SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Topic 200 btw
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sowieso is te veel fruit niet verstandig voor sommige mensen. (Buiten het feit dat als je veel fruit eet je gewoon veel fructose binnenkrijgt wat ook suikers zijn natuurlijk). Voor mij bijvoorbeeld levert het te veel kalium op in mijn voeding, en dat is weer een risico vanwege mijn nierziekte en medicatie.
Altijd leuk dus als ik eens een test invul: `hoeveel stuks fruit eet u per dag?´
1 dus of soms geen. En dan krijg je na afloop van zo´n test dat je dus meer fruit moeten eten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
BAM! Topic 200Oermensen overanalyseerden niet alles wat ze atenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik denk dat je een denkfout maakt. want hoe hadden anders oermensen moeten kunnen overleven?
Je voorgeprepareerde eten zit vol suiker (ja, 10% noem ik veel). snoep, snacks, noem maar op!
Ik ben er nog niet achter hoe het zit met natuurlijk suiker (bivoorbeeld uit fruit) maar ik neem aan dat teveel fruit (meer dan 1 a 2 stuks) ook een suiker overschot oplevert.En ze hadden niet 10.000 opties in de supermarkt, want ze moesten gewoon jagen en verzamelen om aan hun eten te komen.
Ik denk gewoon dat het niet goed is, met welke voedingsstof dan ook, om het 100% uit je eetpatroon te bannen als je geen allergie oid hebt. Je hebt gewoon koolhydraten (en dus ook suikers), eiwitten en vetten nodig. Allemaal, in de juiste verhouding.
Bewust omgaan met je voeding is prima, maar overanalyseren en voedingsstoffen uitbannen? Nee
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso is te veel fruit niet verstandig voor sommige mensen. (Buiten het feit dat als je veel fruit eet je gewoon veel fructose binnenkrijgt wat ook suikers zijn natuurlijk). Voor mij bijvoorbeeld levert het te veel kalium op in mijn voeding, en dat is weer een risico vanwege mijn nierziekte en medicatie.
Altijd leuk dus als ik eens een test invul: `hoeveel stuks fruit eet u per dag?´
1 dus of soms geen. En dan krijg je na afloop van zo´n test dat je dus meer fruit moeten eten
ik zit nu op 1 a 2. maar ik moet echt stoppen met snoep e.d.
1 mazzel dat ik geen frisdrank drink en nauwelijks snacks in huis heb... maar zoals ik net op facebook postte...quote:ik merk nu weer hoe verslaafd ik ben aan die troep. Ik ben in staat om NU een zak snoep te halen en leeg te kanen...
Zodra ik besef hoe slecht het is en denk ik stop er mee, begint mn hartslag al te stijgen.. Het klamme zweet breekt me uit, IK MOET NU SNOEP
Omg, dit is nog erger dan stoppen met roken...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
En even het linkje in de herhaling: Low carb / high protein risks..?
Nog buiten dat gedurende langere tijd hoge concentraties eiwitten binnenkrijgen slecht voor je nieren is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Die quote is zó waar. Ook al heb ik nooit gerooktquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1 mazzel dat ik geen frisdrank drink en nauwelijks snacks in huis heb... maar zoals ik net op facebook postte...
[..]![]()
![]()
Suiker mijd ik niet. Ik vind het veel te lekker. Ik eet gewoon gevarieerd, verder let ik niet echt op wat ik eet. Wel volkorenbrood maar geen volkorenpasta, dat vind ik niet lekker
. Ik eet niet veel vlees en twee keer in de week vis. En verder gewoon verschillende groenten en fruit. Vooral met de seizoenen mee-eten, dat is ook vaak het goedkoopst
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
leg mij uit dan waarom je suiker nodig hebt. Nee, dat lees je toch verkeerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:54 schreef Yuki het volgende:
BAM!
[..]
Oermensen overanalyseerden niet alles wat ze atenEn ze hadden niet 10.000 opties in de supermarkt, want ze moesten gewoon jagen en verzamelen om aan hun eten te komen.
Ik denk gewoon dat het niet goed is, met welke voedingsstof dan ook, om het 100% uit je eetpatroon te bannen als je geen allergie oid hebt. Je hebt gewoon koolhydraten (en dus ook suikers), eiwitten en vetten nodig. Allemaal, in de juiste verhouding.
Bewust omgaan met je voeding is prima, maar overanalyseren en voedingsstoffen uitbannen? Nee
Vertel mij waarom ik geraffineerde suiker nodig heb.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
![]()
draai alweer meer dan 100 topics mee hier, tenminste in getal, heb (bij lange na) niet in allemaal gepost
Vanavond maar een klein rondje 'draven' zoals mijn RW schema het zegt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Geraffineerde suiker heb je niet nodig. Maar om het te mijden gaat mij persoonlijk te verquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
leg mij uit dan waarom je suiker nodig hebt. Nee, dat lees je toch verkeerd.
Vertel mij waarom ik geraffineerde suiker nodig heb.. Ik merk er geen negatieve effecten van. Maar als jij je beter voelt zonder geraffineerde suiker, moet je het vooral niet eten
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Boh dat moet ik idd ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1 mazzel dat ik geen frisdrank drink en nauwelijks snacks in huis heb... maar zoals ik net op facebook postte...
[..]
\Ik eet super gezond en sport veel maar kan het snoepen niet laten..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Draven? En dan de volgende keer galopperenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
draai alweer meer dan 100 topics mee hier, tenminste in getal, heb (bij lange na) niet in allemaal gepost
Vanavond maar een klein rondje 'draven' zoals mijn RW schema het zegt![]()
Chocolaquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Boh dat moet ik idd ook.
\Ik eet super gezond en sport veel maar kan het snoepen niet laten... Dat is het enige snoep waar ik echt niet zonder kan. Verder ben ik meer van de chips. Ook al zo gezond
Ach ja, "hobbelen" vind ik ook een rare term, maar die wordt hier ook vaak gebruiktquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Draven? En dan de volgende keer galopperen![]()
![]()
![]()
Weet trouwens nog niet of ik vanavond ga lopen... Het is echt super benauwd buiten... (en ben al naar de sportschool geweest voor een uur krachttraining!)
Maar ja morgen kan ik eigenlijk ook niet omdat ik al anderhalf uur ga spinnen... Aah luxe problemen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Geraffineerde suikers heb je niet nodig. Maar je hoeft ze, mijns inziens, ook niet volledig te schrappen. Daarnaast is dat praktisch onmogelijk, gezien de voedingsindustrie in deze tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
leg mij uit dan waarom je suiker nodig hebt. Nee, dat lees je toch verkeerd.
Vertel mij waarom ik geraffineerde suiker nodig heb.
Maar: doe vooral wat je zelf wil, ik probeer alleen mijn mening te geven
Het blijft paard-gerelateerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef VKV het volgende:
[..]
Ach ja, "hobbelen" vind ik ook een rare term, maar die wordt hier ook vaak gebruikt
Chocolade inderdaad! en drop ook zoiets..quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Chocola. Dat is het enige snoep waar ik echt niet zonder kan. Verder ben ik meer van de chips. Ook al zo gezond
En koekjes...
Maar verder drink ik alleen groene thee en water dus dat scheelt gelukkig weer in de suikers.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
mijn engels is niet toereikend om hier wat zinnigs over te zeggen. Maar wat ik begrijp is dat de kans op hartziekte toeneemt naarmate je minder kooldydraten eet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef DarkElf het volgende:
En even het linkje in de herhaling: Low carb / high protein risks..?
Nog buiten dat gedurende langere tijd hoge concentraties eiwitten binnenkrijgen slecht voor je nieren is
Nu eet ik minder koolhydraten, voornamelijk door het weglaten van aardappel uit mijn voeding en door er niet naar te streven om 3 x per dag hoolhydraat rijk eten te eten (dus geen ontbijt met brood, lunch met brood en avondeten met pasta of rijst).
Maar het geraffineerde suiker kan je volgens mij missen als kiespijn...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef VKV het volgende:
Wat is geraffineerde suiker?
* VKV gooit suikerklontje in haar thee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* VKV gooit suikerklontje in haar thee.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Soms snak ik ook naar snoep hoor. Is normaal. Lekkere bus pringles bijvoorbeeld! Maar als ik naar snoep snakt, pak ik gewoon een stuk fruit of gedroogde cranberries.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
Frisdrank drink ik niet.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
* VKV gooit suikerklontje in haar thee..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
* VKV gooit suikerklontje in haar thee.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
triest eigenlijk ;-)quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geraffineerde suikers heb je niet nodig. Maar je hoeft ze, mijns inziens, ook niet volledig te schrappen. Daarnaast is dat praktisch onmogelijk, gezien de voedingsindustrie in deze tijd.
Maar: doe vooral wat je zelf wil, ik probeer alleen mijn mening te geven
maar bedankt voor je meningIk hoop dat je ook wat kan met de informatie van mijn kant
Ecosia
Gedroogde cranberries klinkt inderdaad vele malen aantrekkelijker dan een lekkere gevulde koek of een stuk appelkruimeltaartquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Soms snak ik ook naar snoep hoor. Is normaal. Lekkere bus pringles bijvoorbeeld! Maar als ik naar snoep snakt, pak ik gewoon een stuk fruit of gedroogde cranberries.
Frisdrank drink ik niet.![]()
![]()
Ja, dat dacht ik ook, maar het is een tempo tussen duurlooptempo en snelheidswerk in...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Draven? En dan de volgende keer galopperen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Gedroogde cranberries klinkt inderdaad vele malen aantrekkelijker dan een lekkere gevulde koek of een stuk appelkruimeltaart
Don't push it!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat is hardstikke fijn spul manquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Gedroogde cranberries klinkt inderdaad vele malen aantrekkelijker dan een lekkere gevulde koek of een stuk appelkruimeltaart![]()
![]()
![]()
![]()
Ik post sinds deeltje 6 mee (september 2010 ben ik begonnen met lopen), maar heb ook veel topics geskipt. Het gaat pas sinds 1,5 maand echt hard hier.Niet meer actief op Fok!![]()
Alle mooi weer lopersquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik post sinds deeltje 6 mee (september 2010 ben ik begonnen met lopen), maar heb ook veel topics geskipt. Het gaat pas sinds 1,5 maand echt hard hier.![]()
![]()
Ik pwn iedereen, ik drink nu namelijk een glas colaquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Gedroogde cranberries klinkt inderdaad vele malen aantrekkelijker dan een lekkere gevulde koek of een stuk appelkruimeltaartHet is zeker triest. En het is sowieso iets waar ik (te) veel over nadenk hoor. Ik ben heel erg een balans aan het zoeken tussen gezond eten en "het leuk en makkelijk houden".quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
triest eigenlijk ;-)
maar bedankt voor je meningIk hoop dat je ook wat kan met de informatie van mijn kant
Voor mij geldt iig dat als ik helemaal op de gezondheidstoer ga, het niet meer leuk en makkelijk is en daardoor 1) niet goed vol te houden of 2) doorslaat naar extremen bij mij. Been there, done that
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik post sinds deeltje 6 mee (september 2010 ben ik begonnen met lopen), maar heb ook veel topics geskipt. Het gaat pas sinds 1,5 maand echt hard hier.houd me maar stil over wanneer ik hier actief begon te posten
![]()
Baas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik pwn iedereen, ik drink nu namelijk een glas cola![]()
Sanitaire stop en dan lopen.
Ik ben aan het uitstellen, vieze warmte
Ik zeg ook maar niks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]houd me maar stil over wanneer ik hier actief begon te posten
![]()
Dat je ook echt midden op de dag gaat dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef Yuki het volgende:
Ik ben aan het uitstellen, vieze warmte![]()
QFTquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef Yuki het volgende:
Ik ben aan het uitstellen, vieze warmte[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Koppijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef Yuki het volgende:
Ik ben aan het uitstellen, vieze warmte![]()
![]()
Tsja, ik kan wel wachten tot vanavond maar echt afkoelen doet het niet. Bovendien kan ik nu na het lopen nog even lekker afkoelen, douchen, maaltijdsalade maken voor vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef VKV het volgende:
[..]
Dat je ook echt midden op de dag gaat dan.Heb gewoon wat meer tijd en rust nu
komt er op neer dat er aanwijzingen voor zijn dat vrouwen die duidelijk hun koolhydraatinname drastisch minderen en juist meer eiwitten gaan nemen, bijvoobeeld een Atkins dieet volgen, in theorie 28 procent meer kan op hartproblemen hebben dan vrouwen die gewoon normaal eten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mijn engels is niet toereikend om hier wat zinnigs over te zeggen. Maar wat ik begrijp is dat de kans op hartziekte toeneemt naarmate je minder kooldydraten eet?
Nu eet ik minder koolhydraten, voornamelijk door het weglaten van aardappel uit mijn voeding en door er niet naar te streven om 3 x per dag hoolhydraat rijk eten te eten (dus geen ontbijt met brood, lunch met brood en avondeten met pasta of rijst).
Maar het geraffineerde suiker kan je volgens mij missen als kiespijn...
Sowieso is alles gewoon normaal natuurlijk beter. Niet te veel van alles, en bewegen. Het is echt geen rocket science natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Speciaal voor jullie. Een volkoren choco koekje op!.
Ik wou mij ook heel speciaal voelen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef CantFazeMe het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Een maar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wou mij ook heel speciaal voelen.
![]()
![]()
Ja ééntje! Ik heb tijdens het veroberen genoten.
En nu heb ik er spijt van.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja ééntje! Ik heb tijdens het veroberen genoten.
En nu heb ik er spijt van.
Spijt, als er íets zonde van je tijd is...
![]()
Maar.. Maar.. The fat is unstoppablequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:31 schreef VKV het volgende:
[..]Spijt, als er íets zonde van je tijd is...
.
Nou oke dan. Voor deze keer zie ik het door de vingers.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yuki en Guppy aan het lopen, peptalken is dus mogelijk
Ik stuur het per post naar verschillende mensen in dit topic toe.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Best wel grappig, Yuki en Guppy lopen ongeveer in dezelfde snelheid, alleen Guppy is pas gestart toen Yuki al een km onderweg was
Ik zit met een dilemma.. zal ik vanavond (mits het wat minder benauwd is gaan hardlopen) of naar de decatlhon fietsen (ruim 6,5 km van mij huis) voor wat nieuwe sportshirtjes...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
beide?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zit met een dilemma.. zal ik vanavond (mits het wat minder benauwd is gaan hardlopen) of naar de decatlhon fietsen (ruim 6,5 km van mij huis) voor wat nieuwe sportshirtjes...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mja misschien moet ik dat maar doen. Na het eten naar de decatlon fietsen en dan kijken of ik om 9 uur nog puf heb om te lopen. Dan heb ik mijn 2 uur beweging per dag zeer ruim gehaaldquote:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
MaleDuck, dat 'verzoek' om via de pm de Ekiden te bespreken was alleen zodat alle berichten bij alle deelnemers gelezen zouden worden. Leek me wel zo logisch gezien de hoeveelheid posts er hier doorheen gaan.
Maargoed.![]()
Dan had ik het verkeerd begrepen, no offencequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef GotC het volgende:
MaleDuck, dat 'verzoek' om via de pm de Ekiden te bespreken was alleen zodat alle berichten bij alle deelnemers gelezen zouden worden. Leek me wel zo logisch gezien de hoeveelheid posts er hier doorheen gaan.
Maargoed.
Hoi
OMG DAT WAS ZO LEKKER![]()
![]()
![]()
Toen ik bij m'n trappenhuis kwam en dus stopte met lopen, wilden m'n benen verder rennen. ZO lekker was het
* Yuki heeft een enorme runner's high
*schenkt je wat brouwsel in* melk banaan granaatappel yoghurtquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef Yuki het volgende:
Hoi
![]()
![]()
Toen ik bij m'n trappenhuis kwam en dus stopte met lopen, wilden m'n benen verder rennen. ZO lekker was het
* Yuki heeft een enorme runner's high![]()
![]()
Ha, mederenner!! Ik heb ook wel lekker gelopen. Nu zit ik uit te druppelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef Yuki het volgende:
Hoi
![]()
![]()
* Yuki heeft een enorme runner's highwat een weer, als het dit weer zondag was geweest had ik die 10km niet uitgelopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nomz!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*schenkt je wat brouwsel in* melk banaan granaatappel yoghurt
Thanks SexyEn ook voor je peptalk
Gup! Heldin! Ik zit ook te druppenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha, mederenner!! Ik heb ook wel lekker gelopen. Nu zit ik uit te druppelenwat een weer, als het dit weer zondag was geweest had ik die 10km niet uitgelopen
Hier was het ook alleen maar lekker omdat er wat wind stond, anders had ik nooit zo gelopen
En: we hebben het wel gedaan, ondanks het stervensbenauwde weer
Doe mij er eentje in Amsterdam Nieuw West, 18.9 km. Verdere eisen: groen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zal ik een route zoeken en maken op afstandmeten????
Zeg maar voor welk dorp/stad.
Edit:justmattie je hebt een pmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nog zo'n topper. *schenkt ook voor Gup wat brouwsel in*quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha, mederenner!! Ik heb ook wel lekker gelopen. Nu zit ik uit te druppelenwat een weer, als het dit weer zondag was geweest had ik die 10km niet uitgelopen
![]()
Ongetwijfeld was ik weer eens ouderwets onduidelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan had ik het verkeerd begrepen, no offence![]()
![]()
Ik zag het, echt goed bezigquote:
Jij ook goed bezig, je hebt het maar mooi weer even gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Yeah!! Wij kunnen datquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gup! Heldin! Ik zit ook te druppen
Hier was het ook alleen maar lekker omdat er wat wind stond, anders had ik nooit zo gelopen
En: we hebben het wel gedaan, ondanks het stervensbenauwde weer![]()
Ik had op een gegeven moment de wind mee, dan voel je het niet meertoen was het echt niet te harden
Ik ben ook ff weer hier..
Stukje rennen ging ondanks (of dankzij) benauwde lucht met weinig zon eigenlijk best goed..
4.14km in 24min36 met n Avg Speed van 10.10km/h en een pace van 5.56min/km .. ik ga duidelijk vooruit
Ook maar 3 kleine stukjes gelopen (lees een tiental meters vanwege vliegje in oog, vliegje in oog en vliegje in keelDat is zo.....)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
En interpreteer ik weer eens wat verkeerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ongetwijfeld was ik weer eens ouderwets onduidelijk
Dus we hebben elkaar lekker versterkt dan
Thanks Meneer Eendquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zag het, echt goed bezig![]()
[..]
Jij ook goed bezig, je hebt het maar mooi weer even gedaanOok jij voor de peptalk
Goed bezig, vliegjes zijn irritant ja, daarom loop ik ook als de zon niet schijnt met zonnebrilquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef Koepert het volgende:
Stukje rennen ging ondanks (of dankzij) benauwde lucht met weinig zon eigenlijk best goed..
4.14km in 24min36 met n Avg Speed van 10.10km/h en een pace van 5.56min/km .. ik ga duidelijk vooruit
Ook maar 3 kleine stukjes gelopen (lees een tiental meters vanwege vliegje in oog, vliegje in oog en vliegje in keelDat is zo.....)
Ja, kwam het een beetje door?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks Meneer EendOok jij voor de peptalk
Hier wel hoorquote:
Superquote:
MaLo, VKV en LovelyLady ook bedankt voor hun peptalks
Haha, dat is wel verrot. Herkenbaar. Kleine krengen zijn 'tquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef Koepert het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yukiquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef Yuki het volgende:
Hoi
![]()
![]()
* Yuki heeft een enorme runner's high
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Goeie combiquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En interpreteer ik weer eens wat verkeerd
Dus we hebben elkaar lekker versterkt dan![]()
![]()
Inderdaad, maar ik ga afsluiten hier en op huis aanquote:
Raap je bekers tijdens het lopen op? Als oefening voor Lowlands?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Raap je bekers tijdens het lopen op? Als oefening voor Lowlands?Gratis extra kilometersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Grappig al die uitroepen van mensen die runners high´s ervaren terwijl wetenschappers denken dat je die niet eens elke keer bereikt en hoogstwaarschijnlijk vooral als je iig vanaf 20/30 tot wel 45/60 minuten doorloopt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Raap je bekers tijdens het lopen op? Als oefening voor Lowlands?Ja man, zo bekostig ik m'n kaartje + drank en ik verdien er uiteindelijk ook nog opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/poolse bekertjesraper♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Misschien is het dan niet een wetenschappelijk bewezen runner's high, maar als m'n benen na bijna 40 minuten op een (voor mijn doen) pittig tempo nog steeds door willen rennen en ik in een enorme juichstemming raak waarbij ik letterlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef DarkElf het volgende:
Grappig al die uitroepen van mensen die runners high´s ervaren terwijl wetenschappers denken dat je die niet eens elke keer bereikt en hoogstwaarschijnlijk vooral als je iig vanaf 20/30 tot wel 45/60 minuten doorloopt.wil doen... Dan vind ik het wel een runner's high
Zit gewoon met een grijns op de bank joh
snap ik hoor maar ik heb mij eens verdiept in wat het nu echt is, that´s all
sommige mensen, en nee dan bedoel ik niemand specifiek want heb het ook wel ergens anders gehoord, roepen het gewoon erg snel en wetenschappelijk gezien is dat dus gewoon onzin dan
Wat niet inhoudt dat je niet enorm tevreden en blij kan zijn natuurlijkWas dus ook niet lullig bedoeld ofzo hoor!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nu ik m'n post teruglees klink ik wel erg defensiefquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
snap ik hoor maar ik heb mij eens verdiept in wat het nu echt is, that´s all
sommige mensen, en nee dan bedoel ik niemand specifiek want heb het ook wel ergens anders gehoord, roepen het gewoon erg snel en wetenschappelijk gezien is dat dus gewoon onzin dan
Wat niet inhoudt dat je niet enorm tevreden en blij kan zijn natuurlijkWas dus ook niet lullig bedoeld ofzo hoor!
ik zag het namelijk niet als aanval hoor
Wat het ook is, ik noem het een runner's high. En dat betekent idd weinig meer dan heel blij en tevreden zijnen het gevoel hebben dat je nog eens dezelfde afstand kan lopen
En als dit geen runner's high is, dan wil ik wel eens meemaken wat het WEL is![]()
* Yuki zit stiekem met een extreem ongeïnteresseerd gezicht op de bank.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dus sommige mensen faken hun runners high![]()
Dat is toch fantastisch![]()
"Ooooh, ooooh, oooh wat lekker"
*proest*quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki zit stiekem met een extreem ongeïnteresseerd gezicht op de bank.
"Ooooh, ooooh, oooh wat lekker"
Oh schat ik heb wel 3 runnershigh's gehad, wat ben jij goed zeg![]()
![]()
Vandaag naar de fysio geweest, kortom; oefeningen doen waardoor ik na een week al verschil moet merken. Over een week ook weer terugkomen.
Het is dus me linkerbovenbeen die ik niet genoeg kan strekken waardoor ik ga corrigeren. Goed, ik zal jullie het hele verhaal onthouden.
Hier nog een loopje van vanmiddag: http://connect.garmin.com/activity/193298955![]()
Thx, mijn ogen kunnen meer dan één misplaatste 'me' niet verdragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef xzaz het volgende:
Vandaag naar de fysio geweest, kortom; oefeningen doen waardoor ik na een week al verschil moet merken. Over een week ook weer terugkomen.
Het is dus me linkerbovenbeen die ik niet genoeg kan strekken waardoor ik ga corrigeren. Goed, ik zal jullie het hele verhaal onthouden.
Hier nog een loopje van vanmiddag: http://connect.garmin.com/activity/193298955
Niet meer actief op Fok!![]()
Thuis, snel eten, omkleden en op naar de loopgroepen![]()
Voor het laatst afgelopen zaterdag gelopen, maar het voelt alsof het alweer een eeuwigheid geleden is...F means you're fucked![]()
neuh denk alleen dat de term losjes gehanteerd wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dus sommige mensen faken hun runners high![]()
Dat is toch fantastisch![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Snap ik! Maar rust kan geen kwaad als je je niet lekker voelt. Heel veel plezier straks!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef YUR het volgende:
Voor het laatst afgelopen zaterdag gelopen, maar het voelt alsof het alweer een eeuwigheid geleden is...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx, mijn ogen kunnen meer dan één misplaatste 'me' niet verdragen![]()
![]()
Die meneer en zijn suikers had wat beter op moeten letten bij biologie. Hij verkondigt echt onzin namelijk. Even los van de discussie of suiker slecht is.
Veel mensen lekker gelopen, goed hoor! Het is stikbenauwd, dus extra goed gedaan![]()
![]()
Ben ik trouwens de enige die denkt dat je een "runners high" alleen tijdens het lopen kunt ervaren? Dus dat je zo lekker loopt dat alles vanzelf lijkt te gaan, en je voor je gevoel uuuuuuuren zo door kunt gaan?F means you're fucked![]()
Succes!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef YUR het volgende:
Voor het laatst afgelopen zaterdag gelopen, maar het voelt alsof het alweer een eeuwigheid geleden is...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx, mijn ogen kunnen meer dan één misplaatste 'me' niet verdragen![]()
![]()
Welke meneer en welk verhaal?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Die meneer en zijn suikers had wat beter op moeten letten bij biologie. Hij verkondigt echt onzin namelijk. Even los van de discussie of suiker slecht is.
Veel mensen lekker gelopen, goed hoor! Het is stikbenauwd, dus extra goed gedaanIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, en bericht van Endomondo op FB:quote:IT’S A BIG DAY - We've passed 10 million users and we're celebrating this major milestone by offering the PRO app for just $1 this week. More info at http://blog.endomondo.com/. Thank you all for your amazing support!F means you're fucked![]()
Dat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh denk alleen dat de term losjes gehanteerd wordt
Vandaag dus spinnen, morgen ook, vrijdag weer rennen. Omdat we eerst vrijdag op vakantie zouden gaan wilde ik voor vrijdag nog een keer rennen, maar omdat we nu zaterdag gaan kan ik 'gewoon; op vrijdag gaan rennen!![]()
Ja doei.![]()
Einde van het vorige topic stond een pdf van een meneer die de aanleiding gaf voor de discussie over suikerquote:![]()
![]()
Klopt.. volgens mij is dat ook de enige 'echte' runners highquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef YUR het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat je een "runners high" alleen tijdens het lopen kunt ervaren? Dus dat je zo lekker loopt dat alles vanzelf lijkt te gaan, en je voor je gevoel uuuuuuuren zo door kunt gaan?Bron: http://dictionary.reference.com/browse/runner's+highquote:runner's high
noun
a state of euphoria experienced during prolonged running or other forms of aerobic, sustained exercise, attributed to an increase of endorphins in the blood.![]()
Veel plezier! Misschien dat ik morgenochtend ook nog even ga zwemmen in 't zwembad hier in de buurt. Eens kijken wat dat is. Wel vroeg: tussen 7 en 9 is dat, dus zou dan half 8 weg moeten hier. Nou ja, we zien wel even!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef GotC het volgende:
Straks loopgroep.. duurloopje van 60/70 min
Ja doei.![]()
Gezien. Dat vind ik ook te radicaal, maar ben er wel van overtuigd dat we, als Westerlingen, teveel suikers eten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Einde van het vorige topic stond een pdf van een meneer die de aanleiding gaf voor de discussie over suiker
http://www.mt.nl/298/6037(...)-als-de-oermens.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed, ik ga me omkleden en richting Haarlem. Zie jullie over ruim 2,5 uur (en net zoveel topics).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat hij schrijft is gewoon klinkklare onzin. Suikers door de maagwand? Spoort die kerel wel? Gewoon stemmingmakerij om anderen zijn mening door de strot te douwen. Ik heb daar zo'n hekel aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gezien. Dat vind ik ook te radicaal, maar ben er wel van overtuigd dat we, als Westerlingen, teveel suikers eten.
http://www.mt.nl/298/6037(...)-als-de-oermens.html![]()
Heel veel plezierquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef slacker_nl het volgende:
Goed, ik ga me omkleden en richting Haarlem. Zie jullie over ruim 2,5 uur (en net zoveel topics).
![]()
![]()
Nu zijn we wel heel benieuwd naar jouw expertise op dit vlak, natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat hij schrijft is gewoon klinkklare onzin. Suikers door de maagwand? Spoort die kerel wel? Gewoon stemmingmakerij om anderen zijn mening door de strot te douwen. Ik heb daar zo'n hekel aan..
Ik ben al aan het kokenKip kerrie met banaan, nomnomnom
. Voordeel van niet hardlopen = op een christelijk tijdstip avondeten
.
Overtuig mequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat hij schrijft is gewoon klinkklare onzin. Suikers door de maagwand? Spoort die kerel wel? Gewoon stemmingmakerij om anderen zijn mening door de strot te douwen. Ik heb daar zo'n hekel aan.Enlighten me
![]()
![]()
Hee, wij hebben ook kip kerrie opquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu zijn we wel heel benieuwd naar jouw expertise op dit vlak, natuurlijk.
.
![]()
![]()
Straks pastasalade
Volkoren penne, komkommer, cherrytomaat, mozzarella en een beetje parmezaanse kaas...
Omdat hommerquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Shravani het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over eten??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkorquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:20 schreef Yuki het volgende:
Straks pastasalade
Volkoren penne, komkommer, cherrytomaat, mozzarella en een beetje parmezaanse kaas....
Ik krijg "paella" van risotto kip chorizo tomaat en nog wat zooi.
Hardlopen na 2.dagen high heels gaat moeizaam.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Omdat hardlopers ook goed moeten etenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Shravani het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over eten??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Zeer on topic dus
.
Naja goed eten, ik heb vandaag gezondigd met wat chips![]()
Maar wat duurt een week laaaaaanggggggggg als je niet mag/kan hardlopen![]()
![]()
Ik ben biologiedocentquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu zijn we wel heel benieuwd naar jouw expertise op dit vlak, natuurlijk.
.
Nah, zit hier niet om betweterig te zijn. Was meer een gevalletje 'just saying'.quote:![]()
Ik heb er nu een week op zitten. Ik moet zeggen: hoe langer ik niet loop, hoe makkelijker het wordt. Voor mij iig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Naja goed eten, ik heb vandaag gezondigd met wat chips![]()
Maar wat duurt een week laaaaaanggggggggg als je niet mag/kan hardlopenNiet meer actief op Fok!![]()
Om niet te lopen of om je vol te proppen met slecht eten? Ik ga heul niet weer aankomen wat ik net kwijt benquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er nu een week op zitten. Ik moet zeggen: hoe langer ik niet loop, hoe makkelijker het wordt. Voor mij iig.![]()
![]()
om niet te lopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Om niet te lopen of om je vol te proppen met slecht eten? Ik ga heul niet weer aankomen wat ik net kwijt ben.
En volgens mij ga ik wel dichtgroeien. Maar als ik niet mag lopen ga ik wat anders doen als het mag van de sportarts
. Dus hoop binnen twee weken wel weer te sporten
.
5 dagen in het buitenland geweest, maar vanaf morgen kan ik weer gaan hardlopen met nieuwe hardloopspeeltjes![]()
![]()
![]()
Waarom hebben ze dit niet in mijn sportschool!
(loopband waarmee je benen minder zwaar belast worden)Niet meer actief op Fok!![]()
Ik denk dat ik me daar enorm in opgesloten zou voelen...ziet er idd een beetje vreemd uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
(loopband waarmee je benen minder zwaar belast worden)![]()
Ik vind het net zoiets:quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
(loopband waarmee je benen minder zwaar belast worden)
Op het EK atletiek lopen ze zojuist even de 5km in 13:29:91min
Houston, we have a new astronautquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
(loopband waarmee je benen minder zwaar belast worden)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Maar dan had ik wel kunnen hardlopen. Grappig dat je over astronauten begint, mattie, er zit NASA-techniek in
.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets:
[ afbeelding ]
En holy crap!
Waarom verbaast me dat nietsquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar dan had ik wel kunnen hardlopen. Grappig dat je over astronauten begint, mattie, er zit NASA-techniek in
.
?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets:
[ afbeelding ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Echt he. En dat terwijl ik net wilde mededelen dat ik de komende weken dit eens wilde gaan proberenquote:![]()
Ehm, kijk even wat er boven het schema staatquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt he. En dat terwijl ik net wilde mededelen dat ik de komende weken dit eens wilde gaan proberen![]()
[ link | afbeelding ]. Dit schema is bedoeld voor...
Gelukkig is snelheid relatiefquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt he. En dat terwijl ik net wilde mededelen dat ik de komende weken dit eens wilde gaan proberen![]()
[ link | afbeelding ]
Ik hoef het schema natuurlijk niet in 5 weken te lopen. Ik heb geen haast. Maar de oefeningen kan ik wel doen, af en toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ehm, kijk even wat er boven het schema staat. Dit schema is bedoeld voor...
Ik bedoel dat er staat dat het schema bedoeld is voor mensen die 30-50 km per week lopen. Beetje raar, vind ik? Net alsof je zonder die afstanden de 5 km niet in < 30 min kunt lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoef het schema natuurlijk niet in 5 weken te lopen. Ik heb geen haast. Maar de oefeningen kan ik wel doen, af en toe.Niet meer actief op Fok!![]()
Mja, ik denk dat ze dat er zetten om te voorkomen dat mensen die nog niet helemaal gewend zijn aan het lopen tegen zichzelf in bescherming te nemen. In dat schema staan in het weekend lange duurlopen gepland. Als je bijvoorbeeld net Evy hebt afgerond is dat niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er staat dat het schema bedoeld is voor mensen die 30-50 km per week lopen. Beetje raar, vind ik? Net alsof je zonder die afstanden de 5 km niet in < 30 min kunt lopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, mijn moeder had toevallig de Runnersworld meegenomen uit de bieb en ik zat ook eens naar die schema's te kijken. De 5 km <25 minuten voor iemand die 4x per week een duurloop van 8-12 km loopt of zo. Ja daaog.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Geen idee waarom ze dat erin zetten, don't shoot the messenger. Maar ik ga die voor onder de 30min eens proberen. Over een maandje loop ik een 5km loop hier in Arnhem en dan kan ik eens kijken of het iets oplevert
Daarnaast vind ik het leuk om naar iets toe te trainen, dus dit is wel een mooi en haalbaar doel, denk ik.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn eerste volgende echte doel is een snelle tijd op de 4 mijl te halen, maar dat duurt nog meer dan 100 dagen.
In de tussentijd conditie opbouwen zodat hartslag laag blijft bij hoge snelheden![]()
![]()
Dat wordt dus niet lopen vanavond. Moest even 2 verdiepingen naar beneden en lift duurde te lang dus maar met de trap. Knie overbelast en gelijk dik, nu met ijs erop.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Oh jee, en dat na twee trappenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:21 schreef Solique het volgende:
Dat wordt dus niet lopen vanavond. Moest even 2 verdiepingen naar beneden en lift duurde te lang dus maar met de trap. Knie overbelast en gelijk dik, nu met ijs erop.da's niet best... Sterkte!
En had weken geen last, ook niet bij traplopen, hardlopen, fietsen, etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jee, en dat na twee trappenda's niet best... Sterkte!
Nu ineens weer flink last na 2 verdiepingen.
Alleen wel aan andere kant van mijn knie dan waar ik eerst last van had.
Hou je ook een log bij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:24 schreef Solique het volgende:
[..]
En had weken geen last, ook niet bij traplopen, hardlopen, fietsen, etc.
Nu ineens weer flink last na 2 verdiepingen.
Alleen wel aan andere kant van mijn knie dan waar ik eerst last van had.![]()
Jaquote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
co-verkeerde post-quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kijk eens terug in je log.. wees wel kritisch naar je zelf. Dit soort moment zijn even om te balen, de rest is van te leren.. been there done that...quote:![]()
Dat gaat bij mij niet helpen, knie is zo verrot dat er niets aan te herkennen valt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kijk eens terug in je log.. wees wel kritisch naar je zelf. Dit soort moment zijn even om te balen, de rest is van te leren.. been their done that...
Morgen toch fysio maar eens kijken wat die nu zegt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
rembrantparkquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doe mij er eentje in Amsterdam Nieuw West, 18.9 km. Verdere eisen: groen.5 rondjes!
Ecosia
Dat lijkt me zeer verstandig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij niet helpen, knie is zo verrot dat er niets aan te herkennen valt.
Morgen toch fysio maar eens kijken wat die nu zegt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Rembrandtpark? Ik ga daar vanaf augustus recht tegenover wonen.quote:Is dat een beetje leuk lopen?
It's funny
Daarom nu ijs op de knie en rust nemenquote:
Ja maar sowieso nog even goed laten kijken want 2 trappen die zoveel problemen geeft is niet normaal voor iemand van jouw leeftijd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom nu ijs op de knie en rust nemenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Lijkt net of je gewricht vast zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom nu ijs op de knie en rust nemen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tja, ze vinden niets. Behalve het bekende pfpsquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar sowieso nog even goed laten kijken want 2 trappen die zoveel problemen geeft is niet normaal voor iemand van jouw leeftijd!| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Maar daar zijn toch wel behandelingen voor. Heb al meerdere patienten gezien met pfpsquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, ze vinden niets. Behalve het bekende pfpsWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb gewoon morgenochtend een bespreking om half 8als in.. 's morgens
Dat gaat hem niet worden morgenochtend met lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ach ga je toch vanavond of morgenavondquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Maraca het volgende:
Ik heb gewoon morgenochtend een bespreking om half 8als in.. 's morgens
Dat gaat hem niet worden morgenochtend met lopen
![]()
![]()
Vanavond gaat hem niet worden. Zou het met alle liefde doen, maar dat gaat mijn lichaam niet accepteren. Morgenavond is wel een optiequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ach ga je toch vanavond of morgenavondAlhoewel het de vraag is hoe het weer is want als het gaat onweren dan is het misschien niet zo verstandig
Optijd beginnen dus optijd van het werk?
Ik ben gewoon vrij morgen. Beetje uitslapen en dan intervallen![]()
![]()
Tja, loop al sinds begin van het jaar bij de fysio maar problemen lijken zich steeds te verplaatsen rondom mijn knie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar daar zijn toch wel behandelingen voor. Heb al meerdere patienten gezien met pfps
Maar eens kijken wat ze zegt morgen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
ik heb er gewoon op de van spilbergenstraat en heb massa's rondjes door dat park gelopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Rembrandtpark? Ik ga daar vanaf augustus recht tegenover wonen.Is dat een beetje leuk lopen?
En het loopt buitengewoon goed! Nooit onveilig gevoeld daar
Ecosia
Whehe.. niet in deze branche.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:59 schreef Wiehoe het volgende:
Optijd beginnen dus optijd van het werk?
Ik ben gewoon vrij morgen. Beetje uitslapen en dan intervallen
A smile a day keeps the doctor awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Je zult dan wel goud geld verdienenquote:
Ecosia
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:06 schreef Maraca het volgende:
A smile a day keeps the doctor awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true
Kut! Last van mijn keel. Morgen maar een stukkie minder lopen dan gepland, denk ik. Ook gezien het weer misschien handig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oei, dat is minder! Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:21 schreef Solique het volgende:
Dat wordt dus niet lopen vanavond. Moest even 2 verdiepingen naar beneden en lift duurde te lang dus maar met de trap. Knie overbelast en gelijk dik, nu met ijs erop.Ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1)quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
1) Ik vind het net zoiets:
[ afbeelding ]
2) Op het EK atletiek lopen ze zojuist even de 5km in 13:29:91min![]()
![]()
2)![]()
Nog geen meegemaakt maar dit is wel hoe ik het me voorstel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef YUR het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat je een "runners high" alleen tijdens het lopen kunt ervaren? Dus dat je zo lekker loopt dat alles vanzelf lijkt te gaan, en je voor je gevoel uuuuuuuren zo door kunt gaan?Amsterdam en groenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doe mij er eentje in Amsterdam Nieuw West, 18.9 km. Verdere eisen: groen.![]()
Ik ben benieuwd...Ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan doen voor je.
Amsterdam en groen...![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 27-06-2012 20:20:17 ]![]()
Helaas. Voorheen kreeg ik er uren voor terug en vanaf heden is het allemaal vrije tijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je zult dan wel goud geld verdienenMaar ik doe het met liefde omdat ik zoveel mogelijkheden krijg die ik bij een ander bedrijf niet zou krijgen
Hihi, pedometer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef Jumparound het volgende:
Nero, dit was mijn vaste rondje
http://www.gmap-pedometer.com/?r=5533313![]()
![]()
![]()
Awesome, ziet er goed uit en een mooie afstand ook. Net wat ik zeg: vanaf augustus ben ik daar wel 3x in de week te vinden!It's funny
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ja?
HoMMerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu niet meer, want ik heb een massive load aan salade gegeten
nomnomnomz
En jouw UI bij die post is wel geweldig
Tijd voor tijd. Love it. Vooral bij m'n vorige werkgever. Waar we met te weinig personeel zaten en ik een half jaar geen vrij kon nemen. Perfecte regeling vind ik datquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helaas. Voorheen kreeg ik er uren voor terug en vanaf heden is het allemaal vrije tijdMaar ik doe het met liefde omdat ik zoveel mogelijkheden krijg die ik bij een ander bedrijf niet zou krijgen
![]()
Maar bij jou is dat dus niet zo. Dan is het wel chill
Volgens mij zegt ze dat ze in haar vrije tijd moet werken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor tijd. Love it. Vooral bij m'n vorige werkgever. Waar we met te weinig personeel zaten en ik een half jaar geen vrij kon nemen. Perfecte regeling vind ik dat![]()
Maar bij jou is dat dus niet zo. Dan is het wel chill
Zo! Dat was weer 'n lesje spinning![]()
heup hield zich goed. Nu morgen ook nog en dan komt 't helemaal goed met lopen. Als t maar niet zo benauwd is, want man man man, wat is 't benauwd hier!
![]()
Ja doei.![]()
Dat zeg ik helaas jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze dat ze in haar vrije tijd moet werken?
Niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze dat ze in haar vrije tijd moet werken?
* justmattie sluit Fok! weer af. Studeren en hier vluchtig lezen werkt niet echt
he verdorie, heb ik vanmiddag mn eerste wedstrijd gelopen, kom ik thuis, internet en tv down. Kan ik dus tot morgen gaan wachten om mn tijden te zien
maar mn record heb ik iig flink verbroken, 10km @ 53:30![]()
![]()
Zolang de arbeidsvoorwaarden maar goed zijnquote:.
Ik kan altijd kiezen voor tijd voor tijd of uitbetalen.![]()
Zie de post boven jequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet.
* justmattie sluit Fok! weer af. Studeren en hier vluchtig lezen werkt niet echt.
Ik klaag niet, laat ik het zo zeggen. Belangrijkste is dat ik met plezier werk en dat doe ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zolang de arbeidsvoorwaarden maar goed zijn.
Ik kan altijd kiezen voor tijd voor tijd of uitbetalen.
Ik wil wel even voor je kijken hoor als je je naam even dmtquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef STING het volgende:
he verdorie, heb ik vanmiddag mn eerste wedstrijd gelopen, kom ik thuis, internet en tv down. Kan ik dus tot morgen gaan wachten om mn tijden te zien
maar mn record heb ik iig flink verbroken, 10km @ 53:30.
Maarruuhhh... je zit nu toch ook op internet?(mobiel?) Dan kun je toch zelf ook wel kijken?
En gefeli met je record!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef STING het volgende:
maar mn record heb ik iig flink verbroken, 10km @ 53:30![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag het te laat. Mea culpa.quote:
Wat stoer! Je eerste wedstrijd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef STING het volgende:
maar mn record heb ik iig flink verbroken, 10km @ 53:30Vertel vertel vertel
ik kan mn resultaten niet uploaden, bedanktquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor je kijken hoor als je je naam even dmt.
Maarruuhhh... je zit nu toch ook op internet?(mobiel?) Dan kun je toch zelf ook wel kijken?
En gefeli met je record!
ik post nog wel ff een verslagje als ik weer online ben![]()
En weer online
Vandaag dus m'n allereerste wedstrijd gehad, van m'n werk.
Voor de start was erg leuk, we liepen met z'n allen naar de start onder begeleiding van een Afrikaanse drum band, om de mood er goed in te krijgen
Daarna gaan lopen en ondanks de warm heb ik eigenlijk de hele route sneller gelopen dan ik normaal doe. Laatste kilometer nog even alles gegeven. Weet wel zeker dat ik als straks in m'n eentje loop weer een stuk rustiger loop
http://www.endomondo.com/workouts/sMVCwbAOe4g
Net geen 10km (9.9km), dus net geen bekertje voor de 10km
Maar ff op letten voor de volgende keer![]()
![]()
Ik zie 10.50 km + bekertje hoor
Thanksquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]Het is echt 9,99 km
Wel ontzettend goed gelopen zeg!![]()
![]()
Ohh, door STING en een vriend van me die vanavond aankondigde ook langs de lijn te staan zaterdag kan ik nu echt niet meer wachten.
Ik wil de Meidenloop!! *insert stampende peuter*♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor die 0,01 zou ik dat wel doenquote:Als het nou 9,7 was ofzo dan is het pech.. maar dit
Utregse meidenloop ole ole olequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:36 schreef Yuki het volgende:
Ohh, door STING en een vriend van me die vanavond aankondigde ook langs de lijn te staan zaterdag kan ik nu echt niet meer wachten.
Ik wil de Meidenloop!! *insert stampende peuter*
Preciesquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor die 0,01 zou ik dat wel doenAls het nou 9,7 was ofzo dan is het pech.. maar dit
Trouwens... Ik zag vandaag dat Ekiden een heen-en-weer parcours is. En de 10km moet dat parcours gewoon 2 keer lopenIk hoop dat er veel publiek langs staat, want ik heb het niet zo op heen-en-weren
![]()
Thanksquote:Gedaan ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor die 0,01 zou ik dat wel doenAls het nou 9,7 was ofzo dan is het pech.. maar dit
Bedankt voor de tip Yuki![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef STING het volgende:
[..]
Goed punt.
[ afbeelding ]
En ik dacht nooit zo'n 'meme cartoon' figuurtje te gaan gebruiken
Wel een superstoer plaatjequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef STING het volgende:
[..]
Goed punt.
[ afbeelding ]
En ik dacht nooit zo'n 'meme cartoon' figuurtje te gaan gebruiken.
Daar zou je spontaan het heen en weer van krijgen hequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
Trouwens... Ik zag vandaag dat Ekiden een heen-en-weer parcours is. En de 10km moet dat parcours gewoon 2 keer lopenIk hoop dat er veel publiek langs staat, want ik heb het niet zo op heen-en-weren
![]()
@ sting, gewoon aanpassen hoor, anders is het wel heel lullig, en goed gelopen !![]()
Ja, had ik bijna 2 keer heen en weer gemoetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
![]()
.
Voetbal!.
Dat hebben ze juist gedaan vanwege het publiek zodat die mee kan genietenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
![]()
Publiek staat alleen langs de baan? Je moet ook een stuk alleen afleggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat hebben ze juist gedaan vanwege het publiek zodat die mee kan genieten.
Sting, je distances zijn wel een beetje raar hoor...
Ik wil wel eens iemand 1 mijl zien lopen in 10 sec. Of een cooper test van dik 9 km![]()
Haha, ja, ik zit er net naar te kijken, dat klopt niet helemaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
Ik wil wel eens iemand 1 mijl zien lopen in 10 sec. Of een cooper test van dik 9 km![]()
![]()
![]()
Oh, ik zou het echt niet weten. Heb alleen maar iets op de website gelezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Publiek staat alleen langs de baan? Je moet ook een stuk alleen afleggen.
Ja, op de atletiekbaan, zodat ze alle wissels kunnen zien. Dat snap ik nogquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat hebben ze juist gedaan vanwege het publiek zodat die mee kan genieten
Maar maak dan een rondje, ipv 2,5 km heen en 2,5 km terug. Of ben ik nou heel vervelend?
Solique, sterkte met je knie, wat balen zeg
Nou, SEMTEX heeft het wereldrecord op de 1 km dik verbroken, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
.
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, ik zou het echt niet weten. Heb alleen maar iets op de website gelezen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef STING het volgende:
Oh ja, en met de loop 150 euro opgehaald voor UNICEF, wat m'n werk verdubbelttop!!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, op de atletiekbaan, zodat ze alle wissels kunnen zien. Dat snap ik nog
Maar maak dan een rondje, ipv 2,5 km heen en 2,5 km terug. Of ben ik nou heel vervelend?![]()
Lijkt me 2,5 heen en dan weer terugVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zou ook liever een rondje lopen, op en neer lopen heeft iets deprimerendsquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, op de atletiekbaan, zodat ze alle wissels kunnen zien. Dat snap ik nog
Maar maak dan een rondje, ipv 2,5 km heen en 2,5 km terug. Of ben ik nou heel vervelend?
Hou eens op, straks trekt ze zich terug en heeft MD z'n team alsnog niet compleetquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een rondje lopen, op en neer lopen heeft iets deprimerends.
Ik kan geen Ekiden meer zien. Baal nog steeds
Ik ben er ook geen fan van, maar ik heb het afgelopen zondag gedaan, en het viel eigenlijk ook wel mee. De terugweg is korterquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hou eens op, straks trekt ze zich terug en heeft MD z'n team alsnog niet compleet.
Jongens, het gaat helemaal goed komen
Hey, ik ben een roker en ik drink cola, wie neemt mij serieusquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hou eens op, straks trekt ze zich terug en heeft MD z'n team alsnog niet compleet.
Dat is het ook. Ik zou alleen een rondje leuker gevonden hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me 2,5 heen en dan weer terug
Zou er publiek langs het parcours staan? Ipv alleen bij de atletiekbaan?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Geraffineerde suikersquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hey, ik ben een roker en ik drink cola, wie neemt mij serieus
Precies.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een rondje lopen, op en neer lopen heeft iets deprimerendsZeg, no way in hell!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop mee!
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef justmattie het volgende:
Ik kan geen Ekiden meer zien. Baal nog steedsHad je er graag bij gehad!
We hebben alleen nog een naam nodig
Lidl heeft spul in de aanbieding. Hardloop stuff. Niet de beste kwaliteit maar gaat ermee door.
Check op reclamefolders.nl█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Team Fok!quote:
Workout nog een keer geimporteerd, maar de best distances blijven vaag
Wel irritant, nu gaan ze de best distances door de war gooien![]()
![]()
Er waren wat suggesties gedaan, toch?quote:
FOK! mag er iig in, van Danny
Als het niet aan de andere kant van het land was voor mij, ging ik aanmoedigen langs de routequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik zou alleen een rondje leuker gevonden hebben
Zou er publiek langs het parcours staan? Ipv alleen bij de atletiekbaan?
Afstand is relatief is het motto hierquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als het niet aan de andere kant van het land was voor mij, ging ik aanmoedigen langs de route
Even tippie van Ome Drassss (als niemand het had gezegd):
Bij de Aldi zijn vanaf vandaag sportzakken te koop EUR 3,50 per 3 paar![]()
![]()
Ik zie alleen maar fietsspul?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Lidl heeft spul in de aanbieding. Hardloop stuff. Niet de beste kwaliteit maar gaat ermee door.
Check op reclamefolders.nl[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
RD woont in Nieuw-Zeeland en die komt ook, dus wat nou verquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als het niet aan de andere kant van het land was voor mij, ging ik aanmoedigen langs de route.
Staat nog niet online? Op de laatste pagina's.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Twee woorden: Hyundai. Atos.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
RD woont in Nieuw-Zeeland en die komt ook, dus wat nou ver.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:06 schreef Maraca het volgende:
A smile a day keeps the doctor awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar dan gaat het volume ook op max
![]()
![]()
Wat een geweeeeeldig loop weer!
Ging echt super lekker. Wel iets langzamer gelopen omdat ik nu 2 (1) 3 (2) 6 (2) 6 (2) 7 (2) 2 ging lopen. Voor het eerst langer dan 5 minuten. 4.3 km in 35 minuten. Het is nog geen wereld tijd, maar de 5km komt steeds dichterbij.
Cursus gehad, zal straks, na het douchen, eens even bijlezen.![]()
![]()
Zo, die brochure van de utregse meidenloop is wel streng. Dit mag niet, dat mag niet
Wooow, er waren op 24/6 al 78 teams ingeschreven
Dat wordt vast wel druk langs de lijnHoop ik...
Hoezo ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef Maraca het volgende:
Zo, die brochure van de utregse meidenloop is wel streng. Dit mag niet, dat mag niet![]()
Wat mag niet? Roze kleding zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef Maraca het volgende:
Zo, die brochure van de utregse meidenloop is wel streng. Dit mag niet, dat mag nietNiet meer actief op Fok!![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een geweeeeeldig loop weer!
Ging echt super lekker. Wel iets langzamer gelopen omdat ik nu 2 (1) 3 (2) 6 (2) 6 (2) 7 (2) 2 ging lopen. Voor het eerst langer dan 5 minuten. 4.3 km in 35 minuten. Het is nog geen wereld tijd, maar de 5km komt steeds dichterbij.
Cursus gehad, zal straks, na het douchen, eens even bijlezen.![]()
![]()
http://www.meidenloop.nl/(...)elnemersinfo5-10.pdfquote:
Alles wat NIET mag is zo beschreven dat GEEN onduidelijkheid bestaat.
80% van de deelneemsters haakt afquote:
Das mooi, dan wordt Yuki misschien wel eerste!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
80% van de deelneemsters haakt af.
Deed jij nou ook mee, Maraca?Niet meer actief op Fok!![]()
Kutquote:quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
80% van de deelneemsters haakt af♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.meidenloop.nl/(...)elnemersinfo5-10.pdf
Alles wat NIET mag is zo beschreven dat GEEN onduidelijkheid bestaat.
Veel
Rozé
Moet
Sluiten
Aaargh![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Das mooi, dan wordt Yuki misschien wel eerste!.
Sta niet ingeschrevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Das mooi, dan wordt Yuki misschien wel eerste!.
Deed jij nou ook mee, Maraca?Maar was even aan het oriënteren en aan het lezen hoe zoiets nu gaat
quote:
Maar... Ga je me wel aanmoedigen als ik in m'n roze shirt loop?
Ze zijn hier vergeten het woordje 'geen' vergeten vet te drukken, te onderstrepen én te kapitaliserenquote:Domplein
Op de startlocatie op het Domplein is een podium,
(vanwaar de centrale warming-up en muziek
worden verzorgd,) en sanitaire gelegenheden. Je
kunt hier geen eigendommen / tassen / jasjes /
etc. afgeven! De garderobe bevindt zich in Park
Lepelenburg..
Coursequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar... Ga je me wel aanmoedigen als ik in m'n roze shirt loop?![]()
![]()
Scherpquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zijn hier vergeten het woordje 'geen' vergeten vet te drukken, te onderstrepen én te kapitaliseren.
Vind de info folder iig helemaal niksquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben redacteur, dus het is mijn werk om dat soort dingen te zien.
Ik vind de naam van de loop al niks, dat was toen ik nog niet geblesseerd was al dé reden om niet mee te doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind de info folder iig helemaal niks.
I got news...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga d'r in ieder geval goed voorbereid heenzojuist een sportmassage geboekt (cadeautje van een tante
) op maandagavond 2 juli om kwart over negen 's avonds
de beste voorbereiding is hardlopen..... en dat is er de laatste 4 dagen niet veel van gekomen.
Ik zeg alleeen maar 13 april
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
#11 op de leaderboard.. so close om bij de top te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Best wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hardloopbroek en -rokje zijn misschien wel wat voor mij. Het rokje kan ik bij tennis ook aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil de hardloopbroek.. meerdere kerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef mosselmossel het volgende:
Is eigenlijk al duidelijk wie die K Nekeman is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: