Wat als het niets wordt? Dan zit je 4 jaar aan hem vast. Hij heeft zich nog niet bewezen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/4(...)kertje-Feyenoord.htm
Ik vind 3 gewoon kort voor zo'n toptalent. Snap de situatie prima, maar volgend jaar moet je weer verlengen wil je de hoofdprijs voor die gozer kunnen vangen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat als het niets wordt? Dan zit je 4 jaar aan hem vast. Hij heeft zich nog niet bewezen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De Ost? Waar de neuk is z'n baard.
En totaal niet gayquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een swag heeft deze man
Haha! Zitten ze hier mee te lezen in Dordrecht?twitter:livefeyenoord twitterde op donderdag 28-06-2012 om 16:24:25FC Dordrecht haalt Van Beukering binnen http://t.co/U5fgl5d7 volg @voetbalflitsen reageer retweet
Toch wel gek dat die Babos het hier ook niet gered heeft. Echt een topgozer en een goede keeper. Aerts is een faalhaas.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
Die Aerts die na een blunder in de 1e helft niet meer het veld op durfde.
Ik denk dat hij daar stiekem wel voor gehaald is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef Lastpost het volgende:
Denk dat Goossens een Leerdam2 wordt, op veel posities inzetbaar en een jongen die wel aan speelminuten gaat komen bij blessures en schorsingen.
Kan echt op veel posities spelen, inclusief de linksback waar ie in de jeugd bij Ajax geregeld heeft gespeeld en met succes, kan eigenlijk op de gehele linkerflank spelen al heeft ie de pure snelheid en acties niet meer die hij in de jeugd nog had.
Ideale jongen om erbij te hebben, ook nog eens doelgericht, goede corners en vrije trappen dus het zou me niet eens verbazen wanneer hij een serieuze kandidaat blijkt voor die linksback positie bij ons in de loop van het seizoen aangezien de overige posities goed bezet zijn, mits de vleugels op dezelfde voet doorgaan als het eind van vorig seizoen.
Aids inderdaad.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar stiekem wel voor gehaald is.
Ik denk alleen dat hij dat zelf niet weet.quote:
Verschrikkelijk, ja. Al had ik dat in het begin ook met dat 'super Feyenoord'quote:
We hebben slechtere spelers gehad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef heiden6 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stephen_Laybutt
Leuk voor in het Philips Stadion..Carnaval plaat.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef Dekatria het volgende:
Ze gaan Super-Feyenoord voor aanvang vervangen erdoor, dus we moeten het maar goed vinden
Duitsland, Alpencup, ben ik toen nog een week geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens die voorbereiding dat seizoen in Oostenrijk/Zwisterland (?) hield ik mezelf nog voor: ze zijn niet zo slecht, ze moeten nog aan elkaar wennen...
Laybut ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:57 schreef heiden6 het volgende:
Er was toch toen nog zo'n Australiėr die in dezelfde tijd als Emerton bij ons was gekomen? Een centrale verdediger ofzo?
Aah ja de Alpencup, in de tijd dat we nog mochten reizenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Duitsland, Alpencup, ben ik toen nog een week geweest.
Fantastisch trippie was dat, zaten we op het terras van het spelershotel te pilzen, tussendoor effe een duik in het zwembad nemen, personeel was niet echt blij met onsquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja de Alpencup, in de tijd dat we nog mochten reizen
Goossens kan niet op linksback, hij heeft geen loopvermogen en is verdedigend zwak.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Guidetti het volgende:
Het klinkt misschien gek maar ik denk dat Goossens is gehaald als vervanger van Vlaar. BMI kan zich nu definitief rechten op een plek centraal achterin en Goossens pakt de linksback positie op. Daarom kijk ik er ook niet van op dat van Geel opzoek is naar nog een middenvelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |