Zo herkenbaar. Volgens de instructeur kan ik de komende tien maanden zaterdagochtend niet uitslapenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb vrij, het is buiten heel warm, en ik verveel me de pleuris. Vanochtend btw rijles gehad en dat ging echt SUPER KUT. Achjaaa.
Geen idee, ik kan dr gewoon geen flikker van. En in Arnhem zit een ontzettende kut rotonde/rondweg/vagesplitsing ding genaamd "de berenkuil". Het is voor mij onmogelijk om door levend doorheen te komen lijkt hetquote:
Dat kan niet meer want ik zit al op 40quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef TJV het volgende:
Ik daag je uit om mijn persoonlijk record van 11 lessen te verbeteren.
Succes.
Dat welquote:
Jij deed er echt wel meer dan 11 lessen overquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef TJV het volgende:
Ik daag je uit om mijn persoonlijk record van 11 lessen te verbeteren.
Succes.
Hij bedoelt ook gewoon dat ie nog maar 11 lessen heeft gehadquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij deed er echt wel meer dan 11 lessen over
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij deed er echt wel meer dan 11 lessen over
Dan ben je nog 20 uur bezig, maar dan in een week ofzo. Echt niet dat hij er 11 lessen van 1 uur over gedaan heeft, tenzij hij daarvoor al illegaal reed, dan kan het natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
tenzij hij daarvoor al illegaal reed
shit ik heb me raam nog open staan thuisquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef Lorrelies het volgende:
Het regent nu in BobtownDan zal die bui straks vast ook wel hier overheen komen
Uh oh :p Hoop het maar. Ik ben meerdere malen thuisgekomen dat ik inderdaad het raam had opengelaten en mijn bureau was ondergeregendquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Mender het volgende:
[..]
shit ik heb me raam nog open staan thuisals het hier maar niet zo begint dan.
Onee volgens buienradar ben ik al thuis voordat het begint
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd rondgereden met het risico dat jij en andere mensen een ongeluk krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |