Nope, maar ik heb het niet zo op suikers. Ik heb de vakantie al achter de rug dus zal volgend jaar maart wss weer gaan cutten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
Cuttend Laster?
Ik moet ook maar eens beginnen
Aldi's zitten op kutlocaties man. Ik moet een terroreind fietsen voor die winkel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe moeilijk is het om die van de Aldi te halen, man man man, de discussie blijft terugkomen. 0.65 euro voor 500 gram magere kwark, 10.3 gram eiwit per 100 gram. Meer eiwitten vind je niet voor dat geld, meestal minder voor meer geld, en anders haal je maar twee bakken. Dopje limonadesiroop er doorheen (* Serveertip) en aanvallen maar. Sticky this.
Nu heb je net het macronutrient te pakken waar het bijna onmogelijk is van om teveel te eten zodat je aankomt...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Mjah ik ben vooral bang als ik veel eiwitten ga eten dat ik er wellicht juist van aankom, en dat wil ik dus echt niet hebben.
Ook maar eens proberen. Doe je dat met dumbbells of in een smith ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn borst begon pas echt te groeien toen ik decline presses ging doen, heb er stiekem nog steeds voorkeur voor. De hele sternal head van de pecs wordt beter geactiveerd met een decline press.
Dumbell? Ik zit dus echt te dubben om zo een oefening toe te voegen naast de BP, weet alleen niet of het zinvol is, en zo ja, welke oefening het beste aanvult?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn borst begon pas echt te groeien toen ik decline presses ging doen, heb er stiekem nog steeds voorkeur voor. De hele sternal head van de pecs wordt beter geactiveerd met een decline press.
We hebben een decline bench, kan dus barbell of dumbbell.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ook maar eens proberen. Doe je dat met dumbbells of in een smith ofzo?
Da's niet per hand, neem ik aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:50 schreef DeRakker. het volgende:
PR van dumbell press 84kg 6x![]()
6kg omhoog gegaan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Da's niet per hand, neem ik aan
(toch gefeliciteerd!!)
Nice man... nog niet zo lang geleden zat je nog te oefenen op techniek.quote:
Zit met Stronglifts op 102.5 kg. Had niet verwacht dat 140 kg zou lukken. Was ook een rare training, was vandaag een beetje aan het aanrommelen. Deze week niet getraint, maar wilde vandaag toch nog even gaan en toen ging ik mijn max uittesten. Misschien kwam het wel door de week rust?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nice man... nog niet zo lang geleden zat je nog te oefenen op techniek.
Hoeveel doe je normaal?
Rust kan zeker helpenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Zit met Stronglifts op 102.5 kg. Had niet verwacht dat 140 kg zou lukken. Was ook een rare training, was vandaag een beetje aan het aanrommelen. Deze week niet getraint, maar wilde vandaag toch nog even gaan en toen ging ik mijn max uittesten. Misschien kwam het wel door de week rust?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wel.
Maar goed, 6 reps met 42kg dumbbells. Impressive hoor.
ooh okquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef seto het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik zie die ze bij elkaar optelt.
Echte goede dips etc kan ik niet doen, ik train thuis met bankdruk bankje, 2 dumbbells en een barbell en een shitload aan gewichten. Ik merk wel dat ik langer bezig ben dan ik had gedacht, ik ben vandaag (vrijdag) begonnen met dus alles wat onder vrijdag staat, en dat is toch wel wat intensiever dan ik had gedacht, maar in een positieve zin, geeft je zo'n fantastisch voldaan gevoel als je al die zweet aan het wegdouchen bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deadlift=rug
Dips/chins?
Voor de rest vrij prima denk ik zo.
Dus eigenlijk is het onmogelijk om zoveel proteïne te eten dat het wordt omgezet in vet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu heb je net het macronutrient te pakken waar het bijna onmogelijk is van om teveel te eten zodat je aankomt...
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef drumstickNL het volgende:
Woensdag ben je in een half uurtje klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |