die heeft een foklamp op zijn kamer staan die gaat schijnen als zijn naam genoemd wordtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten of zodra je naam wordt genoemd (Of De_Kromme langs komt)
wist je dat Kapiteintje een kind heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist je dat Kapiteintje stiekem voor PSV is?
Als de sirene in kwestie echt zo'n geluid maakt snap ik zijn irritatie ook wel hoor. Ik luister ook maar met moeite naar het nummer ingesteld als wekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net als Morpheus een sirene.
Sorry hoor
HMF, de man met een subtiele oplossing voor al uw problemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK heb al gezegd stuur haar naar mij. Die woon ik anaal zo uit dat ze niet eens meer kán whatsappen .Zenuwbreuk opgelopen door een penis die tegen haar ruggengraat aan bonkte
O was die van jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Die van mij was pas erg ik had de 'kanker' al weggeedit en toch wordt heel mijn post weggetoverd
Oh, sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Die van mij was pas erg ik had de 'kanker' al weggeedit en toch wordt heel mijn post weggetoverd
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kankerplaatje doet het kankernietquote:
Kap nouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kankerplaatje doet het kankerniet
HUGHHHHHHHHHHHHH HGUHHHHHHHHHHHHHH <-- Morph's alarmsysteem
Rustig HMF neem een glas water.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kankerplaatje doet het kankerniet
HUGHHHHHHHHHHHHH HGUHHHHHHHHHHHHHH <-- Morph's alarmsysteem
Plaatjes worden sowieso niet in dank afgenomen op Fok!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Adames het volgende:
en het mislukt ook nog,
gewoon bij mooie teksten blijven, niks mis mee
Dann geht sie schleimen bei Yvonnequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
Niet doorgaan HMF, straks val je me weer lastig via DM dat je ban niet eerlijk is.
jezus man wat goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dann geht sie schleimen bei Yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |