abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:48:20 #276
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_113612472
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Gert het volgende:
Rene is echt een beetje een Feyenoord-hater! Mag hoor, en krijg lekker de tering, maar is er een reden voor?
Hij wil compenseren voor dat z'n achternaam in het Hand-in-Hand staat, om objectief te blijven lijken? :+
pi_113621183
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hij wil compenseren voor dat z'n achternaam in het Hand-in-Hand staat, om objectief te blijven lijken? :+
hahahaha
pi_113621229
quote:
Wat zit er voor oud zeer bij Rene vd Gijp eigenlijk, tegenover Feyenoord?
Is er ooit iets gebeurd of zo? Had-ie ruzie met z'n oom?
Ik dacht lang dat het toeval was, of gewoon zijn mening. Maar hij haalt er net tijdens de uitzending van VI net ineens weer zó uit het niets Stefan de Vrij bij om neer te sabelen... :?
Rene is echt een beetje een Feyenoord-hater! Mag hoor, en krijg lekker de tering, maar is er een reden voor?
Inderdaad :'). Die gast loopt altijd Feyenoord te bashen.
Feyenoord Rotterdam
pi_113623419
quote:
Ik dacht lang dat het toeval was, of gewoon zijn mening. Maar hij haalt er net tijdens de uitzending van VI net ineens weer zó uit het niets Stefan de Vrij bij om neer te sabelen... :?
Ik vermoed dat ome Cor daar wel een handje in heeft. :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zondag 1 juli 2012 @ 11:59:30 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113623460
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:57 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ome Cor daar wel een handje in heeft. :)
Wat een onzin, sowieso Van der Gijp serieus nemen, dat doet die zelf niet eens
pi_113623564
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hoezo?. als je jarenlang hebt moeten aanhoren dat je oom de beste voetballer van Nederland was bij Feyenoord en Rene als gelijkwaardig talent faalt zelfs bij PSV......

Leuke gesprekken voor bij de eettafel hoor.....
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 12:04:03 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113623573
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja wat maak het uit, la lekker gaan joh. Maar ik vraag het me gewoon af waar die antipatie vandaan kom.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 1 juli 2012 @ 12:13:57 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113623789
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja wat maak het uit, la lekker gaan joh. Maar ik vraag het me gewoon af waar die antipatie vandaan kom.
Dat valt jou als Feyenoorder uiteraard meer op maar ik heb de indruk dat hij net zo negatief is over de ander clubs zolang ze geen Barcelona heten.
  zondag 1 juli 2012 @ 12:14:45 #284
357516 Bonkers.
Bonkers.
pi_113623808
Rene heeft een soort antipathie tegen het gehele Nederlandse voetbal, dus het is echt geen "Feyenoord-hater" denk ik.
pi_113624745
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:14 schreef Bonkers. het volgende:
Rene heeft een soort antipathie tegen het gehele Nederlandse voetbal, dus het is echt geen "Feyenoord-hater" denk ik.
Nee dat denk ik ook en daarbij komt ook dat vriendje Been daar weg is gestuurd.
pi_113625294
Maar vroeger toen hij bij Rijnmond af en toe Feyenoord analyseerde, was dat volgens mij veel minder dan nu. Maar hij is over bij niemand in de Eredivisie positief..
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 1 juli 2012 @ 13:58:23 #287
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113627005
quote:
Inderdaad, de Vrij is een klasse beter dan Douglas, die het alleen maar moet hebben van zijn fysiek.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_113627408
Antipatie jegens Feyenoord :') Wanneer hebben jullie Gijp wel positief over een club/speler binnen Nederland horen praten? Guidetti wellicht maar die speelt dan juist weer bij Feyenoord.
pi_113628665
Gijp zeikt alles in Nederland af, is alleen blij met paar jongens van Twente. Het is niet zozeer iets tegen Feijenoord denk ik
pi_113629259
Wel opmerkelijk dat v.d Gijp en Derksen denken dat het een matig seizoen gaat worden nu Guidetti, El Ahmadi en Bakkal weg zijn.
We hebben vorig seizoen ook prima wedstrijden zonder Guidetti en El Ahmadi gespeeld.
Derksen komt dan weer met zijn 'je bent zo goed als je spelersmateriaal' geleuter.
Dat is gedeeltelijk waar, maar hoe komt het dan dat zoveel spelers beter geworden zijn onder Koeman ?
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 15:25:03 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113629994
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel opmerkelijk dat v.d Gijp en Derksen denken dat het een matig seizoen gaat worden nu Guidetti, El Ahmadi en Bakkal weg zijn.
We hebben vorig seizoen ook prima wedstrijden zonder Guidetti en El Ahmadi gespeeld.
Derksen komt dan weer met zijn 'je bent zo goed als je spelersmateriaal' geleuter.
Dat is gedeeltelijk waar, maar hoe komt het dan dat zoveel spelers beter geworden zijn onder Koeman ?
Ach, vd Gijp haalt terwijl het helemaal niet over Feyenoord ging gisteren ineens Stefan de Vrij erbij als voorbeeld van een matige verdediger. Heeft een prima wedstrijdreeks bij Feyenoord achter de rug na een lange blessure, is vaste waarde in Jong Oranje en mocht al even snuffelen bij het echte Oranje. Het lijkt mij dat er dan wel wat andere voorbeelden van matige verdedigers in Nederland te vinden zijn dan juist Stefan de Vrij.

En waarom zoveel spelers onder Koeman beter geworden zijn en onder Been niet, dat was nou een aardige vraag voor Mario geweest laatst. Alleen lieten ze die liever lekker z'n gang gaan met z'n rancuneuze sneertjes naar "zijn" club.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_113631634
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Vind ik ook opmerkelijk. Sowieso wordt Feyenoord bij meerdere mensen wel onderschat, zo worden ook vrijwel nooit Clasie en De Vrij genoemd als opties voor het Nederlands elftal bijvoorbeeld.

Maar wat mij ook verbaasd bij Derksen en Van der Gijp is dat ze zo negatief zijn over de kansen van Feyenoord komend seizoen. Ik heb ze daar een aantal keren over horen praten, maar volgens Derksen zijn de versterkingen allen middelmatige spelers die niets toevoegden bij hun vorige clubs (dan heeft hij het over Immers en Vormer bijv).

Dit terwijl Vormer jarenlang in de top stond van het speler van het jaar lijstje van Voetbal International zelf (en terecht), en iedereen kan zien dat Immers samen met een paar andere spelers één van de dragende krachten was bij Ado den Haag. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 1 juli 2012 @ 16:12:18 #293
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_113631826
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vind ik ook opmerkelijk. Sowieso wordt Feyenoord bij meerdere mensen wel onderschat, zo worden ook vrijwel nooit Clasie en De Vrij genoemd als opties voor het Nederlands elftal bijvoorbeeld.

Maar wat mij ook verbaasd bij Derksen en Van der Gijp is dat ze zo negatief zijn over de kansen van Feyenoord komend seizoen. Ik heb ze daar een aantal keren over horen praten, maar volgens Derksen zijn de versterkingen allen middelmatige spelers die niets toevoegden bij hun vorige clubs (dan heeft hij het over Immers en Vormer bijv).

Dit terwijl Vormer jarenlang in de top stond van het speler van het jaar lijstje van Voetbal International zelf (en terecht), en iedereen kan zien dat Immers samen met een paar andere spelers één van de dragende krachten was bij Ado den Haag. :')
anderhalf jaar terug was Vormer een geweldige aanwist voor ons volgens Derksen, nu is hij een modale meeloper. Hij zou toen toekomstige Oranje materiaal zijn maar nu is hij maar een modale speler die in de marge gaat spelen en een anita die minder dan Vormer is die moet in Oranje :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:15:12 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113631965
Als Gijp positief over Feyenoord is krijgt hij direct een SMS'je van Been dat hij ermee moet ophouden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113632033
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:25 schreef Gert het volgende:

[..]

En waarom zoveel spelers onder Koeman beter geworden zijn en onder Been niet, dat was nou een aardige vraag voor Mario geweest laatst. Alleen lieten ze die liever lekker z'n gang gaan met z'n rancuneuze sneertjes naar "zijn" club.

Heb je gelijk in, hadden ze zeker moeten vragen.
Maar Been is zo,n eigenwijze man die had dat nooit toegegeven en wel weer om de hetebrij heen gedraaid .
  zondag 1 juli 2012 @ 16:18:53 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113632088
Been kwam niet verder dan 'ik had Bakkal en Guidetti niet' :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 juli 2012 @ 16:19:54 #297
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_113632122
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
Castaignos, WIjnaldum en Fer zijn echt niet minder :P en de rest was hetzelfde.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_113632129
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
Maar wel sterspelers als Wijnaldum en Fer :+
pi_113632240
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Hoezo?. als je jarenlang hebt moeten aanhoren dat je oom de beste voetballer van Nederland was bij Feyenoord en Rene als gelijkwaardig talent faalt zelfs bij PSV......

Leuke gesprekken voor bij de eettafel hoor.....
:') :')
Ik ben wel eens op verjaardagen van de Van der Gijpies geweest, maatje is de kleinzoon van Cor. Maar zo word er daar niet tegenaan gekeken hoor. Cor is de enige in heel de familie die er wat van gemaakt heeft, de rest heeft zijn talent wel gebruikt maar lang niet helemaal. Is echt niet iets raars daar in de familie. En de Feyenoord haat valt reuze mee, alleen kunnen zij er met hun hoofd niet bij als iemand de bal niet goed aan kan nemen, gezien dat bij hun al aangeboren was. Vandaar de 'haat' tegen Feyenoord en de rest van de Eredivisie. Niks persoonlijks en dus niet zo aanstellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 16:24:06 ]
pi_113633171
Toch een beetje vreemd die Koeman op twitter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')