SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shravani op 26-06-2012 21:49:18 ]![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Waarom deed je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dure pannenkoeken
Ik had laatst whey door de brinta, ranzig joh. Niet normaal![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik maak ook altijd zelf, maar vond deze grappig, wist niet dat het bestond. Evenals magnetron of kant en klare mix.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is echt smerig, je kan ze beter zelf maken.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik laat dit ook maar aan mij voorbij gaan. Maar het is wel apartquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Shravani het volgende:
Moet er niet aan denken, pannenkoeken met whey .
Was zodat ik naast de brinta bij het ontbijt niet nog een aparte shake hoefde te maken.quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Het is maar goed dat ik mijn hardloopschoenen thuis heb laten staan, anders was ik wel weer zo eigenwijs geweest om toch te proberen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was zodat ik naast de brinta bij het ontbijt niet nog een aparte shake hoefde te maken.
Wijze les geweest, of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was zodat ik naast de brinta bij het ontbijt niet nog een aparte shake hoefde te maken.
Je hebt lui en je hebt lui maar ditquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was zodat ik naast de brinta bij het ontbijt niet nog een aparte shake hoefde te maken.![]()
![]()
Ik vraag me af he bij die pannenkoeken. Dan kun je toch gewoon ook koopmans oid halen en whey er doorheen mikken?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
AntiChrist had het eens over havermout door je wheyshake. Dat wil ik nog wel eens proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was zodat ik naast de brinta bij het ontbijt niet nog een aparte shake hoefde te maken..
Nu tosti aan het maken. Avondeten was toch iets te karig. En te weinig gegeten vandaag.
wel twee chococroissantjes op vanochtend![]()
Niet meer actief op Fok!![]()
Huuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef Maraca het volgende:
Ik vraag me af he bij die pannenkoeken. Dan kun je toch gewoon ook koopmans oid halen en whey er doorheen mikken?
Whey heeft toch smaakjes enzo? Dat lijkt me niet lekker
Ik denk dat het met het opwarmen van die poedermeuk te maken heeft dat het niet meer zo lekker smaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef Maraca het volgende:
Ik vraag me af he bij die pannenkoeken. Dan kun je toch gewoon ook koopmans oid halen en whey er doorheen mikken?![]()
![]()
Is er geen Whey neutraal?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huu
Whey heeft toch smaakjes enzo? Dat lijkt me niet lekker
Ik had het gelezen op Dutchbodybuildquote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik kom me na een lange tijd ook weer eens melden. Niet dat het slecht gaat met het lopen, in tegendeel, laatst mijn afstandsrecord van 16 km verlengd met 1,5 km: 17,5 km dus!
dus met een gemiddelde snelheid van net geen 10 km per uur. Gisteren de 5 km in minder dan 25 minuten gelopen (24.52), dus het gaat lekker.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Hmm.. als het eten is gezakt misschien toch vanavond lopen. Kan ik morgen 'uitslapen'..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat is een beetje hetzelfde idee. Maar zoals hierboven stond, ik denk dat whey niet geschikt is om hete melk overheen te gietenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
AntiChrist had het eens over havermout door je wheyshake. Dat wil ik nog wel eens proberen.
Nu tosti aan het maken. Avondeten was toch iets te karig. En te weinig gegeten vandaag.
wel twee chococroissantjes op vanochtend![]()
![]()
Wheyze woorden, wheyze woorden. Maar ja wie zijn whey.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef Shravani het volgende:
Volgens mij had de TT "rennen door het wheyland" moeten zijn![]()
Het gaat zeker lekker jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef nozem het volgende:
Ik kom me na een lange tijd ook weer eens melden. Niet dat het slecht gaat met het lopen, in tegendeel, laatst mijn afstandsrecord van 16 km verlengd met 1,5 km: 17,5 km dus!
dus met een gemiddelde snelheid van net geen 10 km per uur. Gisteren de 5 km in minder dan 25 minuten gelopen (24.52), dus het gaat lekker.
Netjes!![]()
Doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als het eten is gezakt misschien toch vanavond lopen. Kan ik morgen 'uitslapen'..
Ik ga mijn eigengemaakte mini-poll in de praktijk brengen.
Havermout gaat prima droog door de wheyshakequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde idee. Maar zoals hierboven stond, ik denk dat whey niet geschikt is om hete melk overheen te gieten.
Mini-poll?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doen!
Ik ga mijn eigengemaakte mini-poll in de praktijk brengen.
Geen idee wat 'ie bedoelt. Hopelijk reageert 'ie daar nog even op voor 'ie weggaat, anders zit ik de hele avond in spanningquote:.
Zou ik doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als het eten is gezakt misschien toch vanavond lopen. Kan ik morgen 'uitslapen'..![]()
Haha ik laat jullie in spanning
Hint: hokjes, vorig topic, X
Ik ga eens kijken of ik ergens nog een lege dvd heb liggen..kan ik een sport spelletje voor de Wii fikken.![]()
Ren ze !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef justmattie het volgende:
Hint: hokjes, vorig topic, X![]()
![]()
![]()
Snap hemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef justmattie het volgende:
Hint: hokjes, vorig topic, XRen ze
Zumbaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef Shravani het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ergens nog een lege dvd heb liggen..kan ik een sport spelletje voor de Wii fikken.
Kan dat? Wat vet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef Shravani het volgende:
[..]
Die heb ik op Xbox kinektGa ik altijd behoorlijk van zweten!
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik had 'm eerst op de Wii (gedowndingest) maar geen houder voor de wiimote... dus toen gekocht voor de xboxquote:![]()
Ik kan de maat niet houden. De Zumba-dansjes zijn voor mij te ingewikkeld..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Boks. We were made for runningquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan de maat niet houden. De Zumba-dansjes zijn voor mij te ingewikkeld...
Morgenvroeg 7.00 op en wil uitslapenquote:. Dus langere nachtrust.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zweet ook meer door het proberen te volgen dan van het dansen zelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan de maat niet houden. De Zumba-dansjes zijn voor mij te ingewikkeld..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij wil morgen 4.30 gaan lopen en aldus Maraca verslaan.
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heeft iemand hier trouwens enige ervaring met zooltjes laten maken bij een podotherapeut? Moet het zelf betalen, want niet aanvullend verzekerd. Ben wel benieuwd op wat voor bedrag ik moet rekenen...
Best eens lekker, af en toe. Ik lig er ook wel eens om 20.30 al inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Morgenvroeg 7.00 op en wil uitslapen. Dus langere nachtrust.
. Truste!
Ja, zo'n bedrag zag ik al langskomen. Mja, als het noodzakelijk is...quote:.
Je kunt hem ook gewoon in je broekzak doen hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik had 'm eerst op de Wii (gedowndingest) maar geen houder voor de wiimote... dus toen gekocht voor de xbox
Eujh .. nu lijkt het alsof ik uitslaapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij wil morgen 4.30 gaan lopen en aldus Maraca verslaan.
Ik vind overigens EA Sports Active en My Fitness Coach voor de Wii wel goeie programma's.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
*boks*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik zweet ook meer door het proberen te volgen dan van het dansen zelfVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
En dan erachter komen dat hij op training --> easy staat![]()
Is ook zo. 5.00 uur opstaan stelt heul niks voorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eujh .. nu lijkt het alsof ik uitslaap.
Even een wasje ophangen. Dan heb ik weer flink huisvrouw gespeeld vandaag
Die 2e heb ik en wil nu exerbeat proberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind overigens EA Sports Active en My Fitness Coach voor de Wii wel goeie programma's.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef Maraca het volgende:
En dan erachter komen dat hij op training --> easy staat![]()
![]()
![]()
Oh ja? Oh ja? Ik sta dan wel om 3 uur opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ook zo. 5.00 uur opstaan stelt heul niks voor.
Daar willen we dan wel bewijs van zienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja? Oh ja? Ik sta dan wel om 3 uur op.
*stelt tijd Garmin 2 uur eerder in*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar willen we dan wel bewijs van zien.
Van honger wordt je juist scherpquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef STING het volgende:
"Je bent jezelf niet als je trek hebt!"
Maak ik zelf nog wel uit Snickers![]()
![]()
Ik ook, ik moet echt op tijd eten en ga zeker niet zonder iets te eten de deur uit 's ochtendsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word stikchagrijnig van honger.
![]()
![]()
Pff snackattack met collega's. Heb er buikpijn van
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
* LovelyLady flikkert hardlooparmband de prullenbak in..![]()
Onding van ebay.. Ik ga zaterdag naar runnersworld ...
Maar wel Evy les 7 uitgelopen..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 20:04:42 ]![]()
Ik eet pas als ik op het werk kom 's ochtends. Helaas zijn er dan het eerste halfuur allemaal collega's die tegen me aan lopen te beppen, terwijl ik alleen maar denk: shut it, want foodquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet echt op tijd eten en ga zeker niet zonder iets te eten de deur uit 's ochtends.
Waarom eet je dan 's ochtends thuis niet wat? Omdat je dan iets eerder moet opstaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet pas als ik op het werk kom 's ochtends. Helaas zijn er dan het eerste halfuur allemaal collega's die tegen me aan lopen te beppen, terwijl ik alleen maar denk: shut it, want food.
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom eet je dan 's ochtends thuis niet wat? Omdat je dan iets eerder moet opstaan?. Ik vind 6.00 wel vroeg genoeg, eigenlijk (houd je mond, Maraca
) en krijg direct uit bed toch niks weg. Om 8.00 uur iets eten is vroeg genoeg op zich
.
Is Endomondo bij jullie ook lastig aan het doen?
Zoals, moeilijk bereikbaar, geen nieuwe pr laten zien?![]()
Komt vanzelf wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef streamnl het volgende:
Zoals, moeilijk bereikbaar, geen nieuwe pr laten zien?F means you're fucked![]()
ik betaalde laatste 205 euro...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier trouwens enige ervaring met zooltjes laten maken bij een podotherapeut? Moet het zelf betalen, want niet aanvullend verzekerd. Ben wel benieuwd op wat voor bedrag ik moet rekenen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hmm zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef streamnl het volgende:
Zoals, moeilijk bereikbaar, geen nieuwe pr laten zien?
GPS was hier oke, maar hij gaf 0.5km aan
En de babyzwaantjes waren er weerZe worden groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 20:14:21 ]![]()
Oké, iets van 200 euro is dus wel een goeie indicatie. Heb net even een mailtje gestuurd naar een sportpodo hier in DH om te vragen wat 'ie rekent voor een eerste onderzoekquote:.
waarom dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady flikkert hardlooparmband de prullenbak in..![]()
Onding van ebay.. Ik ga zaterdag naar runnersworld ...
Maar wel Evy les 7 uitgelopen..
Fijn!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wordt dat niet vergoed?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, iets van 200 euro is dus wel een goeie indicatie. Heb net even een mailtje gestuurd naar een sportpodo hier in DH om te vragen wat 'ie rekent voor een eerste onderzoek.
![]()
Yur en ik hebben een uitdaging tijdens onze vakantie:Wait..whut?quote:De Mogelijkheid bestaat om draadloos internetten met de WIFI hotspot (met je eigen laptop van de computer)![]()
![]()
alleen als je aanvullend verzekerd bent. Maar miss wordt het onderzoek zelf wel vergoed, dat weet ik niet.quote:Niet meer actief op Fok!![]()
Iemand heeft google translate gebruiktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef GotC het volgende:
Yur en ik hebben een uitdaging tijdens onze vakantie:
[..]
Wait..whut?![]()
![]()
![]()
Die heb ik gemaildquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef GotC het volgende:
Viking, ik ging vroegah naar Lars Fuit ()
http://www.sportpodotherapie.nl/.
Andere armband = symptoombestrijdingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het dingetje(gespje of weet ik veel hoe het heet) zeer doet aan mijn zwabbervetjes
.
Toevalquote:. Heb daar nog aardig wat bezoekjes aan gebracht. Tot ik de zooltjes zat was, want kon geen leuke schoenen erdoor aan
Vond ik.
![]()
Oh meid, dat doen ze praktisch allemaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het dingetje(gespje of weet ik veel hoe het heet) zeer doet aan mijn zwabbervetjes
![]()
![]()
Wat een woordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja psiesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Andere armband = symptoombestrijding.
Waarom denk je dat de koningin zo krampachtig zwaait? Nou?!?!quote:![]()
![]()
Glaswater en/of gekookt ei = weg hongerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Yuki het volgende:
Waarom was er reclame voor thuisbezorgd.nl? Met pizza?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm zou het daar aan liggen?
GPS was hier oke, maar hij gaf 0.5km aan
En de babyzwaantjes waren er weerZe worden groot
Afstand klopte vrij aardig met afstandmeten. En ik heb zelden problemen met de gps van mijn gsm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kuikens op mijn route die ik groot zie worden.
Inature!
![]()
Glas water? Doe normaal, da's binnen 10 minuten je maag weer uit en dan heb je net zo hard weer honger.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Glaswater en/of gekookt ei = weg honger♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
dus die zou je in de hoek moeten gooien! Niet je bandquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ecosia
Omdat dequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Yuki het volgende:
Waarom was er reclame voor thuisbezorgd.nl? Met pizza?jou in verzoeking wil brengen
.
Thee danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Glas water? Doe normaal, da's binnen 10 minuten je maag weer uit en dan heb je net zo hard weer honger.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat dejou in verzoeking wil brengen
.
Jij bent echt op een evil-tour vandaag he?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent echt op een evil-tour vandaag he?.
Zelfde verhaal...quote:
Vocht is echt heel snel je maag weer uit.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
En bedankt he?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dus die zou je in de hoek moeten gooien! Niet je band![]()
![]()
Zakje ongezouten pinda's in huis hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zelfde verhaal...
Vocht is echt heel snel je maag weer uit.![]()
![]()
ik probeer je te motiverenquote:
Ecosia
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Zakje ongezouten pinda's in huis hebben
cashewnoten..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat had ik dus de afgelopen twee keer. De afstand klopte, maar ik heb gezwommen, gezigzagd tussen drie straten en PR's gelopen van 1:44 op een kilometer. Beetje jammer was dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Afstand klopte vrij aardig met afstandmeten. En ik heb zelden problemen met de gps van mijn gsm.
Ik heb kuikens op mijn route die ik groot zie worden.
Inature!
Net weer gelopen met endomondo (had het zondag verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) en het werkt weer
top!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kreeg je je peptalks ook? Ik kan ze niet zienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat had ik dus de afgelopen twee keer. De afstand klopte, maar ik heb gezwommen, gezigzagd tussen drie straten en PR's gelopen van 1:44 op een kilometer. Beetje jammer was dat.
Net weer gelopen met endomondo (had het zondag verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) en het werkt weer![]()
op mijn route van gister heb ik een "gps-fuckup" verstopt
Ecosia
lekker chill!quote:
Ik ga bankhangen en werken
Ecosia
Note to self: Volgende keer bij een nieuwe route toch maar wel afstandmeten.nl gebruiken. Ik had op z'n minst een kilometer meer verwacht.
http://www.endomondo.com/workouts/66812735
Verder wel even lekker gelopen![]()
Peptalk gekregen maar verstond het niet.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Oke, nu ik goed kijk zie ik inderdaad 2 gps drops. Hmm, eens in de gaten houden anders opnieuw instaleren. Kijken of dat helpt. Bedankt voor de tip i.i.g.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat had ik dus de afgelopen twee keer. De afstand klopte, maar ik heb gezwommen, gezigzagd tussen drie straten en PR's gelopen van 1:44 op een kilometer. Beetje jammer was dat.
Net weer gelopen met endomondo (had het zondag verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) en het werkt weer![]()
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.Succes!
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.![]()
![]()
Komp goed! Just do it!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.![]()
![]()
Succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.Ja doei.![]()
Ik zie ze ook niet terug... Stomme endomondo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef justmattie het volgende:
Note to self: Volgende keer bij een nieuwe route toch maar wel afstandmeten.nl gebruiken. Ik had op z'n minst een kilometer meer verwacht.
http://www.endomondo.com/workouts/66812735
Verder wel even lekker gelopen![]()
Peptalk gekregen maar verstond het niet.
Maar super goed gedaan zeg!
Succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.Ik heb vroeger ook zolen door die kerel laten aanmeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef GotC het volgende:
Viking, ik ging vroegah naar Lars Fuit ()
http://www.sportpodotherapie.nl/![]()
![]()
veel plezier!!
![]()
Badpak aan (goede gevonden!), spinningshizzle eroverheen (badpak is glad dus broek zakt beetje af
), dus zo maar 's die kant op!
Ja doei.![]()
U heeft helemaal gelijk gekregenquote:![]()
![]()
(Personal best 10 km of 56m:12s which is a 2m:26s improvement.)
/egopost![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
U heeft helemaal gelijk gekregen![]()
![]()
/egopostGood job!!
Wow, nice!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
/egopost![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
/egopost
* sylvesterrr heeft net RW10 les 17 gelopen!
Donderdagmiddag (of avond) les 18!![]()
![]()
Ik weet dat dit het hardlooptopic is, maar ik wil toch even melden dat ik heerlijk getennist heb vanavond. Het ging echt superfijn, ookal verloren we
.
Als je het over intervaltraining hebt, dan is tennis wel een goede
Morgen weer lopen, even kijken hoe het gaat na zo'n tennisavond. Nu ik vier keer in de week sport (drie keer hardlopen, een keer tennis) kom ik niet helemaal uit met rustdagen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Succes en veel plezier!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Weer heerlijk gelopen, ben nu even aan het aftasten hoe ver ik direct na de start kan lopen tot ik ga verzuren/op te raken. Tikte na een 21 minuten bijna 4,5km aan en ben toen voor het eerst even een minuutje of 2 gaan wandelen. Uiteindelijk een mooi stuk gelopen:
45m17s, 8,61km, 5:15min/km, 618 cal.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik zag het te laat dat je bezig was met lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed bezig!
* sylvesterrr heeft net RW10 les 17 gelopen!
Donderdagmiddag (of avond) les 18!
Maar netjes gelopen!![]()
Overal kleine pijntjes, beetje spierpijnachtig, beetje koortsachtig, beetje grieperig ofzo.. Ik sla nog ff paar dagen over
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Je hoeft ook niet volledig rust te nemen, als je maar niet elke dag dezelfde spiergroepen belastquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef MaLo het volgende:
Ik weet dat dit het hardlooptopic is, maar ik wil toch even melden dat ik heerlijk getennist heb vanavond. Het ging echt superfijn, ookal verloren we
.
Als je het over intervaltraining hebt, dan is tennis wel een goede
Morgen weer lopen, even kijken hoe het gaat na zo'n tennisavond. Nu ik vier keer in de week sport (drie keer hardlopen, een keer tennis) kom ik niet helemaal uit met rustdagen.
Nawww! Beterschap!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:13 schreef E.T. het volgende:
Overal kleine pijntjes, beetje spierpijnachtig, beetje koortsachtig, beetje grieperig ofzo.. Ik sla nog ff paar dagen overNiet meer actief op Fok!![]()
Ja he. Ik was op de tennisbaan telkens zo blij als we weer naar de schaduwkant mochtenquote:
MoBlo zwem ze
En wat een mooie prestaties verder hier weer![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Tja met tennis belast je je benen ook wel wat, maar wel op een andere manier dan met hardlopen. Tennis is telkens wat hupsen en korte sprintjes. Dus ik ga morgen gewoon rennen en dan zie ik wel of mijn benen het volhoudenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet volledig rust te nemen, als je maar niet elke dag dezelfde spiergroepen belast.
Kan wel, denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tja met tennis belast je je benen ook wel wat, maar wel op een andere manier dan met hardlopen. Tennis is telkens wat hupsen en korte sprintjes. Dus ik ga morgen gewoon rennen en dan zie ik wel of mijn benen het volhouden.
Als het niet gaat merk ik het vanzelf, dan bedenk ik voor volgende week wel wat andersquote:
Even kijken hoe ik ervoor sta op het leaderboard. Na morgen sta ik bij de no applicable work-outs, denk ik. Naja, ik bevind mij in het gezelschap van AntiChrist
.
Ben jij K. Nekeman soms?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik ben uit het team gezet zodat anderen hoger op het leaderboard komen te staan
rondje sneeuw zit er op,bijgelezen en nu douchen en ontbijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ben jij K. Nekemanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik ben uit het team gezet zodat anderen hoger op het leaderboard komen te staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
BikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ge-experimenteerd, Garmin meegenomen naar de sportschool en m'n HRM aangesloten. Ben erg benieuwd naar de pieken en dalen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verschuif m'n hardlooprondje toch maar naar morgenochtend en maak er een duurloop van ipv les 2 van Renate. Heb zin om wat grenzen te verleggen![]()
![]()
Wat is iedereen toch gedreven momenteelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef VKV het volgende:
Ik verschuif m'n hardlooprondje toch maar naar morgenochtend en maak er een duurloop van ipv les 2 van Renate. Heb zin om wat grenzen te verleggen![]()
. Zou het door het fijne weer komen?
Kan niet anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch gedreven momenteel![]()
![]()
![]()
Even op rapport bij GotC en dan mag je zo weer mee doen, denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik ben uit het team gezet zodat anderen hoger op het leaderboard komen te staan![]()
![]()
Limits aren't obstacles, limits are targets.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef VKV het volgende:
* sylvesterrr gaat zondigen door nu een diepvriespizza naar binnen te werken.
#luiomtekoken
Ik weet het, het is al véél te laat voor avondeten... Middagdutje heeft mijn biologische klok weer verpest.![]()
succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik ga persoonlijke geschiedenis schrijven. Geen muziek, geen wandelmomenten. Ik ga een poging doen om de 5km te halen. No pressure, wat niet gaat gaat niet. Maar dit vogeltje gaat leren vliegen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nu heb ik ook zin om te lopen
Blegh, zit vast met een ontwerp
Ecosia
Stel mooi weer lopersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
![]()
geef ze geen ongelijk![]()
![]()
Zo ziet een sportschoolsessie eruit op een Garmin
Tot min 25 is squats, 4x5 @ 85kg en toen 1x2 @85, meer zat er niet in (te weinig geslapen denk ik, weet ik).
Daarna is het BP @52.5kg, die doen niet zoveel
En daarna is het tot 58 min BOR @ 55kg
58 tot eind is reverse crunches.
[ Bericht 35% gewijzigd door slacker_nl op 26-06-2012 21:44:29 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat zondigen door nu een diepvriespizza naar binnen te werken.
#luiomtekoken
Ik weet het, het is al véél te laat voor avondeten... Middagdutje heeft mijn biologische klok weer verpest.
och, dat loop je dr wel weer van af!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vandaag anders een slechte dag gehad, vooral 's avonds. M'n oma is vandaag geopereerd en heb daar toch wel wat voor zitten stressen... Dus naar de chocola gegrepen. Nu misselijk en spijt en kan dus ook niet hardlopen want volle buikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk uit schuldgevoel morgen lang hardlopen
![]()
Mja baal weer flink van mezelf.![]()
Waarom zit ik nu op internet te kijken naar Garmin horloge's...?
coolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ecosia
Kijk uit, het Garminvirusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
Waarom zit ik nu op internet te kijken naar Garmin horloge's...?![]()
![]()
YEAH!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
I did it5km aan 1 stuk door!!!!!
Ben alleen te kapot om het me echt te beseffen![]()
![]()
![]()
Ecosia
Heldin!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
Ben alleen te kapot om het me echt te beseffen
Fuck Yea!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zit ik hier hardop om te lachen terwijl ik naar Garmin horloge's loop te kijken op het internetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
Waarom zit ik nu op internet te kijken naar Garmin horloge's...?![]()
![]()
Haha grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]. Je hartslag lijkt mooi snel te dalen na inspanning
Ik eet nu wat studentenhaver. Maar er zijn veel meer rozijnen dan nootjes in het zakje, het is niet eerlijk verdeeld
Al aangepast. Zag idd dat het een plaatje wasquote:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Run all the miles!
[ afbeelding ]
Run all the miles!
Ben alleen te kapot om het me echt te beseffenWell done!
![]()
[ afbeelding ]
Run all the miles!
![]()
![]()
Wat een piekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]Leuk om te zien
Nice!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
Oh owquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Waarom zit ik hier hardop om te lachen terwijl ik naar Garmin horloge's loop te kijken op het internet![]()
Double facepalm
? :
[ afbeelding ]
Run all the miles!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was wel geinig.. bij de 2km kwam ik een oud stel tegen.. en die kwam ik bij de 4km weer tegen bij een ander stukdie keken me vol ongeloof aan
Ik krijg er epileptische neigingen vanquote:.
rozijnen zijn cheap! bastards...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha grappig. Je hartslag lijkt mooi snel te dalen na inspanning
Ik eet nu wat studentenhaver. Maar er zijn veel meer rozijnen dan nootjes in het zakje, het is niet eerlijk verdeeldInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
[ afbeelding ]
Run all the miles!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
*bekijkt statistieken*
Ok, ik ren dus langzamer 5km aan 1 stuk dan 5km met 5min wandelen
M'n hoofdpijn komt terug en die jompelmeisjes doen pijn aan m'n ogenquote:
och, dat trekt wel bijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Maraca het volgende:
*bekijkt statistieken*
Het belangrijkste is dat je het gehaald hebt
Ecosia
Gefeliciteerd! Snelheid maakt niets uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Maraca het volgende:
*bekijkt statistieken*
Ok, ik ren dus langzamer 5km aan 1 stuk dan 5km met 5min wandelen![]()
![]()
Dus: tip voor iedereen hier: haal geen studentenhaver van het c1000 huismerkquote:
Macara, jij hebt een kwarktaartje verdiend
Boeiend! Je hield het maar wel mooi vol!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Maraca het volgende:
*bekijkt statistieken*
Dat is zeker zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
och, dat trekt wel bij
Het belangrijkste is dat je het gehaald hebtAls ik zo presteer bij de Ekiden ben ik al zo verschrikkelijk trots. Heb nu gewoon eigenlijk 10 Evy lessen overgeslagen
![]()
C1000 huismerk is sowiesoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dus: tip voor iedereen hier: haal geen studentenhaver van het c1000 huismerk
Macara, jij hebt een kwarktaartje verdiend![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is zeker zoAls ik zo presteer bij de Ekiden ben ik al zo verschrikkelijk trots. Heb nu gewoon eigenlijk 10 Evy lessen overgeslagen
![]()
![]()
So true. Maar ga je Evy nog wel afmaken dan ?
![]()
![]()
quote:Beste Grace,
Bedankt voor je inschrijving voor de Bradelierloop 10 kilometer op 11 augustus 2012..
Shravani, mogen YUR en ik in de OP met bovenstaande wedstrijd+afstand?![]()
Ik doe het je niet na hoor, ik heb iedere Evy-les hard nodig, en soms wel vaker dan één keerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is zeker zoAls ik zo presteer bij de Ekiden ben ik al zo verschrikkelijk trots. Heb nu gewoon eigenlijk 10 Evy lessen overgeslagen
![]()
. Je mag supertrots zijn!
Om de laatste 500m te overleven heb ik mezelf een McFlurry beloofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dus: tip voor iedereen hier: haal geen studentenhaver van het c1000 huismerk
Macara, jij hebt een kwarktaartje verdiendHeb alleen niet zo veel zin om nu naar de mac te gaan dus ik ga aan de cashewnoten
Huh kan jij ineens zomaar ook 10 km?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..].
Shravani, mogen YUR en ik in de OP met bovenstaande wedstrijd+afstand?![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
So true. Maar ga je Evy nog wel afmaken dan ?
Ga nu serieus nadenken over wat de volgende stap is. Trainen op de 5km of naar Evy 5-10km
Aha! Daarom is je laatste km het snelstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om de laatste 500m te overleven heb ik mezelf een McFlurry beloofdHeb alleen niet zo veel zin om nu naar de mac te gaan dus ik ga aan de cashewnoten
![]()
![]()
SUPERquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
![]()
Gefeliciteerd !!![]()
Ze had zo'n mantra in haar hoofd: Mc-Flurry-M&M's Mc-Flurry-Mars enzovoortsquote:
Hoofdpijn + misselijkDit gebeurt me iets te vaak de laatste tijd.
Even wat yoghurt met aardbei naar binnen werken en dan zorgen dat ik snel m'n bed in kan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Junks!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..].
Shravani, mogen YUR en ik in de OP met bovenstaande wedstrijd+afstand?
Mare![]()
![]()
Milkshake ananasquote:Als je nou in 058 woonde had ik em langs gebracht
![]()
![]()
MacFlurry Magnum WhiteBoter op vet op boter op vet op melk
![]()
Very nice!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Run all the miles!
![]()
Vind de RW trouwens niet leuk. Ik geef me op als vrijwilliger voor Urbanathlon en vervolgens gaan zij de dag erna een mailling eruit sturen. Ga vrijwilliger spelen bij de ... Urbanathlon. Eikels.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bah, beterschap en slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef Yuki het volgende:
Hoofdpijn + misselijkDit gebeurt me iets te vaak de laatste tijd.
Even wat yoghurt met aardbei naar binnen werken en dan zorgen dat ik snel m'n bed in kan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Milkshake ananasAls je nou in 058 woonde had ik em langs gebracht
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee, Ik was er al over uit dat het M&M ging wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze had zo'n mantra in haar hoofd: Mc-Flurry-M&M's Mc-Flurry-Mars enzovoortsAlleen had ik geen idee of ik het vol zou houden en op het laatst kon ik gas bijgeven
Ik loop nu met de loopgroep rond de 9 km per keerquote:. Wel met wandelpauzes etc, maar daar ga ik nog aan werken. Laatst ook tegen de 12-13 km gelopen, dus het kan
![]()
![]()
Owwwww, je gaat het gewoon doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..].
Shravani, mogen YUR en ik in de OP met bovenstaande wedstrijd+afstand?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wil je die mij ook brengen, sexy?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Milkshake ananasAls je nou in 058 woonde had ik em langs gebracht
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Stoer wief!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop nu met de loopgroep rond de 9 km per keer. Wel met wandelpauzes etc, maar daar ga ik nog aan werken. Laatst ook tegen de 12-13 km gelopen, dus het kan
Peer pressurequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
Waarom zit ik nu op internet te kijken naar Garmin horloge's...?.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wil je die mij ook brengen, sexy?
SureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wil je die mij ook brengen, sexy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen na werk haal ik een McFlurry. Anders trap ik daar de volgende keer ook niet meer in![]()
Boeiend, je rent, goed gedaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Maraca het volgende:
*bekijkt statistieken*
Ok, ik ren dus langzamer 5km aan 1 stuk dan 5km met 5min wandelen.
En leuk hè, om dezelfde mensen vaker dan één keer tegen te komen. Ik voel me dan altijd zo'n baas.
Inderdaad, je moet en mag jezelf echt die beloning wel geven hoor! Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:48 schreef Maraca het volgende:
Morgen na werk haal ik een McFlurry. Anders trap ik daar de volgende keer ook niet meer in![]()
Netjes Maraca! Super gedaan!
lekker GotC! Je eerste 10km wedstrijd zeker?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben te gevoelig voor zulke dingen denk ikquote:Ik heb wel een heel leuk zusjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
@GotC Vind ik leuk. En als YUR niet gaat pacen, doe ik het voor je!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Aangepastquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..].
Shravani, mogen YUR en ik in de OP met bovenstaande wedstrijd+afstand?En tof!!
![]()
Yup! Zal m'n allereerste worden.. Vind t nu al spannendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef mosselmossel het volgende:
Netjes Maraca! Super gedaan!
lekker GotC! Je eerste 10km wedstrijd zeker?![]()
![]()
Maar ik kan jou én GotC wel tegelijk pacen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef slacker_nl het volgende:
@GotC Vind ik leuk. En als YUR niet gaat pacen, doe ik het voor je!
F means you're fucked![]()
Awquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef slacker_nl het volgende:
@GotC Vind ik leuk. En als YUR niet gaat pacen, doe ik het voor je!Wat tof
![]()
![]()
Whehe.. ik zie gewoon in mijn hartslag een piekje op het moment waarbij ik schrok van een hond![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. ik zie gewoon in mijn hartslag een piekje op het moment waarbij ik schrok van een hond![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ik kan jou én GotC wel tegelijk pacen hoor
quote:![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben te gevoelig voor zulke dingen denk ik
[..]
Ik heb wel een heel leuk zusjeWaar zie je me voor aan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet op zoek
Geen zusjes
![]()
![]()
Stuur je vriend ook hier even langs met een McFlurryquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik probeer mijn vriend over te halen dat ie McFlurry's gaat halen
Tssss gaan ze weer over McFlurry's beginnen.... en ik kom dus altijd op de terugweg van m'n rondje langs de mac...![]()
ik zoek een run voor die periode om met een vriend te lopen.. de lier... hmm, aantrekkelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ik kan jou én GotC wel tegelijk pacen hoor
Ecosia
Als je dan toch moet zondigen, soda icecreamOf B&J new yor super fudge chunk.
Mijn Mac zit net aan de verkeerde kant. Moet dan 2x oversteken en ik wil geen route met stoplichtenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef Shravani het volgende:
Tssss gaan ze weer over McFlurry's beginnen.... en ik kom dus altijd op de terugweg van m'n rondje langs de mac...
Dat laatstequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef slacker_nl het volgende:
Als je dan toch moet zondigen, soda icecreamOf B&J new yor super fudge chunk.
![]()
![]()
Het is voor ons in de buurtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zoek een run voor die periode om met een vriend te lopen.. de lier... hmm, aantrekkelijk
Voor mij gewoon een Festini Peer graag
Ik bied het aan, dat is toch anders dan op zoek zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan joh![]()
Niet op zoek
Geen zusjes
?
Ik mis plaatjes in dit topic:
McFlurry as?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik bied het aan, dat is toch anders dan op zoek zijn?
Ik mis plaatjes in dit topic:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die heeft GotC toch al?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Awwwww ik heb echt de meest geweldige vriend ever!!!F means you're fucked![]()
Hij doet het?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Awwwww ik heb echt de meest geweldige vriend ever!!!
Oh, god, weer een Garmin?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Awwwww ik heb echt de meest geweldige vriend ever!!!![]()
![]()
Wacht maar tot je die eerste hebt gedronken/gegeten. Mierzoet frisdrankje van Aruba, vanille ijs, mix. Enjoy. Dat heb je dus alleen op Aruba he, dat maakt deel uit van de ervaringquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Awwwww ik heb echt de meest geweldige vriend ever!!!
Ben jij zo makkelijk te pleasen of is je vriend degene die je altijd wil pleasenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Awwwww ik heb echt de meest geweldige vriend ever!!!![]()
![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ga je die maken als we in de buurt zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die eerste hebt gedronken/gegeten. Mierzoet frisdrank van Aruba, vanille ijs, mix. Enjoy.F means you're fucked![]()
Ik offer mezelf wel op om 't even te proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die eerste hebt gedronken/gegeten. Mierzoet frisdrankje van Aruba, vanille ijs, mix. Enjoy. Dat heb je dus alleen op Aruba he, dat maakt deel uit van de ervaring![]()
![]()
t zijn de kleine dingetjes die 't m doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ben jij zo makkelijk te pleasen of is je vriend degene die je altijd wil pleasen![]()
![]()
En hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Stuur je vriend ook hier even langs met een McFlurry. M&M for favor en let erop dat ze niet de laatste kruimeltjes erin hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef Shravani het volgende:
* note to myself* zorgen dat je lekkers in huis hebt als je hier komt lezen
Op zeker dat Rammelaartje flink in natura moet gaan betalen straks. Kan niet anders.F means you're fucked![]()
De frisdrank is niet in NL te verkrijgen en ook niet te verslepen naar NL door die vloeistoffen nazi's in vliegtuigenquote:
Alsof dat erg is, hahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef YUR het volgende:
Op zeker dat Rammelaartje flink in natura moet gaan betalen straks. Kan niet anders.![]()
![]()
TMIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef YUR het volgende:
Op zeker dat Rammelaartje flink in natura moet gaan betalen straks. Kan niet anders.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq?![]()
![]()
![]()
Da's klote...dan maar een koud biertjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De frisdrank is niet in NL te verkrijgen en ook niet te verslepen naar NL door die vloeistoffen nazi's in vliegtuigen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef Shravani het volgende:
* note to myself* zorgen dat je lekkers in huis hebt als je hier komt lezen.
Ik ga er vantussen, fijne avond allemaal!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties Forumhop: Hop naar: