Je kunt mij herkennen aan mijn tablet die op een digitaal exemplaar van het Handelsblad van vorige week dinsdag openstaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:39 schreef vogelkooi het volgende:
Om half 3 bij de grote boom op het keizer karel plein, bel niet de politie en kom alleen. Daar zullen we de overdracht doen.
Roger that. Mij kun je herkennen aan een spijkerbroek met een textuur van een vers gemaakte blue curacao cocktail.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt mij herkennen aan mijn tablet die op een digitaal exemplaar van het Handelsblad van vorige week dinsdag openstaat.
Meen je deze?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, heb dank!
Scootertuig [ afbeelding ] Tikte mij aan, doos met gebakjes op de grond. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, heb dank!
Scootertuig [ afbeelding ] Tikte mij aan, doos met gebakjes op de grond. [ afbeelding ]
Ga reageerbuisjes poetsen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef vogelkooi het volgende:
En of je daar nou blij mee moet zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |