Momenteel ziet het er alleen gunstig uit voor ZW en beetje Z-Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
"Waar de noordelingen niet uitkijken naar Donderdag"
Volgens mij zijn deze temperaturen normaal voor deze tijd van het jaar. Dat we in de afgelopen jaren her en der eens een hittegolf op ons dak kregen wil niet zeggen dat dit elk jaar gaat gebeurenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Wanneer krijgen we nou gvd eens langdurig zomers weer
"En de Tukkers ook niet"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
"Waar de noordelingen niet uitkijken naar Donderdag"
Pas als het stromingspatroon verandert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Wanneer krijgen we nou gvd eens langdurig zomers weer
Oh jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Lemans24 het volgende:
Zomer valt altijd op maandag in schrikkeljaren, wel blijven opletten!
Hard blazen helpt zeker niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Pas als het stromingspatroon verandert.
Lekker houden zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Momenteel ziet het er alleen gunstig uit voor ZW en beetje Z-Nederland.
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.
Waarschijnlijk laat iemand verderop hardere schetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.
Die Mexicanen ook met hun burritos..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat iemand verderop hardere scheten
Uiteraard, het wordt weer eventjes zomers warm in Nederland waardoor het vocht in de grond verdamt etc..quote:
tja, was eerst wel blij dat ik in het zuiden ging studeren.. altijd wat warmer.. maar ben gvd blij dat ik over 1 week de hele vakantie (behalve 'éckte' vakantie) vlakbij alkmaar zit.. altijd lekker zeewindje (ook al is 't altijd wind tegenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef lipjes het volgende:
lol, op het moment gewoon 10 graden verschil tussen het noorden en het zuiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 01:27:10 ]
Plaatselijk motregen staat er, that's it.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef themauster het volgende:
Is buienradar stuk? het plenst hier in Noord-Groningen maar op buienradar is helemaal niks te zien
Lorentz vlinder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.
Ja er zit nog steeds een staart in Z-en midden-Brabant.quote:
Gewoon een plak=dag..... alles is secondenlijm.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef tralalala het volgende:
27 graden en bewolkt morgen.
Ik had op een zonnige dag gehoopt.
Beter dan dat ze 23 graden voorspellen en en wordt maar 13 gradenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef Dven het volgende:
Voorspelling voor vandaag was: 23 en regen. Het is nu 33 en zonnig. Goed gedaan weermannen
jij bent toch sowieso altijd nat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat een plakkerig weer. Ondanks het windje is het zo klam dat je bij de geringste inspanning loopt te stomen als een Belgisch trekpaard, bah.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef themauster het volgende:
Is buienradar stuk? het plenst hier in Noord-Groningen maar op buienradar is helemaal niks te zien
twitter:BuienRadarNL twitterde op woensdag 27-06-2012 om 10:16:27Beide radars kampen momenteel met een storing. Klik hier voor meer info: http://t.co/buLI9rhN Motregenradar: http://t.co/5yrKVM6C reageer retweet
twitter:BuienRadarNL twitterde op woensdag 27-06-2012 om 11:26:20We hebben inmiddels een noodradar online geplaatst http://t.co/rvvdgH3v Uiteraard blijft gelden dat miezer/motregen niet te detecteren is. reageer retweet
Onze valkparkieten staan ook al de hele dag buiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het is net warm genoeg om m'n parkietjes weer op het balkon te kunnen zetten. Mij niet gezien, onder de 25 graden waag ik mezelf daar niet aan. Misschien dat ik in november meer kans maak
Nee, wild.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij bent toch sowieso altijd nat?
Het is een beetje klam, maar absoluut niet benauwd. Benauwd betekent namelijk dat je moeilijk kunt ademen, en daarvoor moet het toch echt warmer zijn.quote:
Komt omdat Fredo de afbeelding niet heeft geupload. Nu verschuift hij naar 00Zquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Hij lijkt me juist minder interessant voor NL geworden....
Temps rond de 22 graden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef Klonk het volgende:
ben trouwens wel benieuwd wat er na morgen gaat gebeuren, lijkt best aangenaam weer te worden met temps rond de 22 graden
Ná morgen zegt'ie dan ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Temps rond de 22 graden?
[ afbeelding ]
Hij bedoelt NA morgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Temps rond de 22 graden?
[ afbeelding ]
60% kans dat er hier in het gebied waar ik woon dus onweer zal komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Lemans24 het volgende:
Ze gebruiken nog steeds dat kansloze woord onweerskans.
Lekker inconsistent plaatje, er staat toch ook geen onweersintensiteit?
Wat is daar mis mee? Ik snap je punt niet zo goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Lemans24 het volgende:
Ze gebruiken nog steeds dat kansloze woord onweerskans.
Lekker inconsistent plaatje, er staat toch ook geen onweersintensiteit?
Vorige week was het een buienlijn.quote:
Ook mooier voor de fotografen onder ons.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vorige week was het een buienlijn.
Morgen worden het meer losse buien, op bepaalde plekken kan het zelfs gewoon droog blijven.
Gewoon mooie losse onweersbuien zijn best fotogeniek ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:12 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook mooier voor de fotografen onder ons.
Ook kans op de wat dynamischere cellen of zelfs supercellen? (hangt van timing met shear af denk ik)
Consistent is:quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:58 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik snap je punt niet zo goed?
hmm... Breda zeker...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gewoon mooie losse onweersbuien zijn best fotogeniek ja.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hmm... Breda zeker...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt elke keer weer is Breda de pineutquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Lolwutquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:A level 2 was issued for the Benelux countries mainly for large hail and severe wind gusts.
Ik moest hardop lachen, het is hier elke keer hetzelfde verhaal, zo ook morgen weer. Mark my wordsquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
The Benelux regionquote:
Als je fiets een kooi van Faraday heeft, dan niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:33 schreef Wild_Overstekend het volgende:
(kun je eigenlijk fietsend door de bliksem worden getroffen? Hypothetische vraag, niet ingegeven door een onweersfobie of zo)
Zoiets jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:46 schreef Saekerhett het volgende:
De laatste 10 keer dat er 'noodweer' voorspeld werd, kregen we hier in Hengelo een buitje van 10 minuten en drie lichtflitsen.
Ja, maar het kan geen kwaad want je hebt immers rubber banden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:33 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Het is al lekker benauwd in Zuid-Limburg, ik ben benieuwd. Maar de bui graag pas vanmiddag, ik moet er nog even op de fiets op uit.
(kun je eigenlijk fietsend door de bliksem worden getroffen? Hypothetische vraag, niet ingegeven door een onweersfobie of zo)
Haal vanmiddag al mijn binnenkleding eruit en laat me gewoon verregenen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:50 schreef JDude het volgende:
Is het niet van de regen, dan is het wel omdat je je motorpak uit zweet.
Fijn vooruitzicht nu Werchter vandaag begint.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Drugshond het volgende:
Archief - estofex... pukkelpop 2011 - 18 Augustus 2011 (check voorspelling GROENEMEIJER - Level 2) En hoe fout dit uitpakte.
CAPE van Frankrijk lijkt me een beter idee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef Poeke het volgende:
Is er ook een CAPE van Belgie beschikbaar? Het zou leuk zijn als je zou kunnen zien hoe het zich ten zuiden van Nederland opbouwt..
quote:Vanochtend is het overwegend bewolkt. Vanmiddag komt er steeds meer ruimte voor de zon.
Het blijft vooralsnog droog. De wind draait naar het zuidoost en trekt aan naar matig. Het wordt 27 tot 28 graden. Vanavond en komende nacht trekken enkele regen- en onweersbuien over. Daarbij kunnen zware windstoten tot circa 75 km/u optreden. Het koelt later vannacht tot een graad of 16 af.
Volgens mij zit ik hier in Eindhoven goed.quote:
Of misschien ook niet... mijn auto.quote:Favorably veering profiles and rather isolated convection in the afternoon hours pose a threat of supercells capable of producing large or very large hail and maybe a tornado.
Onze auto had een hagelbui met hagelstenen ter grootte van golfballen best goed overleefd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik hier in Eindhoven goed.
Estofex:
[..]
Of misschien ook niet... mijn auto.
Doe mij alleen het onweer maar en wat harde regen, liever geen hagel dus.
WA + Beperkt cascoquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik hier in Eindhoven goed.
Estofex:
[..]
Of misschien ook niet... mijn auto.
Doe mij alleen het onweer maar en wat harde regen, liever geen hagel dus.
Tijd voor de finishing touch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef DemonRage het volgende:
Het is trouwens wel precies een jaar geleden dat Vught van de kaart geblazen werd:
Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen weer gaan zeiken dat het in hun straatje wel mee is gevallen (terwijl misschien 5km verderop bomen ontworteld zijn, de bliksem is ingeslagen en autoruiten kapot zijn van de hagel). De balans tussen waarschuwen en paniek zaaien is lastig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:49 schreef IntenSiVuS het volgende:
Vraag me af waarom je nu niks in de media hoort over het slechte weer dat er lijkt te komen. Ik bedoel, estofex is met de level 2 issue een stuk eerder volgens mij en zijn ze (dus) een stuk zekerder van hun zaak.
Is de situaie (en tijd) zoveel anders dat het lang niet zo erg wordt? Volgens mij toch niet?
Ach ja, time will tell.
Wel k*t voor de mensen die openlucht concert hebben bijvoorbeeld hier bij de Peppers in Nijmegen.
Wat ik eruit kan halen, is dat het reactieve deel pas halverwege het oosten (van Nederland) gaat ontploffen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben maar een leek maar dit ziet er toch vrij ongunstig uit voor ZW NL? Of zie ik dit verkeerd?
Was vorig jaar hetzelfde hoor. Ook bijna een week van te voren veelbelovende kaarten die er op de dag zelf ook nog steeds veelbelovend uitzagen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef Drugshond het volgende:
De aanloop is bijzonder mooi (komt niet zo vaak voor dat een voorspelling als deze dagenlang blijft hangen, hooguit +/- 150 km en dat dagenlang)... deze joint ook. Mijn wilskracht om wakker te blijven == minder.
Qua posters is het niveau ook omhoog gegaan. Genoeg early warning bleepers hier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Was vorig jaar hetzelfde hoor. Ook bijna een week van te voren veelbelovende kaarten die er op de dag zelf ook nog steeds veelbelovend uitzagen.
Ik heb het 1 keer meegemaakt (2007) op de motor...quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:47 schreef lipjes het volgende:
Ga er maar vanuit dat het flink wat gaat worden.
Deze keer niet verstandig geweest en gewoon met de motor gegaan......
Ik ga nat worden vanmiddag
Ja, ik hoef gelukkig maar 12km dus het valt mee, en ook alleen maar provincionale wegen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer meegemaakt (2007) op de motor...![]()
De laatste keer (22ste) reed er een motor achter me met dat noodweer...
Ik had het met hem te doen... Die zag echt geen hand meer voor de ogen.
Hij/zij ging toen langs de weg staan.
en toch is het nog best uit te houden door het windjequote:
Nou ik vind het echt benauwd klote weer hier in brabantquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch is het nog best uit te houden door het windje
net twee uur gefietst en dat was heerlijk en dat terwijl ik helemaal geen liefhebber ben van warm kloteweer
als ik bij mij in mijn achtertuin ga dan is het ook gewoon kut, maar buiten met het windje op je kop valt het erg meequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou ik vind het echt benauwd klote weer hier in brabant
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:46 schreef -CRASH- het volgende:
Er is er hier eentje in de straat die verwacht echt Noodweer.
Die heeft zelfs al een bootje klaarstaan
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:46 schreef -CRASH- het volgende:
Er is er hier eentje in de straat die verwacht echt Noodweer.
Die heeft zelfs al een bootje klaarstaan
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vanavond komen pas de echte buien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hier in het zuidwesten is de zon helemaal verdwenen, volgens buienradar over een uurtje al regen terwijl het pas in de avond zou komen
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer ergens sta te filmen/fotograferen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar wacht maar tot je vanmiddag je huis uit wil en dat ie daar dan 1000 euro voor vraagt, wie het laatst lacht
KLOPT. DAT IS OOK APART.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef DennisDeBengel het volgende:
Weet ik maar ze zeggen dat het in de middag nog overal droog blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Kleurplaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Gwywen het volgende:
Wat zeuren jullie toch, hier is het gewoon lekker weer
[..]
Wat moet dit mij vertellen?
Nummers verfen en je krijgt een lief hondje te zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat je blij mag zijn dat het geen temperaturen zijn want dan had je pas echt iets te klagenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als ik thuiszat had ik niet geklaagd. Wij hebben gewoon zo'n godvergeten slecht geisoleerd kantoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Modellen geven aan dat de ontwikkeling van onweersbuien zeer ideaal zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nog steeds met name voor het zuid(west)en?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Modellen geven aan dat de ontwikkeling van onweersbuien zeer ideaal zijn.
Het lijkt erop dat omgeving België het zal ontstaan met een trekrichting naar het NO die op een gegeven moment zal draaien naar het oosten. Dus zoals ik het nu zie krijgen we een soort lijn van Breda-Maastricht die vanaf omgeving Arnhem meer richting Twente/Duitsland zal draaienquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nog steeds met name voor het zuid(west)en?
Wie is zichtbaar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef Narasan het volgende:
Hier zijn de eerste altocumulus castellanus wolken zichtbaar. Dit duid meestal op een voorteken wat betreft onweer
!
En waar is hier?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef Narasan het volgende:
Hier zijn de eerste altocumulus castellanus wolken zichtbaar. Dit duid meestal op een voorteken wat betreft onweer
!
quote:
Gewoon wat lieve wolkjes dus.quote:
Ja, maar daaraan kun je wel zien dat de atmosfeer instabiel isquote:
Exactly.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ja, maar daaraan kun je wel zien dat de atmosfeer instabiel is
Die hebben we hier in Oss ook al, van die laagjes wolken..quote:
Haha, ja. Hier ook mee bezig..quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef Rabieluh het volgende:
Weer lekker de godganse dag F5en in 5 tabbladen tegelijk
Het zijn echte buien ja. Maar niet de buien waar men over spreekt. Die komen in de namiddag en avond vanuit het zuidwesten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef Slobeend het volgende:
Zijn dat echte buien die nu richting Zeeland gaan?
En dan komt de telegraf straks weer met de mededeling: noodweer blijft uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:10 schreef lipjes het volgende:
nee zijn neppers, doen net alsof het buien zijn om te trollen
komen ze om 5 uur al mee waarna het om half 6 losgaatquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dan komt de telegraf straks weer met de mededeling: noodweer blijft uit.
Ik bedoel eigenlijk, verdampen die buien of valt er regen uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:10 schreef lipjes het volgende:
nee zijn neppers, doen net alsof het buien zijn om te trollen
quote:KNMI Guidance
Vanmiddag af en toe een licht neerslagsignaal uit de hoge en middelbare bewolking. Nabij de Spaanse pluim in namiddag en avond vanuit het zuidwesten toenemende kans op enkele onweersbuien, gevolgd door het tamelijk inactieve en wat golvende koufront. De uitvoer van de diverse modellen is nog steeds erg verschillend. EC geeft pas boven het NO een serieus signaal, Harmonie laat daarentegen weer een totaal ander neerslagpatroon zien met steeds een actieve SQ vanavond boven België en boven ons land ' geringe' activiteit (waarschijnlijk te wijten aan het diffluente bovenluchtpatroon. Gezien de zeer hoge Capewaardes is hagel goed mogelijk.Onweerskansen zijn groot, gezien de progtemps realistisch. KOUW komt tot 18 UTC met relatief lage kansen voor >200 ontl, maar na 18 UTC nemen deze vooral op de convergentielijn sterk toe, naar conditioneel 80-95% op meer dan 200 ontl/5 min. Deze info geeft aan dat het potentieel een gevaarlijke situatie is. Uiteindelijk zal nowcasting in ochtend en vooral in de middag boven Frankrijk bepalend worden. Vrijdagmiddag nabij de golftop in het (zuid)oosten buiige regen met in Limburg de grootste kans op opnieuw tamelijk intensieve convectieve neerslag.
Wordt gewoon aangevoerd die warmte. Met vollop zon was het wel een graadje of 30 geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef StephanL het volgende:
Lekker warm buiten, al zou je dat niet zeggen door de bewolking. Raar
Twentequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat omgeving België het zal ontstaan met een trekrichting naar het NO die op een gegeven moment zal draaien naar het oosten. Dus zoals ik het nu zie krijgen we een soort lijn van Breda-Maastricht die vanaf omgeving Arnhem meer richting Twente/Duitsland zal draaien![]()
Lijkt erop dat het pas aan de einde van de avond gaat gebeuren..
Ik wil zo weer gaan roken, maar elke keer dat ik klaar ben en de trap weer op ga kom ik bijna niet bovenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Twente
Het is hier nu knap warm. Net buiten geluncht op een terrasje, ik kom nu voor geen meter meer op gang
Graag vanaf half 6 en later!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:44 schreef Poeke het volgende:
Leuk al die cijfertjes maar ik wil resultaat zien, en wel vandaag!
* Poeke doet regendans in tuin
Prutskip? Nice hoor... Ik wilde alleen een paatje plaatsen, geen linkdump. Sukkelquote:
dank.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:02 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Handig, dat knipprogramma.![]()
Het force-field van Breda is vergroot?quote:
Storing Vodafone waardoor niet alle gegevens binnen komenquote:
Oh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Storing Vodafone waardoor niet alle gegevens binnen komen
Het moet nog ontstaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie nog niets op de radar wat er maar een beetje op lijkt.
Kijk, hoef ik dat niet meer te typen over een uurtje, handigquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:24 schreef lezzer het volgende:
28,5 hier in De Peel, bewolking trekt dicht en de wind aan.
Ik kwam uit Krefeld terug, en reed zo de bewolking in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:24 schreef lezzer het volgende:
28,5 hier in De Peel, bewolking trekt dicht en de wind aan.
Krefeldquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kwam uit Krefeld terug, en reed zo de bewolking in.
Bille bijeen knijpen en flink persenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:35 schreef MaLo het volgende:
Het knmi geeft voor de zuidoostelijke provincies nu naast een onweerswaarschuwing ook een windwaarschuwing. Ik wil ook harde wind
Veel bruine bonen eten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:35 schreef MaLo het volgende:
Het knmi geeft voor de zuidoostelijke provincies nu naast een onweerswaarschuwing ook een windwaarschuwing. Ik wil ook harde wind
Ze willen niet voor de 100e keer voor lul staan mbt alarmen en intrekkingen daarvan.... Voortijdige meldingen kunnen gevolgen hebben voor werkend Nederland. Horeca, mensen die eerder naar huis gaan etc.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Snap niet dat men op fora losgaat, terwijl de media er niets over zegt. Ook KNMI ziet die CAPE en LI kaarten toch en die douwen er vaak ook gelijk een persbericht doorheen.
Zal het dan toch meevallen?
Hoezo? Het KNMI geeft een onweerswaarschuwing af ( weer.nl etc ook ). Alles moet nog ontstaan dus meer kunnen ze op dit moment nog niet doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Snap niet dat men op fora losgaat, terwijl de media er niets over zegt. Ook KNMI ziet die CAPE en LI kaarten toch en die douwen er vaak ook gelijk een persbericht doorheen.
Zal het dan toch meevallen?
Gele kruisjes?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef Narasan het volgende:
Wat zie ik daar in Frankrijk?
[ afbeelding ]
Meestal schreeuwen ze het gelijk van de daken, vandaar. Leuk dat ze voorzichtiger zijn, zometeen durven ze niet en komen ze 5 minuten van tevoren met een waarschuwingquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoezo? Het KNMI geeft een onweerswaarschuwing af ( weer.nl etc ook ). Alles moet nog ontstaan dus meer kunnen ze op dit moment nog niet doen.
Denk jezelf dat ze zich daarom zorgen makenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ze willen niet voor de 100e keer voor lul staan mbt alarmen en intrekkingen daarvan.... Voortijdige meldingen kunnen gevolgen hebben voor werkend Nederland. Horeca, mensen die eerder naar huis gaan etc.
Volgens mij hebben ze geleerd van de farce van de afgelopen maanden.
hoop het niet, het moet vanavond afkoelen gvdquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Denk jezelf dat ze zich daarom zorgen makenals zij een groot vermoeden hebben, dan plaatsen ze echt wel een waarschuwing.
Ik denk dat het allemaal tegen gaat vallen, potentie genoeg, maar zul je zien dat de spark ontbreekt.
Ik weet het.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef Narasan het volgende:
[..]
Lol, het was anders bedoeld haha. Onweer!
Dit soort weersomstandigheden zijn ook erg onzeker. Heel precies kan je niet zijn en je moet inderdaad voorzichtig zijn met het precies voorspellen van dit soort waarschuwingen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal schreeuwen ze het gelijk van de daken, vandaar. Leuk dat ze voorzichtiger zijn, zometeen durven ze niet en komen ze 5 minuten van tevoren met een waarschuwing
Het zijn vooral media als telegraaf die dat schreeuwen doen, niet het KNMI.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal schreeuwen ze het gelijk van de daken, vandaar. Leuk dat ze voorzichtiger zijn, zometeen durven ze niet en komen ze 5 minuten van tevoren met een waarschuwing
Ik ook. Laten we samen hopen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop er vandaag iets meer van mee te krijgen dan vorige week.
Vorige week genoeg gehad hier in Limburg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop er vandaag iets meer van mee te krijgen dan vorige week.
Wow, ja vanuit het niets ineens een dikke rode pit ten westen van Parijs.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Oom_Agent het volgende:
Ok, dat ziet er al goed uit in NW Frankrijk.
Waar? op http://www.sat24.com/ niks te zien rond parijs.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Wow, ja vanuit het niets ineens een dikke rode pit ten westen van Parijs.
En nu welquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:16 schreef Poeke het volgende:
[..]
Waar? op http://www.sat24.com/ niks te zien rond parijs.
Je moet min waardes hebben bij Liftedquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:19 schreef Stokkie_ het volgende:
Lifted index is alvast lekker hoog, cape faalt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm, daar zit volgens mij een fout in. Lifted index moet juist -1, -9 enz zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:19 schreef Stokkie_ het volgende:
Lifted index is alvast lekker hoog, cape faalt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |