik ben het eens met RD. 5-7 km's lopen is fijn en veilig, maar niet handig als je 42 km wil gaan lopen. Op dit moment zouden er idd wel minstens 1x p.w. een lange rustige duurloop in moeten zitten.![]()
Zelf ben ik van mening dat je echt de honger moet hebben om steeds meer en meer kilometers te maken tijdens je duurloop. Wat ik bij jou wel merk rechtsedirecte. Je gaat niet voor de pr op de 5 of 10 maar voor het langdurige loopwerk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet als je het goed opbouw ... maar daar moet je wel aan werken..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
over een maand of 3 wordt het al weer koud en guur en om dan anderhalf uur in het donker door Rotterdam te gaan hobbelen, daar is wilskracht voor nodig... of op een zondagmorgen een rondje van 25 kilometer te doen...want vergeet niet, die staan over een maad of 5 op het programma, elk weekend!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
3 uur onderweg voor 5-7km?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maargoed je bent alsnog 3 uur onderweg. Als het niet meer is. Dat is gewoon een aanslag op je lichaam lijkt me. Als je dan al over een teen begint te miepen....[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga voorlopig niet voor een HM.
Hoogstens naar 15km en m'n tijd verbeteren op een reguliere 10km loop (zonder de group pressure)
![]()
Inderdaad Cowboy, de afstand is voor mij de uitdagingquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de pr op de 5 of 10 maar voor het langdurige loopwerk.
als k een PR op de 5 of 10 haal ben ik blij maar ik ben veel blijer als ik zondag over de 25km (mijn verste afstand ooit) kom'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil ook eerst een goede, solide 10km lopen. Die moet tijdens de CPC in 2013 komen. Daarna gaan we weer verder kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:24 schreef STING het volgende:
Ik ga voorlopig niet voor een HM.
Hoogstens naar 15km en m'n tijd verbeteren op een reguliere 10km loop (zonder de group pressure)
Ik ga vanaf dit najaar voor HM's. Dit najaar loop ik er 1, volgend jaar 4 of 5. Als dat goed gaat en als ik nog heel blijf, wil ik vanaf dan door richting marathonF means you're fucked![]()
Dat spul slik je zo door, je moet genoeg water drinken omdat je anders uitdroogt omdat het anders hyperbool is, of... het onttrekt iig door de hoeveelheid suiker vocht aan je lichaam en dat wil je niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
met gels is het zo dat er een hoop zijn die zo mierzoet zijn dat je er behoorlijk bij moet drinken om het makkelijk naar binnen te krijgen.
Gels zijn voor mij geen discussiepunt, die gaan mee bij een HM/16km wedstrijd (eik ook bij trainingen, maar moet ze eens gaan kopen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:
Raketje met die kat danquote:
Mooi doel. CPCquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil ook eerst een goede, solide 10km lopen. Die moet tijdens de CPC in 2013 komen. Daarna gaan we weer verder kijken!
Ik wil heul stiekem toch die Zeven Heuvelen Loop doen. Dit jaar. Ga gewoon rustig opbouwen en kijken of ik de 15 km aan ga tikken (tijd=nb). Lukt het? Mooi. Zo niet? Volgend jaar![]()
![]()
mijn buro ging bijna omhoog bij het zien van zulke mooie looppaden en waar kom Guppie mee aan? een poes... wederom..vrouwenlogicaquote:
Je hebt zelfs al gels die je zonder water kan nemen. Heb je dat probleem nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat spul slik je zo door, je moet genoeg water drinken omdat je anders uitdroogt omdat het anders hyperbool is, of... het onttrekt iig door de hoeveelheid suiker vocht aan je lichaam en dat wil je niet.
Gels zijn voor mij geen discussiepunt, die gaan mee bij een HM/16km wedstrijd (eik ook bij trainingen, maar moet ze eens gaan kopen).
Een tip die mijn vriend kreeg voor zijn marathontraining: uitvogelen welke drank ze schenken op de wedstrijd en die vast gaan drinken tijdens je training. Zodat je niet aan de diarree raakt als je het op wedstrijd voor het eerst drinkt!![]()
Denk dat ik die loop ook ga doen, een collega van mij stelde dat voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi doel. CPC!
Ik wil heul stiekem toch die Zeven Heuvelen Loop doen. Dit jaar. Ga gewoon rustig opbouwen en kijken of ik de 15 km aan ga tikken (tijd=nb). Lukt het? Mooi. Zo niet? Volgend jaar![]()
![]()
Ik zie spontaan de foto weer voor me van de loper met diarree..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Je hebt zelfs al gels die je zonder water kan nemen. Heb je dat probleem niet
Een tip die mijn vriend kreeg voor zijn marathontraining: uitvogelen welke drank ze schenken op de wedstrijd en die vast gaan drinken tijdens je training. Zodat je niet aan de diarree raakt als je het op wedstrijd voor het eerst drinkt!![]()
![]()
voor mij ook niet wat betreft wel of niet...alleen het vinden van de gel die juist voor mij is zal volgens mij even zoeken wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gels zijn voor mij geen discussiepunt, die gaan mee bij een HM/16km wedstrijd (eik ook bij trainingen, maar moet ze eens gaan kopen).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die duikt hier ook soms op als MI als ik dit topic leesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zie spontaan de foto weer voor me van de loper met diarree..![]()
![]()
Schijnt enorm tof te zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat ik die loop ook ga doen, een collega van mij stelde dat voor
En het shirt.. oh lord, het shirt. Love at first sight!![]()
![]()
thanks! goeie tip, ga er even naar zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Je hebt zelfs al gels die je zonder water kan nemen. Heb je dat probleem niet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ooohquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi doel. CPC!
Ik wil heul stiekem toch die Zeven Heuvelen Loop doen. Dit jaar. Ga gewoon rustig opbouwen en kijken of ik de 15 km aan ga tikken (tijd=nb). Lukt het? Mooi. Zo niet? Volgend jaarHeel gaaf... Zou ik ook wel willen, maar ik weet ook niet of het wel haalbaar is dit jaar. Moet je je niet al inschrijven voor de Zevenheuvelen? Of kan dat nog kort voor aanvang?
Kan weer via m'n werk eraan meedoen..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OoohHeel gaaf... Zou ik ook wel willen, maar ik weet ook niet of het wel haalbaar is dit jaar. Moet je je niet al inschrijven voor de Zevenheuvelen? Of kan dat nog kort voor aanvang?
![]()
![]()
als jullie nu samen gaan lopen...mooie motivatiequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OoohHeel gaaf... Zou ik ook wel willen, maar ik weet ook niet of het wel haalbaar is dit jaar. Moet je je niet al inschrijven voor de Zevenheuvelen? Of kan dat nog kort voor aanvang?
Vanmiddag kinderfeestje van mijn dochter achter de rug. Een kippenhok met 10 groep acht-meiden is ècht een aanslag op je trommelvliezen en op je gemoedstoestand.....![]()
Maar nadat al het spul naar huis gebracht was heb ik in een heerlijk rondje van 6km mijn hoofd leeggelopen.
Priceless !!![]()
![]()
Ik zag het ijsje het eerstquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn buro ging bijna omhoog bij het zien van zulke mooie looppaden en waar kom Guppie mee aan? een poes... wederom..vrouwenlogicascheelt dat iets?
You lucky girl!! Ik kan met m'n werk alleen meedoen aan de Tilburg 10 miles...quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hahaha 1 van mijn 3e jaars klassen dit jaar: 20 kakelende damesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef GlenHighland het volgende:
Vanmiddag kinderfeestje van mijn dochter achter de rug. Een kippenhok met 10 groep acht-meiden is ècht een aanslag op je trommelvliezen en op je gemoedstoestand.....![]()
Maar nadat al het spul naar huis gebracht was heb ik in een heerlijk rondje van 6km mijn hoofd leeggelopen.
Priceless !!Gekkenhuis
Maar wat is het gezellig
En mooi rondje zeg!
![]()
Dat zou tof zijn...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als jullie nu samen gaan lopen...mooie motivatie
Vergis je niet zoals rechtsedirecte ook al zei er gaat enorm veel trainingstijd in een marathon zitten. Je moet echt veel km lopen tijdens je duurloopjes. Je moet de tijd en de zin erin hebben. Voor een hm valt trainingstijd dan wel mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef YUR het volgende:
Ik ga vanaf dit najaar voor HM's. Dit najaar loop ik er 1, volgend jaar 4 of 5. Als dat goed gaat en als ik nog heel blijf, wil ik vanaf dan door richting marathon
Zelf zit ook met de gedachte te spelen om er eentje te lopen. Maar of ik er zoveel tijd in wil steken weet ik nog niet.![]()
nee, blijft vrouwenlogica want Mrs.RD zou precies het zelfde zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag het ijsje het eerstscheelt dat iets?
Nou ga ik twijfelen...quote:in theorie zou het moment kunnen...
Iquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, blijft vrouwenlogica want Mrs.RD zou precies het zelfde zeggenMrs. RD
Dat weet ik, en ik word ook prima geadviseerd door ervaren marathonlopers en hardlooptrainers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vergis je niet zoals rechtsedirecte ook al zei er gaat enorm veel trainingstijd in een marathon zitten. Je moet echt veel km lopen tijdens je duurloopjes. Je moet de tijd en de zin erin hebben. Voor een hm valt trainingstijd dan wel mee.
Zelf zit ook met de gedachte te spelen om er eentje te lopen. Maar of ik er zoveel tijd in wil steken weet ik nog niet.
En ja, ik heb het er allemaal voor over
Maar eerst volgend jaar heelhuids en vol goede moed door komenF means you're fucked![]()
Dat qua tijd hebben we hier thuis al besprokenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vergis je niet zoals rechtsedirecte ook al zei er gaat enorm veel trainingstijd in een marathon zitten. Je moet echt veel km lopen tijdens je duurloopjes. Je moet de tijd en de zin erin hebben. Voor een hm valt trainingstijd dan wel mee.
Zelf zit ook met de gedachte te spelen om er eentje te lopen. Maar of ik er zoveel tijd in wil steken weet ik nog niet.Ik realiseer me dat bv het huishouden praktisch volledig op mij zal neerkomen. En dat als hij thuis komt, het eten klaar moet staan zodat hij zsm kan gaan lopen.
Ik doe er simpelweg alles voor om zijn droom werkelijkheid te laten worden..![]()
O dan moet het helemaal goed komen. Dat wordt een cursus hoe beteidt ik pasta op 1000 manieren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat qua tijd hebben we hier thuis al besprokenIk realiseer me dat bv het huishouden praktisch volledig op mij zal neerkomen. En dat als hij thuis komt, het eten klaar moet staan zodat hij zsm kan gaan lopen.
Ik doe er simpelweg alles voor om zijn droom werkelijkheid te laten worden..![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat qua tijd hebben we hier thuis al besprokenIk realiseer me dat bv het huishouden praktisch volledig op mij zal neerkomen. En dat als hij thuis komt, het eten klaar moet staan zodat hij zsm kan gaan lopen.
![]()
Tsja..hoort erbijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
O dan moet het helemaal goed komen. Dat wordt een cursus hoe beteidt ik pasta op 1000 manieren.. Ben al aan het oefenen qua diverse pasta's en sauzen
![]()
![]()
[..]
Ik doe er simpelweg alles voor om zijn droom werkelijkheid te laten worden..Gewoon
![]()
![]()
Ik loop veel in de "gestolen uurtjes" bijv. van half zes tot half zeven, zeven uur... dan eet ik wel wat later maar heb dan nog wel een hele avond voor ons.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zelf zit ook met de gedachte te spelen om er eentje te lopen. Maar of ik er zoveel tijd in wil steken weet ik nog niet.
Verder mijn herstelloopjes 'smorgens vroeg en mijn lange duurlopen op zondagmorgen...
dan ben ik al weg voordat Mrs.RD uit bed en in de kleren is en probeer ik voor de middag weer thuis te zijn.
Het enige, echt tijdrovende zijn clubwedstrijden, die nemen toch je hele zaterdagmiddag in beslag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dus...wat let jullie nog?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit al bij het inschrijven te kijkenquote:en op de site (dat shirt
)
Ja, jij moet een halve dag reizen voor een wedstrijdje in de buurtquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik loop veel in de "gestolen uurtjes" bijv. van half zes tot half zeven, zeven uur... dan eet ik wel wat later maar heb dan nog wel een hele avond voor ons.
Verder mijn herstelloopjes 'smorgens vroeg en mijn lange duurlopen op zondagmorgen...
dan ben ik al weg voordat Mrs.RD uit bed en in de kleren is en probeer ik voor de middag weer thuis te zijn.
Het enige, echt tijdrovende zijn clubwedstrijden, die nemen toch je hele zaterdagmiddag in beslag
Dat shirt, I KNOWquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit al bij het inschrijven te kijkenen op de site (dat shirt
)
!
En ik twijfel nu ineens of ik wel via m'n werk daar kan lopenDenk het niet.
![]()
![]()
Waarom nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat shirt, I KNOW!
En ik twijfel nu ineens of ik wel via m'n werk daar kan lopenDenk het niet.
[..]
SPOILER: voor YurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie ze ook niet bij de voorgaande jarenquote:Plus, ze doen wel vaak de CPC, Royal Ten, dat soort dingen. Hier in de buurt dus..
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ik ga d'r al hazen/pacen bij dr eerste 10KSPOILER: voor YurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh jammer!! Vraag morgen eens na? Gewoon ff checken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Zie ze ook niet bij de voorgaande jarenPlus, ze doen wel vaak de CPC, Royal Ten, dat soort dingen. Hier in de buurt dus..
Ga ik sowieso weer doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh jammer!! Vraag morgen eens na? Gewoon ff checken?. Ook voor de DtD voor Yur
![]()
![]()
and you know it...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ondertussen bij klaagmuur Sexy:
Poppetje gezien, kastje dicht.
Ben er wel klaar mee om de klaagmuur te zijn.![]()
Als het kan, doen we mee! Goed? /overmoedigquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga ik sowieso weer doen. Ook voor de DtD voor Yur
Meid, we moeten sowieso meedoen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het kan, doen we mee! Goed? /overmoedig
In het ergste geval, je kan voor 30 september afzeggen![]()
![]()
Jamaar we gaan niet afzeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid, we moeten sowieso meedoen!
In het ergste geval, je kan voor 30 september afzeggendat kan niet!!
hij had m'n toestemming hooor. ik was het gewoon spuugzat, en had geen zin meer om dit zelf te zeggen hier.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Niet netjes om dit zo te doen Sexy.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hij heeft m weggehaald. Pas jij je quote nog ff aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Niet netjes om dit zo te doen Sexy.
Je zou karakte tonen om die post aan te passen.F means you're fucked![]()
Meid, dan blijf je toch weg hier? Of is dat een hele gekke gedachte?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had m'n toestemming hooor. ik was het gewoon spuugzat, en had geen zin meer om dit zelf te zeggen hier.![]()
Het kan idd niet! Maar stél dat..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar we gaan niet afzeggendat kan niet!!
![]()
![]()
En ik vroeg alleen maar uit interesse of je nog een beetje op schema wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had m'n toestemming hooor. ik was het gewoon spuugzat, en had geen zin meer om dit zelf te zeggen hier.
hoezo...durf je geen discussie aan of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had m'n toestemming hooor. ik was het gewoon spuugzat, en had geen zin meer om dit zelf te zeggen hier.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's waarquote:en dat shirt
ooo, en nog iets....een crewlid wat aanzet tot het posten van DM's.... staat je netjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had m'n toestemming hooor. ik was het gewoon spuugzat, en had geen zin meer om dit zelf te zeggen hier.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klein verslagje dan maar?
Op werk, route uitgeprint, ga me omkleden in de wc's en collega's kijken me wat vreemd aan. "Ow, is dat vandaag?" Ja, ik ga nu de trein pakken. 5 minuten lopen naar station, 5 minuten wachten op de trein. HRM werkt, 70-80bpm in de trein. Klein beetje spanning.
Op het station aangekomen kiezen we een uitgang en zoeken de hoofdweg op waarlangs we het grootste gedeelte van de route gaan lopen. Aha, dat is deze straat, stukje terug dan, want daar ongeveer zouden we starten (autist dat je bent, je kan ook hier starten, maar het papiertje zegt daar dus daar). Alles goed, banaan, drinken, bril, jas om m'n middel. Garmin trilt al gelijk: ahead of virtual pacer, nouja, dat mag, het is maar 10m.
Langzaam loop dat uit en zie dat ik op 6/km loop, TE SNEL!!! Stoplichten in het begin en een bekend stukje blijkt, want hier rijdt je altijd als je naar de Haarlemse Honkbalweek gaat. Route pakken, want we moeten ergens eraf. Ondertussen denk je dan, ik had m'n route naar m'n horloge moeten sturen, hadden we dat gelijk kunnen testen. Maar thank god voor printers!! Hoppa, Haarlem Spaarnwoude station, konijntje!! Moet aan Guppy denken. Horloge geeft daar volgens mij aan dat ik richting de 7/km loop. Mooi, gaat beter. Moet nog langzamer, 1 minuut meer.
Een hele grote brug, loopt niet fijn, ondanks alle zwemdiploma's (A-meer zijn er niet) vind ik het irritant. Na de brug een raar stukje, komt niet voor op de kaart (denk ik, gelukkig staat er een kaart en na een tijdje zoeken is het gevoel het eens met de logica, we moeten rechtdoor. Daarna ga ik verkeerd aangezien er een bord met verplicht fietspad staat en ik me keurig aan de regels houdt (rijbewijs halen he), maar dan lopen we plots in noordelijke richting ipv west. Foon erbij, owww, verkeerd, terugkeren, rechtdoor. Spaarwoude komt in de buurt, want ik herken Halfweg. Dan wordt het weer wat vaag. Denk dat Dance Valley dit weekend is want de helft van de wegen zijn afgezet en ik presteer het weer om de verkeerde route te nemen. Ondanks m'n blaadjes! Grmbl. Nouja, de route is vanaf dat moment gelijk aan de 16km van een tijdje terug, dus hoppa, dit doen we uit het blote hoofd. Merk dat het kouder begint te worden en m'n jas gaat aan. Zeiknat, m'n middel zweet net zoveel als m'n hoofd blijkt. Of meer. Dan is het eigenlijk naar huis sjokken, letterlijk, ik verlies mezelf in de gedachte en moet mezelf echt dwingen om niet 8:30 te lopen maar 8:05. Dan maar op techniek letten, 7:35 hoooo te hard. Nouja, gewoon rechtdoor lopen en verstand op nul.
Vervolgens loopt het langs een route waar ik veel rijles heb gehad en dat vind ik altijd wel grappig. Heee, hier heb ik rotondes leren nemen en de koppling weten te gebruiken. Moet pissen, heb dorst, nog 30 minuten lopen, yay. Langs het CBR, langs het werk van mam.. THUIS!
Onderweg heb ik gedacht aan:
1) Guppy (konijntjes!!)
2) Ik moet die buidel hebben
3) Ik moet de dag van te voren punten gaan bepalen waar ik voedsel en water drop zodat ik dat niet hoef mee te nemen
4) Morgen GVB bellen en langsgaan bij de NS
5) Ben zo blij met de uitgeprinte route
6) Die banaan is goed!
7) Die HM wordt zwaar, na 16 km voel ik m'n knie'en wel een beetje. Middenlange afstand trainen is van belang (10+km dus)
8) Leuke route, de volgende keer lopen we 'm goed (zoals bedoeld)
9) Honger!! Kut moet zo nog koken
10) Die buidel, das wel verdomde handing
11) Veel wielrenners zeg
12) Kut, vliegje doorgeslikt
13) RD dit doet gewoon dagelijks, de idioot
14) Ben benieuwd hoe YUR dit zou afgaan
15) Ben nog steeds niet uit wat de juiste instellingen zijn voor alle trainingspages, want je kijkt er tijdens zo'n lange duurloop toch anders naar. Jammer dat je geen trainings/wedstrijdprofiel hebt.
16) Ben ik al thuis? Ik wil stoppen!!
17) Straks 7up nemen, dextrose is op
18) Morgen weer lessen
19) Fuck it, ik stop.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
maar goed ik zal het dan maar zelf posten ..
ik geloof dat aardig wat mensen hier graag zouden willen zien dat ik me graag (weer) een blessure loop. A) dat ben ik dus niet van plan. B) ik loop al zoveel jaar met rugklachten, en je hoort me er nauwelijks over, ik train er gewoon vier keer in de week mee. C) dat ik nu in die 'comfortzone' lijk te blijven hangen is misschien wel zo, maar mag ik m'n lichaam misschien laten wennen aan het vier keer week uberhaupt lopen? D) ik ben het gewoon spuugzat dat ik op elke millimeter die gevonden wordt, aangevallen wordt.
zo end of egopost . het is me nu wel duidelijk dat het merendeel me niet moet, ook al probeer ik nog sociaal mee te posten.Ik heb er één en ik ben er trots op
GotC en ik ook. Let maar opquote:
We'll make that one look good
Gaan er al aardig wat hier de 7 heuvelenloop lopen. Ook wel begrijpelijk, het lijkt mij ook wel een leuke loop.![]()
fout. hij wilde het voor me openmen. dat mocht. en het waren mijn eigen dm's. dan is het iets heel andersquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooo, en nog iets....een crewlid wat aanzet tot het posten van DM's.... staat je netjes
Ik heb er één en ik ben er trots op
punt C: nee, je lichaam mag/kan daar niet aan wennen, niet met tijdlimiet die jij jezelf gesteld heb.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
maar goed ik zal het dan maar zelf posten ..
ik geloof dat aardig wat mensen hier graag zouden willen zien dat ik me graag (weer) een blessure loop. A) dat ben ik dus niet van plan. B) ik loop al zoveel jaar met rugklachten, en je hoort me er nauwelijks over, ik train er gewoon vier keer in de week mee. C) dat ik nu in die 'comfortzone' lijk te blijven hangen is misschien wel zo, maar mag ik m'n lichaam misschien laten wennen aan het vier keer week uberhaupt lopen? D) ik ben het gewoon spuugzat dat ik op elke millimeter die gevonden wordt, aangevallen wordt.
punt D: wie was het ook al weer die maanden geleden alle ogen op haar gericht wilde hebben met het openen van een marathontopic in GC?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
1)quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef slacker_nl het volgende:
Klein verslagje dan maar?
19) Fuck it, ik stop.![]()
2)![]()
![]()
Ik durf straks geen verslag meer te maken door jullie!!! Staan trouwens wel nuttige dingen in waar ik nog noet aan gedacht heb.
Puntje 13 is mijn favoriet![]()
![]()
Opnemen is wel heeeeeeeel ruim gedacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
fout. hij wilde het voor me openmen. dat mocht. en het waren mijn eigen dm's. dan is het iets heel andersMeer dwingen om er eens wat aan te doen.
![]()
Wat een goed verslag!!quote:![]()
Punt 1En punt 14
Respect joh!
ja, ja zoals altijd heb je overal een excuus voor....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
fout. hij wilde het voor me openmen. dat mocht. en het waren mijn eigen dm's. dan is het iets heel anders'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jawel, doen!! Ik vind verslagen superleukquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef streamnl het volgende:
[..]
1)![]()
2)![]()
![]()
Ik durf straks geen verslag meer te maken door jullie!!! Staan trouwens wel nuttige dingen in waar ik nog noet aan gedacht heb.
Puntje 13 is mijn favoriet
ah: op punt a en b heb je geen antwoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
punt C: nee, je lichaam mag/kan daar niet aan wennen, niet met tijdlimiet die jij jezelf gesteld heb.
punt D: wie was het ook al weer die maanden geleden alle ogen op haar gericht wilde hebben met het openen van een marathontopic in GC?
a) ik wist toen nog niet van het bestaan van dit topic af; en b) voelde ik me er ook nog niet thuis. c) je had in de gaten moeten hebben dat dat allang veranderd is ..Ik heb er één en ik ben er trots op
@Rechtsedirecte: ik heb echt de indruk dat je een schijthekel aan djmo hebt. Wat (neem ik aan) alleen op basis van posts is.
Zo ja, waarom?
Zo nee, waarom wekt het die indruk?
No offense verder, ik vind alleen dat je ontzettend op de man speelt als het om haar () gaat en je zelfs kinderachtig reageren.
![]()
Punt a en b waren geen vraagquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah: op punt a en b heb je geen antwoord?
a) ik wist toen nog niet van het bestaan van dit topic af; en b) voelde ik me er ook nog niet thuis. c) je had in de gaten moeten hebben dat dat allang veranderd is ..![]()
Maar met alle respect, als jij in april een marathon wil lopen, loop je achter op schema. Zo simpel is het.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik doe het niet. Het is lichamelijk gewoon een te groot risico om zo snel op te bouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC en ik ook. Let maar op
We'll make that one look good![]()
Maar dromen is leuk, tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Het is lichamelijk gewoon een te groot risico om zo snel op te bouwen.en ach, het shirt van volgend jaar is nog veel toffer
Mijn docenten ook en die krijgen de komende 8 weken ook geen verslagen meerquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawel, doen!! Ik vind verslagen superleuk
Ik zal 2 sept. mijn best doen![]()
![]()
RD heeft DJMO een tijdje begeleid, verder deel ik je mening wel een beetje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef Rammelaartje het volgende:
@Rechtsedirecte: ik heb echt de indruk dat je een schijthekel aan djmo hebt. Wat (neem ik aan) alleen op basis van posts is.
Zo ja, waarom?
No offense verder, ik vind alleen dat je ontzettend op de man speelt als het om haar () gaat en je zelfs kinderachtig reageren.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@slacker_nl
Misschien morgen opnieuw posten. Is een geweldig leuk verslag en ik ben bang dat ie ondergesneeuwd gaat worden..
Ik ga nu naar bed.... Succes de rest hier![]()
![]()
@Slacker was dit met zo'n virtuele partner of die zombies? Of ben ik in de war met iemand? (die ging dat namelijk vandaag doen stond me bij)![]()
Jump loopt met zombies, ik loop met een virtuele partner (die ik instel op het te lopen tempo, 7:54 in dit geval).quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Rammelaartje het volgende:
@Slacker was dit met zo'n virtuele partner of die zombies? Of ben ik in de war met iemand? (die ging dat namelijk vandaag doen stond me bij)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kan dat met zo'n Garmin?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jump loopt met zombies, ik loop met een virtuele partner (die ik instel op het te lopen tempo, 7:54 in dit geval).Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Vind je dat een echte pre of 'wel leuk'?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jump loopt met zombies, ik loop met een virtuele partner (die ik instel op het te lopen tempo, 7:54 in dit geval).![]()
Die indruk kreeg ik ook al.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er zijn er hier wel meer DMJO snel aanvallen op het minste of geringste of gewoon negeren.![]()
Mooi verslag slacker
Ik vraag me alleen af of die pace niet heel erg traag is in verhouding met je wedstrijdtempo?F means you're fucked![]()
Maar het was natuurlijk ook een test, toch? En bovendien vies heetquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef YUR het volgende:
Mooi verslag slacker
Ik vraag me alleen af of die pace niet heel erg traag is in verhouding met je wedstrijdtempo?
Zelf loop ik mijn duurloop liever op hartslag en kijk dan wel wat voor tempo daaruit rolt. De virtuele partner is gelukkig na de update wat minder nerveus geworden als je er af en toe net boven en dan weer onder zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jump loopt met zombies, ik loop met een virtuele partner (die ik instel op het te lopen tempo, 7:54 in dit geval).![]()
Als proef op de som ga ik trouwens aanstaande maandag starten met het opbouwschema van Honselaar. Ik begin bij week 5 van een 8 weeksschema; ik bouw dan op in een 4 weken naar nonstop 40 minuten lopen.
Het schema ziet er zo uit:
week 1 2x18/2 4x8/2 3x14/2
week 2 2x19/2 4x8/2 1x35
week 3 2x20/2 4x8/2 3x15/2
week 4 2x20/2 4x8/2 1x40
Tempo wordt gebaseerd op hartslag: 180 - leeftijd. Daarna nog twee weken de laatste week herhalen op hartslag 190 - leeftijd.
Ben erg benieuwd!![]()
zo weer even afgekoeld!
wat was het benauwd!!
ik had goede benen en goede longen. alleen de warmte speelt me echt parten.
maar ik heb er weer 7 km opzitten. nu rustig opwerken naar de 8km.
had wel een beetje last van mijn knie na het modderboomstronk val debacle.
maar ben happy met mijn opbouw!
tot september opbouw naar de 10 en daarna tot november de 15 en dan zien we wel waar we staan.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/98108256home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nice, ik moet nog maar even sparen zie ikquote:
Quote multiquote
- Is virtual partner een pre?
Ja, dat was voor mij een vd redenen om te kiezen voor de 610. Ik loop een schema met daarin tempo X voor tijdsduur Y. Met VP kan ik zo trainen. Al heeft de Garmin website ook eea aan opties, maar dit is wel kek moet ik zeggen.
- Lopen op hartslag ipv tempo
Is een optie, mijn tempo is gebaseerd op een hartslagpunt. Dit was 70% volgens mij. En als ik de stats van Garmin erbij pak: 73 % of Max
- Verschilt veel van wedstrijdtempo
Ja, maar dat is ook precies de bedoeling, over net al te lange tijd ga in een interval doen 10x1km en die 1km zijn op iets boven wedstrijdtempo (5:04). Hoort allemaal in het masterplan om je voor te blijven op de HM
Oke vraag hier aan de kenners, vanuit nikg beginnen te lopen en dan binnen 1,5 maand 5 km lopen is dat te doen?![]()
6 weken? Moet kunnen als je geen blessuregevoelige loper bent en al wat basisconditie hebt. Of het verstandig is? Niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oke vraag hier aan de kenners, vanuit nikg beginnen te lopen en dan binnen 1,5 maand 5 km lopen is dat te doen?![]()
![]()
te snel iyam. 12 wkn minimaal. Maar goed, als iemand al een sportief ingesteld persoon is (dwz al sport) zou het wel kunnen. YMMV.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oke vraag hier aan de kenners, vanuit nikg beginnen te lopen en dan binnen 1,5 maand 5 km lopen is dat te doen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
no offense maar hier dan even mijn reactie waarom gevraagd werd en daar mag iedereen van vinden wat hij of zij wil.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Zo ja, waarom?
Na het openen van DJMO's marathontopic heb ik via DM en PM contact gehad en heeft ze me het een en ander verteld over haar priveachtergronden en haar motivatie.
Ze vroeg me toen of ik haar met bepaalde dingen wilden helpen qua hardlopen en gezien haar motivatie wilde ik dat wel doen.
In het begin ging het aardig maar na verloop van tijd kreeg ik steeds meer het gevoel, en dat gevoel heb ik nog steeds, dat het halen van de marathon, niet het hoofddoel is/was maar hang naar aandacht. (laten we wel eerlijk zijn, iedereen wil wel eens een schouderklopje krijgen, anders posten we hier niet)
Er werd een website geopend waar ze haar vorderingen op is gaan bij houden maar opeens kwam daar o.a. een fanclubwinkel bij waar je evt.DJMO tshirts en bekers kunt kopen ( een deel van de opbrengst gaat overigens wel naar Blijdorp), leuk, maar in mijn ogen wederom een hang naar aandacht die heel ver van het oorspronkelijke doel afstaat.
Verder las ik op een gegeven moment hier nagenoeg alleen maar posts over wat ze aangeschaft had, wat ze wilde kopen en een groot deel van die dingen waren in mijn ogen bepaald neit nodig voor een beginnende loper.
Verder heel veel excuses waarom het "weer niet ging", dan was het ongesteldheid, dan weer stoplichten, dan weer een zere rug etc. etc. en eigenlijk maar zelden een post die etterde van wilskracht en (zoals TWC het mooi verwoordde) honger naar het behalen van succes... alleen maar een verkapte vraag om aandacht.
Ik heb toen aangegeven dat ik wilde stoppen met het "begeleiden", wat niet weg neemt dat ik haar vorderingen nog steeds volg op endomondo.
Maar als ik dan zie dan iemand die over 9 maanden een marathon wil lopen zichzelf niet verder pushed dan loopjes van ongeveer 5-7km maar het wel heeft over een goede voorbereiding op de Ekidenloop d.m.v. een sportmasasge dan heb ik zo iets... meid je hebt nog steeds niet door waar marathonlopen eigenlijk om draait.
Het advies wat ik dan ook zou willen geven en wat ik al eens eerder heb gegeven, ga eens rustig in de Time Out hoek zitten en ga eens nadenken wat nu eigenlijk je beweegreden is om deze marathon te lopen... en of de timing wel juist is.
Een poster hier maakte ooit een opmerking in de trant van " kom maar weer terug als je de 5km onder de 30 minuten loop" en ik denk dat degene het toen behoorlijk bij het rechte eind had.
Ik denk dat niemand haar hier er op zou aanvallen "when she eats humble pie" en zegt, ja..ik heb me er in verslikt ...de omstandigheden zijn misschien niet optimaal maar ik heb wel plezier gekregen in het hardlopen opzich en daar blijf ik mee doorgaan...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Serieus? Hahaha, dat is best wel een geniaal idee overigens. Slim gedaan, eerlijk is eerlijk. Het heeft weinig met hardlopen te maken, dat wel, maar als het geld oplevert voor het goede doel, genius.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Er werd een website geopend waar ze haar vorderingen op is gaan bij houden maar opeens kwam daar o.a. een fanclubwinkel bij waar je evt.DJMO tshirts en bekers kunt kopen ( een deel van de opbrengst gaat overigens wel naar Blijdorp), leuk, maar in mijn ogen wederom een hang naar aandacht die heel ver van het oorspronkelijke doel afstaat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
kut zombies. mwahaha IK WIN SUCKERS GAHAGA
*rochel*
* Jumparound heeft trek in vleeschInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
eeuuhhmmmm.....quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:33 schreef Jumparound het volgende:
*rochel*
[me=Jumparound]heeft trek in vleesch[/me]![]()
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
die 4de groep, net stijl omhoog gvd
Ecosia
Volgens mij hebben ze je gebeten... Ik maak me zorgen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:33 schreef Jumparound het volgende:
*rochel*
* Jumparound heeft trek in vleesch[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed verwoord dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand haar hier er op zou aanvallen "when she eats humble pie" en zegt, ja..ik heb me er in verslikt ...de omstandigheden zijn misschien niet optimaal maar ik heb wel plezier gekregen in het hardlopen opzich en daar blijf ik mee doorgaan...![]()
no worries, ik was snellerquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze je gebeten... Ik maak me zorgen...
Bleef zelfs de zombie-koeien voor!
* Jumparound gaat foto uploadenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
no worries, ik was sneller
* Jumparound gaat foto uploadenyou are killing me brah.
Zombie koeien?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
no worries, ik was sneller
* Jumparound gaat foto uploaden
Ik moet nu gewoon hieraan denken:
hahahahaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
a whole pack of 'mInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
BOEEEEEEEEEEEquote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Schotse Hooglandersquote:
Want? Ik ben nu 6 weken bezig en heb afgelopen week 10 en 8,6 km gelopen. De 5 km tikte ik al na een week of 3 aan. Als je je goed voelt bij wat je doet moet je jezelf niet gaan afremmen vind ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
6 weken? Moet kunnen als je geen blessuregevoelige loper bent en al wat basisconditie hebt. Of het verstandig is? Niet echt“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jump, heb je nog ergens een demo filmpje of zo over dat zombie rennen?
is waarschijnlijk al een paar keer langs gekomen maar heb er eigenlijk nooit goed naar gekeken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Owww, vandaag over kalfjes gezien en veulens en minischapen, leuk joh! Owja een een stuk gelopen wast naar honing rook, de bloemen stonden in volle bloei.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zag ook een veulentje
die fout heb ik afgelopen oktober gemaakt, ik was toen 4 maanden aan het lopen (zo'n 20-25km per week) en dacht dat ik wel even op snelheid kon gaan trainen met intersieve intervallen..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? Ik ben nu 6 weken bezig en heb afgelopen week 10 en 8,6 km gelopen. De 5 km tikte ik al na een week of 3 aan. Als je je goed voelt bij wat je doet moet je jezelf niet gaan afremmen vind ik.
er waren bepaalde spiergroepen (lees: grote bilspier) die daar nog helemaal niet aan toe waren omdat ze door relatief langzaam lopen eigenlijk nog nooit intensief belast waren.. kortom een week of zes minder kunnen lopen door een "zeurende bil"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
rechtse, je loopt met koptelefoon. Er wordt een verhaal verteld terwijl je naar je eigen muziek luistert (tussen de stukken verhaal door). En eens in zoveel tijd moet je sprinten om een pack zombies voor te blijven. Veel meer stelt het niet voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jump, heb je nog ergens een demo filmpje of zo over dat zombie rennen?
is waarschijnlijk al een paar keer langs gekomen maar heb er eigenlijk nooit goed naar gekeken
fyi, ik heb vandaag 3 "missies" gedaan. Dus 3 stukken van het verhaal
Maar ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat
Ecosia
damn, rechtse tot 13 km genaderd in de fokploeg.. Ga je nog op vakantie binnekort?
Ecosia
Pinken zijn helemaal tof. Die rennen met je mee. Gewoon: Omdat het kanquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Veulens zijn echt leuke beesten. Net een hert maar dan wat tammer
Ecosia
in augustus.... maar er staat nog wel zo'n 40-45km op het progamma tot en met komende zondagquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:53 schreef Jumparound het volgende:
damn, rechtse tot 13 km genaderd in de fokploeg.. Ga je nog op vakantie binnekort?
tering, voor mij maar 20 ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in augustus.... maar er staat nog wel zo'n 40-45km op het progamma tot en met komende zondag
Ecosia
Dat dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef Shravani het volgende:
Ik ga schaapjes/veulentjes/zombiekoeien tellen
Doet ie alleen om het nog even te compenserenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in augustus.... maar er staat nog wel zo'n 40-45km op het progamma tot en met komende zondag![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef Shravani het volgende:
Ik ga schaapjes/veulentjes/zombiekoeien tellen
veel plezier!
Ik ga wat eten, douchen en buurkinderen koken!
edit
tering, challenge -3,8..
dit had ik 2 weken echt niet kunnen denken!
Ecosia
inderdaad Sexy, dan kan ik het op vakantie mooi rustig aan doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Doet ie alleen om het nog even te compenseren
oh, compleet nutteloos, maar dit is de maand voor mij met de meeste km's
Ecosia
wel nuttig... zoals eerder gezegd...iedereen vind het leuk om af en toe een verdiend schouderklopje te krijgen..!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:00 schreef Jumparound het volgende:
oh, compleet nutteloos, maar dit is de maand voor mij met de meeste km's
dus wat dat betreft..
txquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel nuttig... zoals eerder gezegd...iedereen vind het leuk om af en toe een verdiend schouderklopje te krijgen..!!
dus wat dat betreft..
Ecosia
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:00 schreef Jumparound het volgende:
oh, compleet nutteloos, maar dit is de maand voor mij met de meeste km's![]()
![]()
![]()
@Jump, same here! 109 and countingIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In dit geval is dat absoluut ondenkbaar. Water zal nog eerder gaan branden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? Ik ben nu 6 weken bezig en heb afgelopen week 10 en 8,6 km gelopen. De 5 km tikte ik al na een week of 3 aan. Als je je goed voelt bij wat je doet moet je jezelf niet gaan afremmen vind ik.
Zal dan waarschijnlijk het evenement niet lopen worden. Althans dat is mijn advies.![]()
ook schotse hooglanders gezien?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nope, wel Duitse herders.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
als hoogland bij amsersfoort in de buurt is ben je wel in de buurtquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:02 schreef GlenHighland het volgende:
T
[..]
Inwoner van Hoogland die van whisky houdt? Hey, that's me
Ecosia
feli met je maand afstandquote:
Ecosia
En dat kloptquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als hoogland bij amsersfoort in de buurt is ben je wel in de buurt![]()
![]()
zoals al eerder gepost, het ligt ook aan de basisconditie...quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
In dit geval is dat absoluut ondenkbaar. Water zal nog eerder gaan branden.
Zal dan waarschijnlijk het evenement niet lopen worden. Althans dat is mijn advies.
Veel posters hier zijn begonnen om af te vallen of om aan hun conditie te werken...., als je al een goede conditie hebt en je hebt geen last van overgewicht (door het beoefenen van een andere sport) maar je bent alleen niet zozeer gewent aan lange afstand lopen dan is het natuurlijk al een heel ander verhaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-06-2012 00:29:14 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thnx, wat is de jouwe eigenlijk?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Basisconditie is er niet en overgewicht dan weer wel. Mijn advies is dan ook om niet die 5 kilometer te gaan lopen. Maar goed blijft een beetje eigenwijs en denkt we zien wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoals al eerder gepost, het ligt ook aan de basisconditie...
Veel posters hier zijn begonnen om af te vallen of om aan hun conditie te werken...., als je al een goede conditie hebt en je hebt gee nlast van overgewicht (door het beoefenen van een andere sport) maar je bent alleen niet zozeer gewent aan lange afstand lopen dan is het natuurlijk al een heel ander verhaal.![]()
117 nu, nog 1 dag te gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Thnx, wat is de jouwe eigenlijk?
Ecosia
nee, dan zou ik er zeker niet aan beginnen...dat lijkt me meer een taak voor Evy... love her or hate her.. er zijn heel veel mensen die nu zijn waar ze zijn door haar schema'squote:Op donderdag 28 juni 2012 00:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Basisconditie is er niet en overgewicht dan weer wel. Mijn advies is dan ook om niet die 5 kilometer te gaan lopen. Maar goed blijft een beetje eigenwijs en denkt we zien wel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ga denk ik op 119 uitkomen deze maand.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hoezo competitie onderlingquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ik ga denk ik op 119 uitkomen deze maand.
Jump wint, want die gaat min 2km lopen gok ik. nohhhhhhhhquote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
mwa, kans is wel aanwezig jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jump wint, want die gaat min 2km lopen gok ik. nohhhhhhhh
Maareh, ik heb de buurkinderen op.. tijd om te douchen en slapen!
Bist morgen leuteInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
truste Jump!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mwa, kans is wel aanwezig ja
Maareh, ik heb de buurkinderen op.. tijd om te douchen en slapen!
Bist morgen leute'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
truste WS
inderdaad, je hebt het nog bescheiden gehouden naar Britse maatstavenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:19 schreef motorbloempje het volgende:
3 pints om een degree te vieren is best netjes, niet?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
even naar de kapper
MoBlo, aan jou de eer
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: