Dat bedoel ik ja. Mannetje paseren op de flanken ala Aissadi en Ola John, dat heeft hij helaas niet. En voor de linksback positie, hmmmm nog niet over nagedacht. Maar dat is opzich geen verkeerd idee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij iets niet tekort komt is het wel techniek. Of je moet de specifieke techniek voor een klassieke buitenspeler bedoelen.
Elmanderquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord en spelers waar de halve wereldtop achteraan zit. Ik krijg er direct jeuk van.
Mooi lijstje wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Owoeri, Magrao, Lazovic, Dondé, Bandalovski, Demetradze
Ik had ook goede hoop voor Glaucio, totdat ik hem zag voetballenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Owoeri, Magrao, Lazovic, Dondé, Bandalovski, Demetradze
Achteraf gelul, maar ik blijf het schandalig vinden hoe ze Erwin Koeman destijds hebben behandeld, hij had toen echt een hele, hele matige selectie om mee te werken. En maar tegen hem zeggen dat er geen ruimte voor versterkingen wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
Het mooiste was nog wel die Leonard. De linksback die niet tegen rechtsbuitens kon voetballen
Bert van Marwijk kreeg bij zijn aanstelling Roy Makaay, Kevin Hofland, Luigi Bruins, Tim de Cler, Nuri Sahin, Slory, van Bronckhorst, Lee (quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achteraf gelul, maar ik blijf het schandalig vinden hoe ze Erwin Koeman destijds hebben behandeld, hij had toen echt een hele, hele matige selectie om mee te werken. En maar tegen hem zeggen dat er geen ruimte voor versterkingen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
We hebben toch wel bovengemiddeld veel clowns in het Feyenoordshirt gezien inmiddels...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
Die Aerts die na een blunder in de 1e helft niet meer het veld op durfde.
Dat is inherent aan het zijn van een topclub.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben toch wel bovengemiddeld veel clowns in het Feyenoordshirt gezien inmiddels...
Dat zal. Maar bij Feyenoord is het wel altijd bovengemiddeld veel geweest. Die 50 spelers die onder contract stonden ten tijde van Gullit als hoogtepunt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is inherent aan het zijn van een topclub.
Die Larsen was nog veel matiger, moet je nagaan. Die kon écht niks.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
Van Beukering is toch wel echt een dieptepunt.
Gewoon iemand aantrekken die bewezen psychische problemen heeft....quote:
Ohja. Allebei in het zelfde seizoen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Larsen was nog veel matiger, moet je nagaan. Die kon écht niks.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Bert van Marwijk kreeg bij zijn aanstelling Roy Makaay, Kevin Hofland, Luigi Bruins, Tim de Cler, Nuri Sahin, Slory, van Bronckhorst, Lee () en Landzaat in de winterstop. En toch presteerde hij net zo als E. Koeman. Echt een slecht seizoen van BvM. Matige trainer, zo blijkt nu maar weer.
Waren ook heel veel blessures 2e seizoenshelft, dat kostte ons de kop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Van Beukering werd vroeger echt gezien als nieuwe spits voor oranje manquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja. Allebei in het zelfde seizoen.Ja Van Beukering heeft nog enige vorm van techniek.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Bert van Marwijk kreeg bij zijn aanstelling Roy Makaay, Kevin Hofland, Luigi Bruins, Tim de Cler, Nuri Sahin, Slory, van Bronckhorst, Lee () en Landzaat in de winterstop. En toch presteerde hij net zo als E. Koeman. Echt een slecht seizoen van BvM. Matige trainer, zo blijkt nu maar weer.
Not this shit again...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gabrich, Kinkladze, Luque, Urzaiz, Roger, Sikora, Soetaers, Anastasiou, Charisteas, Rosenberg, Sier, Manucharyan, Mitea, Juan, Marcio Santos, Rosales, Sulejmani enz. enz.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal. Maar bij Feyenoord is het wel altijd bovengemiddeld veel geweest. Die 50 spelers die onder contract stonden ten tijde van Gullit als hoogtepunt.
Sulejmani in dat rijtje noemen. ;')quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gabrich, Kinkladze, Luque, Urzaiz, Roger, Sikora, Soetaers, Anastasiou, Charisteas, Rosenberg, Sier, Manucharyan, Mitea, Juan, Marcio Santos, Rosales, Sulejmani enz. enz.
Het hoort er nu eenmaal bij, al moet ik zeggen dat Feyenoord en Ajax wel de kroon spannen qua spelers die er echt geen reet van konden
Terecht. Is nog steeds een zwakke schakel in de basiself daar. En dat voor maar 16 miljoenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sulejmani in dat rijtje noemen. ;')
Ik kon er ook wel om lachen, maar wel met een traantje erbij een beetje zo :quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik vond Van Beukering ook helemaal niet zo erg, mooi figuur joh. Die vond het echt geweldig dat hij even bij Feyenoord speelde. Paste ook wel bij dat faalseizoen toen.
Jol heeft het goed gezien toen met zijn straftraining voor die klungelquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Terecht. Is nog steeds een zwakke schakel in de basiself daar. En dat voor maar 16 miljoenGewoon bijna de helft van onze schulden
![]()
Teveel geld betaald, maar zeker niet iemand die niks kan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Terecht. Is nog steeds een zwakke schakel in de basiself daar. En dat voor maar 16 miljoenGewoon bijna de helft van onze schulden
![]()
haha ja xDD!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jol heeft het goed gezien toen met zijn straftraining voor die klungel
Bert heeft alleen Rzasa en Aros gebruikt toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet die linksback Braziliaan ook al weer uit de tijd van Bert die wel getelt 1x mee mocht doen juanes iets..?
Was die Rzasa niet die gozer met zijn geweldige eigen goal?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bert heeft alleen Rzasa en Aros gebruikt toch?
In één van zijn eerste interviews met Rijnmond: zitten hier vooral mensen uit achterstandsbuurten op de tribune, dus ik kan me daar wel mee identificeren. Met zo'n heerlijk tokkiearnhems accent. Toen kon hij al niet meer stuk bij mij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kon er ook wel om lachen, maar wel met een traantje erbij een beetje zo :.
Hij komt toch ook uit Presikhaaf ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In één van zijn eerste interviews met Rijnmond: zitten hier vooral mensen uit achterstandsbuurten op de tribune, dus ik kan me daar wel mee identificeren. Met zo'n heerlijk tokkiearnhems accent. Toen kon hij al niet meer stuk bij mij.
Klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij komt toch ook uit Presikhaaf ofzo?
Is geweldig man van die domme tokkiesquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Toen hij speelde in de Kuip, de hele tent werd afgebroken. Mooi staaltje Rotterdams cynisme, maar hij dacht dat het echt zo bedoeld was.
Die kwam niet in kroegen man, hij bleef altijd hangen bij Shoarma Ali Baba...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is geweldig man van die domme tokkies![]()
Ik weet ook zeker dat je met die van Beukering echt een geweldige avond in de kroeg zou kunnen hebben
Hofs en Van Beukering. Die hebben opgeteld een IQ van 90 ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is geweldig man van die domme tokkies![]()
Ik weet ook zeker dat je met die van Beukering echt een geweldige avond in de kroeg zou kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |