Die van mij (14-15 jaar) waren ook puur diarreequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10 jaar geleden was dat, toen was ik 17. Als ik naar dat topic kijk en ik vergelijk mijn gedrag toen met ajacied422 z'n huidige gedrag merk ik pas wat een potentie hij heeft
ja het verbaasde me dat je daar al 17 wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10 jaar geleden was dat, toen was ik 17. Als ik naar dat topic kijk en ik vergelijk mijn gedrag toen met ajacied422 z'n huidige gedrag merk ik pas wat een potentie hij heeft
Mij ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ja het verbaasde me dat je daar al 17 was
ja ok, in mijn begintijd van internet zette ik ook overalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij ookMaar toen hadden we pas internet, eigenlijk heeft internet mij opgevoed
ik ben geobsedeerd door jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wtf die is ook van mij, hoe kom je eraan?
Best veel in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt de op 99-na meeste posts van Fok!?!
Ajacied422, wil je mijn adjudant worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt de op 99-na meeste posts van Fok!?!
Ik ben juist onvolwassener geworden. Toen ik die leeftijd had vond ik dit een hopeloos forum met vermoeiende gebruikers en nu sta ik regelmatig in de top100 dagcijfersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 19:53:21 ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
A422 z'n handen zien er een beetje uit als deze voet denk ik.Godverdamme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
daarom ben ik een potentiële goede modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Klopt, nu is alleen de vraag of je zoiets nu al zou aankunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom ben ik een potentiële goede mod
Ja ik schrok mij de tyfus toen manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was trouwens die ongelofelijke klootzak die midden in de nacht toen dat kutllinkje plaatste waardoor iedereen hier in de SC een hartverzakking kreeg?
ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was trouwens die ongelofelijke klootzak die midden in de nacht toen dat kutllinkje plaatste waardoor iedereen hier in de SC een hartverzakking kreeg?
wat was dat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik schrok mij de tyfus toen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |