SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Ik loop altijd op laarsjes of schoenen met een rits, dus hoef alleen m'n hardloopschoenen te veteren.
Niet meer actief op Fok!![]()
Potjandorie toch later wakker geworden dan ik wilde.
Ik heb nog nooit gerookt, dan bedoel ik ook echt nooit een sigaret o.i.d. aangeraakt. En alcohol ook maar 1 flesje (33cl?) p week.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
ik loop alleen nog maar op sportschoenen. Voor dagelijks gebruik m'n drie jaar oude asics of nikes. grappige is wel dat ik die altijd als instappers heb gebruikt, maar sinds ik ben gaan hardlopen, ook die gewoon netjes ben gaan strikken en losmaken bij het uitdoen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Casual etcetra vind je niks? Of vind je de zolen niks?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:14 schreef DJMO het volgende:
ik loop alleen nog maar op sportschoenen. Voor dagelijks gebruik m'n drie jaar oude asics of nikes. grappige is wel dat ik die altijd als instappers heb gebruikt, maar sinds ik ben gaan hardlopen, ook die gewoon netjes ben gaan strikken en losmaken bij het uitdoen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik heb ook dieverse laarzen, maar die knellen m'n enkels af heb ik het idee. Heb iig meer last van de overgang van m'n been naar m'n voet in die krengen, sinds ik ben gaan hardlopen. (vaag verhaal i know, ik snap ook niet hoe dat kan).quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Casual etcetra vind je niks? Of vind je de zolen niks?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ah nee, best begrijpelijk elke schoen heeft een ander loopzool. (Althans dat is mijn mening)quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb ook dieverse laarzen, maar die knellen m'n enkels af heb ik het idee. Heb iig meer last van de overgang van m'n been naar m'n voet in die krengen, sinds ik ben gaan hardlopen. (vaag verhaal i know, ik snap ook niet hoe dat kan).█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zie geen wolken op buienradar en toch is het bewolkt hier.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
korte mouw met vestje mee vor als het toch te koud is?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zeker wel, het is echt niet koud, het is weer waarbij je het snel warm hebt tijdens het lopenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Knoop je dat altijd om je middel? Ik ren gewoon harder als ik het koud hebquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
korte mouw met vestje mee vor als het toch te koud is?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Koud? Hier is het juist benauwd..quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:21 schreef DarkElf het volgende:
Herkenbaar, tis mistig en koud maar buienradar is vrij.
Nah, van mij mag t lekker gaan regenen!![]()
![]()
t voelt koud aan maar dat komt door de mist/miezer denk ik want het is idd benauwd buiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Koud? Hier is het juist benauwd..
Nah, van mij mag t lekker gaan regenen!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ga denk zo even hardlopen zodat ik vanmiddag lekker nog even kan uitrusten tijdens het leren en zo vanavond weer een beetje fit op de voetbaltraining sta.![]()
![]()
Trouwens, hebben jullie weleens het gevoel dat er iets in je enkel "vastzit" en dat je het moet kraken? Zo'n dag heb ik vandaag, bleh.![]()
![]()
Wel bij mn knie, dat ie even moet knakken om erdoorheen te komen. M'n enkels niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwens, hebben jullie weleens het gevoel dat er iets in je enkel "vastzit" en dat je het moet kraken? Zo'n dag heb ik vandaag, bleh.![]()
Mogguh, gefeliciteerd swets en E.T.
Net lekker rustig rondje gedaan in de motregen![]()
Nu boodschappen doen en huis klaarmaken voor 't kinderfeestje vanmiddag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi! Bachelor of Arts meldt zich![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
![]()
thanks! Net al m'n cijfers teruggehad, nét geen First gemiddeld (70 heb je daar voor nodig, heb 68.4
) maar al met al nog 8,7 gemiddeld in Nederlandse cijfers!
(voor m'n vakken hier dan
)
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
thanks! Net al m'n cijfers teruggehad, nét geen First gemiddeld (70 heb je daar voor nodig, heb 68.4
) maar al met al nog 8,7 gemiddeld in Nederlandse cijfers!
(voor m'n vakken hier dan
)
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bedankt! Zou er bijna een rondje van gaan hardlopen, maar ga vrijdag pas weer. Vandaag en morgen spinnen
Ja doei.![]()
MoBlo, van harte gefeliciteerd!
En Swetsenegger en ET ook van harte gefeliciteerd
Ik loop nooit op schoenen met hoge hakken, ik heb een dubbele scolioseen daardoor heel snel last van mijn onderrug. Zeker als ik op hakken loop. Dus ik loop op het werk op ballerina's (en 's winters laarzen met een heel klein hakje) en thuis op allstars of slippers
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Met mijn enkel nog nooit gehad, wel heel vaak met mijn heup. Irritant gevoel is dat hequote:Op woensdag 27 juni 2012 09:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwens, hebben jullie weleens het gevoel dat er iets in je enkel "vastzit" en dat je het moet kraken? Zo'n dag heb ik vandaag, bleh.. Ik ga dan tenminste met mijn heup iedere keer draaien in de hoop dat het weer goed 'schiet'. Eén goede knak en je hebt nergens meer last van
. Sterkte met je enkel, hopelijk kraakt hij gauw
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
MoBlo hoe was het zwemmen gisteren? Volgens mij heb ik daar overheen gelezen?
Edit: ik heb het al gevonden, ik heb meer gemist dan ik dacht
Ik was gisteren bij de sportkine omdat ik snel last heb van een vastzittende onderrug, grappig detail: hebben mensen met een nierziekte vaak, wist ik niet. En na het losmasseren ging hij ook even de boel strekken en toen knapte er ook even iets in mijn rug en dat voelde echt meteen een stuk beter
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik was gisteren bij de sportkine omdat ik snel last heb van een vastzittende onderrug, grappig detail: hebben mensen met een nierziekte vaak, wist ik niet. En na het losmasseren ging hij ook even de boel strekken en toen knapte er ook even iets in mijn rug en dat voelde echt meteen een stuk beter
Ik had zo'n mooi verslag geschreven!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef MaLo het volgende:
MoBlo hoe was het zwemmen gisteren? Volgens mij heb ik daar overheen gelezen?
Edit: ik heb het al gevonden, ik heb meer gemist dan ik dacht![]()
![]()
Merk ook wel echt dat 't goed voor m'n spieren is. Gisteravond was ik een stuk relaxter na 't zwemmen en nu voel ik echt een goed verdeelde spierpijn in plaats van een stekende
Ja doei.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zo,sportief ochtendje gehad.
Had m'n wekker op 8 uur gezet, om half 8 werd ik wakker met een luie bui en heb m'n wekker toen op 9 uur gezet, om tien voor 8 werd ik wakker met een schuldgevoel en ben ik m'n bed uit gegaan en heb ik m'n hardloopkleren aangedaanMaar dat buiten beschouwing
Duurloop gedaan, dus kijken hoe lang ik kon hardlopen. Op sommige momenten het wel erg zwaar gehad, op het eind werd ik duizelig dus toen ben ik gestopt. Uiteindelijk 43 minuten op de klok en 6.62 km achter me(Vorige keer liep ik bijna 39 minuten, dus dit kun je een verbetering noemen)
Daarna nog even tien minuten armspieroefeningen gedaan en dáárna m'n kamer helemaal schoongemaakt en opgeruimd.
En nu ga ik douchen en ontbijten![]()
![]()
Het klinkt niet zo lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat?Deed geen zeer hoor, je hoorde alleen iets.
. Ik heb ook een vastzittende schouderwervel en dat kan vanzelf weer losschieten of ik moet naar een manueel therapeut. Ik wacht het nog even af, denk ik
. Heb er wel steeds minder last van.
Jij sportieveling jij! Goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef VKV het volgende:
Had m'n wekker op 8 uur gezet, om half 8 werd ik wakker met een luie bui en heb m'n wekker toen op 9 uur gezet, om tien voor 8 werd ik wakker met een schuldgevoel en ben ik m'n bed uit gegaan en heb ik m'n hardloopkleren aangedaanMaar dat buiten beschouwing
Duurloop gedaan, dus kijken hoe lang ik kon hardlopen. Op sommige momenten het wel erg zwaar gehad, op het eind werd ik duizelig dus toen ben ik gestopt. Uiteindelijk 43 minuten op de klok en 6.62 km achter me(Vorige keer liep ik bijna 39 minuten, dus dit kun je een verbetering noemen)
Daarna nog even tien minuten armspieroefeningen gedaan en dáárna m'n kamer helemaal schoongemaakt en opgeruimd.
En nu ga ik douchen en ontbijten
Ja doei.![]()
Wauw!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef VKV het volgende:
Maare, volgende keer iets eerder stoppen om te voorkomen dat je duizelig wordt?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef VKV het volgende:
Ik heb me toch maar aan het schema gehouden, sinds m'n slinger van de trap vorige week heb ik denk ik een verrekt spiertje ofzo in m'n hamstring. Dus ik blijf maar even voorzichtig.![]()
Idd, duizeligheid is toch een teken dat je iets niet goed doet (heb het zelf ook een tijdje gehad toen ik aan het struggelen was met de 5 km vorig jaar, liep iets te snel, denk ik)quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Maare, volgende keer iets eerder stoppen om te voorkomen dat je duizelig wordt?
Maar wel netjes. Volg je geen schema meer, VKV?
Het was wel vrij snel weer weg toen ik weer normaal ging lopen, denk dat het kwam omdat ik op nuchtere maag liep ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Maare, volgende keer iets eerder stoppen om te voorkomen dat je duizelig wordt?![]()
Jawel maar ik wilde wat meer kcal verbranden na m'n grote eetbui gisterenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, duizeligheid is toch een teken dat je iets niet goed doet (heb het zelf ook een tijdje gehad toen ik aan het struggelen was met de 5 km vorig jaar, liep iets te snel, denk ik)
Maar wel netjes. Volg je geen schema meer, VKV?
Ging even niet goed.
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Jawel maar ik wilde wat meer kcal verbranden na m'n grote eetbui gisterenGing even niet goed.
![]()
![]()
Wordt je arts?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wat tof en slim
.
Gefeliciteerd!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wordt je arts?Wat tof en slim
.
Gefeliciteerd!![]()
![]()
'Grote eetbui' VKVquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Jawel maar ik wilde wat meer kcal verbranden na m'n grote eetbui gisterenGing even niet goed.
!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wordt je arts?Wat tof en slim
.
Gefeliciteerd!.
Ze wordt sportarts en dan kan ze ons allemaal gratiesj van advies voorzien.
Wat jammerquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:18 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja iets met stress en oma in ziekenhuis enzo. Sterkte met je oma
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef VKV het volgende:
Ik ben student(of moet ik mezelf scholier noemen als HBO'er zijnde?
)
.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat jammer. Sterkte met je oma
.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:20 schreef VKV het volgende:
Ok ik ga douchen nuStom topic, blijf altijd veel te lang hangen
. Neem een McRunny
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Volgend jaar word ik Master of Sciencequote:Op woensdag 27 juni 2012 10:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry Moblo, iemand moest het zeggen![]()
.
kijken wat voor grappen je dan maakt
![]()
Ja doei.![]()
We shall see.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgend jaar word ik Master of Sciencekijken wat voor grappen je dan maakt
![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Is K. Nekeman trouwens al geidentificeerd?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat vraag ik me ook af. Veel mensen zijn vriendjes met 't geworden, maar ik weet nog steeds nietsquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
Is K. Nekeman trouwens al geidentificeerd?
Ja doei.![]()
Boh, beetje last na gister van m'n kuit/scheenbeen of zo.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hardlopen is goed voor je lijn..in 2 weken weer 1.3 kilo kwijt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 10:41:58 ]![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hardlopen is goed voor je lijn..in 2 weken weer 1.3 kilo kwijt
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik ben vriendjes met hem geworden omdat iedereen vriendjes met hem werdquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Veel mensen zijn vriendjes met 't geworden, maar ik weet nog steeds niets![]()
![]()
Ik zie 'm amper posten, dus is 't nog niet echt vriendjesmateriaal voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik ben vriendjes met hem geworden omdat iedereen vriendjes met hem werd![]()
Ja doei.![]()
Ik krijg de titel Bachelor of Built Environment in Traffic Engineering. Beetje langquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgend jaar word ik Master of Sciencekijken wat voor grappen je dan maakt
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik ben vriendjes met hem geworden omdat iedereen vriendjes met hem werd![]()
.
Bachelor of BETE dus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik krijg de titel Bachelor of Built Environment in Traffic Engineering. Beetje langIk heb geen idee wat ik me bij zo'n studie moet voorstellen
.
Mag mezelf ook Ingenieur noemen dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bachelor of BETE dus?Ik heb geen idee wat ik me bij zo'n studie moet voorstellen
.
En dan ga ik zo'n shirt dragen![]()
![]()
Swets, ET en MoBlo: gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Swets, ET en MoBlo: gefeliciteerd!Ai heb ik wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@LovelyLadyquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi! Bachelor of Arts meldt zich
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Morgen ook rustdagquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef VKV het volgende:
Lol, blij dak morgen een rustdag heb... 27 graden![]()
[X] Ongeschikt
Vanmorgen gelopen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wordt het donderdag zo mooi dan?Ik ga morgenavond na het gesprek op school... Hier scheelt het toch altijd wel een paar graden...
![]()
Morgen 27 graden? Oeps... Ik wil morgen de 10km proberen..quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef VKV het volgende:
Lol, blij dak morgen een rustdag heb... 27 graden![]()
[X] Ongeschikt![]()
![]()
www.knmi.nlquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Wordt het donderdag zo mooi dan?Ik ga morgenavond na het gesprek op school... Hier scheelt het toch altijd wel een paar graden...
Het wordt knetterheet
En ook benauwd denk ik zo.![]()
Ik zit in NH .... en savonds na 8 uur is het wel weer een beetje afgekoeldquote:
Benauwd is wel vervelend... Ik zie het wel...
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 11:10:54 ]![]()
Net mijn rondje gedaan. Ik vond het ook benauwd! Had de tennispot van gisteravond ook nog wel in mijn benen zitten, het lopen ging dan ook iets minder dan zondag.
Vrijdag weer lopen
Ik vind het niet zo gek dat er van alles heerst, dan warm, dan koud, dan benauwd en niet weten wat je aan moet. Warm buiten, frisse wind.. Stom weer![]()
![]()
Ik ben net op tijd binnen trouwens, het begint nu te regenen
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat er van alles heerst, dan warm, dan koud, dan benauwd en niet weten wat je aan moet. Warm buiten, frisse wind.. Stom weer
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik loop ook maar steeds met vestjes enzo te slepen, makkelijk meenemen, makkelijk om aan en uit te doen want idd de ene keer stik ik van de warmte, de andere keer is het ineens fris..quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat er van alles heerst, dan warm, dan koud, dan benauwd en niet weten wat je aan moet. Warm buiten, frisse wind.. Stom weer
Stomme lente en zomer tot nu toe. (oh in België trouwens ook want daar woon ik dus het ligt niet eens aan Nederland)♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja omgedoopt tot familie zeehond hierquote:![]()
Ondanks het gesnotter enzo heb ik er weinig last van met rennenJa hier ook, een colbertje en een sjaaltjequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik loop ook maar steeds met vestjes enzo te slepen, makkelijk meenemen, makkelijk om aan en uit te doen want idd de ene keer stik ik van de warmte, de andere keer is het ineens fris..
Stomme lente en zomer tot nu toe. (oh in België trouwens ook want daar woon ik dus het ligt niet eens aan Nederland)voor mijn keel
Belg![]()
![]()
Maakt niet uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nep BelgGewoon een Nederlandse hoor
![]()
![]()
jemmig..al die titels die langs komen hier.
Gelukkig is de mijne maar heel kort...
BOSS'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb ook een titelquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
jemmig..al die titels die langs komen hier.
Gelukkig is de mijne maar heel kort...
BOSS
Mama![]()
mooiste titel van allemaal!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha ik ookquote:Mama en Bsc ben ik
.
Heb m'n route uitgeprint voor vanavond *krijg zin om nu al gelijk te gaan rennen*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kwam gister geloof ik ook al langs, mooie vid idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Hebben jullie dit al 'ns gezien? Prachtige, motiverende docu:![]()
Ik doe gewoon elke dag een spijkerbroek en een shirtje aan. Mooi weer dwing je afquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat er van alles heerst, dan warm, dan koud, dan benauwd en niet weten wat je aan moet. Warm buiten, frisse wind.. Stom weer![]()
.
Grappig, ben geen Ing. Maar mag toch zulke shirts dragen. Ha!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Mag mezelf ook Ingenieur noemen dan.
En dan ga ik zo'n shirt dragen
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
? MaLo is net zo oud als jouw oudste zoon?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is netjes![]()
En hetzelfde geboorte jaar als mijn oudste zoon zie ik
Hoe oud ben jij dan?Je ziet er op je foto niet oud uit namelijk.
Same here... is niet te koud of te warmquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon elke dag een spijkerbroek en een shirtje aan. Mooi weer dwing je af![]()
.
Nee haar dochter is van hetzelfde geboortejaar als mijn oudste zoonquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
? MaLo is net zo oud als jouw oudste zoon?
Hoe oud ben jij dan?Je ziet er op je foto niet oud uit namelijk.
Ik ben 32
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 11:47:30 ]![]()
Klopt, de Engelse term is veel breder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, ben geen Ing. Maar mag toch zulke shirts dragen. Ha!![]()
over routes gesproken... heb geprobeert om er een in elkaar te knutselen voor zondag maar of ze zijn te kort of ze zijn te lang.... ppffffff, hardlopen is niet zo makkelijk als het lijktquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:43 schreef slacker_nl het volgende:
Heb m'n route uitgeprint voor vanavond *krijg zin om nu al gelijk te gaan rennen*'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
QFTquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij maakt het gewoon nodeloos ingewikkeldquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over routes gesproken... heb geprobeert om er een in elkaar te knutselen voor zondag maar of ze zijn te kort of ze zijn te lang.... ppffffff, hardlopen is niet zo makkelijk als het lijkt.
Ja maar... soms voelt het zo oudquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef DarkElf het volgende:
pff doe niet net of 32 oud is LovelyLady*piep*quote:![]()
hear hearquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij maakt het gewoon nodeloos ingewikkeld.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
28quote:. Ik heb het gewonnen van Kurt Cobain, Jim Morisson, Amy Winehouse en Janis Joplin
Jonge blaadjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
28. Ik heb het gewonnen van Kurt Cobain, Jim Morisson, Amy Winehouse en Janis Joplin
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik ben ook 32quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here... is niet te koud of te warm
[..]
Nee haar dochter is van hetzelfde geboortejaar als mijn oudste zoon
Ik ben 32(nog een klein maandje
)
voel me af en toe een oude wijze eikquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanochtend ging het beter, maar nog steeds op 4x (2min hl/1min w)04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ging toch goed? Of heb je ergebs last van?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:58 schreef Re het volgende:
Vanochtend ging het beter, maar nog steeds op 4x (2min hl/1min w)█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
bij 3 maanden.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Loop je dan zeg maar met een papiertje in je hand te navigerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:43 schreef slacker_nl het volgende:
Heb m'n route uitgeprint voor vanavond *krijg zin om nu al gelijk te gaan rennen*?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Wat goed!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:58 schreef Re het volgende:
Vanochtend ging het beter, maar nog steeds op 4x (2min hl/1min w)
Ja doei.![]()
dit dus! zo lang je zelf het gevoel hebt dat het goed gaat maakt snelheid of afstand niet uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ging toch goed? Of heb je ergens last van?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo workout naar mijn Garmin verzonden, rustige warming up, paar versnellingen met relatief rustig lopen ertussen, cooling down... niet te veel doen vandaag maar wel even lekker loslopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja ging wel, kom wel adem tekort op het eind, dus kwestie van conditie opbouwen dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ging toch goed? Of heb je ergebs last van?04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
heerlijk is dat soms, gewoon helemaal alleen lopen om even lekker te lopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef DarkElf het volgende:
Zo workout naar mijn Garmin verzonden, rustige warming up, paar versnellingen met relatief rustig lopen ertussen, cooling down... niet te veel doen vandaag maar wel even lekker loslopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Loop je dan zeg maar met een papiertje in je hand te navigeren?
Nee, m'n foon heeft GPS kuren en loop op compleet onbekend terein, 2:30 hardlopen naar huis. Dus even de belangrijke stukken uitgeprint zodat ik ongeveer weet hoe ik moet lopen. Ik ga niet twee-en-een-half-uur naar een stuk papier lopen staren
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Yep!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heerlijk is dat soms, gewoon helemaal alleen lopen om even lekker te lopen
dus dat gezegd hebbende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Les 5 Evy zit er ook weer op. Echt veel meer gelopen dan met les 4 en ging weer lekker, merk nu al flinke verbetering. Enige waar ik nog een beetje op moet letten is ademhaling.![]()
quote:ook hier
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Had ik vandaag ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Re het volgende:
[..]
Ja ging wel, kom wel adem tekort op het eind, dus kwestie van conditie opbouwen dus. Ik deed les 5 van Evy 1-1-3-3-2-2 (met tussentijds telkens hetzelfde aantal minuten lopen) en ik redde het ook niet op het einde. Terwijl het zondag wel goed ging, toen deed ik les 4 en die is hetzelfde. Nou ja, volgende keer beter
. Het gaat ook ons lukken
Ik ken het probleem..... Deze was precies goed volgens m'n schema.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over routes gesproken... heb geprobeert om er een in elkaar te knutselen voor zondag maar of ze zijn te kort of ze zijn te lang.... ppffffff, hardlopen is niet zo makkelijk als het lijktIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
30 is het nieuwe 20 zeggen ze, dus ik voel me nog piepjongquote:
Op die manierquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
JaNee, m'n foon heeft GPS kuren en loop op compleet onbekend terein, 2:30 hardlopen naar huis. Dus even de belangrijke stukken uitgeprint zodat ik ongeveer weet hoe ik moet lopen. Ik ga niet twee-en-een-half-uur naar een stuk papier lopen staren
![]()
Ik zag het alweer helemaal voor meRent er iemand voorbij, te kijken op een stuk papier en om zich heen zoekend naar straten o.i.d.
En 40 het nieuwe 30 en grijs het nieuwe blondquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20 zeggen ze, dus ik voel me nog piepjong![]()
![]()
* VKV vertrekt naar basisschoolquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20 zeggen ze, dus ik voel me nog piepjong![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoef je niet te posten, dat merken we zo ook wel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vik is weer evil vandaagquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoef je niet te posten, dat merken we zo ook wel.
Van niet hardlopen word ik flauwquote:. Ik moet nu m'n overtollige energie op een andere manier kwijt
.
Heb je geen vriend waar je je op kunt uitlevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van niet hardlopen word ik flauw. Ik moet nu m'n overtollige energie op een andere manier kwijt
.
?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je geen vriend waar je je op kunt uitleven?
.
quote:.
Nope, ik kom de juiste persoon maar niet tegen.
Doe er ook niet heel veel moeite voor moet ik zeggen. Vind het wel prima zo!
Lijkt me sowieso al lastiger om iemand van je eigen geslacht te vinden. Vooral omdat je niet weet of iemand hetero is of niet. Dan kom je weer op speciale sites, kroegen e,d, denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Single zijn is ook niets mis mee. Ik vermaak me ook (nog wel) prima
Singlequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
. Lekker rustig.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yep, is ook lastiger. Heb zo nu en dan wel eens een date, maar ja, dat moet ook maar klikken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso al lastiger om iemand van je eigen geslacht te vinden. Vooral omdat je niet weet of iemand hetero is of niet. Dan kom je weer op speciale sites, kroegen e,d, denk ik.
Single zijn is ook niets mis mee. Ik vermaak me ook (nog wel) prima
Ik wil wel iemand die ook aan hardlopen (of een andere sport) doet en die die hele 'gekte' begrijpt. Anders wordt het niks, vrees ik
.
En idd, single zijn is lekker rustig. Geen gezeur aan je hoofd, met niemand rekening hoeven houden.
Ook bij hetero's moet het natuurlijk klikken héquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, is ook lastiger. Heb zo nu en dan wel eens een date, maar ja, dat moet ook maar klikken.
Ik wil wel iemand die ook aan hardlopen (of een andere sport) doet en die die hele 'gekte' begrijpt. Anders wordt het niks, vrees ik
.
En idd, single zijn is lekker rustig. Geen gezeur aan je hoofd, met niemand rekening hoeven houden.
Als diegene nou niet hardloopt, maar je wel lekker laat gaan. Dan is het op dat vlak toch niet erg? Zou ik niet vinden.
En true, ik heb in deze afgelopen 10 weken nog meer voor school gedaan dan ik de afgelopen 30 heb gedaan. With thanks to the ladies![]()
Vanavond ook weer een stukje lopen, gaat voorlopig nog steeds erg lekker
True, maar statistisch gezien is de kans dat twee hetero's elkaar vinden iets groter natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook bij hetero's moet het natuurlijk klikken hé
Als diegene nou niet hardloopt, maar je wel lekker laat gaan. Dan is het op dat vlak toch niet erg? Zou ik niet vinden.
En true, ik heb in deze afgelopen 10 weken nog meer voor school gedaan dan ik de afgelopen 30 heb gedaan. With thanks to the ladies![]()
.
Nou, ik zou het wel leuk vinden om iemand te treffen die iets kan met mijn hardloopgepraat. Ik heb nu een huisgenoot en 90% van wat ik zeg gaat over hardlopen, dus daar moet je wel tegen kunnen. Hij ondergaat het lijdzaam.
Oh en snap ik je verkeerd of is de verkering uit?![]()
.
Mijn vriend doet fanatiek aan mountainbiken. Dus die snapt het wel dat ik nu fanatiek ben met tennissen en hardlopen. Hij baalt alleen wel dat hij nu vaker thuis moet zijn, voor onze dochterquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar statistisch gezien is de kans dat twee hetero's elkaar vinden iets groter natuurlijk.
Nou, ik zou het wel leuk vinden om iemand te treffen die iets kan met mijn hardloopgepraat. Ik heb nu een huisgenoot en 90% van wat ik zeg gaat over hardlopen, dus daar moet je wel tegen kunnen. Hij ondergaat het lijdzaam.
. Weet hij ook eens wat ik altijd doormaak voor zijn mountainbikegebeuren
'Hoe moet ik dit aanpakken. Ergo luiers verwisselen of slaapliedje zinnen'quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn vriend doet fanatiek aan mountainbiken. Dus die snapt het wel dat ik nu fanatiek ben met tennissen en hardlopen. Hij baalt alleen wel dat hij nu vaker thuis moet zijn, voor onze dochter. Weet hij ook eens wat ik altijd doormaak voor zijn mountainbikegebeuren
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Haha nee hoor, dochter is 8quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
'Hoe moet ik dit aanpakken. Ergo luiers verwisselen of slaapliedje zinnen'.
. Maar ze moet nog steeds wel geholpen worden met haren wassen en op tijd naar bed, en dat lukt niet als ze alleen thuis is
.
Haha, as we speak krijg ik een mailtje van iemand op een datingsite dat ik haar 'een leuke meid' lijk![]()
.
Edit: oh ze is wel fysiotherapeut... hmm.
Dat is waar. Maar dan nog moet het klikkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar statistisch gezien is de kans dat twee hetero's elkaar vinden iets groter natuurlijk.
.
Voor de ene (bij jou ook denk ik) is hardlopen wel een deel van je leven. Dus dan begrijp ik wel dat je er graag met iemand over praat die er hetzelfde over denkt en doet. Bij mij is dat weer iets minder.
Ja, sinds eind februari. Er komt vast wel weer iets anders op m'n pad
Die opstandige vrouwen ook altijd.. Waar is de tijd dat ze gewoon kookte, het huishouden deden en op de kinderen paste. Grapje natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn vriend doet fanatiek aan mountainbiken. Dus die snapt het wel dat ik nu fanatiek ben met tennissen en hardlopen. Hij baalt alleen wel dat hij nu vaker thuis moet zijn, voor onze dochter. Weet hij ook eens wat ik altijd doormaak voor zijn mountainbikegebeuren
Gelijke rechten
Kijk, kijk, dat sluit ook mooi aan op jouw hardlopen. Kan ze je heerlijk masseren als je thuiskomtquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Haha, as we speak krijg ik een mailtje van iemand op een datingsite dat ik haar 'een leuke meid' lijk![]()
.
Mooie leeftijd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha nee hoor, dochter is 8. Maar ze moet nog steeds wel geholpen worden met haren wassen en op tijd naar bed, en dat lukt niet als ze alleen thuis is
.
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oeh, elke keer na het sporten een sportmassagequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef Viking84 het volgende:
.
Dan nam ik die foute openingszin voor lief
Haha.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die opstandige vrouwen ook altijd.. Waar is de tijd dat ze gewoon kookte, het huishouden deden en op de kinderen paste. Grapje natuurlijkGelijke rechten
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik doe geen moeite meer om op zoek te gaan, komt vanzelf wel wat op mijn pad.Dat heeft toch zo zijn voordelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef Viking84 het volgende:
.
Als er twee mooie dames op de fiets aanmoedigen dan wil ik harder gaan hardlopen ook al ben ik zo moe als een hond. (insert Maraca plaatje).quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:45 schreef Solique het volgende:
Ik doe geen moeite meer om op zoek te gaan, komt vanzelf wel wat op mijn pad.
[..]
Dat heeft toch zo zijn voordelen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Solique het volgende:
Vanavond ook weer een stukje lopen, gaat voorlopig nog steeds erg lekkerWeer kunnen sporten is gewoon heerlijk.
Ik heb echt heel lang niet kunnen sporten vanwege mijn knieklachten. Ik ben echt heel blij dat ik bijna twee jaar geleden een tijdje met een personal trainer (fysiotherapeute in opleiding) heb getraind, sindsdien geen last meer van m'n knie.![]()
*jaloers*quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Weer kunnen sporten is gewoon heerlijk.
Ik heb echt heel lang niet kunnen sporten vanwege mijn knieklachten. Ik ben echt heel blij dat ik bijna twee jaar geleden een tijdje met een personal trainer (fysiotherapeute in opleiding) heb getraind, sindsdien geen last meer van m'n knie.
Denk dat je na een blessure nog meer geniet van sporten, omdat je dan weet hoe het is om het niet te kunnen.
haha, vrouwen kunnen je inderdaad zo ver krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als er twee mooie dames op de fiets aanmoedigen dan wil ik harder gaan hardlopen ook al ben ik zo moe als een hond. (insert Maraca plaatje)..
Pijn zal hier nooit meer over gaan, maar zolang het niet te erg is blijf ik rustig door lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Weer kunnen sporten is gewoon heerlijk.
Ik heb echt heel lang niet kunnen sporten vanwege mijn knieklachten. Ik ben echt heel blij dat ik bijna twee jaar geleden een tijdje met een personal trainer (fysiotherapeute in opleiding) heb getraind, sindsdien geen last meer van m'n knie.
Morgen weer naar fysio, kijken of het verbeterd.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Of een andere mooie dame die je tegemoet komt hardlopen. Dan ga je nog meer rechtop lopen, heel smooth bewegen alsof je dagelijks een marathon loopt, je pace opvoeren naar 4:30 en ondertussen maar blijven lachen en hoi zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als er twee mooie dames op de fiets aanmoedigen dan wil ik harder gaan hardlopen ook al ben ik zo moe als een hond. (insert Maraca plaatje)..
![]()
En dan draai je je om en zie je dat de poser in kwestie honderd meter verderop staat uit te hijgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of een andere mooie dame die je tegemoet komt hardlopen. Dan ga je nog meer rechtop lopen, heel smooth bewegen alsof je dagelijks een marathon loopt, je pace opvoeren naar 4:30 en ondertussen maar blijven lachen en hoi zeggen![]()
.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of een andere mooie dame die je tegemoet komt hardlopen. Dan ga je nog meer rechtop lopen, heel smooth bewegen alsof je dagelijks een marathon loopt, je pace opvoeren naar 4:30 en ondertussen maar blijven lachen en hoi zeggen![]()
![]()
![]()
Een geoefend loper houdt daar rekening mee en slaat dus of op tijd af of bikkelt even doorquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan draai je je om en zie je dat de poser in kwestie honderd meter verderop staat uit te hijgen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:52 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, vrouwen kunnen je inderdaad zo ver krijgen![]()
[..]
Pijn zal hier nooit meer over gaan, maar zolang het niet te erg is blijf ik rustig door lopen.
Morgen weer naar fysio, kijken of het verbeterd..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gefeliciteerd E.T. en Swets. Dat er nog vele jarenmag volgen!!
En
Gefeliciteerd MoBo met je Bachelor of Arts!![]()
studentquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef VKV het volgende:
Ik ben student(of moet ik mezelf scholier noemen als HBO'er zijnde?
)
, zo noem ik me ook en dat klinkt toch net iets jonger
quote:![]()
![]()
Heb zelf geen kinderen (en ze staan (nog) niet in de planning) maar dit vind ik samen met opa en oma de mooiste titel die een mens kan hebben!Doen!!! Al is het maar zodat je hardloopfamilie er iets aan kan hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef Viking84 het volgende:
.
En.... Ik ben volgens mij weer bij
![]()
![]()
quote:Wij mannen zijn ook allemaal hetzelfde eigenlijk hequote:
Geen last van, kom bijna nooit iemand tegen die ook loopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pfoei wat is het benauwd! En deze heldere ging natuurlijk intervallen, korte snelle, in het bos waar het nog benauwder is. Nou ik heb lekker gezweet hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vrij
Nu naar Utrecht, cadeautje voor pa halen en intussen even bedenken hoe laat ik ga lopen. Direct als ik thuis kom? Of begin van de avond?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
http://www.hardloopkalend(...)-Amsterdam-Pride-Runquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Misschien eens bij deze wedstrijd kijken, is een wedstrijd georganiseerd door DGLA...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:05 schreef DarkElf het volgende:
Pfoei wat is het benauwd! En deze heldere ging natuurlijk intervallen, korte snelle, in het bos waar het nog benauwder is. Nou ik heb lekker gezweet hoor
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
True story,quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Wij mannen zijn ook allemaal hetzelfde eigenlijk he
Bij defensie moet je wel eens een mars lopen met je club. En dan heb je alles bij om met je club te kunnen overleven. Ik was die dag een mag-schutter. (http://nl.wikipedia.org/wiki/FN_MAG). Zoals je daar kan lezen is zo'n ding 10kg. Die 10kg worden er qua gevoel steeds meer naarmate je verder aan het lopen bent. Ik vervloekte dat ding, zijn ontwerper en een hoop meer. Maar toen wij uit de bossen kwamen en we liepen weer de bewoonde wereld (Ede) in toen liep ik weer rechtop en had ik nergens meer last van. Want zeg nou zelf, dit wapen ziet er stoerder uit dan de orginele waar onze mannen mee lopen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Diemaco_C7). Ik had het gevoel dat ik op wolkjes liep. Maar toen we Ede weer uit waren.........![]()
Soms mis ik defensie nog welMooie tijden gehad!
![]()
Kijk maar even. Kijk naar het weerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Yuki het volgende:
Vrij
Nu naar Utrecht, cadeautje voor pa halen en intussen even bedenken hoe laat ik ga lopen. Direct als ik thuis kom? Of begin van de avond?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh wat gaafquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
http://www.hardloopkalend(...)-Amsterdam-Pride-Run
Misschien eens bij deze wedstrijd kijken, is een wedstrijd georganiseerd door DGLA...Jammer dat ik niet mee kan doen
.
Oh haiquote:Een beetje hetzelfde idee is dat jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
True story,
Bij defensie moet je wel eens een mars lopen met je club. En dan heb je alles bij om met je club te kunnen overleven. Ik was die dag een mag-schutter. (http://nl.wikipedia.org/wiki/FN_MAG). Zoals je daar kan lezen is zo'n ding 10kg. Die 10kg worden er qua gevoel steeds meer naarmate je verder aan het lopen bent. Ik vervloekte dat ding, zijn ontwerper en een hoop meer. Maar toen wij uit de bossen kwamen en we liepen weer de bewoonde wereld (Ede) in toen liep ik weer rechtop en had ik nergens meer last van. Want zeg nou zelf, dit wapen ziet er stoerder uit dan de orginele waar onze mannen mee lopen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Diemaco_C7). Ik had het gevoel dat ik op wolkjes liep. Maar toen we Ede weer uit waren.........![]()
Soms mis ik defensie nog welMooie tijden gehad!
Die MAG is een .50 toch? Had m'n pa vroegah ook, als ik die verhalen wel eens hoor.
Wilde wel bij leger vroeger maar kon niet ivm gehoorschade. Net als politieman worden.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo, lekker m'n lunch op. Dat even laten zakken en dan maar eens een rondje rennen. Wat zal ik eens gaan doen? Zwart gat na m'n 10km training en zulks...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
"Jij hoort de boeven niet aankomen!" zeiden ze vroeger altijd tegen mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Wilde wel bij leger vroeger maar kon niet ivm gehoorschade. Net als politieman worden.![]()
.
Gelukkig heb ik nu ook heel leuk werk.
Nieuwe route zoeken? Ergens naartoe fietsen/treinen en daar gaan lopen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, lekker m'n lunch op. Dat even laten zakken en dan maar eens een rondje rennen. Wat zal ik eens gaan doen? Zwart gat na m'n 10km training en zulks...
Nieuwe route is wel leuk misschien...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nieuwe route zoeken? Ergens naartoe fietsen/treinen en daar gaan lopen?ik ga even puzzelen op Google Maps
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja klopt. En portofoons, ingeslagen ruiten noem maar op.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Jij hoort de boeven niet aankomen!" zeiden ze vroeger altijd tegen mij![]()
.
Gelukkig heb ik nu ook heel leuk werk.
Op zich best jammer eigenlijk.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zal ik een route zoeken en maken op afstandmeten????quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nieuwe route is wel leuk misschien...ik ga even puzzelen op Google Maps
Zeg maar voor welk dorp/stad.
Edit:justmattie je hebt een pm![]()
welke route? of van waar naar waar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
JaNee, m'n foon heeft GPS kuren en loop op compleet onbekend terein, 2:30 hardlopen naar huis. Dus even de belangrijke stukken uitgeprint zodat ik ongeveer weet hoe ik moet lopen. Ik ga niet twee-en-een-half-uur naar een stuk papier lopen staren
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Komt goed, ik ben al een heel eindquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zal ik een route zoeken en maken op afstandmeten????
Zeg maar voor welk dorp/stad.
Edit:justmattie je hebt een pm
Vanwege blessure of vakantie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh wat gaafJammer dat ik niet mee kan doen
.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Eerstequote:. Misschien wat voorbarig, maar ik heb geen zin meer om teleurgesteld te worden en dingen die ik had willen doen toch ineens niet te kunnen doen
.
Wellicht de 5 km met potlood in je agenda schrijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerste. Misschien wat voorbarig, maar ik heb geen zin meer om teleurgesteld te worden en dingen die ik had willen doen toch ineens niet te kunnen doen
.
Hehe, ik schrijf nog even helemaal niets in mijn agenda voor dit jaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wellicht de 5 km met potlood in je agenda schrijven.
Over 1,5 week is de Ekiden! Ben benieuwd naar je tijd. Toch de eerste 10 km in wedstrijdverband?Niet meer actief op Fok!![]()
Hou het dan maar in je achterhoofdquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, ik schrijf nog even helemaal niets in mijn agenda voor dit jaar.
Over 1,5 week is de Ekiden! Ben benieuwd naar je tijd. Toch de eerste 10 km in wedstrijdverband?
Ja, dat is de eerste 10 km, ben ook wel benieuwd, zeker ook omdat het wellicht wat rommelig kan worden voor mijn gevoel met al die verschillende afstanden en snelheden door elkaar, maar we gaan het meemaken, je bent welkom hoor om te komen aanmoedigen
ik ga d'r in ieder geval goed voorbereid heenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hou het dan maar in je achterhoofd
Ja, dat is de eerste 10 km, ben ook wel benieuwd, zeker ook omdat het wellicht wat rommelig kan worden voor mijn gevoel met al die verschillende afstanden en snelheden door elkaar, maar we gaan het meemaken, je bent welkom hoor om te komen aanmoedigenzojuist een sportmassage geboekt (cadeautje van een tante
) op maandagavond 2 juli om kwart over negen 's avonds
Ik heb er één en ik ben er trots op
Zou ik anders miss wel gedaan hebben, maar ben dan waarschijnlijk al in Amersfoortquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hou het dan maar in je achterhoofd
Ja, dat is de eerste 10 km, ben ook wel benieuwd, zeker ook omdat het wellicht wat rommelig kan worden voor mijn gevoel met al die verschillende afstanden en snelheden door elkaar, maar we gaan het meemaken, je bent welkom hoor om te komen aanmoedigen(weekje in huis van m'n zus) en de route van daar naar werk moet ook even uitgevogeld worden
.
Logisch, is ook belangrijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik anders miss wel gedaan hebben, maar ben dan waarschijnlijk al in Amersfoort(weekje in huis van m'n zus) en de route van daar naar werk moet ook even uitgevogeld worden
.
Na die post van Guppy wel 20 minutenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef streamnl het volgende:
Is er al een kwartier verstreken na de laatste post?
![]()
Topic killer die ik benquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Na die post van Guppy wel 20 minutenm'n eten is nog steeds niet ver genoeg gezakt, dus ik zit een beetje te Fok!ken
ik kom eigenlijk alleen maar hier om iets te posten. Ik ben ook door deze treads lid geworden
(voorheen zat/zit ik veel op tweakers en XDA, ja ik ben er zo 1)
![]()
ik heb hier nog een universele liggen ...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DJMO to the rescuequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb hier nog een universele liggen ...!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ook niet bij MediaMarkt? Ik heb er daar een van Belkin gehaald. Maar die is eigenlijk voor een iPodquote:Ik prop m'n 4S er gewoon op z'n kop in
gaat prima
Hopen dat ik op teh interwebz een armband kan vinden én dat die voor zaterdag bezorgd wordt. Anders ben ik nog later met m'n vaderdagcadeauquote:
En sexy: duct tape is geen optie
Nee, daar hadden ze wel iets liggen van Muvit, maar die was echt HUGE en er stond niet bij welk model ik moest hebben voor iPhone.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook niet bij MediaMarkt? Ik heb er daar een van Belkin gehaald. Maar die is eigenlijk voor een iPodIk prop m'n 4S er gewoon op z'n kop in
gaat prima
Ik heb zelf een belkin. Die had ik al voor m'n 3GS en m'n 4S past er prima in
Ga voor m'n pa ook maar een Belkin kopen denk ik
Wil wel dat hij een goede heeft.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mijn Run2Day had ook een iPhone 4 hoesje hangen, weet ik... Maar of dat nog steeds is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, daar hadden ze wel iets liggen van Muvit, maar die was echt HUGE en er stond niet bij welk model ik moest hebben voor iPhone.
Ik heb zelf een belkin. Die had ik al voor m'n 3GS en m'n 4S past er prima in
Ga voor m'n pa ook maar een Belkin kopen denk ik
Wil wel dat hij een goede heeft.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of die, als hij ergens wel snel leverbaar isquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:28 schreef justmattie het volgende:
http://www.iphone-cases.nl/griffin-adidas-micoach.html
Deze
Duct tape is een optie voor ALLESquote:
In heel Utrecht geen hoesje voor de iPhone 4?.
Heb je Dixons ook geprobeerd? En de Apple Store heeft er miss ook wel één?Niet meer actief op Fok!![]()
http://www.dressmymobile.(...)and-voor-smartphonesquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of die, als hij ergens wel snel leverbaar isJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dixons heb ik geen goede ervaringen mee, Apple store had ze niet. Andere Apple store was dichtquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Viking84 het volgende:
In heel Utrecht geen hoesje voor de iPhone 4?.
Heb je Dixons ook geprobeerd? En de Apple Store heeft er miss ook wel één?
Ik ga wel even op internet kijken, komt goed.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dixons
Gelukkig hebben we in Leeuwarden geen Apple store. Ik zou in de verleiding komen om nu al een MacBook te kopen
Was ist los met Dixons? Behalve dan dat het te duur is en ik er ook nooit kom?Niet meer actief op Fok!![]()
Er werken domme koeien die niks van de producten afweten en van klantenservice ook nog nooit gehoord hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Was ist los met Dixons? Behalve dan dat het te duur is en ik er ook nooit kom?
Duur en onvriendelijk personeel (in Utrecht iig)quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Was ist los met Dixons? Behalve dan dat het te duur is en ik er ook nooit kom?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh, maar dat is bij Mediamarkt toch niet anders?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er werken domme koeien die niks van de producten afweten en van klantenservice ook nog nooit gehoord hebben
"Hoe zit het met dit en dat?"
"Oh, even op het kaartje kijken"
Dat kan ik zelf ook wel.
Maar daar betaal je wel minder dan bij Dixonsquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, maar dat is bij Mediamarkt toch niet anders?
Dat kan ik zelf ook wel.
Truequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar daar betaal je wel minder dan bij Dixons.
Maar ik bestel mijn meuk gewoon via internet. Heb gelukkig een huisgenoot die enigszins technisch onderlegd is en verder word ik van Google vaak al een stuk wijzer.
Mediamarkt is een beetje van hetzelfde laken een pak inderdaad... "Nee, die hebben we niet op voorraad... Nee, die ook niet... Maar we kunnen wel voor u bestellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, maar dat is bij Mediamarkt toch niet anders?
Dat kan ik zelf ook wel.
". Nee, laat maar zeggen joh, kan ik zelf ook wel. Is het nog goedkoper ook en hoef ik m'n huis niet uit
Idd. Je gaat juist naar een fysieke winkel omdat je hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mediamarkt is een beetje van hetzelfde laken een pak inderdaad... "Nee, die hebben we niet op voorraad... Nee, die ook niet... Maar we kunnen wel voor u bestellen". Nee, laat maar zeggen joh, kan ik zelf ook wel. Is het nog goedkoper ook en hoef ik m'n huis niet uit
NU
wilt hebben
.
Die hebben we welquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef justmattie het volgende:
Gelukkig hebben we in Leeuwarden geen Apple store. Ik zou in de verleiding komen om nu al een MacBook te kopenNaast de bios
![]()
Inderdaad. En ik kan daar dan bloedlink van worden, in zo'n winkel. Ik heb ook eens aan de verkoper gevraagd, wat is nou het voordeel van de MediaMarkt tegenover een webwinkel. Ik moet naar jullie toe rijden, het product bestellen, later terugkomen, het ophalen en meer betalen...? Tell me! Verkoper:quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Je gaat juist naar een fysieke winkel omdat je hetNU
wilt hebben
.
Die kleine winkel met 5 iMac's, 3 MacBooks en 365 miljoen hoesjes en accessoiresquote:?
Domme verkoper.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik kan daar dan bloedlink van worden, in zo'n winkel. Ik heb ook eens aan de verkoper gevraagd, wat is nou het voordeel van de MediaMarkt tegenover een webwinkel. Ik moet naar jullie toe rijden, het product bestellen, later terugkomen, het ophalen en meer betalen...? Tell me! Verkoper:
Hij had moeten zeggen: dat je - mits het op voorraad is - het product nú krijgt i.p.v. op z'n vroegst morgen
Handiger zou zijn als je, zoals bij Selexyz zo was, bij elke fysieke winkel kunt zien welke producten op voorraad zijn, zodat je er niet voor jan lul naartoe gaat.Niet meer actief op Fok!![]()
Maar als je een MacBook wilt kopen, kunnen ze die wel voor je bestellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kleine winkel met 5 iMac's, 3 MacBooks en 365 miljoen hoesjes en accessoires?
Ik hoorde van m'n moeder dat Drachten ook een MediaMarkt en een V&D gaat krijgen. Drachten hoort eindelijk bij de grote jongens
.
Of IKEA. Ik check ALTIJD de site voor ik erheen rijquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Domme verkoper.
Hij had moeten zeggen: dat je - mits het op voorraad is - het product nú krijgt i.p.v. op z'n vroegst morgen
Handiger zou zijn als je, zoals bij Selexyz zo was, bij elke fysieke winkel kunt zien welke producten op voorraad zijn, zodat je er niet voor jan lul naartoe gaat.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een mac is een mac hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kleine winkel met 5 iMac's, 3 MacBooks en 365 miljoen hoesjes en accessoires?
![]()
![]()
Drachtenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoorde van m'n moeder dat Drachten ook een MediaMarkt en een V&D gaat krijgen. Drachten hoort eindelijk bij de grote jongens
.
ik zit er nu.
![]()
Wij hebben er 2quote:
Juist. Dan bestel ik 'm zelf welquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als je een MacBook wilt kopen, kunnen ze die wel voor je bestellen![]()
Drachten is/wordt gewoon nog beter dan Heerenveenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
.
Rejected.quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Moet je ook doen, gewoon op de site van Apple zelf. Kun je 'm ook nog aan laten passen en uit laten breiden. Heb ik ook gedaan met m'n iMac en MacBookquote:
Denk dat ik dat ook ga doen inderdaad. Ik krijg zelfs studentenkortingquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet je ook doen, gewoon op de site van Apple zelf. Kun je 'm ook nog aan laten passen en uit laten breiden. Heb ik ook gedaan met m'n iMac en MacBook
Mijn 4S heb ik ook via Apple zelf besteld. Perfecte service en zoEn de prijs was zelfs bijna 100 euro goedkoper dan in de winkel
Dat is net zoiets als 'kost duur' wat je nu zegtquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook ga doen inderdaad. Ik krijg zelfs studentenkorting
Mijn 4S heb ik ook via Apple zelf besteld. Perfecte service en zoEn de prijs was zelfs bijna 100 euro goedkoper dan in de winkel
.
Oh, dan moet je het zeker doen. Wanneer je studentenkorting krijgt is het interessant. Mijn iMac en MacBook stammen ook nog uit m'n studententijd. Pas 5 jaar na dato ga ik dat een beetje merkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook ga doen inderdaad. Ik krijg zelfs studentenkorting
Wait, whut. Even nalezen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 'kost duur' wat je nu zegt.
Edit: Indeed. De prijs was lager was beter
![]()
Grappig, om te praten over een hardloopevent werd er vriendelijk verzocht om dat via pm te doen en zie de laatste topics eigenlijk alleen maar dingen die weinig met hardlopen te maken hebben voorbij komen
wie deed dat? wat belachelijk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
Grappig, om te praten over een hardloopevent werd er vriendelijk verzocht om dat via pm te doen en zie de laatste topics eigenlijk alleen maar dingen die weinig met hardlopen te maken hebben voorbij komen
Dit is nog altijd een hardlooptopic!
en men ik heb net gelopen en het erover gehad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Degene die dat zei is er nu niet eens bijquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
.
euh... Ik las net nog een ontopic post over een hardloophoesje, ik kom terug en we hebben het over Apple....SPOILER: apple...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spuit 23424123412![]()
![]()
Eigenlijk heb je wel gelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Ik ga m'n hardloopspulletjes eens bij elkaar zoeken!
Ik heb zo'n sportarmband van Movit van mijn vriendje gekregen. Lief he
. Vanmorgen mee gelopen, werkt prima
. De maat weet ik zo niet meer, stond wel op de verpakking maar die heb ik niet meer.
Zo, Belkin DualFit besteld voor ¤ 25,00. Prima
En naar verwachting morgen al in huis
Nederland ‘starts to run' dankzij Evy
Na beginnende lopers vallen nu media en sponsors voor ‘enthousiaste Vlaamse
Complete verhaal
Zouden wij er iets mee te maken hebben???![]()
![]()
Het gaat mij er niet om om gelijk te krijgen, maar om het idee...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk![]()
Ik ga m'n hardloopspulletjes eens bij elkaar zoeken!
En ik kreeg in de dm de vraag van streamnl hoe lang ik dit al doe, omdat hij met verbazing naar mijn tijden op Endomondo had zitten kijken.
En om maar wat ontopic te blijven, hier maar mijn antwoord:
Het echt serieus hardlopen opzich doe ik denk ik vanaf november, dat ik wekelijks probeer minimaal 1 keer te lopen. Dus nog niet echt lang.
Maar ik korfbal al vanaf mijn 6e (waar ik tot afgelopen zomer altijd 2 keer per week heb getraind en ben echt een trainingsbeest, dus dreef ik mezelf op die trainingen altijd conditioneel tot het uiterste) en heb in mijn middelbare school tijd 3 jaar lang 35 km per dag gefietst. En ben een echte ectomorph, dus heb geen grammetje vet te veel aan mijn lijf hangen (68 kg met een lengte van 1.95 m) en heb de laatste jaren in de zomer hardgelopen (5 á 10 km per week), dus ik was er niet onbekend mee. Alleen nu sinds maart echt serieus aan het opbouwen qua km's en wil voor het leuke wedstrijden blijven lopen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik was dat artikel net aan het postenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef streamnl het volgende:
Nederland ‘starts to run' dankzij Evy
Na beginnende lopers vallen nu media en sponsors voor ‘enthousiaste Vlaamse
Complete verhaal
Zouden wij er iets mee te maken hebben???
En wat denk je van mond-op-mond reclame? M'n moeder rent ook met Evy, de 5-10km versie. Ook al hoeft het niet, want ze kan het al, ze vindt Evy gewoon zo gezelligen m'n collega is het inmiddels ook aan het proberen. Ze is al bij les 5
ik las net dit stuk over "suiker".
Nu was ik al anti suiker, maar dit soort verhalen versterken mijn slechte beeld van suiker...
het is ff een stukje pittig lezen:http://www.avnop.nl/nieuw(...)uikerEnBlessures.pdfquote:Conclusie; door radicaal te stoppen met suiker kan je niet alleen je gezondheid in
alle organen verbeteren, maar ook het plezier in het lopen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oh, en mag ik héél even offtopic zeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu zo'n zin om terug te sturen: MENS! LEER LEZEN EN SCHRIJVEN! AL MIJN VOORGAANDE BETALINGEN WAREN MET FACTUURNUMMER, MAAR DIE KONDEN JULLIE ME NIET GEVEN EN VOOR JULLIE GEMAK HEB IK HET GELD TOCH MAAR VAST OVERGEMAAKT. Daarnaast: je Nederlands zuigt.
Ik kan hier zo slecht tegen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef Yuki het volgende:
Oh, en mag ik héél even offtopic zeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoppa. Normaal doe ik dit nooit, maar ik heb nu aangegeven dat ik haar opmerking "niet passend vind in mijn situatie".
Lucht op
Ik zou gewoon op een beleefde manier duidelijk maken dat ze had kunnen weten hoe het in elkaar zat als ze de e-mail had gelezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef Yuki het volgende:
Hoppa. Normaal doe ik dit nooit, maar ik heb nu aangegeven dat ik haar opmerking "niet passend vind in mijn situatie".
Lucht op. Wedden dat ze het nu toch niet snapt?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef Yuki het volgende:
Oh, en mag ik héél even offtopic zeuren?Dat is wel erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op een beleefde manier duidelijk maken dat ze had kunnen weten hoe het in elkaar zat als ze de e-mail had gelezen. Wedden dat ze het nu toch niet snapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaanGoed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk niet dat je alle suikers moet uit bannen, want dat lukt je gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Jumparound het volgende:
Nu was ik al anti suiker, maar dit soort verhalen versterken mijn slechte beeld van suiker...
het is ff een stukje pittig lezen:
[..]
http://www.avnop.nl/nieuw(...)uikerEnBlessures.pdf█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En ik zie net dat het voorlopig niet gaat regenen in Utrecht. Dus ook geen verkoelend buitje als ik tot een uurtje of 6 wacht met lopen
Dus ik denk dat ik zometeen maar ga. Dan kan ik na het lopen nog even lekker afkoelen, rustig eten, etc
Wel eerst nog even flink water tanken, heb te weinig gedronken vandaag
Ik ga zo ook even. En ik moet ook nog even flink bijdrinken, het laat wat te wensen over vandaagquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
En ik zie net dat het voorlopig niet gaat regenen in Utrecht. Dus ook geen verkoelend buitje als ik tot een uurtje of 6 wacht met lopen
Dus ik denk dat ik zometeen maar ga. Dan kan ik na het lopen nog even lekker afkoelen, rustig eten, etc
Wel eerst nog even flink water tanken, heb te weinig gedronken vandaag
(Op afstand) samen drinken, samen lopen dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even. En ik moet ook nog even flink bijdrinken, het laat wat te wensen over vandaag
Slok slok slok!! Ik kan alleen m'n capri niet vinden, en m'n shorts liggen nog in de was van zondagquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
(Op afstand) samen drinken, samen lopen dus
Die man bekijkt het wel heel eenzijdig. Hij kijkt namelijk alleen maar naar spieren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Jumparound het volgende:
het is ff een stukje pittig lezen:
[..]
http://www.avnop.nl/nieuw(...)uikerEnBlessures.pdf
Weet je waar het leeuwendeel van de suikers in je voeding naartoe gaat? Je hersenenDie kunnen namelijk niet zonder glucose en krijgen boven alles voorrang.
Ik vrees dat als je héél radicaal suikerloos gaat eten, je op den duur ook problemen krijgt omdat je hersenen alle glucose opeten en je spieren dus niet meer voldoende krijgen.
Maar hey, ik ben ook maar een leek. Weet het niet zeker, maar ik vind het verhaal té radicaal.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Al m'n kleding ligt al klaar, moet mezelf alleen nog even van de bank trekken om me om te kleden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Slok slok slok!! Ik kan alleen m'n capri niet vinden, en m'n shorts liggen nog in de was van zondag
Capri, shirt met korte mouw... en dan zweten als een otter zo
eens. Te veel suiker is niet goed, duh logisch te veel is niets goed denk ik, maar alles rigoreus uit bannen ..? Nee, je lichaam heeft gewoon voedingsstoffen nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die man bekijkt het wel heel eenzijdig. Hij kijkt namelijk alleen maar naar spieren.
Weet je waar het leeuwendeel van de suikers in je voeding naartoe gaat? Je hersenenDie kunnen namelijk niet zonder glucose en krijgen boven alles voorrang.
Ik vrees dat als je héél radicaal suikerloos gaat eten, je op den duur ook problemen krijgt omdat je hersenen alle glucose opeten en je spieren dus niet meer voldoende krijgen.
Maar hey, ik ben ook maar een leek. Weet het niet zeker, maar ik vind het verhaal té radicaal.
Las ook iets over mensen die low carb/high protein eten: http://www.bmj.com/content/344/bmj.e4026♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik denk dat je een denkfout maakt. want hoe hadden anders oermensen moeten kunnen overleven?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die man bekijkt het wel heel eenzijdig. Hij kijkt namelijk alleen maar naar spieren.
Maar hey, ik ben ook maar een leek. Weet het niet zeker, maar ik vind het verhaal té radicaal.
Je voorgeprepareerde eten zit vol suiker (ja, 10% noem ik veel). snoep, snacks, noem maar op!
Ik ben er nog niet achter hoe het zit met natuurlijk suiker (bivoorbeeld uit fruit) maar ik neem aan dat teveel fruit (meer dan 1 a 2 stuks) ook een suiker overschot oplevert.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Capri is gelokaliseerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Al m'n kleding ligt al klaar, moet mezelf alleen nog even van de bank trekken om me om te kleden.
Capri, shirt met korte mouw... en dan zweten als een otter zoik ga zo ook even flink zweten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: