Dit is serieus. APK is namelijk binnenkort twee maanden op vakantie. Dan neem ik het tijdelijk over. En wie weet blijf ik na die tijd aan als mod op WOS.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ga je elke keer weer serieus op hem in
Steven for modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker boeiend of ie wel of niet mod wordt op UVT
Jezus je geeft hem wel elke keer voer om je te stangen hoor
Het is net zo serieus als ik al 2x mod ben geweest zonder rechtenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is serieus. APK is namelijk binnenkort twee maanden op vakantie. Dan neem ik het tijdelijk over. En wie weet blijf ik na die tijd aan als mod op WOS.
VBL zal snel volgen. Ik volg de GGMM-tactiek.
Heb je al iemand ingehuurd om te klagen dat er onvoldoende mods zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
VBL zal snel volgen. Ik volg de GGMM-tactiek.
Welnee man. Denk je echt dat ik me om die oranje dolfijndildo druk maak?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker boeiend of ie wel of niet mod wordt op UVT
Jezus je geeft hem wel elke keer voer om je te stangen hoor
Zorgen voor later. Lekker genieten nu man. Voetballetje erbij, shirtje uit en lekker bakken. Partijtje spelen tegen kiddo's, altijd mooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
De_Kromme waarom ben jij zo'n fan van de zon weet je dan niet dat het huidkanker kan veroorzaken.
Die verzint telkens excuses om niet te solliciteren.quote:
Dan duim ik voor mezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verzint telkens excuses om niet te solliciteren.
Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Hij wordt vast geen mod, APK doet het goed daar.
Je hebt mij overtuigd ik ben weer weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zorgen voor later. Lekker genieten nu man. Voetballetje erbij, shirtje uit en lekker bakken. Partijtje spelen tegen kiddo's, altijd mooi.
Die gaat met vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Zeker. Maar hij gaat dus binnenkort twee maanden op vakantie. Iemand moet het stokje overnemen als hij pleite isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Tot wanneer kan je solliciteren?quote:
Het schijnt dat De_Kromme hem vervangt en als hij het goed doet mag aanblijven. Ook schijnt VBL dan snel te volgen ook wel de 'GGMM Techniek' genoemd.quote:
Genoeg mods die al in het subforum zitten die het over kunnen nemen. Prietpraat, onzin, of zoals zijn baas Derksen zou zeggen, "gelul"quote:
25 juli.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker. Maar hij gaat dus binnenkort twee maanden op vakantie. Iemand moet het stokje overnemen als hij pleite is. Heb de toezegging van APK & yvonne al gekregen.
[..]
Tot wanneer kan je solliciteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |