Die van mij (14-15 jaar) waren ook puur diarreequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10 jaar geleden was dat, toen was ik 17. Als ik naar dat topic kijk en ik vergelijk mijn gedrag toen met ajacied422 z'n huidige gedrag merk ik pas wat een potentie hij heeft
ja het verbaasde me dat je daar al 17 wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10 jaar geleden was dat, toen was ik 17. Als ik naar dat topic kijk en ik vergelijk mijn gedrag toen met ajacied422 z'n huidige gedrag merk ik pas wat een potentie hij heeft
Mij ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ja het verbaasde me dat je daar al 17 was
ja ok, in mijn begintijd van internet zette ik ook overalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij ookMaar toen hadden we pas internet, eigenlijk heeft internet mij opgevoed
ik ben geobsedeerd door jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wtf die is ook van mij, hoe kom je eraan?
Best veel in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt de op 99-na meeste posts van Fok!?!
Ajacied422, wil je mijn adjudant worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt de op 99-na meeste posts van Fok!?!
Ik ben juist onvolwassener geworden. Toen ik die leeftijd had vond ik dit een hopeloos forum met vermoeiende gebruikers en nu sta ik regelmatig in de top100 dagcijfersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 19:53:21 ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
A422 z'n handen zien er een beetje uit als deze voet denk ik.Godverdamme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
daarom ben ik een potentiële goede modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Klopt, nu is alleen de vraag of je zoiets nu al zou aankunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom ben ik een potentiële goede mod
Ja ik schrok mij de tyfus toen manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was trouwens die ongelofelijke klootzak die midden in de nacht toen dat kutllinkje plaatste waardoor iedereen hier in de SC een hartverzakking kreeg?
ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was trouwens die ongelofelijke klootzak die midden in de nacht toen dat kutllinkje plaatste waardoor iedereen hier in de SC een hartverzakking kreeg?
wat was dat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik schrok mij de tyfus toen man
De spytool kan dat niet aan manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom ben ik een potentiële goede mod
Die zag ik laatst in iemand z'n notes staan hier, ik schrok me kapot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben serieus nog niet vaak zo hard geschrokken in m'n leven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik schrok mij de tyfus toen man
Volgens mij vindt A422 ook regelmatig dat dit forum niet aan zijn minimum kwaliteitseisen voldoetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben juist onvolwassener geworden. Toen ik die leeftijd had vond ik dit een hopeloos forum met vermoeiende gebruikers en nu sta ik regelmatig in de top100 dagcijfers
Dat was bij mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zag ik laatst in iemand z'n notes staan hier, ik schrok me kapot.
Dj_Day-Vquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
ik wordtquote:
Ze schijnen wel laag te bieden, misschien is het geld al aardig op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wil ook iedereen hebbe hé, narsingh, maher.
zeg dat je windows phone hebt, daar werkt Whatsapp niet goed op. Kan je haar weer tijden negerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon een irritant wijf dat maar niet stopt met whatsappen.
Deze man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg dat je windows phone hebt, daar werkt Whatsapp niet goed op. Kan je haar weer tijden negeren
als je dat nu gewoon naar haar whatsappt houdt ze wel opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon een irritant wijf dat maar niet stopt met whatsappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK heb al gezegd stuur haar naar mij. Die woon ik anaal zo uit dat ze niet eens meer kán whatsappen .Zenuwbreuk opgelopen door een penis die tegen haar ruggengraat aan bonktequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
HMF kan jij binnenkort niet ff langskomen, dan leg ik wat wapens verspreid door m'n kamer op slechte verstopplekken, nodig ik haar uit en doe ik net alsof ik schrik als ik per ongeluk een laatje opentrek en daar ineens 3 handgeweren liggen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer studeren. LaterTot over 5 minuten of zodra je naam wordt genoemd (Of De_Kromme langs komt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heeft een foklamp op zijn kamer staan die gaat schijnen als zijn naam genoemd wordtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten of zodra je naam wordt genoemd (Of De_Kromme langs komt)
wist je dat Kapiteintje een kind heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist je dat Kapiteintje stiekem voor PSV is?
Als de sirene in kwestie echt zo'n geluid maakt snap ik zijn irritatie ook wel hoor. Ik luister ook maar met moeite naar het nummer ingesteld als wekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net als Morpheus een sirene.
Sorry hoor
HMF, de man met een subtiele oplossing voor al uw problemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK heb al gezegd stuur haar naar mij. Die woon ik anaal zo uit dat ze niet eens meer kán whatsappen .Zenuwbreuk opgelopen door een penis die tegen haar ruggengraat aan bonkte
O was die van jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Die van mij was pas erg ik had de 'kanker' al weggeedit en toch wordt heel mijn post weggetoverd
Oh, sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Die van mij was pas erg ik had de 'kanker' al weggeedit en toch wordt heel mijn post weggetoverd
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kankerplaatje doet het kankernietquote:
Kap nouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kankerplaatje doet het kankerniet
HUGHHHHHHHHHHHHH HGUHHHHHHHHHHHHHH <-- Morph's alarmsysteem
Rustig HMF neem een glas water.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kankerplaatje doet het kankerniet
HUGHHHHHHHHHHHHH HGUHHHHHHHHHHHHHH <-- Morph's alarmsysteem
Plaatjes worden sowieso niet in dank afgenomen op Fok!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Adames het volgende:
en het mislukt ook nog,
gewoon bij mooie teksten blijven, niks mis mee
Dann geht sie schleimen bei Yvonnequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
Niet doorgaan HMF, straks val je me weer lastig via DM dat je ban niet eerlijk is.
jezus man wat goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dann geht sie schleimen bei Yvonne
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
Niet doorgaan HMF, straks val je me weer lastig via DM dat je ban niet eerlijk is.
Jullie lijken een beetje op het Italiaans elftal dat Balotelli in bedwang houdtquote:
Jij mag niks zeggen, jou heb ik ook laten unbannen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dann geht sie schleimen bei Yvonne
iedereen doet die shit hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plaatjes worden sowieso niet in dank afgenomen op Fok!
Waaromquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, jou heb ik ook laten unbannen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie lijken een beetje op het Italiaans elftal dat Balotelli in bedwang houdt
Ik vond het zo zielig dat hij de hele tijd moest DM-en naar iedereenquote:
HelpmeFok is toch binnen de dag weer unbanned net als Balotelli zijn acties ook zelden consequenties hebben dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het zo zielig dat hij de hele tijd moest DM-en naar iedereen
Italië.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij Eddy the Eaglequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Italië. [ afbeelding ][ afbeelding ]
In Italie breekt jeugd maar moeilijk door hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Italië. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah komop nou pik, dit is toch humor. Als Tong80 al humor is, is dit het zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Italie breekt jeugd maar moeilijk door hoor.
Zo zie je maar dat humor subjectief is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah komop nou pik, dit is toch humor. Als Tong80 al humor is, is dit het zeker.
Vergelijk jij jezelf nou met Tong?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah komop nou pik, dit is toch humor. Als Tong80 al humor is, is dit het zeker.
PSV'ers zijn wel leukere users dan Ajacieden je kunt tenminste nog lachen met TomPSV18quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Je past zo meer bij PSV man, lekker kopen.
PSV wordt ook eens kampioen door al dat gekoo pvrrees ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Je past zo meer bij PSV man, lekker kopen.
Is niet schelden, of op z'n minst niet met kanker schelden, zoals we trouwens afgesproken hadden bij je laatste unban niet een optie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En bovenstaande oplossing om te schelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |