Is het toevallig een vriesdroger om water uit een product of medicijn te halen met als resultaat een langere houdbaarheidsdatum ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:06 schreef vogelkooi het volgende:
Drie keer raden zonder tineye/reverse google image search wat dit is:
[ afbeelding ]
iig ik ga er vandaag mee werken.
ja dat zei ik toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:15 schreef vogelkooi het volgende:
Die laatste was bijna goed, en de tweede ook maar het is een vriesdroger, daarmee haal je water uit het product/medicijn en is de houdbaarheid langer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Freeze-drying
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:32 schreef vogelkooi het volgende:
Rij dan ook even langs Nijmegen.
En je had het fout, het was geen water maar product/medicijn, en met een vriesdroger bestraal je niks, en helemaal geen vaatwasser.
En Nijmegen ligt inderdaad op de route, waar kan ik het afleveren? Reageerbuisjesschoonmaakbedrijf BV?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
En Nijmegen ligt inderdaad op de route, waar kan ik het afleveren? Reageerbuisjesschoonmaakbedrijf BV?
quote:De locatie poepstamperstraat 666 wordt niet herkend.
Tips:
•Zorg ervoor dat alle namen van straten en plaatsen correct zijn gespeld.
•Zorg ervoor dat het adres een plaatsnaam bevat.
•Geef een postcode op.
•Kent u deze plaats en moet iedereen deze kunnen vinden? Voeg het toe aan Google Maps!
Je kunt mij herkennen aan mijn tablet die op een digitaal exemplaar van het Handelsblad van vorige week dinsdag openstaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:39 schreef vogelkooi het volgende:
Om half 3 bij de grote boom op het keizer karel plein, bel niet de politie en kom alleen. Daar zullen we de overdracht doen.
Roger that. Mij kun je herkennen aan een spijkerbroek met een textuur van een vers gemaakte blue curacao cocktail.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt mij herkennen aan mijn tablet die op een digitaal exemplaar van het Handelsblad van vorige week dinsdag openstaat.
Meen je deze?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, heb dank!
Scootertuig [ afbeelding ] Tikte mij aan, doos met gebakjes op de grond. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, heb dank!
Scootertuig [ afbeelding ] Tikte mij aan, doos met gebakjes op de grond. [ afbeelding ]
Ga reageerbuisjes poetsen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef vogelkooi het volgende:
En of je daar nou blij mee moet zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |