Momenteel ziet het er alleen gunstig uit voor ZW en beetje Z-Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
"Waar de noordelingen niet uitkijken naar Donderdag"
Volgens mij zijn deze temperaturen normaal voor deze tijd van het jaar. Dat we in de afgelopen jaren her en der eens een hittegolf op ons dak kregen wil niet zeggen dat dit elk jaar gaat gebeurenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Wanneer krijgen we nou gvd eens langdurig zomers weer
"En de Tukkers ook niet"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
"Waar de noordelingen niet uitkijken naar Donderdag"
Pas als het stromingspatroon verandert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Wanneer krijgen we nou gvd eens langdurig zomers weer
Oh jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Lemans24 het volgende:
Zomer valt altijd op maandag in schrikkeljaren, wel blijven opletten!
Hard blazen helpt zeker niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Pas als het stromingspatroon verandert.
Lekker houden zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Momenteel ziet het er alleen gunstig uit voor ZW en beetje Z-Nederland.
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.
Waarschijnlijk laat iemand verderop hardere schetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.
Die Mexicanen ook met hun burritos..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat iemand verderop hardere scheten
Uiteraard, het wordt weer eventjes zomers warm in Nederland waardoor het vocht in de grond verdamt etc..quote:
tja, was eerst wel blij dat ik in het zuiden ging studeren.. altijd wat warmer.. maar ben gvd blij dat ik over 1 week de hele vakantie (behalve 'éckte' vakantie) vlakbij alkmaar zit.. altijd lekker zeewindje (ook al is 't altijd wind tegenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef lipjes het volgende:
lol, op het moment gewoon 10 graden verschil tussen het noorden en het zuiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 01:27:10 ]
Plaatselijk motregen staat er, that's it.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef themauster het volgende:
Is buienradar stuk? het plenst hier in Noord-Groningen maar op buienradar is helemaal niks te zien
Lorentz vlinder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je gelooft in het "butterflyeffect", dan kan een simpele scheet een week later een ander stromingspatroon opleveren. En misschien weer een andere als je 'm aangestoken had.
Ja er zit nog steeds een staart in Z-en midden-Brabant.quote:
Gewoon een plak=dag..... alles is secondenlijm.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef tralalala het volgende:
27 graden en bewolkt morgen.
Ik had op een zonnige dag gehoopt.
Beter dan dat ze 23 graden voorspellen en en wordt maar 13 gradenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef Dven het volgende:
Voorspelling voor vandaag was: 23 en regen. Het is nu 33 en zonnig. Goed gedaan weermannen
jij bent toch sowieso altijd nat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat een plakkerig weer. Ondanks het windje is het zo klam dat je bij de geringste inspanning loopt te stomen als een Belgisch trekpaard, bah.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef themauster het volgende:
Is buienradar stuk? het plenst hier in Noord-Groningen maar op buienradar is helemaal niks te zien
twitter:BuienRadarNL twitterde op woensdag 27-06-2012 om 10:16:27Beide radars kampen momenteel met een storing. Klik hier voor meer info: http://t.co/buLI9rhN Motregenradar: http://t.co/5yrKVM6C reageer retweet
twitter:BuienRadarNL twitterde op woensdag 27-06-2012 om 11:26:20We hebben inmiddels een noodradar online geplaatst http://t.co/rvvdgH3v Uiteraard blijft gelden dat miezer/motregen niet te detecteren is. reageer retweet
Onze valkparkieten staan ook al de hele dag buiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het is net warm genoeg om m'n parkietjes weer op het balkon te kunnen zetten. Mij niet gezien, onder de 25 graden waag ik mezelf daar niet aan. Misschien dat ik in november meer kans maak
Nee, wild.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij bent toch sowieso altijd nat?
Het is een beetje klam, maar absoluut niet benauwd. Benauwd betekent namelijk dat je moeilijk kunt ademen, en daarvoor moet het toch echt warmer zijn.quote:
Komt omdat Fredo de afbeelding niet heeft geupload. Nu verschuift hij naar 00Zquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Hij lijkt me juist minder interessant voor NL geworden....
Temps rond de 22 graden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef Klonk het volgende:
ben trouwens wel benieuwd wat er na morgen gaat gebeuren, lijkt best aangenaam weer te worden met temps rond de 22 graden
Ná morgen zegt'ie dan ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Temps rond de 22 graden?
[ afbeelding ]
Hij bedoelt NA morgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Temps rond de 22 graden?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |