Dit is serieus. APK is namelijk binnenkort twee maanden op vakantie. Dan neem ik het tijdelijk over. En wie weet blijf ik na die tijd aan als mod op WOS.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ga je elke keer weer serieus op hem in
Steven for modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker boeiend of ie wel of niet mod wordt op UVT
Jezus je geeft hem wel elke keer voer om je te stangen hoor
Het is net zo serieus als ik al 2x mod ben geweest zonder rechtenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is serieus. APK is namelijk binnenkort twee maanden op vakantie. Dan neem ik het tijdelijk over. En wie weet blijf ik na die tijd aan als mod op WOS.
VBL zal snel volgen. Ik volg de GGMM-tactiek.
Heb je al iemand ingehuurd om te klagen dat er onvoldoende mods zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
VBL zal snel volgen. Ik volg de GGMM-tactiek.
Welnee man. Denk je echt dat ik me om die oranje dolfijndildo druk maak?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker boeiend of ie wel of niet mod wordt op UVT
Jezus je geeft hem wel elke keer voer om je te stangen hoor
Zorgen voor later. Lekker genieten nu man. Voetballetje erbij, shirtje uit en lekker bakken. Partijtje spelen tegen kiddo's, altijd mooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
De_Kromme waarom ben jij zo'n fan van de zon weet je dan niet dat het huidkanker kan veroorzaken.
Die verzint telkens excuses om niet te solliciteren.quote:
Dan duim ik voor mezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verzint telkens excuses om niet te solliciteren.
Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Hij wordt vast geen mod, APK doet het goed daar.
Je hebt mij overtuigd ik ben weer weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zorgen voor later. Lekker genieten nu man. Voetballetje erbij, shirtje uit en lekker bakken. Partijtje spelen tegen kiddo's, altijd mooi.
Die gaat met vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Zeker. Maar hij gaat dus binnenkort twee maanden op vakantie. Iemand moet het stokje overnemen als hij pleite isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Tot wanneer kan je solliciteren?quote:
Het schijnt dat De_Kromme hem vervangt en als hij het goed doet mag aanblijven. Ook schijnt VBL dan snel te volgen ook wel de 'GGMM Techniek' genoemd.quote:
Genoeg mods die al in het subforum zitten die het over kunnen nemen. Prietpraat, onzin, of zoals zijn baas Derksen zou zeggen, "gelul"quote:
25 juli.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker. Maar hij gaat dus binnenkort twee maanden op vakantie. Iemand moet het stokje overnemen als hij pleite is. Heb de toezegging van APK & yvonne al gekregen.
[..]
Tot wanneer kan je solliciteren?
Kijk, ten minste nog iemand die luistert naar de meester.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat De_Kromme hem vervangt en als hij het goed doet mag aanblijven. Ook schijnt VBL dan snel te volgen ook wel de 'GGMM Techniek' genoemd.
25 juli 2012quote:
Ja ik ben nu al een beetje aan het aanpappen voor je het weet heb ik weer een slechte relatie met mijn online held.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk, ten minste nog iemand die luistert naar de meester.
En sinds De_Kromme hier nooit te zien is, is hij NIET welkom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Net zoals ik gisteren GGMM vertelde:
vind dat een uit de voetbal slowchat gekozen moet worden, een mod die normaal nooit in VBL komt, kan beter niet rondsnuiven daar, met uitzondering van Patje1987, Monopoly enzulks.
En zijn al wat sollicitaties binnen ja.quote:
Ik reageer niet meer op jou. Ik hoop dat je je toets hard verneukt trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF of Kapiteintje. Jouw leven wordt een hel.
Tot later aankomende mod.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jou. Ik hoop dat je je toets hard verneukt trouwens.
Groetjes, de aankomende mod.
Sinds wanneer post Patje in vblquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Net zoals ik gisteren GGMM vertelde:
vind dat een uit de voetbal slowchat gekozen moet worden, een mod die normaal nooit in VBL komt, kan beter niet rondsnuiven daar, met uitzondering van Patje1987, Monopoly enzulks.
Je bent best wel kansloos als je daar serieus naar solliciteert hoor.quote:
Die zag ik alleen posten in dat topic over korfbal met Stijntje idd. Ik zou uitermate geschikt zijn, eindelijk eens een mod buiten de traditionele top drie.quote:
Ik zie het.quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Ik hoop dat je je toets hard verneukt trouwens.
mod. is hier afkorting voor modderschuit, toch?quote:Groetjes, de aankomende mod.
Minderwaardige clubjes zijn niet van toepassing in VBL. Je bent niet welkom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die zag ik alleen posten in dat topic over korfbal met Stijntje idd. Ik zou uitermate geschikt zijn, eindelijk eens een mod buiten de traditionele top drie.
Jojoortje was dat al, buiten de 3 danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die zag ik alleen posten in dat topic over korfbal met Stijntje idd. Ik zou uitermate geschikt zijn, eindelijk eens een mod buiten de traditionele top drie.
Ik weet wat ik ga doen het komende seizoen in het ADO-Topic en de Live eredivisie verslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet man, dat vrouwmens was gewoon een neus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jojoortje was dat al, buiten de 3 dan
Gezellig. Hoewel ik in dat tweede topic weinig te vinden zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ga doen het komende seizoen in het ADO-Topic en de Live eredivisie verslagen
De boel afbreken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ga doen het komende seizoen in het ADO-Topic en de Live eredivisie verslagen
Wat moeten ze daar met jouw korfbalfoto's?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook, een vette ook wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet man, dat vrouwmens was gewoon een neus.
Ze is voor iedereenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet man, dat vrouwmens was gewoon een neus.
[..]
Gezellig. Hoewel ik in dat tweede topic weinig te vinden zal zijn.
Heb je nog goede knallers kunnen regelen voor zaterdagquote:
Ik ga aan de ketaminequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je nog goede knallers kunnen regelen voor zaterdag? Of wat voor snoepgoed gaat er gebruikt worden?
Pas je op met combi's dan. En kleine dosissen pakken he op zo'n festival.quote:
Ik neem maar kleine sleutelpuntjes pikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pas je op met combi's dan. En kleine dosissen pakken he op zo'n festival.
Ik denk dat ik rond 5/half 6 mijn eerste knaller pak. Beter wordt het lekker weerrrrrrrrrrrrr.
25 juli pas.quote:
Ik stuurde al dat ik boos was dat ik wederom niet meteen gevraagd benquote:
Neem dan gewoon een kapsalonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
Kippie doner met aardappelschijfjes eten zo
Post jij pas? Want je bent al wat jaren lid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:51 schreef Saind het volgende:
w00t gister voor het eerst in de dagcijfers gekomen
Weinig echt actief geweest idd, las wel mee in het vuurwapens topic maar dat is zo goed als dood en in het Ajax topic lurk ik meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Post jij pas? Want je bent al wat jaren lid.
Je kan zonder kaas krijgen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:03 schreef Adames het volgende:
[..]
dan krijg je nog zo'n laag kaas erover, liever niet
geregistreerd op: zondag 26 september 2004 @ 01:57quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna 75k posts, dat wordt een dikke party vanavond.
preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja kom op hey dan is het geen kapsalon meer
Geen idee, toen was ik 15.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom was jij nog zo laat wakker op die leeftijd?
Ga eens leren jijquote:
Ergens wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee man. Denk je echt dat ik me om die oranje dolfijndildo druk maak?
Geef je nu een feestje?quote:
Noway dude.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik 15.
Eerste account komt uit december 2003
Al een mail gestuurd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar eens even een schuurtje in elkaar zetten, kom ik ook weer eens buiten.
Alsof ik echt concurrentie hebquote:
Waarnaar toe? Ik heb jouw mail adres niet?quote:
Ja, maar stel dat jij KLB-mod wordt. We moeten wel op zoek naar een 2e keus natuurlijk.quote:
Ik heb liever vbl, dat heb ik ook in de klb mail gezetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat jij KLB-mod wordt. We moeten wel op zoek naar een 2e keus natuurlijk.
VBL mod gezocht: bijdehand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarnaar toe? Ik heb jouw mail adres niet?
Mooi toch. Zok EK-burger die elke dag de hele uitzending afkijkt om vervolgens voor de 100e keer te komen zeggenh hoe kut VI Oranje wel niet is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
Niveau VI Oranje is echt heel laag t.o.v normale Voetbal International topics.
Heel veel gloryhunters.
Mag Steven ook mee eten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Saind het volgende:
Goed geregeldHuisgenoot en z'n vrienden koken, ik hoef alleen mee te lappen en de wraps op te vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |