you monsterquote:
JWZ! Heb je nou gta iv op ps3quote:
Idd, was ik er maar bijquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef -Datdus- het volgende:
Bij I/O krijgen ze altijd allemaal gave shit.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey kinders, wat vinden jullie het mooiste nummer ooit? Mes op de keel, één nummer?
mm, deze dan denk ik:quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey kinders, wat vinden jullie het mooiste nummer ooit? Mes op de keel, één nummer?
Vertel jij is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal dan toch echt iets van Michael Jackson/Jackson 5 zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik bel nooit, iemand wordt altijd gebeld*quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef vogelkooi het volgende:
Ik bel nooit iemand wordt altijd gebeld.
Alles van The Carpenters,quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
ik bel nooit iemand, wordt altijd gebeld*
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je moet gewoon een outline doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een 800x600 scherm.
Haast niemand kent hun, dus ik voel me best hipstúrhquote:
Heb ik toch ook grgr plex.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Nee die zijn lelijk. Mijn UI is geen reclame folder
Owh dus nu ben ik ook hipstur?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Haast niemand kent hun, dus ik voel me best hipstúrh
Yup, *doet hipsterglazen goed*quote:
Idk, victoria justice is sws +10quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:02 schreef MineraalWater het volgende:
Is die nu beter van mij of met text?
HOSSELEN!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik ken iemand die er op lijkt.
Nee grapje man, Ze lijkt er een beetje op en ze praat niet meer tegen mij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef bobbernaut het volgende:
nee eerlijk, doe nu je nog niet in de friendzone zit, of zit je dat al?
of doe nu ze nog geen vriendje heeft, of heeft ze dat al?
GEWOON HOSSELEN G
Ik ben erquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja wat, ben ik online, is er niemand
Beenslacker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef shaderon het volgende:
Kunnen ze natuurlijk niemand vinden, want niemand heeft zin om bondscoach te worden nu. Krijg je straks een aad de mos of een leo beenhakker
Is het toevallig een vriesdroger om water uit een product of medicijn te halen met als resultaat een langere houdbaarheidsdatum ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:06 schreef vogelkooi het volgende:
Drie keer raden zonder tineye/reverse google image search wat dit is:
[ afbeelding ]
iig ik ga er vandaag mee werken.
ja dat zei ik toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:15 schreef vogelkooi het volgende:
Die laatste was bijna goed, en de tweede ook maar het is een vriesdroger, daarmee haal je water uit het product/medicijn en is de houdbaarheid langer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Freeze-drying
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:32 schreef vogelkooi het volgende:
Rij dan ook even langs Nijmegen.
En je had het fout, het was geen water maar product/medicijn, en met een vriesdroger bestraal je niks, en helemaal geen vaatwasser.
En Nijmegen ligt inderdaad op de route, waar kan ik het afleveren? Reageerbuisjesschoonmaakbedrijf BV?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
En Nijmegen ligt inderdaad op de route, waar kan ik het afleveren? Reageerbuisjesschoonmaakbedrijf BV?
quote:De locatie poepstamperstraat 666 wordt niet herkend.
Tips:
•Zorg ervoor dat alle namen van straten en plaatsen correct zijn gespeld.
•Zorg ervoor dat het adres een plaatsnaam bevat.
•Geef een postcode op.
•Kent u deze plaats en moet iedereen deze kunnen vinden? Voeg het toe aan Google Maps!
Je kunt mij herkennen aan mijn tablet die op een digitaal exemplaar van het Handelsblad van vorige week dinsdag openstaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:39 schreef vogelkooi het volgende:
Om half 3 bij de grote boom op het keizer karel plein, bel niet de politie en kom alleen. Daar zullen we de overdracht doen.
Roger that. Mij kun je herkennen aan een spijkerbroek met een textuur van een vers gemaakte blue curacao cocktail.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt mij herkennen aan mijn tablet die op een digitaal exemplaar van het Handelsblad van vorige week dinsdag openstaat.
Meen je deze?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, heb dank!
Scootertuig [ afbeelding ] Tikte mij aan, doos met gebakjes op de grond. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, heb dank!
Scootertuig [ afbeelding ] Tikte mij aan, doos met gebakjes op de grond. [ afbeelding ]
Ga reageerbuisjes poetsen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef vogelkooi het volgende:
En of je daar nou blij mee moet zijn....
eens, ruilen ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef vogelkooi het volgende:
trekhaak verkoper en flessenwasser. Dat zijn pas banen, werkloos en it'er en kut student dat zijn derde rangs taken.
Bedankt!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:23 schreef Mender het volgende:
Gefeliciteerd AlDieWillenteKaaprenVaren!
Werklozenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef vogelkooi het volgende:
trekhaak verkoper en flessenwasser. Dat zijn pas banen, werkloos en it'er en kut student dat zijn derde rangs taken.
Ja hij is bijna klaar wacht nog op de instructeur.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet jij niet met je diepvries gaan werken?
fuck capslock.. subscript ftw!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
28 JUNI IS INTERNATIONALE CAPSLOCK DAY
om te compenseren ga ik ook maar in subscript postenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
HAHA DAT TREFT DAT DAT OP MIJN VERJAARDAG MOET VALLENquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
maakt niet uit, zo kan je de doos in 1x naar binnen schuiven..quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P. TAARTJES
WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN HOE KOM JE DAAR NOU BIJ????quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef bobbernaut het volgende:
ALLEEN OMDAT IK LICHT GETINT BEN HE!?
JA MAAR MIJN COLLEGAE WILLEN OOK NOGquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maakt niet uit, zo kan je de doos in 1x naar binnen schuiven..
VOORGEVOEL!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN HOE KOM JE DAAR NOU BIJ????
[..]
JA MAAR MIJN COLLEGAE WILLEN OOK NOG
dan schuif je de helft naar binnen en geef je de doos aan hemquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN HOE KOM JE DAAR NOU BIJ????
[..]
JA MAAR MIJN COLLEGAE WILLEN OOK NOG
DIT UIT ZIJN CONTEXT HALEN HA HA HAquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan schuif je de helft naar binnen en geef je de doos aan hem
quote:
pubersquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
DIT UIT ZIJN CONTEXT HALEN HA HA HA
TOSTI MET KNAKWORST IS OOK EEN AANRADERquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IK HEB GEEN WRAPS MEER, EN OOK GEEN LEKKER BROOD!
hij eet worstenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
TOSTI MET KNAKWORST IS OOK EEN AANRADER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DEZE MAN WEET!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NEE SUKKELS GEWOON KNAKWORST ZONDER BROODJE
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
Haha ik ga hipster doen en niet in capslock of subscript typen.
http://www.reddit.com/r/hipsterquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
Haha ik ga hipster doen en niet in capslock of subscript typen.
VINGER IN JE GAT WHAAAAAAHAHAHAHAHAquote:
Ah ja, de poep en pis praatjes gaan beginnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
VINGER IN JE GAT WHAAAAAAHAHAHAHAHA
MEEN JE?! NEEEEE JOH SUCCES JUNGE!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:45 schreef MineraalWater het volgende:
Ja sorry bob ik moet nu weg.
Heb een afspraak met je weet wel wie.
Nee was een garp.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
MEEN JE?! NEEEEE JOH SUCCES JUNGE!!!!!!
quote:
HEB DANK, HELAAS GEEN KAARSENquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef Lorrelies het volgende:
GEFELICITEERD LANGENAAMMAN
HOEVEEL KAARSJES ZITTEN ER OP DE OMGEVALLEN GEBAKJES?
HAPPY CAPSLOCK DAY ALLEN!![]()
EN STERKTE MET WACHTEN OP DE UITSLAG MENSEN DIE MOETEN WACHTEN OP DE UITSLAG
thxquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef Lorrelies het volgende:
GEFELICITEERD LANGENAAMMAN
HOEVEEL KAARSJES ZITTEN ER OP DE OMGEVALLEN GEBAKJES?
HAPPY CAPSLOCK DAY ALLEN!![]()
EN STERKTE MET WACHTEN OP DE UITSLAG MENSEN DIE MOETEN WACHTEN OP DE UITSLAG
Je bent een paar keer met je harses getagged, sufkutquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:54 schreef Ame_thyst het volgende:
weet zeker dat bob al je prive fotos gaat posten zodra je hem accepteert
Nu zou dat in mijn geval natuurlijk niet erg zijn
ohja, daar doe je geen fuck tegenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bent een paar keer met je harses getagged, sufkut
geen idee, is iets van 3 jaar geleden. Maar dat staat toch niet op facebookquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Won team Mario trouwens?
Ik stuur je een linkje per dmquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Geen idee waar je het dan over hebt eigenlijk, ik kan nooit iets vinden op facebook.
En moet echt weer wat nuttigs gaan doen nu
Zo herkenbaar. Volgens de instructeur kan ik de komende tien maanden zaterdagochtend niet uitslapenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb vrij, het is buiten heel warm, en ik verveel me de pleuris. Vanochtend btw rijles gehad en dat ging echt SUPER KUT. Achjaaa.
Geen idee, ik kan dr gewoon geen flikker van. En in Arnhem zit een ontzettende kut rotonde/rondweg/vagesplitsing ding genaamd "de berenkuil". Het is voor mij onmogelijk om door levend doorheen te komen lijkt hetquote:
Dat kan niet meer want ik zit al op 40quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef TJV het volgende:
Ik daag je uit om mijn persoonlijk record van 11 lessen te verbeteren.
Succes.
Dat welquote:
Jij deed er echt wel meer dan 11 lessen overquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef TJV het volgende:
Ik daag je uit om mijn persoonlijk record van 11 lessen te verbeteren.
Succes.
Hij bedoelt ook gewoon dat ie nog maar 11 lessen heeft gehadquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij deed er echt wel meer dan 11 lessen over
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij deed er echt wel meer dan 11 lessen over
Dan ben je nog 20 uur bezig, maar dan in een week ofzo. Echt niet dat hij er 11 lessen van 1 uur over gedaan heeft, tenzij hij daarvoor al illegaal reed, dan kan het natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
tenzij hij daarvoor al illegaal reed
shit ik heb me raam nog open staan thuisquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef Lorrelies het volgende:
Het regent nu in BobtownDan zal die bui straks vast ook wel hier overheen komen
Uh oh :p Hoop het maar. Ik ben meerdere malen thuisgekomen dat ik inderdaad het raam had opengelaten en mijn bureau was ondergeregendquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Mender het volgende:
[..]
shit ik heb me raam nog open staan thuisals het hier maar niet zo begint dan.
Onee volgens buienradar ben ik al thuis voordat het begint
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd rondgereden met het risico dat jij en andere mensen een ongeluk krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |