Volgens mij waren het zwarte shirts, ze hadden ze aan voor de wedstrijd tegen Duitsland. Het viel me op omdat ze ook op deze shirts namen en nummers hadden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Die lichtblauwe? Die zijn inderdaad super!
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 19:49:06First training back for The Feyenoord team ! Amazing fans <3 http://t.co/psxOpn62 reageer retweet
Vond je die serieus mooi? Leek wel aan elkaar geplakt zo met die witte mouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij waren het zwarte shirts, ze hadden ze aan voor de wedstrijd tegen Duitsland. Het viel me op omdat ze ook op deze shirts namen en nummers hadden.
Je kunt gewoon makkelijk overlopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Harry15 het volgende:
Ik heb samen met een vriend een seizoenskaart voor Z4 aangevraagd. Hij hoefde alleen te verlengen, ik ben nieuw in het hele circus. Nu ben ik alleen ingedeeld in Z3! Is dit een probleem of kan ik gewoon doorlopen naar Z4?
Ik kan er geen plaatjes van vinden, maar ik geloof dat ik ze echt mooi vond jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:57 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Vond je die serieus mooi? Leek wel aan elkaar geplakt zo met die witte mouwen.
[..]
Je kunt gewoon makkelijk overlopen.
Wat een held.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 19:49:06First training back for The Feyenoord team ! Amazing fans <3 http://t.co/psxOpn62 reageer retweet
Op z'n hoogst een kwestie van een hekje over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Harry15 het volgende:
Ik heb samen met een vriend een seizoenskaart voor Z4 aangevraagd. Hij hoefde alleen te verlengen, ik ben nieuw in het hele circus. Nu ben ik alleen ingedeeld in Z3! Is dit een probleem of kan ik gewoon doorlopen naar Z4?
Ik hoop eigenlijk ook dat een deel van het vrijgekomen salaris besteed wordt aan een betere aanbieding voor Leerdam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tuurlijk het scheelt zomaar 5-7 ton salaris en de 3,75 ,iljoen of iets dergelijks die we binnenkrijgen is meer dan welkom.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
Ook dit jaar weer prachtige trainingskleding. Ben toch wel erg tevreden met Puma. Eerste seizoen was ruk, daarna is het eigenlijk elk jaar mooier geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een mogelijkheid. Maar als ze hem écht willen houden, hebben ze dat vrijgekomen salaris niet nodig om hem een betere aanbieding te doen. Het zal toch niet om tonnen per jaar gaan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk ook dat een deel van het vrijgekomen salaris besteed wordt aan een betere aanbieding voor Leerdam.
Volgens mij alleen maar zonder het schildje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn die shirts eigenlijk ook te krijgen? Dan haal ik er den k ik zo één.
Fernandez en Schaken dan ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Hij heeft de sweater aan, de rest het t-shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |