Ik dacht al, wtf is dat voor rare muur.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef gogosweden het volgende:
het is eigenlijk de achterkant van een IKEA boekenkast
Das niet feng shuiquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef gogosweden het volgende:
Ik dacht al, fucking kartonnen muren in Zweden, dan vries je toch dood?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef gogosweden het volgende:
dat welquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik kijk naar hoeveel bloed er op de kast zit, denk ik dat je er vanuit kunt gaan dat dat beest echt wel dood is hoor.
ik ben bang voor spinnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef sinepedraap het volgende:
Zoek een spin trouwens en zet die ernaast
Wees maar blij dat je spinnen hebt anders had je toch een partij last van insectenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat wel
maar dat zie je niet als je aan het FOK!ken bent
[..]
ik ben bang voor spinnen
true true. Zolang ik ze maar niet ziequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je spinnen hebt anders had je toch een partij last van insecten
Voor zover ik weet zijn slechts weinig spinnen aaseters.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Moet je vooral vliegenlijken aan je muur laten hangen.
Geen idee, maar bloed/kadavers aan de muur zal wel andere insecten aantrekken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn slechts weinig spinnen aaseters.
ts woont op dezelfde kamer als zijn broertje en de enige afscheiding tussen onze bedden zijn 2 ikea boekenkastenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |