Ok.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ron Betonmeest overschatte speler van de eredivisie.
Kan niet. Dat is Leroy Fer Eriksen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ron Betonmeest overschatte speler van de eredivisie.
Fixedquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Kan niet. Dat is Leroy Fer Wijnaldum.
Inmiddels weet iedereen wel dat Wijnaldum geen goeie voetballer is.quote:
Zeker, maar ik heb me vermaakt hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Jawel, maar bij het trainingsveld was toch altijd stukken toffer!
Koeman dus ook nog lang niet tevreden met de huidige selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef portie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/2845892/koeman-sluit-bondscoachschap.html
Als we ons direct plaatsen voor Europa League ben ik tevreden. Of het moet echt geweldig gaan vanaf dag 1 natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef Helpmefok het volgende:
“Vorig seizoen is in ieder geval wel een reden om de doelstelling wat bij te stellen. Eerst sprak iedereen over het linkerrijtje. Nu moet het toch gaan over de eerste vijf, al willen we dat nu nog niet hardop uitspreken.”
Heel goed pik.
vCL 3 doorkomen is gewoon ERG belangrijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als we ons direct plaatsen voor Europa League ben ik tevreden. Of het moet echt geweldig gaan vanaf dag 1 natuurlijk
Maar dat is eigenlijk nog helemaal niet het niveau waar we horen te zitten met deze middelen + spelers. Zou wel fucking geweldig en goed zijn natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vCL 3 doorkomen is gewoon ERG belangrijk.
Levert je gewoon 6 miljoen op.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk nog helemaal niet het niveau waar we horen te zitten met deze middelen + spelers. Zou wel fucking geweldig en goed zijn natuurlijk
Je vergeet de staanplaatsen helemaal in je berekening!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Levert je gewoon 6 miljoen op.
2.3 <-- winnen vCL3
1 <-- plaatsing EL
70.000 x 6 (6 verliespartijen EL) == 4.2 ton
3 stadionsverkopen @ 50.000 man @ 20 euro per kaart gemiddeld == 3 miljoen
6.7 miljoen
7 ton kosten
6 miljoen winst.
Alles wat we nu pakken aan CL geld is geweldigquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2.3 <-- winnen vCL3
1 <-- plaatsing EL
6.7 miljoen
7 ton kosten
6 miljoen winst.
50.000 man komt ergens vandaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je vergeet de staanplaatsen helemaal in je berekening!
quote:
Lekker goedkope kaarten, doe mij er maar 10!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2.3 <-- winnen vCL3
1 <-- plaatsing EL
6.7 miljoen
7 ton kosten
6 miljoen winst.
Zag het van de week al op Facebook ja, inderdaad met nr 1quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:09 schreef Dekatria het volgende:
Als ik zo de foto's bekijk van de eerste training, heeft Mulder dan nu eindelijk nummer 1 achterop. Mag ook wel na zo'n seizoen als het vorige
Het zal toch niet? Een keeper bij ons in het doel met nummer 1?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zag het van de week al op Facebook ja, inderdaad met nr 1
Klopt. De club wilde hem vorig seizoen al nummer 1 geven, maar hij weigerde. Pas als hij een stabiel seizoen draaide waar hij heel de tijd eerste keeper was, verdiende hij dat nummer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:09 schreef Dekatria het volgende:
Als ik zo de foto's bekijk van de eerste training, heeft Mulder dan nu eindelijk nummer 1 achterop. Mag ook wel na zo'n seizoen als het vorige
Is me bekend ja - toch mooi, die nuchterheid. Hij heeft het mijns inziens ook wel verdiend nu.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. De club wilde hem vorig seizoen al nummer 1 geven, maar hij weigerde. Pas als hij een stabiel seizoen draaide waar hij heel de tijd eerste keeper was, verdiende hij dat nummer.
Dubbel en dwars, heeft zich ontpopt tot zeer betrouwbare sluitpost. Met als mooie beloning voor hem even die paar trainingen bij het Nederlands elftalquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is me bekend ja - toch mooi, die nuchterheid. Hij heeft het mijns inziens ook wel verdiend nu.
Zeker. Zonder hem waren we echt geen tweede geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Dubbel en dwars, heeft zich ontpopt tot zeer betrouwbare sluitpost.
Schijnt dat vroeger ook al de halve wereldtop achter hem aan zat. Ik verwacht eigenlijk dat hij onhaalbaar is, Valerenga heeft aangegeven dat ze de hoofdprijs willen hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef satecl het volgende:
Het schijnt dat ook Liverpool en the spurs die Singh willen hebben. Dan moet Feyenoord heel snel handelen, en El Ahmadi snel verkopen. Alleen dan pas gaat Feyenoord zaken doen met de Noor.
Ben toch benieuwd of hij een meerwaarde zal zijn voor dit Feyenoord.quote:John Goossens geniet met volle teugen bij Feyenoord. De middenvelder kwam over van NEC en beleefde onlangs zijn eerste training bij zijn nieuwe club. Zo’n achtduizend dolenthousiaste fans sloegen die gebeurtenis gade. “Vanaf het moment dat ik die krabbel zette, had ik er een goed gevoel bij. Het is een hele mooie stap en dit smaakt alleen maar naar meer”, zegt de speler in NUsport.
Op de vraag of de eerste training vergelijkbaar is met zijn oude club, is de Heemskerker duidelijk. “Die vergelijking is een belediging voor Feyenoord. Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen…”, stelt Goossens.
Omdat hij de voorbije maanden herstellende was van een knieblessure, denkt Goossens fitter dan ooit aan het seizoen te kunnen beginnen. “Het gaat heel goed. Ik ben eigenlijk vanaf eind maart aan één stuk doorgegaan. Je moet er wat voor laten om hier te mogen staan hè. Het geeft wel voldoening dat ik hier sta en meteen volle bak mee kan doen. Ik denk dat ik een veel betere conditie heb dan de meeste jongens hier.”
Ik ben meer benieuwd waar ze die jongen willen gaan neerzetten. Op de flanken komt hij in mijn ogen snelheid en techniek tekort. Als nummer 10 kan je hem wel gebruiken, maar met Immers en Vilhena voor je krijg je weinig minuten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd of hij een meerwaarde zal zijn voor dit Feyenoord.
Als hij iets niet tekort komt is het wel techniek. Of je moet de specifieke techniek voor een klassieke buitenspeler bedoelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd waar ze die jongen willen gaan neerzetten. Op de flanken komt hij in mijn ogen snelheid en techniek tekort. Als nummer 10 kan je hem wel gebruiken, maar met Immers en Vilhena voor je krijg je weinig minuten.
Feyenoord en spelers waar de halve wereldtop achteraan zit. Ik krijg er direct jeuk van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schijnt dat vroeger ook al de halve wereldtop achter hem aan zat. Ik verwacht eigenlijk dat hij onhaalbaar is, Valerenga heeft aangegeven dat ze de hoofdprijs willen hebben.
Trouwens, jouw UI is zo kankerbaas he
Dat bedoel ik ja. Mannetje paseren op de flanken ala Aissadi en Ola John, dat heeft hij helaas niet. En voor de linksback positie, hmmmm nog niet over nagedacht. Maar dat is opzich geen verkeerd idee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij iets niet tekort komt is het wel techniek. Of je moet de specifieke techniek voor een klassieke buitenspeler bedoelen.
Elmanderquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord en spelers waar de halve wereldtop achteraan zit. Ik krijg er direct jeuk van.
Mooi lijstje wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Owoeri, Magrao, Lazovic, Dondé, Bandalovski, Demetradze
Ik had ook goede hoop voor Glaucio, totdat ik hem zag voetballenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Owoeri, Magrao, Lazovic, Dondé, Bandalovski, Demetradze
Achteraf gelul, maar ik blijf het schandalig vinden hoe ze Erwin Koeman destijds hebben behandeld, hij had toen echt een hele, hele matige selectie om mee te werken. En maar tegen hem zeggen dat er geen ruimte voor versterkingen wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
Het mooiste was nog wel die Leonard. De linksback die niet tegen rechtsbuitens kon voetballen
Bert van Marwijk kreeg bij zijn aanstelling Roy Makaay, Kevin Hofland, Luigi Bruins, Tim de Cler, Nuri Sahin, Slory, van Bronckhorst, Lee (quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achteraf gelul, maar ik blijf het schandalig vinden hoe ze Erwin Koeman destijds hebben behandeld, hij had toen echt een hele, hele matige selectie om mee te werken. En maar tegen hem zeggen dat er geen ruimte voor versterkingen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
We hebben toch wel bovengemiddeld veel clowns in het Feyenoordshirt gezien inmiddels...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
Die Aerts die na een blunder in de 1e helft niet meer het veld op durfde.
Dat is inherent aan het zijn van een topclub.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben toch wel bovengemiddeld veel clowns in het Feyenoordshirt gezien inmiddels...
Dat zal. Maar bij Feyenoord is het wel altijd bovengemiddeld veel geweest. Die 50 spelers die onder contract stonden ten tijde van Gullit als hoogtepunt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is inherent aan het zijn van een topclub.
Die Larsen was nog veel matiger, moet je nagaan. Die kon écht niks.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
Van Beukering is toch wel echt een dieptepunt.
Gewoon iemand aantrekken die bewezen psychische problemen heeft....quote:
Ohja. Allebei in het zelfde seizoen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Larsen was nog veel matiger, moet je nagaan. Die kon écht niks.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Bert van Marwijk kreeg bij zijn aanstelling Roy Makaay, Kevin Hofland, Luigi Bruins, Tim de Cler, Nuri Sahin, Slory, van Bronckhorst, Lee () en Landzaat in de winterstop. En toch presteerde hij net zo als E. Koeman. Echt een slecht seizoen van BvM. Matige trainer, zo blijkt nu maar weer.
Waren ook heel veel blessures 2e seizoenshelft, dat kostte ons de kop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Van Beukering werd vroeger echt gezien als nieuwe spits voor oranje manquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja. Allebei in het zelfde seizoen.Ja Van Beukering heeft nog enige vorm van techniek.
[..]
Bert van Marwijk kreeg bij zijn aanstelling Roy Makaay, Kevin Hofland, Luigi Bruins, Tim de Cler, Nuri Sahin, Slory, van Bronckhorst, Lee () en Landzaat in de winterstop. En toch presteerde hij net zo als E. Koeman. Echt een slecht seizoen van BvM. Matige trainer, zo blijkt nu maar weer.
Not this shit again...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gabrich, Kinkladze, Luque, Urzaiz, Roger, Sikora, Soetaers, Anastasiou, Charisteas, Rosenberg, Sier, Manucharyan, Mitea, Juan, Marcio Santos, Rosales, Sulejmani enz. enz.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal. Maar bij Feyenoord is het wel altijd bovengemiddeld veel geweest. Die 50 spelers die onder contract stonden ten tijde van Gullit als hoogtepunt.
Sulejmani in dat rijtje noemen. ;')quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gabrich, Kinkladze, Luque, Urzaiz, Roger, Sikora, Soetaers, Anastasiou, Charisteas, Rosenberg, Sier, Manucharyan, Mitea, Juan, Marcio Santos, Rosales, Sulejmani enz. enz.
Het hoort er nu eenmaal bij, al moet ik zeggen dat Feyenoord en Ajax wel de kroon spannen qua spelers die er echt geen reet van konden
Terecht. Is nog steeds een zwakke schakel in de basiself daar. En dat voor maar 16 miljoenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sulejmani in dat rijtje noemen. ;')
Ik kon er ook wel om lachen, maar wel met een traantje erbij een beetje zo :quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik vond Van Beukering ook helemaal niet zo erg, mooi figuur joh. Die vond het echt geweldig dat hij even bij Feyenoord speelde. Paste ook wel bij dat faalseizoen toen.
Jol heeft het goed gezien toen met zijn straftraining voor die klungelquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Terecht. Is nog steeds een zwakke schakel in de basiself daar. En dat voor maar 16 miljoenGewoon bijna de helft van onze schulden
![]()
Teveel geld betaald, maar zeker niet iemand die niks kan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Terecht. Is nog steeds een zwakke schakel in de basiself daar. En dat voor maar 16 miljoenGewoon bijna de helft van onze schulden
![]()
haha ja xDD!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jol heeft het goed gezien toen met zijn straftraining voor die klungel
Bert heeft alleen Rzasa en Aros gebruikt toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet die linksback Braziliaan ook al weer uit de tijd van Bert die wel getelt 1x mee mocht doen juanes iets..?
Was die Rzasa niet die gozer met zijn geweldige eigen goal?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bert heeft alleen Rzasa en Aros gebruikt toch?
In één van zijn eerste interviews met Rijnmond: zitten hier vooral mensen uit achterstandsbuurten op de tribune, dus ik kan me daar wel mee identificeren. Met zo'n heerlijk tokkiearnhems accent. Toen kon hij al niet meer stuk bij mij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kon er ook wel om lachen, maar wel met een traantje erbij een beetje zo :.
Hij komt toch ook uit Presikhaaf ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In één van zijn eerste interviews met Rijnmond: zitten hier vooral mensen uit achterstandsbuurten op de tribune, dus ik kan me daar wel mee identificeren. Met zo'n heerlijk tokkiearnhems accent. Toen kon hij al niet meer stuk bij mij.
Klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij komt toch ook uit Presikhaaf ofzo?
Is geweldig man van die domme tokkiesquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Toen hij speelde in de Kuip, de hele tent werd afgebroken. Mooi staaltje Rotterdams cynisme, maar hij dacht dat het echt zo bedoeld was.
Die kwam niet in kroegen man, hij bleef altijd hangen bij Shoarma Ali Baba...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is geweldig man van die domme tokkies![]()
Ik weet ook zeker dat je met die van Beukering echt een geweldige avond in de kroeg zou kunnen hebben
Hofs en Van Beukering. Die hebben opgeteld een IQ van 90 ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is geweldig man van die domme tokkies![]()
Ik weet ook zeker dat je met die van Beukering echt een geweldige avond in de kroeg zou kunnen hebben
Doe Theo er dan ook maar bij, dan halen ze de 100quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hofs en Van Beukering. Die hebben opgeteld een IQ van 90 ofzo.
Ik was net exact dezelfde reactie aan het typenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe Theo er dan ook maar bij, dan halen ze de 100
Moet je je voorstellen dat iemand als Van Gaal 3 van die marginalen in zijn team zou hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was net exact dezelfde reactie aan het typen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat iemand als Van Gaal 3 van die marginalen in zijn team zou hebben
In ieder geval 30 keer beter dan Jan de Visser..... man, die vent kon echt helemaal nikis goed doen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef satecl het volgende:
Kennen julie deze NOG NOG nog nog
http://www.vi.nl/nieuws/6(...)er-bij-Feyenoord.htm
Niet mooier dan deze:quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef satecl het volgende:
Tijdens die voorbereiding dat seizoen in Oostenrijk/Zwisterland (?) hield ik mezelf nog voor: ze zijn niet zo slecht, ze moeten nog aan elkaar wennen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Erwin als nieuwe bondscoach!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 28-06-2012 om 15:45:28Vandaag officieel vast tot 2015 bij #Feyenoord: Anass #Achahbar. De aanvaller ondertekende vanmiddag zijn nieuwe contract in de #Kuip. reageer retweet
Wat als het niets wordt? Dan zit je 4 jaar aan hem vast. Hij heeft zich nog niet bewezen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/4(...)kertje-Feyenoord.htm
Ik vind 3 gewoon kort voor zo'n toptalent. Snap de situatie prima, maar volgend jaar moet je weer verlengen wil je de hoofdprijs voor die gozer kunnen vangen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat als het niets wordt? Dan zit je 4 jaar aan hem vast. Hij heeft zich nog niet bewezen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De Ost? Waar de neuk is z'n baard.
En totaal niet gayquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een swag heeft deze man
Haha! Zitten ze hier mee te lezen in Dordrecht?twitter:livefeyenoord twitterde op donderdag 28-06-2012 om 16:24:25FC Dordrecht haalt Van Beukering binnen http://t.co/U5fgl5d7 volg @voetbalflitsen reageer retweet
Toch wel gek dat die Babos het hier ook niet gered heeft. Echt een topgozer en een goede keeper. Aerts is een faalhaas.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
Die Aerts die na een blunder in de 1e helft niet meer het veld op durfde.
Ik denk dat hij daar stiekem wel voor gehaald is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef Lastpost het volgende:
Denk dat Goossens een Leerdam2 wordt, op veel posities inzetbaar en een jongen die wel aan speelminuten gaat komen bij blessures en schorsingen.
Kan echt op veel posities spelen, inclusief de linksback waar ie in de jeugd bij Ajax geregeld heeft gespeeld en met succes, kan eigenlijk op de gehele linkerflank spelen al heeft ie de pure snelheid en acties niet meer die hij in de jeugd nog had.
Ideale jongen om erbij te hebben, ook nog eens doelgericht, goede corners en vrije trappen dus het zou me niet eens verbazen wanneer hij een serieuze kandidaat blijkt voor die linksback positie bij ons in de loop van het seizoen aangezien de overige posities goed bezet zijn, mits de vleugels op dezelfde voet doorgaan als het eind van vorig seizoen.
Aids inderdaad.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar stiekem wel voor gehaald is.
Ik denk alleen dat hij dat zelf niet weet.quote:
Verschrikkelijk, ja. Al had ik dat in het begin ook met dat 'super Feyenoord'quote:
We hebben slechtere spelers gehad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef heiden6 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stephen_Laybutt
Leuk voor in het Philips Stadion..Carnaval plaat.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef Dekatria het volgende:
Ze gaan Super-Feyenoord voor aanvang vervangen erdoor, dus we moeten het maar goed vinden
Duitsland, Alpencup, ben ik toen nog een week geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens die voorbereiding dat seizoen in Oostenrijk/Zwisterland (?) hield ik mezelf nog voor: ze zijn niet zo slecht, ze moeten nog aan elkaar wennen...
Laybut ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:57 schreef heiden6 het volgende:
Er was toch toen nog zo'n Australiër die in dezelfde tijd als Emerton bij ons was gekomen? Een centrale verdediger ofzo?
Aah ja de Alpencup, in de tijd dat we nog mochten reizenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Duitsland, Alpencup, ben ik toen nog een week geweest.
Fantastisch trippie was dat, zaten we op het terras van het spelershotel te pilzen, tussendoor effe een duik in het zwembad nemen, personeel was niet echt blij met onsquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja de Alpencup, in de tijd dat we nog mochten reizen
Goossens kan niet op linksback, hij heeft geen loopvermogen en is verdedigend zwak.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Guidetti het volgende:
Het klinkt misschien gek maar ik denk dat Goossens is gehaald als vervanger van Vlaar. BMI kan zich nu definitief rechten op een plek centraal achterin en Goossens pakt de linksback positie op. Daarom kijk ik er ook niet van op dat van Geel opzoek is naar nog een middenvelder.
Heeft het toch ook gespeeld bij Ajax?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goossens kan niet op linksback, hij heeft geen loopvermogen en is verdedigend zwak.
Ja, en Indi stond vroeger op linksbuiten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft het toch ook gespeeld bij Ajax?
Daarom wilden ze hem ook niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft het toch ook gespeeld bij Ajax?
Ik wil alleen zeggen dat ze vaker de stap terug maken van matige buitenspeler naar back. Iemand die de omgekeerde weg bewandeld zal toch nog wel kunnen verdedigen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en Indi stond vroeger op linksbuiten.
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)enste-verdediger.htmquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We hebben slechtere spelers gehad.
Volgens mij trokken Been(hakker) toen puur een blik 'gekken' open in de hoop dat er een cultheld zou ontstaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)enste-verdediger.htm
Een goede 4e man voor het klaverjassen was het toch?
Deel het nieuws dan met ons?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef Merkie het volgende:
Sanna en John geven weer tekenen van leven op Twitter.
Sanna heeft een retweet geplaatst en Guidetti uitte z'n bewondering voor Balotelli, niet echt bijzonder verderquote:
Helemaal blijgemaakt met een dode musquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sanna heeft een retweet geplaatst en Guidetti uitte z'n bewondering voor Balotelli, niet echt bijzonder verder.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef Merkie het volgende:
Ik zei toch "tekenen van leven", niet Nietzsche The Sequel.
twitter:superguidetti twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:43:20Look what you can achieve if u just believe in you're self ! And don't let any one hold u back ! Big up MR #MARIOBALOTELLI reageer retweet
twitter:BoydeJong twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:28:33Als je maar hard traint zeggen ze altijd http://t.co/uTgkGnri reageer retweet
twitter:ImmersLex twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:26:23Zoooo Super MARIO !!! Wat een DONN !!! #Koning reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:24:10Super Balotelli! Grote baas! Wow! Kijk die kop na die goal! Love it! Bless... reageer retweet
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:23:52Hahahahahahahah balotelli hahah de gekste #2 reageer retweet
twitter:ImmersLex twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:13:22@RubenSchaken hahaha wat een man he. Ik hou van em !!! reageer retweet
Veel Feyenoorders zijn de wedstrijd aan het kijken.twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:17:48@ImmersLex die man is gek! Maar hij laat het wel zien! Hou ik van! Echte baas! Bless... reageer retweet
Veel Feyenoorders zijn aan het twitteren....quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:43:20Look what you can achieve if u just believe in you're self ! And don't let any one hold u back ! Big up MR #MARIOBALOTELLI reageer retweet
twitter:BoydeJong twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:28:33Als je maar hard traint zeggen ze altijd http://t.co/uTgkGnri reageer retweet
twitter:ImmersLex twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:26:23Zoooo Super MARIO !!! Wat een DONN !!! #Koning reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:24:10Super Balotelli! Grote baas! Wow! Kijk die kop na die goal! Love it! Bless... reageer retweet
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:23:52Hahahahahahahah balotelli hahah de gekste #2 reageer retweet
twitter:ImmersLex twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:13:22@RubenSchaken hahaha wat een man he. Ik hou van em !!! reageer retweet
Veel Feyenoorders zijn de wedstrijd aan het kijken.twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:17:48@ImmersLex die man is gek! Maar hij laat het wel zien! Hou ik van! Echte baas! Bless... reageer retweet
quote:Zaakwaarnemer claimt interesse van o.a. Feyenoord voor Edison Flores
28 juni 2012 Peru.com
De zaakwaarnemer van de Peruviaan Edison Perez claimde in media in Peru interesse van Feyenoord, FC Twente en Dinamo Zagreb in zijn pupil. Gevraagd naar de interesse liet hij weten. "Dat klopt, ja. Ik weet niet hoe dit in in de pers is gekomen. Ik ben er pas gisteren van op de hoogte gesteld dat deze clubs interesse hebben getoond. Maar een en ander is nog niet in een vergaand stadium. Edison Flores heeft nog een contract tot 2013 met Universitario.'
De 18-jarige Edison Flores is net als de Noor Elabdellaoui in te zetten als speler voor de flanken of als tweede spits.
Hij heet Peruvian Edison Perezquote:
Middenvelder!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:18 schreef Guidetti het volgende:
Iemand een idee wat voor een speler het is?
Dat staat toch in het bericht?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:18 schreef Guidetti het volgende:
Goed ventje. Sterk linkerbeen, alleen af en toe motivatieproblemen. Geen echte killer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:18 schreef Guidetti het volgende:
Jij kent hem nog ook?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed ventje. Sterk linkerbeen, alleen af en toe motivatieproblemen. Geen echte killer.
Nee.quote:
Geen idee eigenlijk. Al heel lang niet meer gesproken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
Waar zit Steef nu trouwens Hap? West Ham ofzo?Duikt immers op de gekste plekken weer op.
quote:Koeman: het is mijn ambitie om bondscoach te worden, maar ik blijf 100% zeker bij Feyenoord
28 juni 2012
Ronald Koeman liet in het programma Studio Sportzomer nogmaals overduidelijk weten niet in de markt te zijn voor de functie van bondscoach. "Het is een ambitie van mij om bondscoach te worden, maar ik blijf bij Feyenoord. Ja, 100% zeker. We hebben bewust geen clausule voor welke club of land dan ook in mijn contract gezet. Feyenoord zal me niet laten gaan en ik wil ook niet weg. Ik blijf 100% zeker."
Juist een goed teken IMHO.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou hij zegt wel iets te vaak 100% zeker geen bondscoach nu.
De optie om de functie van bondscoach te combineren met die van trainer van Feyenoord sluit hij dan weer niet expliciet uitquote:
En dan vriendje Co alsnog trainer bij Feyenoord zeker...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
Zou wel een doorstroom van enorm veel Feijenoorders in het NL-elftal betekenen.
En dát zou weer betekenen dat we hogere transfersommen gaan pakken.
Die Van Geel heeft ook OVERAL over nagedachtGewoon even zijn connecties bij de KNVB duidelijk gemaakt dat Koeman de nieuwe bondscoach wordt, en 6 van de elf spelers van Feijenoord basisspeler NL-elftal.
Neh, Gastel en Gio vanaf 2013. Worden dit jaar klaaargestoomd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
En dan vriendje Co alsnog trainer bij Feyenoord zeker...
Ik denk dat het in deze fase niet te combineren is, de nieuwe bondscoach zal toch aardig wat moeten reizen, besprekingen voeren met spelers etc. Die shit breid je niet recht alleen op de interland dagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef Sejt het volgende:
Precies. Een jaar lang combineren en erna 100% concentreren op het Nederlands elftal voor WK 2014 klinkt zo gek nog niet.
Je hebt wel een punt, maar ook de bondscoach heeft assistenten - dus ik vraag me af hoeveel zoiets echt van de bondscoach afhangt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het in deze fase niet te combineren is, de nieuwe bondscoach zal toch aardig wat moeten reizen, besprekingen voeren met spelers etc. Die shit breid je niet recht alleen op de interland dagen.
Dus niet, hij zou ook spelers moeten scouten en dat gaat niet als ze zelf moet verbereiden voor een wedstrijd van je club ofop de bank bij je club zit en je.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef Sejt het volgende:
Precies. Een jaar lang combineren en erna 100% concentreren op het Nederlands elftal voor WK 2014 klinkt zo gek nog niet.
Op basis van welke prestaties zou die man OOIT bondscoach moeten worden dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Dus niet, hij zou ook spelers moeten scouten en dat gaat niet als ze zelf moet verbereiden voor een wedstrijd van je club ofop de bank bij je club zit en je.
Ze zoeken maar een ander, Ruudje Dil is ook vrij.
Die lijp van een derksen loopt Gullit de laatste dagen te pushen. Want het zou zo'n goed "uithangbord" zijn. Alsof je daar wedstrijden mee wint.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van welke prestaties zou die man OOIT bondscoach moeten worden dan?
Rijkaard heeft al nee gezegd en van Gaal zit niemand op te wachten bij het NL elftal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef satecl het volgende:
van Marwijk had gewoon pas over een jaar moeten opstappen. Koeman als bondscoach had echt wel goed geweest voor Feyenoord. Vlaar, Clasie, de Vrij, Vilhena en misschien wel Indi hadden dan kansen gekregen. Alleen maar goed voor hun transferwaarde.
Ik ben bang dat het nu Rijkaard of van Gaal wordt. En dan wordt het gewoon weer een Amsterdams klikje daar. Met jongens als Heitinga, van der Vaart en Anita erin.
Ik denk dat hij een goede bondscoach zal zijn, je moet alleen die vendetten een beetje pleasen, en het beste team opstellen, je hoeft geen spelers beter te makenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Die lijp van een derksen loopt Gullit de laatste dagen te pushen. Want het zou zo'n goed "uithangbord" zijn. Alsof je daar wedstrijden mee wint.
"Ik ben niet te benijden"
Mooi dat Koeman geen twijfel liet over waar hij het komende jaar werkt. Mogelijke onrust in de kiem gesmoord.
Wat een slap gelul allemaal joh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef satecl het volgende:
van Marwijk had gewoon pas over een jaar moeten opstappen. Koeman als bondscoach had echt wel goed geweest voor Feyenoord. Vlaar, Clasie, de Vrij, Vilhena en misschien wel Indi hadden dan kansen gekregen. Alleen maar goed voor hun transferwaarde.
Ik ben bang dat het nu Rijkaard of van Gaal wordt. En dan wordt het gewoon weer een Amsterdams klikje daar. Met jongens als Heitinga, van der Vaart en Anita erin.
Ik zou Gullit geen verantwoordelijkheid over welk team dan ook geven. En oranje heeft nu een sterke peoplemanager nodig. Maar we zullen z'n sollicitatiegesprek eens aanhoren, vanavond bij VI.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een goede bondscoach zal zijn, je moet alleen die vendetten een beetje pleasen, en het beste team opstellen, je hoeft geen spelers beter te maken
quote:'El Ahmadi vertrekt voor 3,75 miljoen euro'
De definitieve overgang van middenvelder Karim El Ahmadi van Feyenoord naar Aston Villa komt steeds dichterbij. De Marrokaanse international heeft al een persoonlijk akkoord bereikt met de Premier League-club en kijkt zodoende al uit naar het volgende seizoen in Engeland. 'Ik zal Feyenoord missen, maar niemand zal me deze overgang kwalijk nemen. Ik kijk ernaar uit om te spelen tegen clubs als Chelsea, Manchester City, Manchester United and Arsenal', zo zegt El Ahmadi tegenover Express and Star.
Het medium meent dat er 3 miljoen pond - omgerekend 3,75 miljoen euro - gemoeid zou zijn bij de overgang. FC Twente ontvangt 5% van dit bedrag aan opleidingsvergoeding. Begin volgende week staat er een gesprek gepland tussen technisch directeur Martin van Geel en vertegenwoordigers van Villa om de deal af te ronden.
Harmeet Singh staat op het lijstje om het middenveld bij Feyenoord te komen versterken. De Rotterdamse club ondervindt echter concurrentie van clubs uit Engeland. Tottenham Hotspur, Hannover 96 en Liverpool zijn namelijk ook geïnteresseerd in de Noorse jeugdinternational.
Allebei. Dat wat Derksen noemde onzin was en dat het ergens rond de 4 miljoen zou liggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin had je gelijk? Het transfer bedrag?
Als er iemand niet betrouwbaar is dan is het Derksen wel. Dus het antwoord is "ja".quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef Caland het volgende:
Ja, want zo'n Engelse tabloid is natuurlijk veel betrouwbaarder dan Derksen.
Ik vind het allebei niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als er iemand niet betrouwbaar is dan is het Derksen wel. Dus het antwoord is "ja".
Jij denkt dat een Joodse coach Clasie boven Anita selecteert?quote:
HMF toch ging uit van min. 6 miljoen? Dit is toch iets minder.quote:
Ja met salaris erbij dat je bespaar. Al moet je een ander ook betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
HMF toch ging uit van min. 6 miljoen? Dit is toch iets minder.
Of begreep ik dat nou weer fout?
Immers en Vormert verdienen samen een miljoen denk ik, Bakkal en Amadi per persoon. Karim zelfs 1.5 toch? Dus deze personeelswijzigingen schelen behoorlijk op de salarissen. Nu zien of we evenveel rendement voor minder geld binnen hebben gehaald.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja met salaris erbij dat je bespaar. Al moet je een ander ook betalen natuurlijk.
Tuurlijk het scheelt zomaar 5-7 ton salaris en de 3,75 ,iljoen of iets dergelijks die we binnenkrijgen is meer dan welkom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Immers en Vormert verdienen samen een miljoen denk ik, Bakkal en Amadi per persoon. Karim zelfs 1.5 toch? Dus deze personeelswijzigingen schelen behoorlijk op de salarissen. Nu zien of we evenveel rendement voor minder geld binnen hebben gehaald.
Hoi Mandelaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:03 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
Ga nou niet klonen eikel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:03 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:03 schreef FMH het volgende:
quote:El Ahmadi vertrekt definitief naar Aston Villa
Karim El Ahmadi zal zijn loopbaan definitief in Engeland voortzetten. De middenvelder verruilt Feyenoord voor Aston Villa en zal volgend seizoen dus te bewonderen zijn in de Premier League. El Ahmadi verbleef de afgelopen dagen in Birmingham bij zijn nieuwe club, maar de international nam vandaag afscheid van zijn voormalige ploeggenoten en alle andere personen bij Feyenoord, waarbij hij hun bedankte voor zijn periode bij de Stadionclub. Maandag zal de Rotterdamse club het via haar officiële kanaal bekend maken, zo weet FR12.nl.
Ricky van Haaren was eveneens aanwezig in De Kuip. Ook hij nam afscheid van zijn voormalige collega's. Van Haaren vertrekt naar VVV-Venlo, waar hij twee weken geleden een tweejarig contract ondertekende. De transfervrije middenvelder hoopt in Limburg weer aan spelen toe te komen. Bij Feyenoord kwam de 21-jarige voetballer namelijk slechts tot 19 optredens in ruim 3 jaar.
Heel artikel over in de VI en wijt het zowaar tevens aan zichzelf door een gebrek aan mentaliteitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef satecl het volgende:
Ik wist niet eens dat van Haaren naar VVV gaat
Heeft ie tenminste zeflspot. Had Mario Been dat maar eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel artikel over in de VI en wijt het zowaar tevens aan zichzelf door een gebrek aan mentaliteit
En het is officieel!twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 27-06-2012 om 23:00:28Genoten van de 1e training in De #Kuip. Veel publiek en geweldige sfeer. Gr. Ronald. #Feyenoord @Feyenoord http://t.co/oYB2RSWG reageer retweet
Je moet wel toegeven dat ze er kijk op hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef satecl het volgende:
Viavia kom ik bij dit bericht.. Toch weer jammer
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Fabio-Coentrao.dhtml
Met deze erbij een top verdediging:
http://www.nu.nl/sport/30(...)braziliaan-pepe.html![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Briljant jongens, onze coach heeft Twitter!En het is officieel!twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 27-06-2012 om 23:00:28Genoten van de 1e training in De #Kuip. Veel publiek en geweldige sfeer. Gr. Ronald. #Feyenoord @Feyenoord http://t.co/oYB2RSWG reageer retweet
Niet echt, anders hadden ze wel in De Kuip gespeeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet wel toegeven dat ze er kijk op hebben.
ach die andere back van Portugal (Pereira) werd weggestuurd door Koeman toen hij bij Benfica speelde.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet wel toegeven dat ze er kijk op hebben.
Ja, stage gelopen bij Feyenoord in 2005. Gullit wou hem graag hebben, maar Gullit werd toen ontslagen. Daardoor was ook de interesse in Ruiz verdwenen.quote:
wat een faalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, stage gelopen bij Feyenoord in 2005. Gullit wou hem graag hebben, maar Gullit werd toen ontslagen. Daardoor was ook de interesse in Ruiz verdwenen.
maar daar liepen dan ook een hoop stukken verdriet tussen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef Caland het volgende:
Plus toen had Feyenoord al een selectie van +- 40-45 man.
gibbs, basto, ostlundquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
maar daar liepen dan ook een hoop stukken verdriet tussen.
Tsja, wie zegt dat Ruiz niet in dat rijtje had gehoord toen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
maar daar liepen dan ook een hoop stukken verdriet tussen.
ik weet niet hoe goed hij toen was maar ik kan het me niet voorstellen dat je het talent niet kon zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, wie zegt dat Ruiz niet in dat rijtje had gehoord toen.
Zo zijn er wel meer voorbeelden van betere voetballers dan Ruiz die het bij Feyenoord niet konden waarmaken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik weet niet hoe goed hij toen was maar ik kan het me niet voorstellen dat je het talent niet kon zien.
Aah je hebt je scherpte weer terug zie ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef Caland het volgende:
Plus toen had Feyenoord al een selectie van +- 40-45 man.
Kicken kleding inderdaad. Alleen beetje jammer dat het Rotterdam-embleem ontbreekt op dat blauwe trainingsshirt in de fanshop.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
Ook dit jaar weer prachtige trainingskleding. Ben toch wel erg tevreden met Puma. Eerste seizoen was ruk, daarna is het eigenlijk elk jaar mooier geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe doet gio het nog in die partijtjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
Ook dit jaar weer prachtige trainingskleding. Ben toch wel erg tevreden met Puma. Eerste seizoen was ruk, daarna is het eigenlijk elk jaar mooier geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lichtblauwe? Die zijn inderdaad super!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah je hebt je scherpte weer terug zie ik
Ik vond trouwens die warmingup shirts van het NL-elftal ook heel mooi, mooier dan het eigenlijke tenue. Zelfde wat wij hadden toen met die zwarte trainingshirts
Volgens mij waren het zwarte shirts, ze hadden ze aan voor de wedstrijd tegen Duitsland. Het viel me op omdat ze ook op deze shirts namen en nummers hadden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Die lichtblauwe? Die zijn inderdaad super!
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 19:49:06First training back for The Feyenoord team ! Amazing fans <3 http://t.co/psxOpn62 reageer retweet
Vond je die serieus mooi? Leek wel aan elkaar geplakt zo met die witte mouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij waren het zwarte shirts, ze hadden ze aan voor de wedstrijd tegen Duitsland. Het viel me op omdat ze ook op deze shirts namen en nummers hadden.
Je kunt gewoon makkelijk overlopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Harry15 het volgende:
Ik heb samen met een vriend een seizoenskaart voor Z4 aangevraagd. Hij hoefde alleen te verlengen, ik ben nieuw in het hele circus. Nu ben ik alleen ingedeeld in Z3! Is dit een probleem of kan ik gewoon doorlopen naar Z4?
Ik kan er geen plaatjes van vinden, maar ik geloof dat ik ze echt mooi vond jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:57 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Vond je die serieus mooi? Leek wel aan elkaar geplakt zo met die witte mouwen.
[..]
Je kunt gewoon makkelijk overlopen.
Wat een held.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 19:49:06First training back for The Feyenoord team ! Amazing fans <3 http://t.co/psxOpn62 reageer retweet
Op z'n hoogst een kwestie van een hekje over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Harry15 het volgende:
Ik heb samen met een vriend een seizoenskaart voor Z4 aangevraagd. Hij hoefde alleen te verlengen, ik ben nieuw in het hele circus. Nu ben ik alleen ingedeeld in Z3! Is dit een probleem of kan ik gewoon doorlopen naar Z4?
Ik hoop eigenlijk ook dat een deel van het vrijgekomen salaris besteed wordt aan een betere aanbieding voor Leerdam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tuurlijk het scheelt zomaar 5-7 ton salaris en de 3,75 ,iljoen of iets dergelijks die we binnenkrijgen is meer dan welkom.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een mogelijkheid. Maar als ze hem écht willen houden, hebben ze dat vrijgekomen salaris niet nodig om hem een betere aanbieding te doen. Het zal toch niet om tonnen per jaar gaan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk ook dat een deel van het vrijgekomen salaris besteed wordt aan een betere aanbieding voor Leerdam.
Volgens mij alleen maar zonder het schildje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn die shirts eigenlijk ook te krijgen? Dan haal ik er den k ik zo één.
Fernandez en Schaken dan ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Hij heeft de sweater aan, de rest het t-shirt.
Hij wil compenseren voor dat z'n achternaam in het Hand-in-Hand staat, om objectief te blijven lijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Gert het volgende:
Rene is echt een beetje een Feyenoord-hater! Mag hoor, en krijg lekker de tering, maar is er een reden voor?
hahahahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij wil compenseren voor dat z'n achternaam in het Hand-in-Hand staat, om objectief te blijven lijken?
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Gert het volgende:
Wat zit er voor oud zeer bij Rene vd Gijp eigenlijk, tegenover Feyenoord?
Is er ooit iets gebeurd of zo? Had-ie ruzie met z'n oom?
Ik dacht lang dat het toeval was, of gewoon zijn mening. Maar hij haalt er net tijdens de uitzending van VI net ineens weer zó uit het niets Stefan de Vrij bij om neer te sabelen...
Rene is echt een beetje een Feyenoord-hater! Mag hoor, en krijg lekker de tering, maar is er een reden voor?
Ik vermoed dat ome Cor daar wel een handje in heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Gert het volgende:
Ik dacht lang dat het toeval was, of gewoon zijn mening. Maar hij haalt er net tijdens de uitzending van VI net ineens weer zó uit het niets Stefan de Vrij bij om neer te sabelen...
Wat een onzin, sowieso Van der Gijp serieus nemen, dat doet die zelf niet eensquote:Op zondag 1 juli 2012 11:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ome Cor daar wel een handje in heeft.
Hoezo?. als je jarenlang hebt moeten aanhoren dat je oom de beste voetballer van Nederland was bij Feyenoord en Rene als gelijkwaardig talent faalt zelfs bij PSV......quote:Op zondag 1 juli 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, sowieso Van der Gijp serieus nemen, dat doet die zelf niet eens
Ja wat maak het uit, la lekker gaan joh. Maar ik vraag het me gewoon af waar die antipatie vandaan kom.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, sowieso Van der Gijp serieus nemen, dat doet die zelf niet eens
Dat valt jou als Feyenoorder uiteraard meer op maar ik heb de indruk dat hij net zo negatief is over de ander clubs zolang ze geen Barcelona heten.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat maak het uit, la lekker gaan joh. Maar ik vraag het me gewoon af waar die antipatie vandaan kom.
Nee dat denk ik ook en daarbij komt ook dat vriendje Been daar weg is gestuurd.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:14 schreef Bonkers. het volgende:
Rene heeft een soort antipathie tegen het gehele Nederlandse voetbal, dus het is echt geen "Feyenoord-hater" denk ik.
Inderdaad, de Vrij is een klasse beter dan Douglas, die het alleen maar moet hebben van zijn fysiek.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Gert het volgende:
Ach, vd Gijp haalt terwijl het helemaal niet over Feyenoord ging gisteren ineens Stefan de Vrij erbij als voorbeeld van een matige verdediger. Heeft een prima wedstrijdreeks bij Feyenoord achter de rug na een lange blessure, is vaste waarde in Jong Oranje en mocht al even snuffelen bij het echte Oranje. Het lijkt mij dat er dan wel wat andere voorbeelden van matige verdedigers in Nederland te vinden zijn dan juist Stefan de Vrij.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel opmerkelijk dat v.d Gijp en Derksen denken dat het een matig seizoen gaat worden nu Guidetti, El Ahmadi en Bakkal weg zijn.
We hebben vorig seizoen ook prima wedstrijden zonder Guidetti en El Ahmadi gespeeld.
Derksen komt dan weer met zijn 'je bent zo goed als je spelersmateriaal' geleuter.
Dat is gedeeltelijk waar, maar hoe komt het dan dat zoveel spelers beter geworden zijn onder Koeman ?
Vind ik ook opmerkelijk. Sowieso wordt Feyenoord bij meerdere mensen wel onderschat, zo worden ook vrijwel nooit Clasie en De Vrij genoemd als opties voor het Nederlands elftal bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel opmerkelijk dat v.d Gijp en Derksen denken dat het een matig seizoen gaat worden nu Guidetti, El Ahmadi en Bakkal weg zijn.
We hebben vorig seizoen ook prima wedstrijden zonder Guidetti en El Ahmadi gespeeld.
Derksen komt dan weer met zijn 'je bent zo goed als je spelersmateriaal' geleuter.
Dat is gedeeltelijk waar, maar hoe komt het dan dat zoveel spelers beter geworden zijn onder Koeman ?
anderhalf jaar terug was Vormer een geweldige aanwist voor ons volgens Derksen, nu is hij een modale meeloper. Hij zou toen toekomstige Oranje materiaal zijn maar nu is hij maar een modale speler die in de marge gaat spelen en een anita die minder dan Vormer is die moet in Oranjequote:Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook opmerkelijk. Sowieso wordt Feyenoord bij meerdere mensen wel onderschat, zo worden ook vrijwel nooit Clasie en De Vrij genoemd als opties voor het Nederlands elftal bijvoorbeeld.
Maar wat mij ook verbaasd bij Derksen en Van der Gijp is dat ze zo negatief zijn over de kansen van Feyenoord komend seizoen. Ik heb ze daar een aantal keren over horen praten, maar volgens Derksen zijn de versterkingen allen middelmatige spelers die niets toevoegden bij hun vorige clubs (dan heeft hij het over Immers en Vormer bijv).
Dit terwijl Vormer jarenlang in de top stond van het speler van het jaar lijstje van Voetbal International zelf (en terecht), en iedereen kan zien dat Immers samen met een paar andere spelers één van de dragende krachten was bij Ado den Haag.
Heb je gelijk in, hadden ze zeker moeten vragen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom zoveel spelers onder Koeman beter geworden zijn en onder Been niet, dat was nou een aardige vraag voor Mario geweest laatst. Alleen lieten ze die liever lekker z'n gang gaan met z'n rancuneuze sneertjes naar "zijn" club.
Castaignos, WIjnaldum en Fer zijn echt niet minderquote:Op zondag 1 juli 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
Been kwam niet verder dan 'ik had Bakkal en Guidetti niet'
Maar wel sterspelers als Wijnaldum en Ferquote:Op zondag 1 juli 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
Been kwam niet verder dan 'ik had Bakkal en Guidetti niet'
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoezo?. als je jarenlang hebt moeten aanhoren dat je oom de beste voetballer van Nederland was bij Feyenoord en Rene als gelijkwaardig talent faalt zelfs bij PSV......
Leuke gesprekken voor bij de eettafel hoor.....
Van alle markten thuis, die Koetje.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
Toch een beetje vreemd die Koeman op twitter.
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:07:44Ik wens #Spanje veel succes vanavond in de EK2012 #finale tegen Italië. Het wordt denk ik 1-0 voor Spanje. #Xavi #Alba reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:18:24I believe spain will win the #EC2012 #final against Italy. Good luck to you #spain! My prediction is 1-0 for Spain. #Xavi #Alba reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:27:50Deseo mucho suerte esta noche para #España en la #final #EC2012 contra Italia. Espero 1-0 para España! #Xavi #Alba reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |