Bij voldoende calorieën (onderhoud of meer): Jazeker. Tijdens het cutten zou ik geen HIIT gaan doen, want dan kom je jezelf hard tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:11 schreef mtchel112 het volgende:
vraagje voor de leangains kenners hier,
gaat hiit en leangains samen? voor spierherstel/bescherming wat bcaa's
Dit weekend voor het eerst ook flink. 2 kilo lichter, kon de zondag erna ook alleen een paar stukjes appel en een beschuit etenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:53 schreef Mandamo het volgende:
Man man man..Gister voor het eerst sinds heel lange tijd heel veel gezopen. Geweldige avond gehad, maar nu natuurlijk brak als een mofo en de training ging ook lachwekkend slecht. Dat doen we niet meer. Ben nu wel droger dan ooit, zonder dat vocht.
Raar, want sommigen gebruiken het als pre-work out-booster.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:53 schreef Mandamo het volgende:
Man man man..Gister voor het eerst sinds heel lange tijd heel veel gezopen. Geweldige avond gehad, maar nu natuurlijk brak als een mofo en de training ging ook lachwekkend slecht. Dat doen we niet meer. Ben nu wel droger dan ooit, zonder dat vocht.
misschien wordt het tijd om (weighted) pullups te gaan doen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef Mandamo het volgende:
...
Het wordt trouwens weer tijd om te bulken, ik heb moeite om te blijven zitten aangezien ik nu evenveel naar beneden trek als dat ik weeg.
wide grip pull ups. Zelfde oefening. Kun jij niet 3 * 12....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef Mandamo het volgende:
Misschien dat ik daardoor een PR heb gezet op de lat pulldown.Hoe doen jullie die eigenlijk,Trekken jullie hem naar je borst of je nek?
Het wordt trouwens weer tijd om te bulken, ik heb moeite om te blijven zitten aangezien ik nu evenveel naar beneden trek als dat ik weeg.
Boeie, neem gewoon een goedkopere.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Kost normaal gesproken ¤ 1,10. Ik zag vandaag het prijskaartje in mijn AH, ¤ 1,80! Helaas heb ik geen kassabonnetje meegenomen om te kijken of het inderdaad ¤ 0,70 duurder is geworden, maar wtf.
Zal het morgen nog eens checken, dit kan toch niet waar zijn
Je moet ook de Franse nemen, deze is kaolo viesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Kost normaal gesproken ¤ 1,10. Ik zag vandaag het prijskaartje in mijn AH, ¤ 1,80! Helaas heb ik geen kassabonnetje meegenomen om te kijken of het inderdaad ¤ 0,70 duurder is geworden, maar wtf.
Haal gewoon Zaanse Hoeve bij de AH man. 70 cent ofzo en veel lekkerder. Die biologische zooi is altijd zwaar overpriced.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Nee 9 gram maar. Wel een euro per dag goedkoper jo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:15 schreef LasTeR het volgende:
Zit daar ook 10 gr eiwitten in per 100 gr? gr gr
gwn extra wheyshake nemequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:15 schreef LasTeR het volgende:
Zit daar ook 10 gr eiwitten in per 100 gr? gr gr
Goed. Morgen eens andere inkopen doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee 9 gram maar. Wel een euro per dag goedkoper jo.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gwn extra wheyshake neme
kom je ook liters meer by je meisje
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe moeilijk is het om die van de Aldi te halen, man man man, de discussie blijft terugkomen. 0.65 euro voor 500 gram magere kwark, 10.3 gram eiwit per 100 gram. Meer eiwitten vind je niet voor dat geld, meestal minder voor meer geld, en anders haal je maar twee bakken. Dopje limonadesiroop >>>(light)<<< er doorheen (* Serveertip) en aanvallen maar. Sticky this.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |