SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Ik loop altijd op laarsjes of schoenen met een rits, dus hoef alleen m'n hardloopschoenen te veteren.
Niet meer actief op Fok!![]()
Potjandorie toch later wakker geworden dan ik wilde.
Ik heb nog nooit gerookt, dan bedoel ik ook echt nooit een sigaret o.i.d. aangeraakt. En alcohol ook maar 1 flesje (33cl?) p week.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
ik loop alleen nog maar op sportschoenen. Voor dagelijks gebruik m'n drie jaar oude asics of nikes. grappige is wel dat ik die altijd als instappers heb gebruikt, maar sinds ik ben gaan hardlopen, ook die gewoon netjes ben gaan strikken en losmaken bij het uitdoen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Casual etcetra vind je niks? Of vind je de zolen niks?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:14 schreef DJMO het volgende:
ik loop alleen nog maar op sportschoenen. Voor dagelijks gebruik m'n drie jaar oude asics of nikes. grappige is wel dat ik die altijd als instappers heb gebruikt, maar sinds ik ben gaan hardlopen, ook die gewoon netjes ben gaan strikken en losmaken bij het uitdoen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik heb ook dieverse laarzen, maar die knellen m'n enkels af heb ik het idee. Heb iig meer last van de overgang van m'n been naar m'n voet in die krengen, sinds ik ben gaan hardlopen. (vaag verhaal i know, ik snap ook niet hoe dat kan).quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Casual etcetra vind je niks? Of vind je de zolen niks?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ah nee, best begrijpelijk elke schoen heeft een ander loopzool. (Althans dat is mijn mening)quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb ook dieverse laarzen, maar die knellen m'n enkels af heb ik het idee. Heb iig meer last van de overgang van m'n been naar m'n voet in die krengen, sinds ik ben gaan hardlopen. (vaag verhaal i know, ik snap ook niet hoe dat kan).█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zie geen wolken op buienradar en toch is het bewolkt hier.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
korte mouw met vestje mee vor als het toch te koud is?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zeker wel, het is echt niet koud, het is weer waarbij je het snel warm hebt tijdens het lopenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Knoop je dat altijd om je middel? Ik ren gewoon harder als ik het koud hebquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
korte mouw met vestje mee vor als het toch te koud is?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Koud? Hier is het juist benauwd..quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:21 schreef DarkElf het volgende:
Herkenbaar, tis mistig en koud maar buienradar is vrij.
Nah, van mij mag t lekker gaan regenen!![]()
![]()
t voelt koud aan maar dat komt door de mist/miezer denk ik want het is idd benauwd buiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Koud? Hier is het juist benauwd..
Nah, van mij mag t lekker gaan regenen!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ga denk zo even hardlopen zodat ik vanmiddag lekker nog even kan uitrusten tijdens het leren en zo vanavond weer een beetje fit op de voetbaltraining sta.![]()
![]()
Trouwens, hebben jullie weleens het gevoel dat er iets in je enkel "vastzit" en dat je het moet kraken? Zo'n dag heb ik vandaag, bleh.![]()
![]()
Wel bij mn knie, dat ie even moet knakken om erdoorheen te komen. M'n enkels niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwens, hebben jullie weleens het gevoel dat er iets in je enkel "vastzit" en dat je het moet kraken? Zo'n dag heb ik vandaag, bleh.![]()
Mogguh, gefeliciteerd swets en E.T.
Net lekker rustig rondje gedaan in de motregen![]()
Nu boodschappen doen en huis klaarmaken voor 't kinderfeestje vanmiddag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi! Bachelor of Arts meldt zich![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
![]()
thanks! Net al m'n cijfers teruggehad, nét geen First gemiddeld (70 heb je daar voor nodig, heb 68.4
) maar al met al nog 8,7 gemiddeld in Nederlandse cijfers!
(voor m'n vakken hier dan
)
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
thanks! Net al m'n cijfers teruggehad, nét geen First gemiddeld (70 heb je daar voor nodig, heb 68.4
) maar al met al nog 8,7 gemiddeld in Nederlandse cijfers!
(voor m'n vakken hier dan
)
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bedankt! Zou er bijna een rondje van gaan hardlopen, maar ga vrijdag pas weer. Vandaag en morgen spinnen
Ja doei.![]()
MoBlo, van harte gefeliciteerd!
En Swetsenegger en ET ook van harte gefeliciteerd
Ik loop nooit op schoenen met hoge hakken, ik heb een dubbele scolioseen daardoor heel snel last van mijn onderrug. Zeker als ik op hakken loop. Dus ik loop op het werk op ballerina's (en 's winters laarzen met een heel klein hakje) en thuis op allstars of slippers
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Met mijn enkel nog nooit gehad, wel heel vaak met mijn heup. Irritant gevoel is dat hequote:Op woensdag 27 juni 2012 09:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwens, hebben jullie weleens het gevoel dat er iets in je enkel "vastzit" en dat je het moet kraken? Zo'n dag heb ik vandaag, bleh.. Ik ga dan tenminste met mijn heup iedere keer draaien in de hoop dat het weer goed 'schiet'. Eén goede knak en je hebt nergens meer last van
. Sterkte met je enkel, hopelijk kraakt hij gauw
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
MoBlo hoe was het zwemmen gisteren? Volgens mij heb ik daar overheen gelezen?
Edit: ik heb het al gevonden, ik heb meer gemist dan ik dacht
Ik was gisteren bij de sportkine omdat ik snel last heb van een vastzittende onderrug, grappig detail: hebben mensen met een nierziekte vaak, wist ik niet. En na het losmasseren ging hij ook even de boel strekken en toen knapte er ook even iets in mijn rug en dat voelde echt meteen een stuk beter
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik was gisteren bij de sportkine omdat ik snel last heb van een vastzittende onderrug, grappig detail: hebben mensen met een nierziekte vaak, wist ik niet. En na het losmasseren ging hij ook even de boel strekken en toen knapte er ook even iets in mijn rug en dat voelde echt meteen een stuk beter
Ik had zo'n mooi verslag geschreven!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef MaLo het volgende:
MoBlo hoe was het zwemmen gisteren? Volgens mij heb ik daar overheen gelezen?
Edit: ik heb het al gevonden, ik heb meer gemist dan ik dacht![]()
![]()
Merk ook wel echt dat 't goed voor m'n spieren is. Gisteravond was ik een stuk relaxter na 't zwemmen en nu voel ik echt een goed verdeelde spierpijn in plaats van een stekende
Ja doei.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zo,sportief ochtendje gehad.
Had m'n wekker op 8 uur gezet, om half 8 werd ik wakker met een luie bui en heb m'n wekker toen op 9 uur gezet, om tien voor 8 werd ik wakker met een schuldgevoel en ben ik m'n bed uit gegaan en heb ik m'n hardloopkleren aangedaanMaar dat buiten beschouwing
Duurloop gedaan, dus kijken hoe lang ik kon hardlopen. Op sommige momenten het wel erg zwaar gehad, op het eind werd ik duizelig dus toen ben ik gestopt. Uiteindelijk 43 minuten op de klok en 6.62 km achter me(Vorige keer liep ik bijna 39 minuten, dus dit kun je een verbetering noemen)
Daarna nog even tien minuten armspieroefeningen gedaan en dáárna m'n kamer helemaal schoongemaakt en opgeruimd.
En nu ga ik douchen en ontbijten![]()
![]()
Het klinkt niet zo lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat?Deed geen zeer hoor, je hoorde alleen iets.
. Ik heb ook een vastzittende schouderwervel en dat kan vanzelf weer losschieten of ik moet naar een manueel therapeut. Ik wacht het nog even af, denk ik
. Heb er wel steeds minder last van.
Jij sportieveling jij! Goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef VKV het volgende:
Had m'n wekker op 8 uur gezet, om half 8 werd ik wakker met een luie bui en heb m'n wekker toen op 9 uur gezet, om tien voor 8 werd ik wakker met een schuldgevoel en ben ik m'n bed uit gegaan en heb ik m'n hardloopkleren aangedaanMaar dat buiten beschouwing
Duurloop gedaan, dus kijken hoe lang ik kon hardlopen. Op sommige momenten het wel erg zwaar gehad, op het eind werd ik duizelig dus toen ben ik gestopt. Uiteindelijk 43 minuten op de klok en 6.62 km achter me(Vorige keer liep ik bijna 39 minuten, dus dit kun je een verbetering noemen)
Daarna nog even tien minuten armspieroefeningen gedaan en dáárna m'n kamer helemaal schoongemaakt en opgeruimd.
En nu ga ik douchen en ontbijten
Ja doei.![]()
Wauw!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef VKV het volgende:
Maare, volgende keer iets eerder stoppen om te voorkomen dat je duizelig wordt?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef VKV het volgende:
Ik heb me toch maar aan het schema gehouden, sinds m'n slinger van de trap vorige week heb ik denk ik een verrekt spiertje ofzo in m'n hamstring. Dus ik blijf maar even voorzichtig.![]()
Idd, duizeligheid is toch een teken dat je iets niet goed doet (heb het zelf ook een tijdje gehad toen ik aan het struggelen was met de 5 km vorig jaar, liep iets te snel, denk ik)quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Maare, volgende keer iets eerder stoppen om te voorkomen dat je duizelig wordt?
Maar wel netjes. Volg je geen schema meer, VKV?
Het was wel vrij snel weer weg toen ik weer normaal ging lopen, denk dat het kwam omdat ik op nuchtere maag liep ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Maare, volgende keer iets eerder stoppen om te voorkomen dat je duizelig wordt?![]()
Jawel maar ik wilde wat meer kcal verbranden na m'n grote eetbui gisterenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, duizeligheid is toch een teken dat je iets niet goed doet (heb het zelf ook een tijdje gehad toen ik aan het struggelen was met de 5 km vorig jaar, liep iets te snel, denk ik)
Maar wel netjes. Volg je geen schema meer, VKV?
Ging even niet goed.
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Jawel maar ik wilde wat meer kcal verbranden na m'n grote eetbui gisterenGing even niet goed.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: