De spytool kan dat niet aan manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom ben ik een potentiële goede mod
Die zag ik laatst in iemand z'n notes staan hier, ik schrok me kapot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was trouwens die ongelofelijke klootzak die midden in de nacht toen dat kutllinkje plaatste waardoor iedereen hier in de SC een hartverzakking kreeg?
Ik ben serieus nog niet vaak zo hard geschrokken in m'n leven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik schrok mij de tyfus toen man
Volgens mij vindt A422 ook regelmatig dat dit forum niet aan zijn minimum kwaliteitseisen voldoetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben juist onvolwassener geworden. Toen ik die leeftijd had vond ik dit een hopeloos forum met vermoeiende gebruikers en nu sta ik regelmatig in de top100 dagcijfers
Dat was bij mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zag ik laatst in iemand z'n notes staan hier, ik schrok me kapot.
Dj_Day-Vquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was trouwens die ongelofelijke klootzak die midden in de nacht toen dat kutllinkje plaatste waardoor iedereen hier in de SC een hartverzakking kreeg?
ik wordtquote:
Ze schijnen wel laag te bieden, misschien is het geld al aardig op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wil ook iedereen hebbe hé, narsingh, maher.
zeg dat je windows phone hebt, daar werkt Whatsapp niet goed op. Kan je haar weer tijden negerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon een irritant wijf dat maar niet stopt met whatsappen.
Deze man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg dat je windows phone hebt, daar werkt Whatsapp niet goed op. Kan je haar weer tijden negeren
als je dat nu gewoon naar haar whatsappt houdt ze wel opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon een irritant wijf dat maar niet stopt met whatsappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK heb al gezegd stuur haar naar mij. Die woon ik anaal zo uit dat ze niet eens meer kán whatsappen .Zenuwbreuk opgelopen door een penis die tegen haar ruggengraat aan bonktequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
HMF kan jij binnenkort niet ff langskomen, dan leg ik wat wapens verspreid door m'n kamer op slechte verstopplekken, nodig ik haar uit en doe ik net alsof ik schrik als ik per ongeluk een laatje opentrek en daar ineens 3 handgeweren liggen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer studeren. LaterTot over 5 minuten of zodra je naam wordt genoemd (Of De_Kromme langs komt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |