SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Ik ga lekker uitgebreid badderen en daarna Stormchasers kijken.
Fijne avond allemaal!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ben al fris gedoucht
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Krijg ik boze reacties als ik over McFlurry begin??
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ja, want da's off topicquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef justmattie het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoeveel kilometer zou je moeten rennen om de calorieën van 1 McFlurry te verbranden?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
McFlurry Oranjekoekquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
STINGWat een prachtige tijd!
K.Nekeman is Ach3ron oid![]()
![]()
Ik zag net inderdaad dat je hem weer in de groep had gezet, dus ik vertrouwde het wel weerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
STINGWat een prachtige tijd!
K.Nekeman is Ach3ron oid
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Anyway, net loopgroep gehad. Lekker rustig aan gedaan ivm de warmte. Bovendien liep ik in het groepje waar oa een geblesseerde in loopt. Nogal 'irritant', want in het begin voor m'n gevoel teveel gewandeld. Ik wil lopen!
We mochten 2 stukjes lekker op rustig eigen tempo lopen, ff weg van de groep. Die zijn wel redelijk zichtbaar1e stuk was op het strand, nog best zwaar!
Nog best blij met hoe stabiel ik die stukken heb gelopen. Mooi om te zien.
http://www.endomondo.com/workouts/rLZiwJOrbPw![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef YUR het volgende:
Sting
Ik ga deze week eindelijk over de 500 km![]()
![]()
BWOAAAH. Maar dat is offtopicquote:
Yay.. zondag kilometers maken met de fiets samen met mijn stiefvaderDie weet me altijd te motiveren om richting de 100km te gaan
't is alweer een aardige tijd geleden, maar ben benieuwd hoe ver we nu gaan komen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh, dat is jammer, als je het gevoel hebt dat je daardoor moet inhouden... Maar gelukkig toch wel lekker gelopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
Anyway, net loopgroep gehad. Lekker rustig aan gedaan ivm de warmte. Bovendien liep ik in het groepje waar oa een geblesseerde in loopt. Nogal 'irritant', want in het begin voor m'n gevoel teveel gewandeld. Ik wil lopen!
We mochten 2 stukjes lekker op rustig eigen tempo lopen, ff weg van de groep. Die zijn wel redelijk zichtbaar1e stuk was op het strand, nog best zwaar!
Nog best blij met hoe stabiel ik die stukken heb gelopen. Mooi om te zien.
http://www.endomondo.com/workouts/rLZiwJOrbPw
inderdaad... ik heb het nog maar een keer gehad, een echte runners high.... en dat was na een kilometer of vijftien op een LDL, de volgende vijf kilometers gingen als een roes voorbijquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef YUR het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat je een "runners high" alleen tijdens het lopen kunt ervaren? Dus dat je zo lekker loopt dat alles vanzelf lijkt te gaan, en je voor je gevoel uuuuuuuren zo door kunt gaan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja, dan moet je de trein naar Den Haag pakken en mij eentje brengen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef justmattie het volgende:
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik beschouw de runners high altijd als dat geluksmomentje na het lopen waarbij je een trots en voldaan gevoel hebt
Ja..beetje onbestemd gevoel over dit keerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer, als je het gevoel hebt dat je daardoor moet inhouden... Maar gelukkig toch wel lekker gelopenIk raak verwend qua km's maken. Bovendien vond ik het stom dat we maar een uur weg waren geweest
![]()
![]()
![]()
Dat zijn inderdaad fijne momenten, maar dus officieel is dat niet de runners highquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
Ik beschouw de runners high altijd als dat geluksmomentje na het lopen waarbij je een trots en voldaan gevoel hebt
F means you're fucked![]()
Logisch hè, iets wat roze is oranjekoek noemenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Friese delicatesse
[ afbeelding ]. Dat kan alleen in Friesland
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ok, dan is het gewoon een geluksmomentjequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad fijne momenten, maar dus officieel is dat niet de runners high
Nom, dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Friese delicatesse
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het ging om een oranje glace ofzo![]()
![]()
Gewoon een euforisch gevoelquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
Ik beschouw de runners high altijd als dat geluksmomentje na het lopen waarbij je een trots en voldaan gevoel hebt![]()
![]()
![]()
Daar was ik vrijdag. 3 uren in de trein zitten is leuk voor af en toe, niet voor 2 keer in een kleine week tijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de trein naar Den Haag pakken en mij eentje brengen!
Hmpf, ik vind dat dat ook teltquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad fijne momenten, maar dus officieel is dat niet de runners highOh, een uurtje is niet zo lang inderdaad... Maar goed, niet elke training kan een hoogtepunt zijn /wijzelesquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..beetje onbestemd gevoel over dit keerIk raak verwend qua km's maken. Bovendien vond ik het stom dat we maar een uur weg waren geweest
Die zijn ook best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nom, dat ziet er lekker uit
Ik dacht even dat het ging om een oranje glace ofzo
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen runners' high gehad.. wel momenten dat het lopen als vanzelf ging en ik werkelijk nergens over nadacht.. Maar that's it.![]()
Iets met de royal familyquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Logisch hè, iets wat roze is oranjekoek noemen. Dat kan alleen in Friesland
.
![]()
![]()
Ook zonder runners high is hardlopen toch wel erg verslavend. Mag wel weer andere hobby's erbij gaan zoeken ter afleiding van hardlopen![]()
![]()
Na vanmiddag dacht ik er ook even aan om een pizza te gaan bestellen, maar toch maar een omeletje gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef YUR het volgende:
Djeez...door jullie heb ik alwéér trek in slecht voer![]()
![]()
Vanavond nog meegeweest met een fietstocht hiero. Ondanks mijn haat aan fietsen was het eerlijk gezegd gewoon perfect fietsweer.
Schrok me wel lam van het aantal kcal dat ik heb verbrandMeer dan 1300 in een uur en drie kwartier!
![]()
We hebben geen eieren meerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Na vanmiddag dacht ik er ook even aan om een pizza te gaan bestellen, maar toch maar een omeletje gemaakt![]()
![]()
dat heb ik ook vaak, gewoon alleen maar even lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:30 schreef GotC het volgende:
Ik heb nog geen runners' high gehad.. wel momenten dat het lopen als vanzelf ging en ik werkelijk nergens over nadacht.. Maar that's it.
Maar voor degene die wel eens een echte runners high hebben gehad.... het is een raar gevoel,je zou eigenlijk moe moeten worden maar je begint steeds beter te lopen... en denkt alleen maar aan lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
*geeft teken van leven*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat vind ik zó viesquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Friese delicatesse
[ afbeelding ]![]()
![]()
You're still alivequote:hoe ging het?!
Ik heb gister gelopen, zat zo straks uit m'n werk op de fiets en dacht: Goh, wat jammer dat ik vandaag niet 'mag' lopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:32 schreef Wiehoe het volgende:
Ook zonder runners high is hardlopen toch wel erg verslavend. Mag wel weer andere hobby's erbij gaan zoeken ter afleiding van hardlopen
vertel, hoe ging het??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Westerpark, Sloterpark, Erasmuspark, Vondelpark, Amsterdamse bos, Spaarnwoude is in de buurt. Dude, ik doe het zelf welquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef streamnl het volgende:
Amsterdam en groen![]()
Ik ben benieuwd...Ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan doen voor je.
Amsterdam en groen...![]()
![]()
@RD ik ben DOOOOOOOD.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kom op met die statsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Westerpark, Sloterpark, Erasmuspark, Vondelpark, Amsterdamse bos, Spaarnwoude is in de buurt. Dude, ik doe het zelf wel![]()
@RD ik ben DOOOOOOOD.
Wel lekker dood?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Westerpark, Sloterpark, Erasmuspark, Vondelpark, Amsterdamse bos, Spaarnwoude is in de buurt. Dude, ik doe het zelf wel![]()
@RD ik ben DOOOOOOOD.
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij komt ook uit het 'buitenland' denk ik..?quote:
Eat thisquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef streamnl het volgende:
Amsterdam en groen![]()
Ik ben benieuwd...Ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan doen voor je.
Amsterdam en groen...
SPOILER: Hardlooproute foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ik ben weer goed geslaagd de decathlon![]()
2 sport topjes, 1 sportbeha, 1 kort topje en een wrist drink bottle. Schade: 21 euro
Maar ga niet meer lopen, 1 uur krachttraining en 13 km fietsen is wel genoeg voor vandaag. Ga morgenvroeg lopen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb samen met mijn man voor het eerst hardgelopen. Ik moet nog veel trainen..... ik ben zo snel bek af.
...![]()
Ja, dat vroeg ie ook toen ik half dood over de finish kwam zondagquote:
quote:![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ga zombierunnen en zal endomondo aanzetten
Tot straks!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Mooie lage hartslag, lekker rustige pace...optimale lange duurloopquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]
dat duurde even, dacht al dat je aan het zuurstof lagquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
BAZIN!! BAASquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]
Omg, 2,5 uur lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Yuki op 27-06-2012 21:49:49 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
^^quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie lage hartslag, lekker rustige pace...optimale lange duurloop
Mooi gedaan slacker![]()
![]()
Have fun!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef Jumparound het volgende:
ik ga zombierunnen en zal endomondo aanzetten
Tot straks!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goed gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
Op Facetube de volledige info, hier een summary: [ afbeelding ]![]()
Enneuh, hamvraag! Voor herhaling vatbaar?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
prachtig mooi duurlooptempo aan gehouden Slacker
Heel mooiquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dood
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen hopelijk de pics meegekregen? Kan ze niet meer kopieëren wat topic dicht...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
@Gup ik moet wel, 3km erbij is een HMen 21 oktober komt dichterbij
Wel wat aanpassingen, 1. buidel fixen voor food, drinken, jasje, bril etc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Food? Wat zou je onderweg dan al hardlopend kunnen eten? Een banaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
Wel wat aanpassingen, 1. buidel fixen voor food, drinken, jasje, bril etc.![]()
Gellllllllllllllllllquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Food? Wat zou je onderweg dan al hardlopend kunnen eten? Een banaan?![]()
![]()
He, slim van je! Gelletjes, sinasappel, dat soort spul.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Food? Wat zou je onderweg dan al hardlopend kunnen eten? Een banaan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat is na de whey het volgende experiment.. maar dat schijnt nog meer open te staan voor discussie dan wheyquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vol met suikersquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, duidelijk
Wist niet dat dat bestond
Nah, de whey wordt hier nog maar zelden gebruikt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is na de whey het volgende experiment.. maar dat schijnt nog meer open te staan voor discussie dan whey![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
BAZIN!! BAAS
Omg, 2,5 uur lopenBen omgebouwd in 79.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slacker, ik heb een nieuwe buidel gekocht en vandaag mee gelopen. Heeft rektouwtjes waar jas/handschoenen in kunnen worden gedaan, genoeg ruimte voor telefoon/gelletjes/whatever, en 2 flesjes van 300 ml![]()
![]()
Ik heb er eentje van een vriend gezien en die ga ik scoren. De link post ik pas als ik 'm binnenheb (wat ff kan duren door verlies van pinpas....)quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef GotC het volgende:
Slacker, ik heb een nieuwe buidel gekocht en vandaag mee gelopen. Heeft rektouwtjes waar jas/handschoenen in kunnen worden gedaan, genoeg ruimte voor telefoon/gelletjes/whatever, en 2 flesjes van 300 mlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
terug van 4km; a) te benauwd b) nieuwe schoenen. snelheidstempot lijkt weer nergens op, netto laptimes ontlopen elkaar niet veel aan de andere kant. Enige wat redelijk stabiel was, was m'n hartslag: http://connect.garmin.com/activity/193424082
zo. even teruglezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
met gels is het zo dat er een hoop zijn die zo mierzoet zijn dat je er behoorlijk bij moet drinken om het makkelijk naar binnen te krijgen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is een betere voorbereidingquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef DJMO het volgende:
terug van 4km; a) te benauwd b) nieuwe schoenen. snelheidstempot lijkt weer nergens op, netto laptimes ontlopen elkaar niet veel aan de andere kant. Enige wat redelijk stabiel was, was m'n hartslag: http://connect.garmin.com/activity/193424082
zo. even teruglezen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar heb ik m'n vader ook regelmatig over horen klagen ja. Het is dat je wel moet eten tijdens een marathon, want hij vervloekt die dingenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
met gels is het zo dat er een hoop zijn die zo mierzoet zijn dat je er behoorlijk bij moet drinken om het makkelijk naar binnen te krijgen.
Ja, uiteraard!! Maar ik bedoel deze routequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
Wel wat aanpassingen, 1. buidel fixen voor food, drinken, jasje, bril etc.
ik was tijdens de HM een dame (die van het bord piepers) die had volgens mij een soort druivensuikersnoepjes en die waren volgens haar wel goed te etenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n vader ook regelmatig over horen klagen ja. Het is dat je wel moet eten tijdens een marathon, want hij vervloekt die dingen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trouwens, dankzij de TT heb ik nu het singstar + dance dansje van Eye of the Tiger in m'n hoofd
Bord piepers?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was tijdens de HM een dame (die van het bord piepers) die had volgens mij een soort druivensuikersnoepjes en die waren volgens haar wel goed te eten
ja die dame (eind 50 qua leeftijd) liep een paar maanden terug een ultra van 100 miles en dan eten ze gewoon een maaltijd onderweg...bordje piepers mee en prakken maarquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Holy crapquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja die dame (eind 50 qua leeftijd) liep een paar maanden terug een ultra van 100 miles en dan eten ze gewoon een maaltijd onderweg...bordje piepers mee en prakken maar
Wtf, dat is ziek
Zowel de afstand als de piepers, trouwens...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Onbetrouwbare bron dus.quote:
Mooi loopje geweest slacker. Hartslag lekker laag. Van plan om het vaker te gaan doen?![]()
ohoh...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dextro energie? Fruitgums schijnen ook erg goed te zijn en rozijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was tijdens de HM een dame (die van het bord piepers) die had volgens mij een soort druivensuikersnoepjes en die waren volgens haar wel goed te eten![]()
Zit je eigenlijk nog een beetje op schema voor je marathon?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef DJMO het volgende:
zo. even teruglezen.F means you're fucked![]()
ik wil komende weekend voor het eerst een 30km proberen en dan eens kijken of er iets is wat ik evt. halverwege kan nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dextro energie? Fruitgums schijnen ook erg goed te zijn en rozijnen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mag ik hier ook mijn mening over geven?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk nog een beetje op schema voor je marathon?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is een forum, waar discussies mogelijk zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag ik hier ook mijn mening over geven?.
![]()
Oh, Slacker, mocht je het nog willen weten:
Ik heb deze. De 'trail mix'.
EN! Ik moest nog aan je denken laatst Slacker, toen ik in de Hardloopwinkel stond. Ze hebben daar allemaal bandjes (van die dunne zoals de voetballers?) om je haar uit je ogen te houden.![]()
Jaah! Haarbandjes shoppen voor slackerquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
EN! Ik moest nog aan je denken laatst Slacker, toen ik in de Hardloopwinkel stond. Ze hebben daar allemaal bandjes (van die dunne zoals de voetballers?) om je haar uit je ogen te houden.
Ja! Zo'n bandje wil ik ook wel eigenlijk. Ga ik er wel nog vreselijker uit zien tijdens het lopen, maar word ook wel een beetje gek van het haar in m'n ogen steeds
oke, in mijn ogen, als ik naar haar endomondo stats kijk, blijft DJMO heerlijk in de 5-7km comfortzone ronddobberen...lekker vertrouwd en je hoeft jezelf niet te pushen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een forum, waar discussies mogelijk zijn.
Maar, als ze over een maand of 9 een marathon wil lopen zou ze nu al, elke week, een lange duurloop van een kilometer of 10 moeten proberen..
Marathon training is kilometers maken en met twintig tot vijf en twintig kilometer per week kom je er niet...
En vergeet alle excuses over zere rug, zere teen etc... marathon training is gewoon af en toe pijn leiden, als je dat niet wil of kan, er gewoon niet aan beginnen.
Maar ja, who am I to blow against the wind...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb degene met vier flesjes. Ga je de wat langere afstanden loop dan zou ik die nemen. Erg veel zit er niet in zo'n flesje. Tijdens mijn duurloopjes heb ik er geen last van. Tasje doe ik zelf niks het rammelt en schud teveel naar mijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
EN! Ik moest nog aan je denken laatst Slacker, toen ik in de Hardloopwinkel stond. Ze hebben daar allemaal bandjes (van die dunne zoals de voetballers?) om je haar uit je ogen te houden.![]()
Prima feedback toch, en op de goede manier gegevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, in mijn ogen, als ik naar haar endomondo stats kijk, blijft DJMO heerlijk in de 5-7km comfortzone ronddobberen...lekker vertrouwd en je hoeft jezelf niet te pushen.
Maar, als ze over een maand of 9 een marathon wil lopen zou ze nu al, elke week, een lange duurloop van een kilometer of 10 moeten proberen..
Marathon training is kilometers maken en met twintig tot vijf en twintig kilometer per week kom je er niet...
En vergeet alle excuses over zere rug, zere teen etc... marathon training is gewoon af en toe pijn leiden, als je dat niet wil of kan, er gewoon niet aan beginnen.
Maar ja, who am I to blow against the wind...![]()
![]()
![]()
Ik begin in te kakken. Mooi moment om naar bed te gaan, moet toch vroeg op morgen.
Slaap lekker, lieve lopers![]()
Ha voetbalnieuws tussendoor
Van Marwijk gestopt als bondscoach
Ik zeg het ja. Jammer, maar begrijpelijk, had hem over 2 jaar nog wel graag een keer in actie gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
Van Marwijk gestopt als bondscoach![]()
Vind ik zielig. Ze moeten die arrogante spelers ontslaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
Oke, ik geef toe dat ik verwent ben qua groen (bos e.d.) in mijn omgeving. Voor mij klinkt het heel raar om Amsterdam en groen samen te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom had ik ook ooit voorgesteld om elkaars looproute te lopen met elkaar. Dan leer Nederland echt kennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Eat thisFoto's: KlikSPOILER: Hardlooproute foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Denk dat dat ook wel gebeurd, maar dan meer in de zin dat een paar oudere spelers plaats mogen gaan maken voor jongere.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik zielig. Ze moeten die arrogante spelers ontslaan![]()
Maargoed je bent alsnog 3 uur onderweg. Als het niet meer is. Dat is gewoon een aanslag op je lichaam lijkt me. Als je dan al over een teen begint te miepen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, in mijn ogen, als ik naar haar endomondo stats kijk, blijft DJMO heerlijk in de 5-7km comfortzone ronddobberen...lekker vertrouwd en je hoeft jezelf niet te pushen.
Dat ook ja. Maar als je elke keer dezelfde elf opstelt en dezelfde drie wisselt, ben je ook geen goede trainer. Probeer eens iets anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik zielig. Ze moeten die arrogante spelers ontslaanJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Mooie route, vooral van die houten weggetjes zijn wel leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik verwent ben qua groen (bos e.d.) in mijn omgeving. Voor mij klinkt het heel raar om Amsterdam en groen samen te zien.
Daarom had ik ook ooit voorgesteld om elkaars looproute te lopen met elkaar. Dan leer Nederland echt kennen.
[..]
Foto's: Klik
![]()
![]()
Whyquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef justmattie het volgende:
Van Marwijk gestopt als bondscoachMet die ego's die er nu instaan gaan we het sowieso niet redden.
![]()
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik verwent ben qua groen (bos e.d.) in mijn omgeving. Voor mij klinkt het heel raar om Amsterdam en groen samen te zien.
Daarom had ik ook ooit voorgesteld om elkaars looproute te lopen met elkaar. Dan leer Nederland echt kennen.
[..]
Foto's: Klik
![]()
En ja, ik snap best dat mensen Amsterdam niet associeren met groen.
Maar gelukkig heb je dus hier en daar wel groen. Gelukkig maar, moet er niet aan denken om in de stad te moeten lopen.![]()
Grappig, ik had een andere mening verwacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
![]()
En gevaarlijk wanneer het niet droog isquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Mooie route, vooral van die houten weggetjes zijn wel leuk.Ik heb even gekeken naar al die parkjes en ze zijn groter dan ik dachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
En ja, ik snap best dat mensen Amsterdam niet associeren met groen.
Maar gelukkig heb je dus hier en daar wel groen. Gelukkig maar, moet er niet aan denken om in de stad te moeten lopen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: